quote:Op maandag 22 juni 2020 15:02 schreef sjampoeh het volgende:
[ afbeelding ].
Deze TT is geldig tot dinsdag 22 september
quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 15:07 schreef Ansachteraf het volgende:
22 september?
Oh.... tijd zat dus ........
Ga ik even die folder doorspittenquote:
Zwembaden jongenquote:Op maandag 22 juni 2020 15:06 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
[..]![]()
ik zat die folder van het Kruidvat te bekijken
till weer hoorquote:
ik ben over twee maanden weer op je eilandjequote:
Klinkt best goedquote:Op maandag 22 juni 2020 19:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben over twee maanden weer op je eilandje![]()
quote:Op maandag 22 juni 2020 19:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat een kuttopic... pleur op met je 30+ graden.
Dat was niet opgevallen.quote:Op maandag 22 juni 2020 19:53 schreef Straatverlichting het volgende:
Hm, wil geen spelbreker zijn maar heb een pleurishekel aan hitte.
Verder: enjoy de muziek.
quote:Op maandag 22 juni 2020 20:01 schreef D. het volgende:
Zomerse muziekjes
Ik heb een stapel cd's afgestoft en vandaag kwam deze voorbij, zonnetje erbij, raampjes open, de wind door mijn 'haar', voelde het behoorlijk zomers
Nog nooit van gehoordquote:Op maandag 22 juni 2020 20:03 schreef D. het volgende:
Vooral de steeldrums deden het zomerse effect hoogtij vieren
minimeet!quote:Op maandag 22 juni 2020 19:19 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben over twee maanden weer op je eilandje![]()
Dat is iets wat de meeste 40 plussers nog wel herinnerenquote:
Ja goede herinneringen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:15 schreef drakin het volgende:
[..]
Dat is iets wat de meeste 40 plussers nog wel herinneren
Nopequote:
Kom je erin voor?quote:
quote:
Wel gehad. Word je echt gek van hoor van zo'n mafkees.Had vroeger anorexia dan beland je qua hulpverlening in een wereldje waar mensen rondlopen die qua gedachtengang wel heel erg ziek zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee , jij dus wel... IRL ook last van ?
I know, vriendin haar huis is in de fik gezet met de bedoeling dat ze mee ging fikken door een stalker.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:34 schreef Petzi het volgende:
[..]
Nee hoor, politie heeft het destijds opgelost. Maar wel heel eng kan ik je zeggen.
Ok... das ff een ander verhaal. Kolere.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:35 schreef drakin het volgende:
[..]
I know, vriendin haar huis is in de fik gezet met de bedoeling dat ze mee ging fikken door een stalker.
Dat is ook waar ze misbruik van maken, want die eigenschap voelen ze feilloos aan. Verder heerst bij dat soort mensen enkel: Ik wil ik wilquote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:34 schreef Straatverlichting het volgende:
Wel een interessant onderwerp. Ik had een vriendin die last had van zo'n mannetje. Wat me het meest verbaasde was haar onuitputtelijke goedgelovigheid (en eigenlijk imo ogen ook zwakte... of mensenliefde... tja) en zijn onverzettelijke lulverhalen en gefingeerd zelfmedelijden. Ik ben echt verbaasd geweest over die relatie.
Ik ga het niet over haar zelf hebben (privacy) maar die goed gelovigheid... snap ik nog steeds niet.(ff los van die tirannieke erg beïnvloedende en manipulatieve eikel).quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:38 schreef Petzi het volgende:
[..]
Dat is ook waar ze misbruik van maken, want die eigenschap voelen ze feilloos aan. Verder heerst bij dat soort mensen enkel: Ik wil ik wil
Onwettelijk wel... maar laat ik me daar maar verder niet over uiten.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:40 schreef drakin het volgende:
En wettelijk kunnen ze gewoon ook niks tegen een stalker doen wat het het ergste maakt.
En dan kan er wel wat tegen de wetsovertreder gedaan en is de stalker ineens een zielig slachtofferquote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:44 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Onwettelijk wel... maar laat ik me daar maar verder niet over uiten.
Ik weet het, maar hij deed veel onbezonnen op internet. Niet wetende dat ik van IP-adres wist. Ondertussen wel autoramen inslaan, banden leksteken, bekrassen. Echt joh. Ik hou van mijn medemens maar heb hem wel eens vervloekt, Ook mijn ouders bedreigen. De teringlijer.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:40 schreef drakin het volgende:
En wettelijk kunnen ze gewoon ook niks tegen een stalker doen wat het het ergste maakt.
Niet per se hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:46 schreef drakin het volgende:
[..]
En dan kan er wel wat tegen de wetsovertreder gedaan en is de stalker ineens een zielig slachtoffer
Ja... dat is bijna het enigste wat je kan doen: terug stalken en naar de kloten helpen (tot ie ermee stopt).quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:49 schreef Petzi het volgende:
Door het IP adres, berichten met bron uitprinten, politie, is het uiteindelijk gestopt.
Ik heb juist helemaal nergens op gereageerdquote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:51 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Ja... dat is bijna het enigste wat je kan doen: terug stalken en naar de kloten helpen (tot ie ermee stopt).
uh.. jawel.. je had z'n ip en de politie kwam ook niet voor jan lul.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:53 schreef Petzi het volgende:
[..]
Ik heb juist helemaal nergens op gereageerd
Op zijn berichten bedoel ikquote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:55 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
uh.. jawel.. je had z'n ip en de politie kwam ook niet voor jan lul.
Prima aangepakt hoor en blij dat t gestopt is!
Okquote:
Berichten midden in de nacht wachten maar tot de volgende dag. Of na het weekend zelfs.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 00:58 schreef Petzi het volgende:
Kreeg ik midden in de nacht bericht van hem dat ik moest komen. Hij wilde dus duidelijk iets van/met mij. Want hij had zijn polsen doorgesneden, omdat ik niet reageerde op zijn onzin.
En dat had hij inderdaad gedaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen krijgt ze nieuwe kleren![]()
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 04:11 schreef tonja het volgende:
Ik heb deze oude dame uitgekleed, opgepoetst en naakt gefotografeerd.Nice! Is dit degene waar je altijd op speelt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen krijgt ze nieuwe klerenSilence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Net op tijd voor de hittequote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:59 schreef Prisha het volgende:
Good meurning.
Ik heb een nieuwe ventilator besteld, eentje met aircooler. Die komt vandaag
Is het dan ook wel vlot binnen?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:36 schreef chufi het volgende:
Ik had een hepa filter voor mn cooler besteld maar ook weer ge-annuleerd, want op Amazon zijn ze nog goedkoper..
Verjaardagscadeau voor jezelf?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:59 schreef Prisha het volgende:
Good meurning.
Ik heb een nieuwe ventilator besteld, eentje met aircooler. Die komt vandaag
Net op tijd voordat het weer afkoelt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:46 schreef chufi het volgende:
[..]
verschillend, deze die ik nu net heb besteld is er donderdag
Zij liever dan ikquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:50 schreef D. het volgende:
Ik sta in een loods met 35 man, en 25 springen er zo uit een vliegtuig
Geen idee.quote:
ik had hem al nodigquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:42 schreef Scrutinizer het volgende:
Verjaardagscadeau voor jezelf?
Gefeliciteerd
thanks!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:52 schreef Deisyy het volgende:
Prisha jarig?
Gefeliciteerd!
[ afbeelding ]
thanksquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:13 schreef D. het volgende:
Geen idee.
Voor het geval dat;
Van harte gefeliciteerd!
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:15 schreef drakin het volgende:
Is Prish nou alweer jarig? Dat was ze vorig jaar ook al.
Gefeliciteerd Prish!![]()
![]()
thanksquote:
Vanavond dus thuis BBQ ipv sushi. Op mijn kleine BBQ'tje.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:48 schreef Deisyy het volgende:
Ga je nog iets leuks doen om het te vieren?
Hey sista, van harte gefeliciteerd en dat je maar een grote meid mag worden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Vanavond dus thuis BBQ ipv sushi. Op mijn kleine BBQ'tje.
thanksquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:17 schreef espri het volgende:
[..]
Hey sista, van harte gefeliciteerd en dat je maar een grote meid mag worden.
Dat was dus voor je verjaardagquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
Visitequote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:15 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...ik vier het eigenlijk nooit maar nu moest het wel zeg maarquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat was dus voor je verjaardag
Lekker hoor, heerlijk weer ervoor!
yay thanks!quote:
Waarom moet het nu wel?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:26 schreef Prisha het volgende:
[..]
jah...ik vier het eigenlijk nooit maar nu moest het wel zeg maar![]()
Het is heerlijk weer dus dat gaat helemaal goed komen.
kleine mijlpaal waar ik eigenlijk liever niet aan denkquote:
En nog steeds in de ontkenningsfasequote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
kleine mijlpaal waar ik eigenlijk liever niet aan denk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En nog steeds in de ontkenningsfase
alwaysSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Silence breaks apart, Brightness comes to life
Stream of sounds Wash away the darkness from my soul
Tsss jonkie.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:32 schreef Prisha het volgende:
[..]
kleine mijlpaal waar ik eigenlijk liever niet aan denk
Lagen daar de sleutels van de kluis misschien ook naastquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:42 schreef Deisyy het volgende:
Ik vond afgelopen weekend in mijn kast onderdelen van mijn staafmixer waarmee ik heel gemakkelijk wortel kan raspen, ik was het helemaal vergeten dat dat erbij zat. Dus gisteren wortel in mijn salade, vandaag wortel in mijn salade
De wortels liggen thuis en heb ik op kantoor verstoptquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:48 schreef Prisha het volgende:
[..]
Lagen daar de sleutels van de kluis misschien ook naastOf waren die inmiddels alweer terecht
Ik heb zon kluis ook zo open met een plasma branderquote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De wortels liggen thuis en heb ik op kantoor verstopt![]()
Morgen komt de kluizenkraker, mooi op tijd om de salarissen te betalen
Was je met de auto? kan het in de auto op de grond zijn gevallen? Naast de stoelen of erachter?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen komt de kluizenkraker, mooi op tijd om de salarissen te betalen
lekkerquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:05 schreef espri het volgende:
Ik heb een schaaltje overheerlijke kersen voor mn neus.
Kan simpeler... koop ze.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:10 schreef drakin het volgende:
[..]
lekker
Ik doe een poging tot merenques maken, voor de derde keer.
eerste 2 keer met zoetstof, maar dat werden marshmallows die niet goed van het bakpapier afwilden.
Nu echt met suiker, ik wil ze gewoon hebben!
En anders morgen weer proberen.
Neequote:
Allwaysquote:
Maar dat wil ik niet, ik wil ze zelf makenquote:
Nou vooruit dan maar. Succes.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:20 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar dat wil ik niet, ik wil ze zelf maken
Dankje voor je welgemeende succeswensquote:
MOO!!quote:Op maandag 22 juni 2020 15:14 schreef sjampoeh het volgende:
Komende tijd kans op zeevonk en lichtende nachtwolken
Liefhebbers van speciale natuurfenomenen maken komende tijd goede kans op het zien van lichtende nachtwolken en zeevonk. Wie later deze week aan het einde van de avond het strand bezoekt, ziet mogelijk beide fenomenen tegelijk. Lichtende nachtwolken zijn bij helder weer rond de langste dag vaak te zien en zeevonk ontstaat bij zonnig, zeer warm en rustig weer.
Lichtende nachtwolken zijn te herkennen aan hun zilverblauwe kleur. Of ze ontstaan is altijd afwachten. De wolken vormen zich op 80 kilometer hoogte indien er voldoende vocht en stofdeeltjes aanwezig zijn. IJskristallen zetten zich af op de stofdeeltjes en weerkaatsen zonlicht naar de aarde. De wolken zijn pas te zien als het aan het aardoppervlak al donker wordt, terwijl de lucht op 80 kilometer hoogte nog beschenen wordt door de zon.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja jongenquote:
Ah... ons zonnestraaltjequote:Op maandag 22 juni 2020 19:27 schreef Straatverlichting het volgende:
Wat een kuttopic... pleur op met je 30+ graden.
Met een BBQquote:
Die krijg je in December als je mazzel hebtquote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:36 schreef chufi het volgende:
Ik had een hepa filter voor mn cooler besteld maar ook weer ge-annuleerd, want op Amazon zijn ze nog goedkoper..
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 04:11 schreef tonja het volgende:
Ik heb deze oude dame uitgekleed, opgepoetst en naakt gefotografeerd.Hoezo nieuwe kleren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen krijgt ze nieuwe kleren![]()
Maar mooi...ik heb je wel eens horen zingen, dat wist jij niet...maar toen las ik ook al mee.
en ja in doe een Fannetje, dat is inderdaad érg handig, en nee ik ben niet dezelfde.Doe je dan Cash dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Morgen komt de kluizenkraker, mooi op tijd om de salarissen te betalen![]()
Heeft je je schoonsmaakster al een flesje Parfum gegeven? Dat mag wel cash
Albert Einstein Quote's:
"Soms betaal je het meest voor dingen die gratis zijn."
"Ons eigen geluk hangt af van de glimlach van de anderen".
"Logica brengt je van A naar B. Verbeelding brengt je overal".
Dat ziet er ook bewerkelijk uitquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:37 schreef Ansachteraf het volgende:
Dat is toch moeilijker dan ik dat dacht dat Multi Quoten
Is het ook!quote:
Het is wel een Fannetje waar Fann jaloers op zou zijnquote:
Lees je echt alles bij?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:35 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
MOO!!
Ik wilde net vragen of je die foto's zelf had gemaaktmaar ik zie het al in de link
![]()
Maar toch mooien lekker rustig op het strand
![]()
[..]
Ja jongenmet een poepbacterie erin
![]()
![]()
en de het ik ook gelezen....
Gefeliciteerd @:Prishaeen mooi cadeautje voor jezelf heel verstandig
[..]
Ah... ons zonnestraaltje![]()
Koop ook zo'n ventilator dan chagrijn
[..]
Met een BBQdat gaat altijd wel goed hier.
[..]
Die krijg je in December als je mazzel hebt
[..]
Hoezo nieuwe kleren?![]()
Maar mooi...ik heb je wel eens horen zingen, dat wist jij niet...maar toen las ik ook al mee.
en ja in doe een Fannetje, dat is inderdaad érg handig, en nee ik ben niet dezelfde.
[..]
Doe je dan Cash dan?![]()
Heeft je je schoonsmaakster al een flesje Parfum gegeven? Dat mag wel cash
Misschien wel, het is handig ook, als je het goed doet danquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Het is wel een Fannetje waar Fann jaloers op zou zijn
Gewoon deze bladzijde, dat is toch niet zoveel?quote:
thanks!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:35 schreef Ansachteraf het volgende:
Gefeliciteerd @:Prishaeen mooi cadeautje voor jezelf heel verstandig
Wereld literatuur hierquote:
Alleen de muziekjes hen ik niet allemaal beluisterdquote:
O nee dat valt mee.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:42 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Gewoon deze bladzijde, dat is toch niet zoveel?
Knap staaltjequote:
quote:
Welke?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:44 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Alleen de muziekjes hen ik niet allemaal beluisterdnou om eerlijk te zijn... éentje wél!
Nee, dan blijf je bezig.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:45 schreef drakin het volgende:
[..]
O nee dat valt mee.
Ik mis af en toe complete topics, ga dan echt niet bijlezen ook.
Zeg ik niet.quote:
Meestal zie je wel wat je moet aanklikken en af en toe gaat dat wel eens de mist inquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:44 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Alleen de muziekjes hen ik niet allemaal beluisterdnou om eerlijk te zijn... éentje wél!
De Tanja's natuurlijkquote:
quote:
quote:
Maar het was op kantoor, ik haalde daar de sleutels uit de kluis en normaal hang ik ze daarna op een vaste plek, maar daar had ik ze niet gehangen, want ze hingen er niet en mijn collega is op vakantie, dus die kan ik niet de schuld geven.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:56 schreef Prisha het volgende:
[..]
Was je met de auto? kan het in de auto op de grond zijn gevallen? Naast de stoelen of erachter?
Nee de readers en passen van de bank liggen in de kluis.quote:
Oh!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En de schoonmaakster krijgt even helemaal niets
Ze hoest, dus blijft thuis.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:57 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Oh!![]()
Omdat ze ontslagen is? Of is ze ziek? Of is de Corona de reden, teveel contact met jullie?
Of moet je nu zelf de Plee schoonmaken?Dat zou wel humor zijn eigenlijk,
sorry dat ik lach!
Relnicht ookquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:59 schreef Ansachteraf het volgende:
Soms kan ik écht een valse nicht zijn!
Ah ze hoest, ja dan moet je thuis blijven inderdaad, tenminste als die regel nog geldig is?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hoest, dus blijft thuis.
En dan maak ik inderdaad even zelf het pleetje schoonJij dacht dat ik me daar te goed voor voelde?
Ach valt wel mee!quote:
Natuurlijk krijgt het arme mens doorbetaald, als zou het ook helpen als ze eens zou stoppen met rokenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:15 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Ah ze hoest, ja dan moet je thuis blijven inderdaad, tenminste als die regel nog geldig is?
Krijgt dat arme mens wel haar salaris dan? Eerlijke vraag hoor, even niet sarcastisch bedoeld.
En nee ik hoop het niet dat je daar je goed voor voelt, dat zou wél heel treurig zijn.![]()
Maar jij krijgt vast wel een parfummetje van Donald.
Ah... ja dat is weer een andere discussie jij rookte toch ook? En gestopt. en er begonnen en nu weer ''definitief'' gestopt? Totdat je er een keertje doorheen zit... dat is in ieder geval mijn eigen ervaring ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Natuurlijk krijgt het arme mens doorbetaald, als zou het ook helpen als ze eens zou stoppen met roken
quote:
quote:
quote:
thanksquote:
thanks Charquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:28 schreef Prisha het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
thanks![]()
![]()
(mooi he die annular eclipse! Die zou ik nog graag een keer willen zien)
Ik heb niets tegen rokers hoor, want heb zelf ook gerookt, maar zij heef astma en dan is het wel dubbel dom om te roken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:27 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
Ah... ja dat is weer een andere discussie jij rookte toch ook? En gestopt. en er begonnen en nu weer ''definitief'' gestopt? Totdat je er een keertje doorheen zit... dat is in ieder geval mijn eigen ervaring ook.![]()
Als je jaren gerookt hebt is dat best moeilijk, misschien lukt het haar nu.![]()
Stuur haar een kaartje!Zal ik er eentje uitzoeken voor je?
Ik weet trouwens ineens welk liedje van al die youtubes je hebt geluisterdquote:
Dat zijn wel altijd mooi foto's die je post, eerlijk is eerlijk.quote:
Nee, ik ben niet je schoonmaakster ik ben mijn eigen schoonmaker.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:31 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een luchtje voor de schoonmaakster, een kaart voor de schoonmaakster, ben jij misschien onze schoonmaakster?
Welke dan?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet trouwens ineens welk liedje van al die youtubes je hebt geluisterd
Waar? In dit topic?quote:
thanksquote:
thanks Lyzelquote:
thanksquote:
Thanks!quote:
Weer eens wat te roken gehaald. BÃÂĢhubali: The Beginning (2015) - IMDb gekeken. Heerlijkquote:
Yepquote:Op dinsdag 23 juni 2020 08:39 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nice! Is dit degene waar je altijd op speelt?
Ja het is te gek op alle fronten. Over de topquote:
Op een of andere manier kan Bollywood me niet boeienquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:59 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja het is te gek op alle fronten. Over de top
Verse snarenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:35 schreef Ansachteraf het volgende:
[..]
MOO!!
Hoezo nieuwe kleren?![]()
Ja las hetquote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:09 schreef tonja het volgende:
Aardbeving in Mexico 7.4 op de schaal van Richter.
Nein5quote:
We kunnen met zijn allen wel afwisselen qua hostquote:
Jij begintquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:00 schreef pullup het volgende:
[..]
We kunnen met zijn allen wel afwisselen qua host
Nee dat zeg ik niet, je verdraait mijn woorden.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:11 schreef D. het volgende:
[..]
Zeg je nu dat als ik win het is omdat ik vals speel?
Ik moest ze enigszins verdraaien om van de vraag een goedlopende zin te makenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:13 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nee dat zeg ik niet, je verdraait mijn woorden.
En de rest verzon je er maar omheenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:14 schreef D. het volgende:
[..]
Ik moest ze enigszins verdraaien om van de vraag een goedlopende zin te maken
Meestalquote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:19 schreef Straatverlichting het volgende:
Waar is Tonja dan? Ik doe er niet aan mee.. maar ze meldt hier toch meestal of t door gaat?
Misschien is ze nieuwe kleren voor d'r gitaar kopen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 20:19 schreef Straatverlichting het volgende:
Waar is Tonja dan? Ik doe er niet aan mee.. maar ze meldt hier toch meestal of t door gaat?
Waaro?quote:
quote:
De hele Wallen zijn leeggelopenquote:
Reserveer een wipquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |