quote:Met de nieuwe dagelijkse talkshow Op1 begint de NPO 2020 met een frisse blik. Duiding van actualiteit en reflectie op de waan van de dag blijven een belangrijke plaats innemen op NPO 1. Wisselende duo’s ontvangen vanaf maandag 6 januari elke werkdag live rond 22.30 uur gasten die het gesprek van de dag beheersen, van kunst tot politiek, van sport tot entertainment.
Op1 is een gezamenlijke productie van verschillende omroepen. De presentatie is in handen van onder anderen Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra, Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen en Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg.
Met roulerende duo’s van verschillende afzenders onderstreept Op1 de veelzijdigheid van de NPO. Een herkenbaar programma met elke dag dezelfde vorm, en een wisselende signatuur. Dit nieuwe concept is een etalage van de vakkundigheid die de publieke omroep in huis heeft. Op1 wordt gepresenteerd door zeer ervaren krachten en aanstormend talent.
Op1 is een samenwerking tussen programmamakers van de deelnemende omroepen en de redactie van PAUW. Jeroen Pauw is zelf nauw betrokken bij het opzetten van de nieuwe talkshow en zal in een latere fase ook het programma gaan presenteren. Daarnaast wil hij ook andere programma’s voor de NPO gaan maken.
De duo's:
• Maandag: Willemijn Veenhoven en Erik Dijkstra (BNNVARA)
• Dinsdag: Giovanca Ostiana & Tijs van den Brink (EO)
• Woensdag: Carrie ten Napel en Charles Groenhuijsen (Omroep MAX)
• Donderdag: Welmoed Sijtsma & Sander Schimmelpenninck (WNL)
• Vrijdag: Sophie Hilbrand en Hugo Logtenberg (BNNVARA)
https://op1npo.nl/
https://twitter.com/op1npo
7e van de wereld, welke plek sta jijquote:
genderchange incomingquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
7e van de wereld, welke plek sta jij
en dan nog een kind krijgenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:55 schreef michiel_merk het volgende:
Als Kiki stopt met tennissen, dan is ze binnen 2 maanden vies dik
En van een verwerpelijke familiequote:Op woensdag 24 juni 2020 22:51 schreef svann het volgende:
[..]
Nah, echt niet.
Alleen niet jouw smaak.
Blijkbaar niet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:55 schreef michiel_merk het volgende:
Als Kiki stopt met tennissen, dan is ze binnen 2 maanden vies dik
quote:Op woensdag 24 juni 2020 22:55 schreef monkyyy het volgende:
[..]
7e van de wereld, welke plek sta jij
Ik koop het wel jaquote:
Magnussongodquote:
Ze kan uit mijn buurt blijvenquote:Op woensdag 24 juni 2020 22:59 schreef svann het volgende:
[..]
Daar kan ze niets aan doen; mixed blessings.
Carlsen is een bovenmensquote:
Lolquote:
Ben je ook al lid van het nieuwe platform van Ali B https://ikwilgroeien.nl/?quote:
Een schaker verbrandt zo'n 6,000 kcal per dag als ie een schaaktoernooi speelt. Ik beoordeel schaken als een sport.quote:
Wat denk je zelf.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ben je ook al lid van het nieuwe platform van Ali B https://ikwilgroeien.nl/?
Sorry.quote:
quote:Tennis is onmogelijk te winnen door doping of bacootjes/alcohol of kalmeringsmiddelen.
Vanaf 37 euri per maand!quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:00 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Ben je ook al lid van het nieuwe platform van Ali B https://ikwilgroeien.nl/?
Dat is met korting he. Normaal gesproken is het 60.quote:
Sinds 2007 al niet meer.quote:
Dat zijn alle topsporters sowieso enigszins, lijkt me.quote:
Dommel ze.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:09 schreef monkyyy het volgende:
Nu ga ik de tv wat zachter zetten en langzaam in slaap dommelen
Een droger gebruiken met dit weer...quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:10 schreef Coco. het volgende:
Mooi moment om de droger uit te rui.. nee gvd slecht nieuws mijn droger is stuk!
Dan maar wat muggen gaan vangen.
Bosch, Miele, Siemensquote:Op woensdag 24 juni 2020 23:10 schreef Coco. het volgende:
Mooi moment om de droger uit te rui.. nee gvd slecht nieuws mijn droger is stuk!
Dan maar wat muggen gaan vangen.
quote:AD-recensent Angela de Jong over het volgende hoofdstuk in de VI-rel: Johan Derksen wil niet langer met Wilfred Genee aan tafel en de laatste aflevering van dit seizoen gaat niet door.
Moskeeën en moskeescholen in Nederland worden daadwerkelijk gefinancierd vanuit onvrije landen, concludeert de parlementaire ondervragingscommissie die dat onderzocht. Keklik Yücel en Saïd Bouharrou werden ondervraagd en bespreken bij Op1 de conclusies.
Minister van Defensie Ank Bijleveld praat bij Op1 over 50 jaar aan dapperheidsonderscheidingen bij ons leger. Onder meer majoor Frank Erkelens en Ruud van Dijken ontvingen een dergelijke onderscheiding voor heldhaftig handelen in oorlogssituaties.
Of de versoepelingen van het kabinet het merendeel van onze bedrijven kan redden, bespreken we met MKB-Nederland voorzitter, Jacco Vonhof. Hij maakt zich ernstige zorgen over tal van bedrijven die op omvallen staan.
Eind februari werd Kiran Badloe wereldkampioen windsurfen. In een spannende finale versloeg hij zijn vriend en rivaal Dorian van Rijsselberghe. Beiden streden ze voor één Olympisch ticket. Door het binnenslepen van de wereldtitel plaatste Badloe zich als enige Nederlander voor de Olympische Spelen in Japan volgend jaar.
Tante Angela over VIquote:
ik ben erquote:Op donderdag 25 juni 2020 20:36 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tja, iedereen wil wel loonsverhoging. Uiteindelijk zal dat ten koste van andere groepen gaan. Gratis geld bestaat niet.quote:
Die 5% krijgen ze ook nog bedoel ik. Dat is uit de CAO onderhandelingen gekomenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, iedereen wil wel loonsverhoging. Uiteindelijk zal dat ten koste van andere groepen gaan. Gratis geld bestaat niet.
Ga dat de jongens in Frankfurt eens uitleggen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Tja, iedereen wil wel loonsverhoging. Uiteindelijk zal dat ten koste van andere groepen gaan. Gratis geld bestaat niet.
Jaaa Rensieeeee.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Welmoed wat ziet die er toch lekker uit. Geil ding en volgens mij nog best intelligent.
Daar is niks mis mee.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die 5% krijgen ze ook nog bedoel ik. Dat is uit de CAO onderhandelingen gekomen
Als je niet werkt krijg je het wel elke maand. Jij snapt het niet.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Rutte beloofde ooit dat elke werkende Nederlander 1000 euro zou krijgen.
Jan Modaal betaalt nu minder loonbelasting dan 5 jaar geleden. Hij is zijn belofte dus ruimschoots nagekomen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:31 schreef Jemoederniet het volgende:
Rutte beloofde ooit dat elke werkende Nederlander 1000 euro zou krijgen.
3 van mijn exen zijn Fries.quote:
Als hij over een dossier moet praten is het makkelijk voor hem. Smalltalk is niet zijn ding.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:37 schreef RensAjacied het volgende:
Hij komt heel zenuwachtig over terwijl hij vorige week heel welbespraakt was.
100% op de inhoud, rationeel, niet van dat gekrijs op twitter en emo-moties indienen, daar hou ik van.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:34 schreef RensAjacied het volgende:
Omzigt is een oprechte kerel. Genot.
Wow wist niet dat je zo'n ladykiller was. Maar ik had al zo'n idee omdat je wel een beetje Fries kan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
3 van mijn exen zijn Fries.
Doe met deze informatie wat je wil.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:38 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wow wist niet dat je zo'n ladykiller was. Maar ik had al zo'n idee omdat je wel een beetje Fries kan.
Ordinair straatvechten met Baudet en Wilders gaat hem helaas niet lukken.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:37 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Als hij over een dossier moet praten is het makkelijk voor hem. Smalltalk is niet zijn ding.
Ik vind de ontwikkeling van politici als BN'ers die hun huis laten zien etc. ook helemaal niks.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:37 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Als hij over een dossier moet praten is het makkelijk voor hem. Smalltalk is niet zijn ding.
Welmoed houdt wél van plasseks.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:37 schreef Coco. het volgende:
[..]
3 van mijn exen zijn Fries.
Dat wordt weer chaosquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Zoom-meeting met 10.000 man die allemaal ja of nee moeten roepen. Ik zie het wel zo gebeuren bij CDA
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Welmoed houdt wél van plasseks.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef monkyyy het volgende:
Zoom-meeting met 10.000 man die allemaal ja of nee moeten roepen. Ik zie het wel zo gebeuren bij CDA
Nee helaas.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ordinair straatvechten met Baudet en Wilders gaat hem helaas niet lukken.
Komt goed.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:40 schreef Paul het volgende:
Ik kijk even Beau met Matthijs van Nieuwkerk @:zipportal waarschuwt wel als Angela begint
Zonnesteek.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Welmoed is een beetje pissig. Heerlijk fel eventjes.
Wat is jouw mening over Friese deernes?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:41 schreef RensAjacied het volgende:
Welmoed is een beetje pissig. Heerlijk fel eventjes.
Ik wil met haar trouwenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:42 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wat is jouw mening over Friese deernes?
Rutte is een man zonder visie, richting en enig testosteron.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:42 schreef monkyyy het volgende:
Niemand kan High Energy Rutte verslaan.
Een achtbaan zonder loopings.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Rutte is een man zonder visie, richting en enig testosteron.
Lowkey Sims speler gespot.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:46 schreef monkyyy het volgende:
Voetbal
Praten over voetbal![]()
![]()
Praten over mensen die praten over voetbal![]()
![]()
Kijken naar mensen die praten over mensen die praten over voetbal
Geld maakt veel goed maar de meningen zijn verdeeld, sommige mensen denken dat het wel weer goed komt. Maar ik heb ze nog nooit zo gezien dus ik zie het niet gebeuren in hetzelfde format.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:47 schreef svann het volgende:
[..]
Maakt de poen het niet goed of dragelijk straks na de zomerstop?
Even een gifje makenquote:
Derksen heeft z'n schaapjes op het droge. Die gaat niet meer met rat Genee aan tafel zitten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:47 schreef svann het volgende:
[..]
Maakt de poen het niet goed of dragelijk straks na de zomerstop?
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:49 schreef Houtenbeen het volgende:
Die sidekicks likken ook alleen maar de anus van Wilfried.
Uitbuiten.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:49 schreef Coco. het volgende:
Welmoed is niet de slimste, dat maakt haar aantrekkelijker.
Toch 3 afleveringen volgehouden.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:49 schreef Coco. het volgende:
Welmoed is niet de slimste, dat maakt haar aantrekkelijker.
quote:
Dat is 3quote:
Moet je geen break doen n00bquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Ik moet ook maar die uitzending van VI gaan kijken, ik voel me out the loop
Snelst lopende topic ooit op maandag.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
ben je ook weer wokequote:Op donderdag 25 juni 2020 22:53 schreef monkyyy het volgende:
Sander is dus de Akwasi van zijn familie.quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:55 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Dat doet hij altijd en is om te
Terwijl hij hwt zwarte schaap van de familie is
Ja pak de hooivorkenquote:Op donderdag 25 juni 2020 22:57 schreef monkyyy het volgende:
De overheid kan het niet doen dus de burgers moeten ingrijpen, wil hij dat zeggen
Deze Keklik Yücel (ofzo) is toch een prima dame?quote:Op donderdag 25 juni 2020 22:58 schreef Jemoederniet het volgende:
Gefeliciteerd u bent de miljoenste moslim van Nederland.
Ja hoorquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:00 schreef svann het volgende:
[..]
Deze Keklik Yücel (ofzo) is toch een prima dame?
Democratie first.
Waarschijnlijk kantje boord de verkeerde kant op uiteindelijk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:11 schreef superniger het volgende:
Proberen te redden?
NIET gelukt dus. Lever je onderscheiding maar weer in.
Een kantinejuf als minister van defensie.quote:Op donderdag 25 juni 2020 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een slechte woordvoerder voor Defensie. Dit is toch geen minister
Ja die dikke trut ia niet van t scherm af te slaan met haar hiep hiep voor t koningshuis, en haar skivakantiesquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:19 schreef maxi-mus het volgende:
Angela de Jong zit nu alweer bij Goedemorgen Nederland.
Precies! En niet Chinees.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:29 schreef michaelmoore het volgende:
De komende 5 jaar blijft KLM dus nog Nederlands
Dan zal t wel Air France KLM in Parij sworden en hier wat vluchten
Of ze nu van hier of van it Parijs naar China gaan vliegen maakt niet uitquote:
Nee!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:29 schreef michaelmoore het volgende:
Dan zal t wel Air France KLM in Parij sworden en hier wat vluchten
wat nee , dat zegt ze net, nog 5 jaar KLM en meer Eurostar +quote:
[..]quote:
https://www.rijksoverheid(...)-van-de-coronacrisisquote:Tevens is er met Air France-KLM afgesproken dat de eenzijdige opzegtermijn voor de hubfunctie van Schiphol, de zogenoemde staatsgaranties, wordt verlengd van negen maanden naar vijf jaar. KLM is als grootste gebruiker van Schiphol cruciaal voor de luchthaven.
Het is geen Amerika.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:42 schreef wuuht het volgende:
ik hoop dat je een lekkere schade vergoeding kan krijgen als je zoiets gebeurt. 2 miljoen?
Of een consumptiebon. Amerika schiet vaak door in compensatie, Nederland houdt het vaak asociaal laagquote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:43 schreef superniger het volgende:
[..]
Het is geen Amerika.
Hooguit 5000 euro.
Ik aan Smakkende Hugoquote:
Het is anders, andere setting.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 22:57 schreef Jemoederniet het volgende:
In het theater mag het wel maar op tv niet?
Kappen nou!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:02 schreef FOKoffieleut het volgende:
geen getinte mensen in de spot van warchild?
Nou nou nouquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |