quote:Op maandag 22 juni 2020 12:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jij bent lekker vandaag? Andere dagen niet?
Ditquote:Op maandag 22 juni 2020 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal buurmeisjes zijn
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:03 schreef gianni61 het volgende:
[..]
We kunnen niet allemaal buurmeisjes zijn
Dat ik deze niet zag aankomen. Zo naïefquote:
sorryquote:Op maandag 22 juni 2020 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dat ik deze niet zag aankomen. Zo naïef
Oh you sweet summer childquote:Op maandag 22 juni 2020 12:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Dat ik deze niet zag aankomen. Zo naïef
Poh. lekker hapje!quote:Op maandag 22 juni 2020 12:05 schreef Barbusse het volgende:
![]()
Welkom in de R&P Relaties SC
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nog heel even volhouden.quote:
Dacht ik ookquote:
Ga je zo mee beginnen aan de vrijmibo?quote:
Bier.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zo mee beginnen aan de vrijmibo?
Ende plezierquote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:12 schreef Citizen.Erased het volgende:
Verlofaanvraag voor de zomervakantie gedaan.
Met jou altijdquote:Op maandag 22 juni 2020 13:21 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ga je zo mee beginnen aan de vrijmibo?
een mooi jaar was dat ja.quote:
ik verwacht 3 pakketjes deze weekquote:Op maandag 22 juni 2020 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb net drie dozen met spullen bij de kringloop gebracht. Wat een opgeruimd gevoel geeft dat toch
Nog even en dan koop je vooral 3 dozen nieuwe meuk voor je huisquote:Op maandag 22 juni 2020 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb net drie dozen met spullen bij de kringloop gebracht. Wat een opgeruimd gevoel geeft dat toch
Bij jou ook gebeurd, na het opruimen?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog even en dan koop je vooral 3 dozen nieuwe meuk voor je huis
Ik denk dat dat wel mee gaat vallenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:03 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nog even en dan koop je vooral 3 dozen nieuwe meuk voor je huis
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Bij jou ook gebeurd, na het opruimen?
Yayquote:
Lekker is dat hequote:Op maandag 22 juni 2020 14:01 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Oow daar is yv nuquote:Op maandag 22 juni 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker is dat he
Afgelopen weekend weer in de rij gestaan bij het milieudepot, maar het was het waard.
Ook lekkerquote:Op maandag 22 juni 2020 14:05 schreef STING het volgende:
[..]
Lekker is dat he
Afgelopen weekend weer in de rij gestaan bij het milieudepot, maar het was het waard.
Het beste van verhuizen, al je troep in een keer wegquote:Op maandag 22 juni 2020 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Over een week of twee wil ik een container voor de deur hebben. Alles wat niet meegaat met de verhuizing, kan dan daarin. Ik kijk er nu al naar uit om daar een hoop shit in te gooien
Maar echtquote:Op maandag 22 juni 2020 14:08 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het beste van verhuizen, al je troep in een keer weg
En dan weer opnieuw verzamelenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ook lekker![]()
Over een week of twee wil ik een container voor de deur hebben. Alles wat niet meegaat met de verhuizing, kan dan daarin. Ik kijk er nu al naar uit om daar een hoop shit in te gooien
Ik denk echt dat dat heel erg mee gaat vallen. Heb daar ook minder ruimte om shit kwijt te kunnenquote:
Maar wel een tuinquote:Op maandag 22 juni 2020 14:12 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik denk echt dat dat heel erg mee gaat vallen. Heb daar ook minder ruimte om shit kwijt te kunnen
Whehehe, mijn vader noemde mij vroeger altijd zijn kaboutertjequote:Op maandag 22 juni 2020 14:16 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Buurmeisje een rood mutsje opzettendan heb je er een
Dat wil ik ook wel, maar vind ik erg moeilijkquote:Op maandag 22 juni 2020 14:23 schreef FrauMilena het volgende:
Ik probeer wel een beetje minimalistisch te leven (m.u.v. hobby's). Opgeruimd huis, opgeruimd hoofd.
Beginnen met dubbele dingen uitzoeken (wie heeft werkelijk 5 scharen nodig?)quote:Op maandag 22 juni 2020 14:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat wil ik ook wel, maar vind ik erg moeilijk
Ik zou nooit mijn boeken wegdoenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Beginnen met dubbele dingen uitzoeken (wie heeft werkelijk 5 scharen nodig?)
Alles digitaalWeg met de boeken-, cd- en dvdkasten.
5 scharen is wel een beetje het minimumquote:Op maandag 22 juni 2020 14:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Ik. Want ik raak ze altijd kwijtquote:Op maandag 22 juni 2020 14:25 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Same, maar daarom heb ik een biebpas.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:26 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou nooit mijn boeken wegdoenIk ben nog een echte boekenlezer, geen e-readers
en iedere toepassing heeft zijn eigen schaarquote:
Ja, ik bedenk me dat ik terug moet komen op mijn woorden van eerder.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:29 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Same, maar daarom heb ik een biebpas.
Had toch ook wel verwacht dat jij en CL ondertussen getrouwd zouden zijn.quote:
Je moet ook zeker niet willen minimaliseren op een hobby en/of passie.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:30 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, ik bedenk me dat ik terug moet komen op mijn woorden van eerder.
Ik ben wel een boekenverzamelaar, want ik koop nieuwe boeken om te lezen en eenmaal gelezen komen deze gewoon bij de verzameling boeken die ik al gelezen hebIk wil ooit, als ik een groot genoeg huis heb, een boekenwand
Nee hier niet. Ik heb een slaapkamer schaar een keukenschaar en een reserve schaarquote:Op maandag 22 juni 2020 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en iedere toepassing heeft zijn eigen schaar
een keukenschaar, verbandschaar, hobbyschaar, Kappersschaar, stoffenschaar en zo heb ik er nog wel een paar
Truequote:Op maandag 22 juni 2020 14:30 schreef FrauMilena het volgende:
[..]
Je moet ook zeker niet willen minimaliseren op een hobby en/of passie.
Een slaapkamerschaar?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee hier niet. Ik heb een slaapkamer schaar een keukenschaar en een reserve schaar
mijn slaapkamerschaar zit vast aan mijn slaapkamerswissarmyknifequote:Op maandag 22 juni 2020 14:31 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nee hier niet. Ik heb een slaapkamer schaar een keukenschaar en een reserve schaar
Ja. Ik trek altijd kleren aan maar vergeet kaartjes en er af te knippen. Eind vd dag kom ik daar dan achter.quote:
Ohquote:Op maandag 22 juni 2020 14:34 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ja. Ik trek altijd kleren aan maar vergeet kaartjes en er af te knippen. Eind vd dag kom ik daar dan achter.
Nooit een vriend gehad met een te grote penis?quote:
Ook om mannen op het laatste moment nog even te ontdoen van hun voorhuidquote:Op maandag 22 juni 2020 14:34 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
OhIk dacht al, waarvoor gebruik je een schaar in de slaapkamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef FrauMilena het volgende:
Ik heb daar alleen een mes liggen.Noem je dat zo ja?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wil om in jouw slaapkamer te belanden is ineens een stuk minder gewordenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook om mannen op het laatste moment nog even te ontdoen van hun voorhuid
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ook om mannen op het laatste moment nog even te ontdoen van hun voorhuid
Ik heb daar alleen een mes liggen.Ik doe dat soort dingen gewoon buiten de slaapkamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
Geen idee waarom niemand zich aan mij wil bindenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
[..]
Ik doe dat soort dingen gewoon buiten de slaapkamer
Ja, wel vreemdquote:Op maandag 22 juni 2020 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee waarom niemand zich aan mij wil binden
je knipt ze zelf weer losquote:Op maandag 22 juni 2020 14:38 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Geen idee waarom niemand zich aan mij wil binden
Ok. Doeiquote:Op maandag 22 juni 2020 14:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Blabla. Tijd voor tieten of verhuizen naar viva.nl, dames.
Veel plezier!quote:Op maandag 22 juni 2020 14:45 schreef Mr.Sandman het volgende:
Blabla. Tijd voor tieten of verhuizen naar viva.nl, dames.
Ik heb daar alleen een mes liggen.verpakkingen van een schaar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
Genoeg verpakkingen die ik haatquote:Op maandag 22 juni 2020 14:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
verpakkingen van een schaar.
Die kuisheidsgordel van Cali ook natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg verpakkingen die ik haat
BH's.quote:Op maandag 22 juni 2020 15:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Genoeg verpakkingen die ik haat
Just free the boobiesquote:
Nee, vanavond werkenquote:Op maandag 22 juni 2020 17:23 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je nog weekend? Zal wel niet zo’n goed kite weer zijn ofwel?
Hear hearquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |