Jij ook!quote:
Ook lekker slapen!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 22:31 schreef Cinderelladreamer het volgende:
Dan ga ik het ook maar proberen.....![]()
Is de copy paste van de bron waar ik het vandaan heb. Maar je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Bij mensen die
hele lappen
tekst op deze
manier typen
met willekeurige
enters tussendoor
blijf ik sowieso
wel liever
anderhalve meter van
vandaan.
Vind ik een mooie fotoquote:Op dinsdag 23 juni 2020 23:17 schreef stokj het volgende:
Waarom kijkt de baby zo schrikkend? Door de puntneus van zijn ma?
[ afbeelding ]
Wekker hoort ook hard te staan. Haha!quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja mevrouw ToT had de wekker nogal hard staan en niet veel later werd mini-ToT wakker.
Ik heb hem net eindelijk los kunnen wrikken van me, hij heeft net een beetje melk/pap op en zit nu Peppa Pig te kijken.quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:07 schreef Amee het volgende:
[..]
Wekker hoort ook hard te staan. Haha!
Wat doet krullenbol?
Kan je nu rustig het huishouden doenquote:Op woensdag 24 juni 2020 07:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik heb hem net eindelijk los kunnen wrikken van me, hij heeft net een beetje melk/pap op en zit nu Peppa Pig te kijken.
Ow... Haaha!quote:
Haha dat probleem heeft het vriendinnetje van Mini-ToT ook!quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:12 schreef Amee het volgende:
[..]
Ow... Haaha!
Wanneer ik wakker ben zijn mijn hersens ook gelijk wakker (tenzij wakker gemaakt)dus ik vergeet steeds dat sommigen nog even de tijd nodig hebben. Whaha!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |