Play with the boys, play with the girlsquote:
Oei, altijd spannendquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:51 schreef Strani het volgende:
Vandaag krijgt m'n werklaptop een upgrade naar Windows 10 dus nu is het een kwestie van veel backuppen naar een USB (en dus veel wachten) en zorgen dat ik niks anders vergeet...
Het cringe tussenstukjequote:Op donderdag 25 juni 2020 13:52 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Play with the boys, play with the girls
When you're lonely play with your toysquote:
Haha ja beetje welquote:
Bedankt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 13:51 schreef Strani het volgende:
Vandaag krijgt m'n werklaptop een upgrade naar Windows 10 dus nu is het een kwestie van veel backuppen naar een USB (en dus veel wachten) en zorgen dat ik niks anders vergeet...
Jos?quote:
Iemand had gisteren toch nog een cd van Jos liggen al 20 jaar.quote:
Heb ik gemistquote:Op donderdag 25 juni 2020 13:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Iemand had gisteren toch nog een cd van Jos liggen al 20 jaar.
Hoe danquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:02 schreef molloot200 het volgende:
Achterbuurjongen is nu in zijn tuin aan het sporten. Gewoon buiten. Nu. Kapotgaan. Nee. Kan niet.
Hahahaha nee. Ik weet wel dat hij heel erg into sporten is en zo maar met dit weer had ik het toch niet helemaal verwachtquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:03 schreef Arizona het volgende:
[..]
Hoe dan
Ik ga al kapot als ik vanuit mijn geairco-de kantoor naar buiten kijkIk heb de gordijnen dicht
Ik kan me serieus ook niet voorstellen dat het gezond is om je met deze temperaturen bovenmatig in te spannen. En dan zelfs nog op het heetste moment van de dag.quote:Op donderdag 25 juni 2020 14:04 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Hahahaha nee. Ik weet wel dat hij heel erg into sporten is en zo maar met dit weer had ik het toch niet helemaal verwacht
Neequote:Op donderdag 25 juni 2020 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan me serieus ook niet voorstellen dat het gezond is om je met deze temperaturen bovenmatig in te spannen. En dan zelfs nog op het heetste moment van de dag.
Was ook wel een kort rondje sporten, nu al is de muziek uit en is ie klaar volgens mijquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:05 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik kan me serieus ook niet voorstellen dat het gezond is om je met deze temperaturen bovenmatig in te spannen. En dan zelfs nog op het heetste moment van de dag.
Ik heb vanavond een barbecue op drie kwartier fietsafstand en mijn ouders stelden wel voor dat ik ook best kon gaan fietsenquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:07 schreef GeorgeM het volgende:
Van schuifelen op never nooit meer zweet ik al als een otter
Hahaha verstandigquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Was ook wel een kort rondje sporten, nu al is de muziek uit en is ie klaar volgens mij
Serieusquote:Op donderdag 25 juni 2020 14:08 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ik heb vanavond een barbecue op drie kwartier fietsafstand en mijn ouders stelden wel voor dat ik ook best kon gaan fietsen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |