Zou een spannende uitslag zijn, best kans dat er in ronde 2 veel Keijzer kiezers naar Omtzigt gaan.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 17:48 schreef Em31 het volgende:
0% is toch ook een hele prestatie.twitter:Opiniepanel twitterde op dinsdag 30-06-2020 om 13:08:02Wie vinden @:CDAvandaag-kiezers het meest geschikt als CDA-partijleider?
1️⃣ 47% - @:HugodeJonge
2️⃣ 34% - @:PieterOmtzigt
3️⃣ 15% - @:MonaKeijzer
4️⃣ 0% - @:MartijnCDA
🗳️ Onder CDA-leden is dit beeld hetzelfde.
@:EenVandaag
https://t.co/O4rE6bNshA reageer retweet
De man die riep dat je vanuit Noord- en Zuid-Holland niet alle regio's kon vertegenwoordigen, maar dacht dat je het wel kon vanuit Limburg, de regio die voor de meeste mensen (ook voor hun gevoel) het verst weg is en het minst bij de rest van Nederland past.quote:
EenVandaag zei dat als ze kijken naar de leden ipv de kiezer dat je ongeveer hetzelfde zagquote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:43 schreef rubbereend het volgende:
[..]
maar deze uitslag zegt niks, want het zijn CDA-kiezer en niet CDA-leden
dat is toch wel verschrikkelijk pijnlijk voor Van Helvertquote:Op dinsdag 30 juni 2020 19:01 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
EenVandaag zei dat als ze kijken naar de leden ipv de kiezer dat je ongeveer hetzelfde zag
En godzijdank.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 20:37 schreef Hexagon het volgende:
Mona Keijzer komt er ook niet meer aan te pas. Die zou in een tweestrijd nog wel kans gemaakt hebben denk ik. Maar Omtzigt slaat er echt ieder momentum uit.
Je moet wat hè, als je uit een regio komt die dat quasi-fascisme maar al te graag omarmt. Ze heeft er straks nog ruim 100.000 stemmen vandaag te trekken.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:01 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
En godzijdank.
Ik keek het lijsttrekkerdebat uit 2012 nog eens terug, waar Mona zelfs een paar maanden na het debacle van Rutte 1 de PVV niet uitsloot. Dat mens zou het CDA een nieuwe bijna-doodervaring bezorgen
Ze is weinig veranderd, die waardeloze slogan had ze toen ook alquote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:01 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
En godzijdank.
Ik keek het lijsttrekkerdebat uit 2012 nog eens terug, waar Mona zelfs een paar maanden na het debacle van Rutte 1 de PVV niet uitsloot. Dat mens zou het CDA een nieuwe bijna-doodervaring bezorgen
Als niemand de 50% haalt (of eigenlijk de 50,1% oid, een meerderheid in elk geval), komt er een tweede ronde tussen de 2 met de meeste stemmen.quote:Op dinsdag 30 juni 2020 21:47 schreef DestroyerPiet het volgende:
weet iemand hoe het precies zit met de eerste ronde en tweede ronde. hoeveel procent moet je halen om een tweede ronde af te dwingen?
Interessant. Ik vermoed dat de Mona stemmers uiteindelijk vrijwel allemaal voor Omtzigt gaan.quote:
Wooww.. niet gedacht dat De Jonge in de problemen zou raken..quote:
Stemmingen bij het CDA zijn sowieso wel spannend:quote:Op dinsdag 30 juni 2020 18:11 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Met deze uitslag krijgen we wel een tweede ronde.
"Wie stemt er voor de motie dat we tegen Keijzer stemmen?"quote:Op zondag 5 juli 2020 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stemmingen bij het CDA zijn sowieso wel spannend:
Wie Tegen Mona en voor Pieter stemt houdt het bord met de hippe schoenen omhoog!
Ik vind het niet duidelijk! Opnieuw!quote:Op zondag 5 juli 2020 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Stemmingen bij het CDA zijn sowieso wel spannend:
Wie Tegen Mona en voor Pieter stemt houdt het bord met de hippe schoenen omhoog!
Ja, geweldig was dat, onder leiding van de toenmalige burgemeester van Barneveldquote:Op zondag 5 juli 2020 20:28 schreef Hanca het volgende:
[..]
"Wie stemt er voor de motie dat we tegen Keijzer stemmen?"
Jammer dat het nu digitaal is, had net zo legendarisch als dat vorige congres kunnen worden, al jarenlang voer voor discussies in politieke programma's en ik dacht dat er zelfs een boek over verschenen is.
die documentairequote:Op zondag 5 juli 2020 20:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja, geweldig was dat, onder leiding van de toenmalige burgemeester van Barneveld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |