En ook dat is 'ie niet, net als een koffiebrander, tatolaseraar, repper, songwriter, of tuinplantenhandelaar...quote:
quote:Op maandag 20 juli 2020 08:12 schreef mootie het volgende:
‘Ik ook van jouw pik’. Je vriend zal het maar tegen je zeggen.![]()
Als vrouw dan.
Je vergeet de Spaanse Serranoham verkrachterquote:Op zondag 19 juli 2020 17:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En ook dat is 'ie niet, net als een koffiebrander, tatolaseraar, repper, songwriter, of tuinplantenhandelaar...
Eerst maar een kind regelen zou ik zeggen..
Knuffelvarkenshandelaar.quote:Op maandag 20 juli 2020 11:52 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Je vergeet de Spaanse Serranoham verkrachter
is een geintje zeker .... is dat echt sun laugau? hahahahaha 🤪quote:Op maandag 20 juli 2020 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
Wauw, het logo van Jessie waar hij al dagen over roemde, hij wilt nu weten wat "wij" ervan vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*No comment* [ afbeelding ]
Hij meent het echt serieusquote:Op maandag 20 juli 2020 23:57 schreef Korak het volgende:
[..]
is een geintje zeker .... is dat echt sun laugau? hahahahaha 🤪
Het is natuurlijk wel zijn 'Fanpage', voor de echte Fans Fan De Floggende Faderquote:Op maandag 20 juli 2020 22:56 schreef DaniqueV het volgende:
Wauw, het logo van Jessie waar hij al dagen over roemde, hij wilt nu weten wat "wij" ervan vinden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
*No comment* [ afbeelding ]
Fok is veranderdquote:Op dinsdag 21 juli 2020 19:16 schreef Kanaroe het volgende:
[..]
Het is natuurlijk wel zijn 'Fanpage', voor de echte Fans Fan De Floggende Fader![]()
Wie geen Fan is wordt wss niet verondersteld überhaupt een mening te geven denk ik dan maar
Mijn eerste oogopslag was, hey das Lauraquote:
Is meer ´n logo voor ´n kinderdagverblijfquote:Op dinsdag 21 juli 2020 00:30 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Hij meent het echt serieus![]()
Stoere zakelijke Jessie en dan zo'n kinderlijk logovalt mij wel mee dat hij zijn eigen harses er niet voor heeft gebruikt
![]()
https://www.facebook.com/watch/?v=2884867718308985
https://www.facebook.com/watch/?v=3306968816032229
Ja. b.v. hahahahaquote:Op donderdag 23 juli 2020 09:20 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is meer ´n logo voor ´n kinderdagverblijf
Super!quote:
Jessie weer bezig......quote:Op donderdag 23 juli 2020 15:35 schreef Korak het volgende:
[..]
Super!
Heb me weer heerlijk zitten ergeren aan die kwal
quote:Op vrijdag 24 juli 2020 16:01 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Verschrikkelijk triest... en een onschuldige worm zwanger geschopt leuk speelgoed om mee in de Media te spelen tot het verveeld, hoe lang dat belachelijke Papagedoe nog duurt zal mij benieuwen...
Jessie weer bezig......[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Passieve inkomsten, voor diegene die niet weten wat het is, dat zijn inkomsten waar jezelf geen moeite meer voor hoeft te doen. Wat het creëert? als ik naar mijzelf kijk, zou ik een bepaalde financiële onafhankelijkheid willen creëren dat is mijn droom! en dan lekker over de hele wereld reizen en dat alles! voor jullie vast leggen via een vlog. Ik heb dat geprobeert door zelf te beleggen in bitcoins maar aan de resultaten te zien ging dit niet zo heel erg goed.huhh huhhDus ik handel met eigen geld op dit moment in BOTS..nou en dan gaat die daar verder over ouwehoeren
Alles uitmelken, anderen aan het werk zetten en zelf niets doen, aard van Jessie zoals wij hem afgelopen jaren hebben gezien, vandaag gaf die zelf toe dat hij met niets doen grote dromen heeft en ze wilt levenquote:
Hij denkt iig nog wel steeds geweldige tv te maken...het kost wel een zwangertje en straks die felbegeerde TV-baby, net als de rest hep...quote:Op zaterdag 25 juli 2020 00:23 schreef DaniqueV het volgende:
[..]
Alles uitmelken, anderen aan het werk zetten en zelf niets doen, aard van Jessie zoals wij hem afgelopen jaren hebben gezien, vandaag gaf die zelf toe dat hij met niets doen grote dromen heeft en ze wilt leven
Hij zocht Gerrit ook weer op van de week, zal vast wel weer een liedje achter zijn ontmoeting en gedachtegang zitten![]()
Ik zie dan liever the weeping monk![]()
![]()
Ja ik snap ook niet dat Saskia zo snel zwanger is geworden, wat kent ze die gozer nuquote:Op zaterdag 25 juli 2020 13:40 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hij denkt iig nog wel steeds geweldige tv te maken...het kost wel een zwangertje en straks die felbegeerde TV-baby, net als de rest hep...
Ah, deel 3.quote:
Hij heeft waarschijnlijk al voor dat eten moeten betalenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |