Ik zat kapot te gaan. Droge 30+ is ook kut. Nu staat er in elk geval een licht verfrissend windje.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Gisteren was het droge warmte, niks mis mee.
Ik heb nergens last van. Raampje open, lekker briesje, doorwaaien.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:27 schreef Slobeend het volgende:
Benauwd hè jongens? Ik kan nauwelijks ademhalen.
Hier is het 5 graden warmer dan in het westen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:41 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb nergens last van. Raampje open, lekker briesje, doorwaaien.
Over twintig minuutjes zelfs regen, ja!quote:Op zaterdag 27 juni 2020 13:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Hier is het 5 graden warmer dan in het westen.
Welke lul gaat er fietsen als het regent?quote:
Ik kwam net terug van school toen ik de torens in vuur en vlam zag staan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:23 schreef El-Stinho het volgende:
https://twitter.com/debroervanroos/status/1276449644164366337
@:mani89
Ik weet het niet want ik was toen 3 hahaquote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:30 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik kwam net terug van school toen ik de torens in vuur en vlam zag staan.
Je smelt toch niet?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 14:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Welke lul gaat er fietsen als het regent?
Lekker rondje lopen (uiteraard voordat de regen kwam)quote:
Dat zet voor mij geen zoden aan de dijk, ik moet vandaag hardcore calorieen verbranden. (de reden staat op mijn instagram @iedereen.)quote:Op zaterdag 27 juni 2020 15:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Lekker rondje lopen (uiteraard voordat de regen kwam)
Je bent vooral bezig om die activiteiten te ontwijken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:01 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat zet voor mij geen zoden aan de dijk, ik moet vandaag hardcore calorieen verbranden. (de reden staat op mijn instagram @:iedereen.)
Het gaat vanavond gebeuren, mits het droog is. Met mijn smakeloze Rock Racing shirt aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je bent vooral bezig om die activiteiten te ontwijken.
Goede herhaling wel.quote:
Mijn opa zei altijd: 'het regent nooit de hele dag'. Kortom, geen excuses.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Het gaat vanavond gebeuren, mits het droog is. Met mijn smakeloze Rock Racing shirt aan.
Het meeste valt naast je.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Mijn opa zei altijd: 'het regent nooit de hele dag'. Kortom, geen excuses.
Je bent toch niet van zout.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het meeste valt naast je.
Is het zout bij jullie? Hier houden we het op suiker.quote:
bist net fan sâlt, wol?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:12 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Is het zout bij jullie? Hier houden we het op suiker.
Het gaat om Werder, niet om Klaassen.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Vind je het ook zo spannend of ONZE Davy nog gaat ontsnappen?
Ik heb ook helemaal geen zin in Siem Klaassen. Met dat hoofd van hem.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het gaat om Werder, niet om Klaassen.
Maar ik moet ook wel lachen om die ''IK HOOP DAT WERDER NIET DEGRADEERT ANDERS KOMT KLAASSEN NAAR AJAX'' posts.
Dit is een aanval op @Frozen-assassinquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Maar ik moet ook wel lachen om die ''IK HOOP DAT WERDER NIET DEGRADEERT ANDERS KOMT KLAASSEN NAAR AJAX'' posts.
Ik zit ook niet echt te wachten op Davy met zijn boerderijhoofd maar ik ben er ook niet per se op tegen, daar heb ik te weinig Duits voetbal voor gekeken.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:13 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Verstandige nuance.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
daar heb ik te weinig Duits voetbal voor gekeken.
WE gaan allemaal aanvallende spelers halen als Jahanbaks terwijl het verdedigend helemaal kut was.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:14 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik heb ook helemaal geen zin in Siem Klaassen. Met dat hoofd van hem.
De Steek op doel en Huntelaar in de spitsquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:16 schreef Mani89 het volgende:
Eikelkamp - Klaassen - Eiting
Alleen Sigthorsson en Frank terughalen en je kan weer van vooraf aan beginnen.
Heeft Ajax interesse in JahanGod?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE gaan allemaal aanvallende spelers halen als Jahanbaks terwijl het verdedigend helemaal kut was.
Oh ja leuk, een AZ aankoop die nu bij een degradant in Engeland speelt. Gaan we daar onze miljoenen aan stukslaan? Voetbalt "de opvolger van Eriksen" Duarte nog?quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:15 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
WE gaan allemaal aanvallende spelers halen als Jahanbaks terwijl het verdedigend helemaal kut was.
Die zit vooral op de bank, in Griekenland.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:18 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Oh ja leuk, een AZ aankoop die nu bij een degradant in Engeland speelt. Gaan we daar onze miljoenen aan stukslaan? Voetbalt "de opvolger van Eriksen" Duarte nog?
Ik was het dit keer niet.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Gaat het nu weer over dat wanstaltige voetbal?
Houd je waffel treurwilg.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Dankzij Ajax voetballen we in Nederland niet meer, dat zijn dan wel weer enorme pluspunten.quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
(lol)quote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:20 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Dankzij Ajax voetballen we in Nederland niet meer, dat zijn dan wel weer enorme pluspunten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |