Doe het niet, maatje. Hele dagen thuis zitten is geen reet aan. In het begin lijkt het wel genot, maar geloof me, het gaat HEEL snel vervelen.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik zit eraan te denken om minder te gaan werken. Ze kunnen me allemaal de moord stikken.
Maar wat moet ik dan met die vrije dagen? Ik denk dat ik dan nog 3 dagen wil blijven werken. Mijn vrienden werken allemaal fulltime. Hoe ervaar jij dat? Hoe vul jij je dagen?
Ja ik dacht maandag, dinsdag en donderdag nog werken. Huisdier is niks voor me. Gamen kan natuurlijk. Maar misschien voel je je dan wel wat nutteloos naderhand?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Doe het niet, maatje. Hele dagen thuis zitten is geen reet aan. In het begin lijkt het wel genot, maar geloof me, het gaat HEEL snel vervelen.
edit: bij jou is het dan een halve week, dan valt het opzich nog mee. Gewoon beetje aankutten met games, muziek, huisdier, weet ik het.
Waarom wel? je weet nu al niet wat je met je tijd moet.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:45 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Alleen ben ik dus op zoek naar een plan.
Maar werken omdat je anders niks te doen hebt is ook wat kansloos toch?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Waarom wel? je weet nu al niet wat je met je tijd moet.
Kun je wel moneyz maken.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Maar werken omdat je anders niks te doen hebt is ook wat kansloos toch?
Maar je hebt toch ook niks anders te doen?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb niet echt meer geld nodig. Zou daarvan ook niet weten wat ik ermee moet. Hooguit extra aflossen van mijn hypotheek.quote:
Daarom zoek ik naar nieuwe tijdsbesteding voor doordeweeks.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Maar je hebt toch ook niks anders te doen?
Oh vandaarquote:Op maandag 22 juni 2020 13:02 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Daarom zoek ik naar nieuwe tijdsbesteding voor doordeweeks.
Je werkt toch vooral om geld te verdienen? (of om dat het leuk is) Maar als het kan lekker doen toch.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
ik weet nog wel een rekeningnummer waar je het op mag storten.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb niet echt meer geld nodig. Zou daarvan ook niet weten wat ik ermee moet. Hooguit extra aflossen van mijn hypotheek.
SakuraGodin MochiGodquote:Op maandag 22 juni 2020 12:49 schreef Coco. het volgende:
![]()
![]()
γ«γ―γ¦γ½γγγ γ«γ―γ¦γ½γ―γγ₯γΌγ«γι£γΉγοΌι£γΉγͺγοΌ Otter not eating cat snack
@:zipportal
Mijn werk is wel prima, maar ik hoop toch wel dat ik iets kan bedenken wat ik leuker vind.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je werkt toch vooral om geld te verdienen? (of om dat het leuk is) Maar als het kan lekker doen toch.
Lekker FOK!ken! Misschien kan je moderator of admin worden.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn werk is wel prima, maar ik hoop toch wel dat ik iets kan bedenken wat ik leuker vind.
Dan weet je het toch juist wel.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:01 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Heb niet echt meer geld nodig. Zou daarvan ook niet weten wat ik ermee moet. Hooguit extra aflossen van mijn hypotheek.
Word VBL mod, want @onlogisch hebben we niks aan.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:08 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mijn werk is wel prima, maar ik hoop toch wel dat ik iets kan bedenken wat ik leuker vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |