Jah.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:27 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee snap ik. In de winkel zelf is het wel lekker
Ventilator vind ik wel lekker.quote:
Dat is ook erg.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:30 schreef Moonlight het volgende:
Ik werkte een tijd geleden in het distributiecentrum in de diepvries waar het -25 was en dan moest je overdag er weer uit terwijl het 30 graden was .. dat was pas een klap.
Dat is ook het nadeel met airco's. Die moet je maar een paar graden lager zetten dan de buitentemperatuur. Maar dat snappen de meeste niet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ventilator vind ik wel lekker.
Toen ik bij de Postbank werkte was er een airco systeem die op heel koud stond, we zaten met de jas aan binnen.
Ik heb een paar keer hondsberoerd tegen de muur aan gehangen toen ik weer buiten kwam, veel te groot verschil.
Ja idd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook het nadeel met airco's. Die moet je maar een paar graden lager zetten dan de buitentemperatuur. Maar dat snappen de meeste niet.
Ja dat is dan weer jammer inderdaadquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:28 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Jah.
Het nadeel is altijd wel dat je de winkel ook weer uit moet, alsof je tegen een muur aan loopt.
Bij een kennis van me is een collega zo ooit overleden aan een hartstilstand, die kwam ook uit de vriezer om pauze te houden in de volle zonquote:
Zo heftig. ja heb het ook wel eens mee gemaakt dat iemand ineens neer storttequote:Op woensdag 24 juni 2020 16:35 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Bij een kennis van me is een collega zo ooit overleden aan een hartstilstand, die kwam ook uit de vriezer om pauze te houden in de volle zon
Ik ben zelf een paar keer ingestort.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo heftig. ja heb het ook wel eens mee gemaakt dat iemand ineens neer stortte
ontdooi uurtje extra voordat je naar buiten magquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:30 schreef Moonlight het volgende:
Ik werkte een tijd geleden in het distributiecentrum in de diepvries waar het -25 was en dan moest je overdag er weer uit terwijl het 30 graden was .. dat was pas een klap.
Ohw heftigquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:39 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik ben zelf een paar keer ingestort.
Ik voel het nu aankomen met warmte gelukkig.
Tijdens mijn studie heb ik nog een tijdje avonddiensten gewerkt in een fruit/groenten distributie centrum. Dat was niet zo koud, maar wel frisjes. Als je naar buiten moest om een nieuw karretje te halen dan was dat soms ook een klap(je)quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:30 schreef Moonlight het volgende:
Dat was er nietquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:39 schreef chufi het volgende:
[..]
ontdooi uurtje extra voordat je naar buiten mag
Dat zal best jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Tijdens mijn studie heb ik nog een tijdje avonddiensten gewerkt in een fruit/groenten distributie centrum. Dat was niet zo koud, maar wel frisjes. Als je naar buiten moest om een nieuw karretje te halen dan was dat soms ook een klap(je)
Ja, super dom ook dat een werkgever daar niets aan doet.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:36 schreef Moonlight het volgende:
[..]
Zo heftig. ja heb het ook wel eens mee gemaakt dat iemand ineens neer stortte
Lijkt me ngo steeds heftigquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
De 1ste keren wel.
Nu valt het mee, ik weet wat het is en wat ik eraan moet doen.
Nee echt hequote:Op woensdag 24 juni 2020 16:41 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ja, super dom ook dat een werkgever daar niets aan doet.
In Florida willen ze de AC in de bussen nog wel eens erg laag zetten, dan kom je met een buitenlucht van 35C en 70% luchtvochtigheid in een ijskoude bus.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ook het nadeel met airco's. Die moet je maar een paar graden lager zetten dan de buitentemperatuur. Maar dat snappen de meeste niet.
Nee 😔quote:
moet ik er nog 1 laten danquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:30 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik heb ook een lekker windje door mijn huis.
Ook al niet.. Hopelijk blijft het in het weekend droog.quote:
Dat is minder. Ik heb het weleens alleen gedaan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben alleen dus bbqen is dan minder leuk.
kom ook maar hierheenquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:47 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik ben alleen dus bbqen is dan minder leuk.
Ze wil een fris windje geen orkaan.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:47 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
moet ik er nog 1 laten dan
iedereen welkom hier ben niet zo moeilijk. hoe meer iel hoe meer vreugdequote:
Orkaanquote:Op woensdag 24 juni 2020 16:53 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze wil een fris windje geen orkaan.
alleen je goede humeurquote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]Het leven is één groot tranendal tot de zoete verlossing van de dood je naar de vergetelheid brengt!
Tot Kerelquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:05 schreef ToT het volgende:
[..]Het leven is één groot tranendal tot de zoete verlossing van de dood je naar de vergetelheid brengt!
Sorry?quote:
zekerquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:07 schreef ToT het volgende:
[..]
En dames moeten het daar ook goed insmeren he!
trouwens heb je hier een topic voor he op fok...quote:
Gaat een keer gebeuren.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:05 schreef ToT het volgende:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja van verbrande mossels wordt niemand blij!
quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Koter ff volwassen laten worden en dan m'n kist bestellen!
quote:
Hoeft die het niet te betalenquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:10 schreef ToT het volgende:
[..]
Koter ff volwassen laten worden en dan m'n kist bestellen!
quote:
schatje je weet wie er voor je is hoop ikquote:Op woensdag 24 juni 2020 17:11 schreef ToT het volgende:
Hehe neuh, ben wel verreweg het grootste deel van mijn leven depressief geweest, maar da's nu gelukkig wel anders!Uiteraard blijf je hikjes in je levenspad tegenkomen, maar het is heel anders dan het geweest is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |