quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:41 schreef PSVCL het volgende:
Jan Joost is een veel betere presentator ,past daar goed tussen
Dan kijkt er helemaal niemand meerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:41 schreef PSVCL het volgende:
In Jan Joost zijn hoofd is het altijd Sesamstraat. (en JJ gaat niet weg bij Fox)quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:41 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:41 schreef PSVCL het volgende:
Ga maar weer even zitten jij.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:41 schreef PSVCL het volgende:
Eens.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:41 schreef PSVCL het volgende:
Gaat ie toch gewoon dagvoorzitterschappen doen voor veel geld. Doen types als Kelder en Fons de Poel ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:40 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Genee heeft zoveel vijanden in Hilversum gemaakt met zijn schijnheilige gedrag dat het inderdaad wel eens klaar kan zijn voor 'm
@wimderonquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Enige presentator die er misschien nog wel beetje bij zou passen is Erik Dijkstra. Maar die gaat niet weg bij Op1
twitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:46:19.@mvanroosmalen kan zelf niet nadenken, daarom is hij blij dat #ArieBoomsma het pad aangeeft waarover hij moet lopen. "Over #racisme en foute grappen ging het niet meer, het ging over iets groters, over zijn favoriete onderwerp: Arie Boomsma." https://t.co/WyFxnXGn3J reageer retweet
Qua achterbaksheid doet hij volgens mij niet onder voor Genee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Enige presentator die er misschien nog wel beetje bij zou passen is Erik Dijkstra. Maar die gaat niet weg bij Op1
twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:42:41Wanneer komt de KNVB met een statement via de nieuwe discriminatiemanager ? reageer retweet
Of gewoon eens een nieuwe voetbaltalkshow opzetten? Nieuwe generatie de kans geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
Die engnek mag wegblijven met z'n flesjes gooien op rondvaartbotenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:47 schreef Idisrom het volgende:
[..]
Qua achterbaksheid doet hij volgens mij niet onder voor Genee.
Irritante vent.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:46 schreef Scorpion_17 het volgende:
en met witte of blanke duiven gooitquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:50 schreef MCH het volgende:
[..]
Die engnek mag wegblijven met z'n flesjes gooien op rondvaartboten
Niel en zijn vriendjes?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Of gewoon eens een nieuwe voetbaltalkshow opzetten? Nieuwe generatie de kans geven.
Jvgquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:48 schreef Paul het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:42:41Wanneer komt de KNVB met een statement via de nieuwe discriminatiemanager ? reageer retweet
Ja. Kom op, Johan wist prima wat hij deed.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jawel, wel degelijk 2 spreekwoorden.
Zo trots als een pauw
en
Trots als een aap met 7 staarten
Ze weten er wel veel van af ja en kijken in ieder geval alles.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zijn podcast is voetbalinhoudelijk wel 1 vd betere.
Nee, hij haalde oprecht die 2 spreekwoorden door elkaar.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:55 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja. Kom op, Johan wist prima wat hij deed.
Het niveau fluctueert nogal bij Marcel vind ik, maar deze is werelds.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:47 schreef maxi-mus het volgende:
twitter:denieuwsbv twitterde op dinsdag 23-06-2020 om 12:46:19.@:mvanroosmalen kan zelf niet nadenken, daarom is hij blij dat #ArieBoomsma het pad aangeeft waarover hij moet lopen. "Over #racisme en foute grappen ging het niet meer, het ging over iets groters, over zijn favoriete onderwerp: Arie Boomsma." https://t.co/WyFxnXGn3J reageer retweet
Afhankelijk van de gasten vind ik overigens Fox voetbalpraat ook prima. Bruggink, rijswijk, kwakman en hansie bijv.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze weten er wel veel van af ja en kijken in ieder geval alles.
Ik vind dat ook best leuk ja maar Leo verpest echt alles voor mij en die zit er vrij vaak. Ik haat die man echt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:58 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Afhankelijk van de gasten vind ik overigens Fox voetbalpraat ook prima. Bruggink, rijswijk, kwakman en hansie bijv.
Ja driessen kan echt nietquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:59 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind dat ook best leuk ja maar Leo verpest echt alles voor mij en die zit er vrij vaak. Ik haat die man echt.
Die hebben gekregen wat ze verdiend hebben. Niets.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:49 schreef TjjWester het volgende:
De enige die echt genaaid zijn zijn de adverteerders. Afslaan om voor 1.7 miljoen mensen te adverteren![]()
![]()
![]()
Maar die zitten meer op de lijn van het voetbalinhoudelijke. Dat is niet het soort praat dat aan tafel bij VI gebezigd wordt. Er is gewoon weinig vergelijkbaars te bedenken. VI is uniek in wat het is.quote:
En dat zijn wel degelijk de poppetjes.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:07 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Maar die zitten meer op de lijn van het voetbalinhoudelijke. Dat is niet het soort praat dat aan tafel bij VI gebezigd wordt. Er is gewoon weinig vergelijkbaars te bedenken. VI is uniek in wat het is.
Oei, dit moet ik misschien toch gaan terugnemen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ga 'em nog even terugkijken. Ik verneem dat het een sterk optreden was van ons aller Johan.
Jack wil dat er meer gediscrimineerd wordt?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:48 schreef Paul het volgende:
#fatlivemattersquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:18 schreef fetX het volgende:
[..]
Jack wil dat er meer gediscrimineerd wordt?
Neal zit al te bidden voor dequote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Of gewoon eens een nieuwe voetbaltalkshow opzetten? Nieuwe generatie de kans geven.
neal is een popiejopiequote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:29 schreef RipCity het volgende:
[..]
Neal zit al te bidden voor de
Telefoon wachtend op John de mol
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:25 schreef Newone82 het volgende:
Dag Johan. Tot eens en nooit meer, stop er maar mee👌😃
Ik vond het ijzersterk van Johan hoe hij alles maar over zich heen liet komen en zich zelfs door zijn medepresentator aan liet vallen. Petje af. Een ander was waarschijnlijk weggelopen. Johan niet. Hij bleef zitten en tot het einde toe zichzelf. Kun je van Genee niet zeggen. Bah, wat een laffe flapdrol. En daar zit je dan al jaren mee aan tafel en word je keihard afgevallen door iemand die je toch hoog hebt zitten. Typisch Wilfred. Altijd voorzetjes geven naar Johan en Johan mag ze inkoppen. Hij durft dat zelf niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Oei, dit moet ik misschien toch gaan terugnemen.
Tot nu toe een lachwekkende verdediging van Johan door niet gewoon ruiterlijk toe te geven dat de vergissing met het spreekwoord en de opmerking dat Simons nu eenmaal niet op een pauw lijkt en de associatie van Zwarte Piet met Akwasi racistische elementen bevat.
Als hij had gezegd "Het was een grap, met een racistische tintje, stom om te doen op dit moment, maar ik vind de ophef overtrokken" had ik wel een stuk meer respect voor hem gehad.
Iemand heeft de deuren van POL open laten staan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:34 schreef Bluedisplay het volgende:
Waar komen alle Johanhaters ineens vandaan
Iddquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:39 schreef Generationalpha het volgende:
Ben wel benieuwd naar die hele slechte grap van Gijp die hij niet meer vertelde.
Ergste is nog dat er op de dag van vandaag weinig aandacht wordt geschonken aan die mafklapper Awkwasi met zijn oproep tot geweld. De media is stil. Het leek wel een zoon van Hitler hoe die daar tekeer ging met zijn; IK BEN KLAAR, IK BEN KLAAR ACT.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het ijzersterk van Johan hoe hij alles maar over zich heen liet komen en zich zelfs door zijn medepresentator aan liet vallen. Petje af. Een ander was waarschijnlijk weggelopen. Johan niet. Hij bleef zitten en tot het einde toe zichzelf. Kun je van Genee niet zeggen. Bah, wat een laffe flapdrol. En daar zit je dan al jaren mee aan tafel en word je keihard afgevallen door iemand die je toch hoog hebt zitten. Typisch Wilfred. Altijd voorzetjes geven naar Johan en Johan mag ze inkoppen. Hij durft dat zelf niet.
Inderdaad daar durft men blijkbaar niets van te zeggen terwijl dat echt grof was.Maar het is natuurlijk veel makkelijker om Johan er uit te pikkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:43 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Ergste is nog dat er op de dag van vandaag weinig aandacht wordt geschonken aan die mafklapper Awkwasi met zijn oproep tot geweld. De media is stil. Het leek wel een zoon van Hitler hoe die daar tekeer ging met zijn; IK BEN KLAAR, IK BEN KLAAR ACT.![]()
![]()
Ik vond Genee heel erg eng gisteren.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:34 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik vond het ijzersterk van Johan hoe hij alles maar over zich heen liet komen en zich zelfs door zijn medepresentator aan liet vallen. Petje af. Een ander was waarschijnlijk weggelopen. Johan niet. Hij bleef zitten en tot het einde toe zichzelf. Kun je van Genee niet zeggen. Bah, wat een laffe flapdrol. En daar zit je dan al jaren mee aan tafel en word je keihard afgevallen door iemand die je toch hoog hebt zitten. Typisch Wilfred. Altijd voorzetjes geven naar Johan en Johan mag ze inkoppen. Hij durft dat zelf niet.
Totaal irrelevante meningen. Vindt Henrico Drost van RKC er misschien ook wat van?quote:
En als je het over Hitler hebt schreeuwt men moord en brand. Het is maar goed dat sommige van mijn vrienden niet waren waar Awkwasi was. Die had een partij tetsen gekregen met zijn geschreeuw godskolerequote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:46 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Inderdaad daar durft men blijkbaar niets van te zeggen terwijl dat echt grof was.Maar het is natuurlijk veel makkelijker om Johan er uit te pikken
Net zo irrelevant als Genee hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Totaal irrelavante meningen. Vindt Henrico Drost van RKC er misschien ook wat van?
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef satecl het volgende:
Ik denk helaas einde VI. Wat maakt het Johan uit? Die man is 71. Gaat lekker door met zijn muziek en heeft pakken met geld. Hij heeft nu natuurlijk weer een tering hekel gekregen aan Wilfred, die gisteravond een 40 cm diepe mes in zijn rug stak.
Beste manier om Wilfred terug te pakken is om per direct te stoppen. Dan is Wilfred meteen klaar met zijn carrière. Want zonder Derksen is Genee een presentator van het niveau RTV Oost. Kijk maar naar VI Oranje blijft thuis, of Café Hendriks & Genee. Zelden zulke slechte programma's gezien. Iedereen heeft een hekel aan Genee in TV land.
Gijpie gaat lekker naar een ander programma, naar Fox. Eretribune/natafelen of een nieuw programma. Derksen komt af en toe bij op1/Jinek voor de muziek. Iedereen happy.
GIJP heeft OOK een hekel aan Genee. Gijp is het ook volledig met Johan eens en staat aan zijn kantquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef satecl het volgende:
Ik denk helaas einde VI. Wat maakt het Johan uit? Die man is 71. Gaat lekker door met zijn muziek en heeft pakken met geld. Hij heeft nu natuurlijk weer een tering hekel gekregen aan Wilfred, die gisteravond een 40 cm diepe mes in zijn rug stak.
Beste manier om Wilfred terug te pakken is om per direct te stoppen. Dan is Wilfred meteen klaar met zijn carrière. Want zonder Derksen is Genee een presentator van het niveau RTV Oost. Kijk maar naar VI Oranje blijft thuis, of Café Hendriks & Genee. Zelden zulke slechte programma's gezien. Iedereen heeft een hekel aan Genee in TV land.
Gijpie gaat lekker naar een ander programma, naar Fox. Eretribune/natafelen of een nieuw programma. Derksen komt af en toe bij op1/Jinek voor de muziek. Iedereen happy.
Directeurtje zit er bovenop.quote:Veronica-directeur Marco Louwerens heeft Derksen inmiddels gesproken. Volgens Talpa wordt de samenwerking gewoon voortgezet.
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
GIJP heeft OOK een hekel aan Genee. Gijp is het ook volledig met Johan eens en staat aan zijn kantGenee mag straks lekker een one-man show gaan doen en niemand kijkt en niemand lacht GENOT.
Geweld, tof zegquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:47 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
En als je het over Hitler hebt schreeuwt men moord en brand. Het is maar goed dat sommige van mijn vrienden niet waren waar Awkwasi was. Die had een partij tetsen gekregen met zijn geschreeuw godskolere
Nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:54 schreef ikbenrond het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: de VI fans zijn nu Wilfred aan het verketteren omdat hij een paar dingen tegen Johan zei gisteren? Mensen van het vrije woord hoor
Nee, eigenlijk totaal niet zoals jij het nu omschrijft.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:54 schreef ikbenrond het volgende:
Dus als ik het goed begrijp: de VI fans zijn nu Wilfred aan het verketteren omdat hij een paar dingen tegen Johan zei gisteren? Mensen van het vrije woord hoor
Je snapt het niet nee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:54 schreef ikbenrond het volgende:
Nee, je snapt het niet.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:56 schreef ikbenrond het volgende:
Ik dacht dat VI het programma van het vrije woord was, waar de mensen aan tafel geen blad voor de mond nemen en gewoon zeggen wat ze denken. Maar nu blijkt eigenlijk dat dat, voor de mensen die dit zeggen, alleen maar gold als het ging om hún mening. Want nu Wilfred heel even tegen Johan in ging wordt hij gelijk verketterd en als NSB’er bestempeld.
De mensen van het vrije woord hoor, die VI fans.
Helemaal mee eens. Alleen jammer dat men dan uit een bepaalde hoek gaat zeggen dat Johan er met zijn staart tussen zijn benen tussenuit knijpt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef satecl het volgende:
HAha, Martijn Koning staat daar zijn hele broek vol te schijten omdat hij niet gecancelled wil worden. Wat een laffe hond.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:21 schreef Poepz0r het volgende:
Prem - je weet wel die dorpsgek van DWDD - is het EENS met Johan. Prem vriend van de showwwww
Je snapt het overduidelijk niet. Of je leest wat je wil lezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:56 schreef ikbenrond het volgende:
Ik dacht dat VI het programma van het vrije woord was, waar de mensen aan tafel geen blad voor de mond nemen en gewoon zeggen wat ze denken. Maar nu blijkt eigenlijk dat dat, voor de mensen die dit zeggen, alleen maar gold als het ging om hún mening. Want nu Wilfred heel even tegen Johan in ging wordt hij gelijk verketterd en als NSB’er bestempeld.
De mensen van het vrije woord hoor, die VI fans.
Hoe lang zit je nou op dit forum? Ik ga toch niet pagina’s aan berichten teruglezen op zoek naar een antwoord? Dan ben ik straks een uur bezig.quote:
Mijn ontgaat het even. Waarom heeft Genee zo'n groot mes in zijn ruk gestoken?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:48 schreef satecl het volgende:
Prima, maar trek dan ook geen conclusies.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:57 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou op dit forum? Ik ga toch niet pagina’s aan berichten teruglezen op zoek naar een antwoord? Dan ben ik straks een uur bezig.
Maar je komt wel met een conclusie hoe iedereen hier over Genee zou denken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:57 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Hoe lang zit je nou op dit forum? Ik ga toch niet pagina’s aan berichten teruglezen op zoek naar een antwoord? Dan ben ik straks een uur bezig.
Directeurtje is weer druk bezig met e-mails typen naar de heren, zodat Michel van Egmond ze weer kan verzamelen voor het volgende boek.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar je komt wel met een conclusie hoe iedereen hier over Genee zou denken.
Hoe dan?
Wat een dom gelul.Wilfred heeft al jaren de rol van presentator/aangever en die rol was gister avond ook zo. Part of the game.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:54 schreef Scorpie het volgende:
Genee mag echt een flinke griep krijgenmisselijk kutventje
Niet iedereen natuurlijk. Wel veel. Veel vinden hem toch een rat nu? Dat heb ik dan weer wel gelezen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Maar je komt wel met een conclusie hoe iedereen hier over Genee zou denken.
Hoe dan?
Jij hebt al meerdere topics laten blijken weinig te begrijpen van het programma format. Dat is niet erg, maar geef het dan gewoon op. Voor types als jij hebben we programma’s met Arie Boomsma.quote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:57 schreef Stofje het volgende:
Joh, als Genee zich compleet afzijdig had gehouden, stond Harlequin er echt alleen voor. Gijp / Derksen is echt een zeer dominant duo. Ik kan me goed voorstellen dat je als programma wil laten zien dat je wil bewegen. Ik snap die keuze van Genee dus wel, anders blijf je zo conservatief als de neten. Die rol moest hij dus wel nemen. Geen sympathieke rol en wellicht echt tegen het zere been van zijn collega's, maar toch moest het
Nickchange naar ikbendom svpquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:54 schreef ikbenrond het volgende:
Ah, de klassieke ‘je kent het format niet’. Ik kijk VI al jaren joh.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:00 schreef Ronald het volgende:
[..]
Jij hebt al meerdere topics laten blijken weinig te begrijpen van het programma format. Dat is niet erg, maar geef het dan gewoon op. Voor types als jij hebben we programma’s met Arie Boomsma.
Laat me raden, je bent een witte man die wel even bepaalt dat de vrouw in kwestie hulp nodig heeft. Wie denk je wel niet dat je bent?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:57 schreef Stofje het volgende:
Joh, als Genee zich compleet afzijdig had gehouden, stond Harlequin er echt alleen voor. Gijp / Derksen is echt een zeer dominant duo. Ik kan me goed voorstellen dat je als programma wil laten zien dat je wil bewegen. Ik snap die keuze van Genee dus wel, anders blijf je zo conservatief als de neten. Die rol moest hij dus wel nemen. Geen sympathieke rol en wellicht echt tegen het zere been van zijn collega's, maar toch moest het
Doordat Genee telkens de kant koos voor de ‘tegenpartij’ en zo Derksen een mes in zijn rug stak. Genee moest gister zijn toekomst veiligstellen. Als je jarenlang met elkaar samenwerkt en continu je eigen format moet uitleggen na een rel, dan ga je niet in het heetst van de strijd je eigen collega aanvallen als zijn mening en houding een ander kan kwetsen.quote:
'quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:57 schreef Mani89 het volgende:
[..]
HAha, Martijn Koning staat daar zijn hele broek vol te schijten omdat hij niet gecancelled wil worden. Wat een laffe hond.
Absoluut. Genee is daarin echt een vreselijke vent, die geeft niet te missen voorzetjes en reageert vervolgens heel geschokt. Wél onderdeel van het programma. Zonder die voorzetjes en lekkere intikkertjes was het programma dan ook aanmerkelijk minder boeiend. Genee is dan ook de enige presentator die geschikt is hiervoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:00 schreef RensAjacied het volgende:
Het gaat er niet om dat Wilfred Genee kritisch is tegen Johan Derksen. Sterker nog dat mag Wilfred van mij veel vaker zijn. De leukste televisiemomenten bleven de fitties onderling aan tafel tussen Genee en Derksen in de periode 2009-2012. Dat was echt genieten.
Het probleem zit het er in dat Wilfred jaaaaarenlang hetzelfde trucje uitvoert aan tafel en nu hypocriet doet. Wilfred Genee in een notendop. Geeft heel bewust een voorzetje voor effectbejag, Gijp of Derksen kopt hem in. Genee lacht en zegt vervolgens verontwaardigd: 'nou nou nou dit kan je niet zeggen'.. Nu komt zijn carrière in gevaar en neemt hij heel nadrukkelijk afstand van alles wat al die jaren aan tafel is gezegd. Enorme lamlul is Wilfred.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |