Ik kan er écht niets mee. Maar ik ben sowieso een zeikerd qua schoenen geloof ik.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje rondslenteren kan ik wel op teenslippers, maar zodra ik ergens naar toe wil lopen vind ik het alleen maar vervelend.
Ik ook niet. Zou ze binnen 5 meter allebei kwijt zijn. Het is me echt een raadsel hoe die dingen aan je voeten blijven zitten.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er écht niets mee. Maar ik ben sowieso een zeikerd qua schoenen geloof ik.
oh, dat ben ik niet volgens mij.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er écht niets mee. Maar ik ben sowieso een zeikerd qua schoenen geloof ik.
Zelfde.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat ben ik niet volgens mij.
maar ik draag gewoon het liefst dichte schoenen. geen slippers of sandalen. dan nog liever op blote voeten.
voor in huis heb ik wel pantoffels die open zijn van achteren, die lopen nog best aardig. maar zodra mn tenen te veel ruitme hebben voelt het vreemd.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde.![]()
Gewoon niet teveel beweging aan m'n voeten, dat vind ik irritant. Slippers heb ik vooral om even snel naar m'n kliko (of hangmat) te lopen, als ik echt ergens heen ga moeten het echte schoenen zijn.
![]()
Al heb ik wel sandalen, maar die mķeten een bandje om de hiel.
Meestal zitten er van die bandjes aan.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou ze binnen 5 meter allebei kwijt zijn. Het is me echt een raadsel hoe die dingen aan je voeten blijven zitten.
het kan altijd erger.quote:
Ja, dat is waar. Gelukkig is de dader nu weer opgerot.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan altijd erger.
hij had ook Enrique Iglesias kunnen draaien
Of Julio jr.!quote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan altijd erger.
die ken ik nietquote:
Enriquequote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan altijd erger.
Volgens mij had 'ie hier een hitje voor Enrique de "oh hai, ik ben ook een Iglesias" deed. Glibbers.quote:
Of zijn vader, gynaecoloog en enkele dagen voor zijn dood 90 jaar oud nog een vrouw zwanger geschopt.quote:
Viriele types, die Iglesiasjes.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zijn vader, gynaecoloog en enkele dagen voor zijn dood 90 jaar oud nog een vrouw zwanger geschopt.
Coņo liefhebbers bij uitstekquote:Op maandag 22 juni 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viriele types, die Iglesiasjes.
Och, die Enrique valt nog mee, 3 kinderen bij zo te zien dezelfde vrouw.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viriele types, die Iglesiasjes.
Ik begin woest om me heen te slaan als ik te lang naar Spaans moet luisteren, dus ik volg het wel en wee van deze mensen liever nietquote:
Ik had ooit sandalen. Liepen lekker. Maar dan rennen vrouwen nog harder wegquote:Op maandag 22 juni 2020 10:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan écht niet op die teenslippers lopen. Ik heb nu van Teva met meerdere bandjes, die blijven nog redelijk zitten, maar sinds ik sandalen heb, heb ik ze amper meer aan.
Zelfde, alleen heb ik een belachelijk goed geheugen voor dit soort onzin.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin woest om me heen te slaan als ik te lang naar Spaans moet luisteren, dus ik volg het wel en wee van deze mensen liever niet
Niet als ze teenslippers aanhebben.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had ooit sandalen. Liepen lekker. Maar dan rennen vrouwen nog harder weg
met Anna Kournikova?quote:Op maandag 22 juni 2020 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Och, die Enrique valt nog mee, 3 kinderen bij zo te zien dezelfde vrouw.
Ik ben een aanwinst voor elk pubquizteam want ik weet overal wel wat van. Maar over muziek weet ik dan weer niet zoveelquote:Op maandag 22 juni 2020 10:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde, alleen heb ik een belachelijk goed geheugen voor dit soort onzin.
Maakt me wel een goeie toevoeging voor een popquizteam.
Daarom ook popquiz en niet pubquiz.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben een aanwinst voor elk pubquizteam want ik weet overal wel wat van. Maar over muziek weet ik dan weer niet zoveel
Ik heb binnenkort een pubquiz met collega's.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:02 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Daarom ook popquiz en niet pubquiz.![]()
Liefst tijdens onzinrondes, want onzin.
even de instagram er bij gezocht, maar dat is nog steeds een zeer appetijtelijke damequote:
Naar taaltje ja, zelfs in bed als je je best doet.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik begin woest om me heen te slaan als ik te lang naar Spaans moet luisteren, dus ik volg het wel en wee van deze mensen liever niet
Ik vergeet de lokale quiz steeds.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb binnenkort een pubquiz met collega's.
Uit Duitsland ook? Mijn pakket via DPD was ook idioot lang onderweg, maar die was dus opengetrokken onderweg. (Als in: gecontroleerd op weet ik veel wat. Het was slechts bodylotion.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:10 schreef gianni61 het volgende:
track en trace van dpd is ook lekker duidelijk. Sinds vrijdag avond staat mijn pakket op "Paket unterwegs."
als dat ding zo lang onderweg is had het al lang hier moeten zijn..
ja, vrijdag opgehaald bij de winkel en onderweg naar het distributie centrum. Blijkbaar is het daar nog niet ingeboekt.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uit Duitsland ook? Mijn pakket via DPD was ook idioot lang onderweg, maar die was dus opengetrokken onderweg. (Als in: gecontroleerd op weet ik veel wat. Het was slechts bodylotion.)
Mijn laatste weekje "vrij" was met kerst.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best een week vakantie kunnen gebruiken nu. Maar helaas, pas in september.
over 3 wekenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:14 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zou best een week vakantie kunnen gebruiken nu. Maar helaas, pas in september.
Ik was in februari een week vrij. Maar dat voelt vijfhonderd jaar geleden.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mijn laatste weekje "vrij" was met kerst.
Dat zou me nou niks doen. Die jarretelles. Dat ontbijtje welquote:Op maandag 22 juni 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
Verlaat ontbijtje met jarretelles![]()
![]()
Mooi dit
En hoe.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik was in februari een week vrij. Maar dat voelt vijfhonderd jaar geleden.
Nou geloof mequote:Op maandag 22 juni 2020 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat zou me nou niks doen. Die jarretelles. Dat ontbijtje wel
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:21 schreef kwiwi het volgende:
Ik zou zelfs op teenslippers gaan hiken als het kon![]()
Nog 1.5 dag werken dan de rest van de week vrij
bijna 2 weken. van donderdag t/m dinsdag. en dan ga ik van zaterdag t/m zaterdag weg.quote:
en het wordt nog warmerquote:
Ja preciesquote:Op maandag 22 juni 2020 11:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Pijnlijk verhaal op paden met scherpe kiezels. Maar op graspaadjes kan het wel
geen last van, maar ik heb dan ook hele lichte wandelschoenenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja preciesMaar sowieso niks lekkerder dan na een flinke wandeling de bergschoenen uit te doen, en slippers aan
maar gelukkig hebben we de langste dag achter de rug en wordt het weer sneller donker.quote:
Hrrr.quote:
Hangen?quote:Op maandag 22 juni 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrrr.
Gelukkig is m'n vaste sportavond vanavond, de rest van de week doe ik dus mooi niks actiefs.
Weet je hoe onhandig ik ben?quote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Meestal zitten er van die bandjes aan.
nu alquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:37 schreef crv het volgende:
[..]
nu alen over 2 dagen lang ziekteverlof
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@ spoiler
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
lekker zwetenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hrrr.
Gelukkig is m'n vaste sportavond vanavond, de rest van de week doe ik dus mooi niks actiefs.
kwestie van vroeg opstaanquote:Op maandag 22 juni 2020 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
Godver, vrijdag 2x een uur fietsen. Terug zal wel gaan (want 's avonds/'s nachts), maar heen ga ik niet leuk vinden.
yep.. komt nu dichtbij .....quote:
Nee, ik moet naar een verjaardag en ik ben niet eerder welkom.quote:
zeg je toch dat je de tijd verkeerd begrepen had, of je neemt een champoepelontbijtje meequote:Op maandag 22 juni 2020 11:38 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, ik moet naar een verjaardag en ik ben niet eerder welkom.
zo vreselijk als je gesport hebt en je na het douchen gewoon door gaat met zwetenquote:
Eerst gewoon te werk.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:39 schreef crv het volgende:
[..]
zeg je toch dat je de tijd verkeerd begrepen had, of je neemt een champoepelontbijtje mee
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo vreselijk als je gesport hebt en je na het douchen gewoon door gaat met zweten
Zo warm mogelijk douchenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zo vreselijk als je gesport hebt en je na het douchen gewoon door gaat met zweten
Of tijdens een wandeling je voeten in een koel bergbeekje te hangenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:29 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja preciesMaar sowieso niks lekkerder dan na een flinke wandeling de bergschoenen uit te doen, en slippers aan
helpt geen ene zak.quote:
Minimaal inderdaad, maar ik kan me het wel voorstellen.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Of tijdens een wandeling je voeten in een koel bergbeekje te hangen
Hoop dat je 'm ook daadwerkelijk zoquote:Op maandag 22 juni 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Begint een vent in de winkel te gillen omdat ik zijn karretje twee centimeter verschoof zodat ik er langs kon, terwijl hij op zijn dooie akkertje de sperziebonen stond te bestuderen.
Was zeker ook met zijn vingers elk boontje vast aan het pakken?quote:Op maandag 22 juni 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
Begint een vent in de winkel te gillen omdat ik zijn karretje twee centimeter verschoof zodat ik er langs kon, terwijl hij op zijn dooie akkertje de sperziebonen stond te bestuderen.
daarom heb ik sinds vorig jaar airco in mijn slaapkamerquote:Op maandag 22 juni 2020 11:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eerst gewoon te werk.![]()
Maar van die nachten waarbij het gewoon niet kouder wordt dan 20 graden, doe eens niet.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Of zoquote:Op maandag 22 juni 2020 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat je 'm ook daadwerkelijk zohebt aangekeken?
Totaal opgefokt door de media reeeeerrhquote:Op maandag 22 juni 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:47 schreef crv het volgende:
[..]
daarom heb ik sinds vorig jaar airco in mijn slaapkamerCraptiming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En airco begin ik liever niet aan, dan kan ik m'n ogen weggooien van de droogte.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Mensen.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
zal toch eerst je hartslag tot normaal niveau gezakt moeten zijnquote:
nog een keer doenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:45 schreef Budapestenaar het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:46 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Hoop dat je 'm ook daadwerkelijk zohebt aangekeken?
quote:Op maandag 22 juni 2020 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Recht aankijken, de kar vastpakken, en nog eens 2 cm verschuiven
Ja. Toe aan vakantie.quote:
eigenlijk niet.quote:
ALLES WAS DICHTquote:In de eerste volle maand van de lockdown hebben we onze hand ongekend stevig op de knip gehouden. Volgens het CBS besteedden consumenten in april 17,4 procent minder dan in dezelfde maand vorig jaar. Dat is "verreweg de grootste krimp" die het bureau ooit heeft gemeten.
We kochten weliswaar wat meer in bijvoorbeeld supermarkten, maar bestedingen aan diensten zoals het openbaar vervoer of een bezoek aan een restaurant of het theater daalde met bijna een kwart.
Eigenlijk heb ik dat gedaan. Eerst verschuiven zodat ik er langs kon, toen verschuiven zodat ik bij de vitrine kon waar ik moest zijnquote:Op maandag 22 juni 2020 11:51 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Recht aankijken, de kar vastpakken, en nog eens 2 cm verschuiven
Plus nog de onzekerheid van inkomsten, dus bepaalde aankopen wat uitstellen.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ALLES WAS DICHT
OF JE MAG ER GEEN GEBRUIK VAN MAKEN
OF ER MOGEN DRIE MENSEN NAAR BINNEN
Heel raar.
Artiesten waren voor een appel en een ei illegaal thuis te bestellen, eten van gerenommeerde koks ook.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ALLES WAS DICHT
OF JE MAG ER GEEN GEBRUIK VAN MAKEN
OF ER MOGEN DRIE MENSEN NAAR BINNEN
Heel raar.
nee, ik moet nog langquote:Op maandag 22 juni 2020 11:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
mag ik een beetj evan je energie?:P
Weer flinke reistijd ook vandaag?quote:
jep.quote:
Is Willeke eigenlijk alweer uit de bak na dat illegale optreden bij jullie?quote:Op maandag 22 juni 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Artiesten waren voor een appel en een ei illegaal thuis te bestellen, eten van gerenommeerde koks ook.
Ja ik snap niet waarom dat zo wordt verteld, alsof het een grote verrassing is die nog een heel artikel nodig heeft.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Plus nog de onzekerheid van inkomsten, dus bepaalde aankopen wat uitstellen.
Kregen geen boete, slechts een knipoog ------> witte rijke mensen.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is Willeke eigenlijk alweer uit de bak na dat illegale optreden bij jullie?
Zweten kikkers hun urine niet uit via de huid?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu lunchen. Moet pissen als een kikker.
dat kan nooit veel zijn dan.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:03 schreef Dr_Flash het volgende:
en nu lunchen. Moet pissen als een kikker.
Tsja, je moet ergens over schrijven.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik snap niet waarom dat zo wordt verteld, alsof het een grote verrassing is die nog een heel artikel nodig heeft.
Niet tegen Sylvana vertellen.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kregen geen boete, slechts een knipoog ------> witte rijke mensen.
Screenshotje maken voor Jaap.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:03 schreef CherryLips het volgende:
Dat live blog bij de NOS ook:
1e bericht: misschien kunnen we binnenkort weer meer met de trein
Daaronder: tweede golf in Zuid-Korea, want mensen gaan weer meer met het OV.
Als jij het zegt... dan waarschijnlijk nietquote:Op maandag 22 juni 2020 12:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zweten kikkers hun urine niet uit via de huid?
Ik hou al maanden meer over dan normaal doordat ik niet elke 6 weken in een vliegtuig zit naar Balkaniëquote:Op maandag 22 juni 2020 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
Al heb ik juist achterlijk veel geshopt voor mijn doen, maar goed.
Jawel, als zij al haar neefjes nu hard genoeg slaat zodat ze geen geld stelen van oude omaatjes dan is het probleem over 100 jaar opgelost.quote:
Broek op de enkels en witte puntmuts op?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, als zij al haar neefjes nu hard genoeg slaat zodat ze geen geld stelen van oude omaatjes dan is het probleem over 100 jaar opgelost.
Voortplantingsprogramma aanpassenquote:Op maandag 22 juni 2020 12:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, als zij al haar neefjes nu hard genoeg slaat zodat ze geen geld stelen van oude omaatjes dan is het probleem over 100 jaar opgelost.
Smurfenmuts.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Broek op de enkels en witte puntmuts op?
Over het algemeen hou ik flink wat over in de maand (tweeverdienersvoordelen, jeweetz) en met het wegvallen van m'n tripjes ben ik maar shit gaan kopen voor die tuin.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik hou al maanden meer over dan normaal. Maar dat komt omdat ik niet elke 6 weken in een vliegtuig zit naar Balkanië
Ja, als eenverdiener gaat dat wat minder rap, helaaschquote:Op maandag 22 juni 2020 12:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Over het algemeen hou ik flink wat over in de maand (tweeverdienersvoordelen, jeweetz) en met het wegvallen van m'n tripjes ben ik maar shit gaan kopen voor die tuin.![]()
Loopt best rap op wel.
Gisteren ook zo'n discussie met een gitzwarte vriend van me, zit hij eerst vol vuur te vertellen hoe blij hij is dat hij niet zoals zijn broertjes en neefjes de drugshandel in is gegaan maar dat hij wel geniet van hun verhalen en daarna dat hij er de schijt van krijgt dat hij drie keer per week aangehouden wordt omdat hij als neger in zo'n dikke auto rijd, racisme gvd!!!quote:
ah dit is eindelijk de motivatie om codeacademy weer op te startenquote:Op maandag 22 juni 2020 12:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gisteren ook zo'n discussie met een gitzwarte vriend van me, zit hij eerst vol vuur te vertellen hoe blij hij is dat hij niet zoals zijn broertjes en neefjes de drugshandel in is gegaan maar dat hij wel geniet van hun verhalen en daarna dat hij er de schijt van krijgt dat hij drie keer per week aangehouden wordt omdat hij als neger in zo'n dikke auto rijd, racisme gvd!!!
Eeeeuhm ben je achterlijk of zo?
Ik krijg alles en iedereen gemotiveerdquote:Op maandag 22 juni 2020 12:18 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah dit is eindelijk de motivatie om codeacademy weer op te starten
Het scheelt ook wel enorm dat ik amper wat kwijt ben aan wonen.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, als eenverdiener gaat dat wat minder rap, helaasch
Ik mis het tweeverdiener zijnquote:Op maandag 22 juni 2020 12:21 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het scheelt ook wel enorm dat ik amper wat kwijt ben aan wonen.
Heb je lang samengewoond?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik m'n vrijheid en appartement voor mezelf toch ook wel erg lekker vind
Ik ervaar het samenwonen dus totaal niet als een gemis aan vrijheid.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:25 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, hoewel ik m'n vrijheid en appartement voor mezelf toch ook wel erg lekker vind
Nee, dat heb ik ook nooit zo ervarenquote:Op maandag 22 juni 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik ervaar het samenwonen dus totaal niet als een gemis aan vrijheid.
Ik vind LATTEN echt vele malen leuker, als je het je makkelijk kunt veroorloven dan tenminste.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik zette een paar keer per week dat ding aan en mijn vriendin hing het op. Ging primaquote:Op maandag 22 juni 2020 12:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Hoogstens wat geplan met de was, maar verder?
Nou, ik was het gesleep met zooi wel écht zat hoor. Of wat laten liggen dat je dan net weer nodig hebt enzo.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik vind LATTEN echt vele malen leuker, als je het je makkelijk kunt veroorloven dan tenminste.
En dan heb ik toch altijd vrij lange, relaxte, fijne en warme samenwoonrelaties gehad
Nou ja moet allemaal niet te ver uit de buurt zijn anders is het reizen vervelend en de dubbele kledingkast.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nou, ik was het gesleep met zooi wel écht zat hoor. Of wat laten liggen dat je dan net weer nodig hebt enzo.
Draakquote:
Poeh, dat zeker jaquote:
Een keer 3 jaar en een keer 4 jaar. Maar de laatste 5 jaar niet meer. Mijn laatste ex had ook zijn eigen appartement gewoon nog al die tijd.quote:
Joop mag niet aan mijn was komen (tenminste, van de lijn halen mag, maar ik ben veel zorgvuldiger met kleding dan hij), dus kleding regelen we afzonderlijk. En af en toe hangt dus alles vol met was als ik eigenlijk ook een was wil draaien.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:32 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zette een paar keer per week dat ding aan en mijn vriendin hing het op. Ging prima
We woonden 10 minuten fietsen bij elkaar vandaan.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja moet allemaal niet te ver uit de buurt zijn anders is het reizen vervelend en de dubbele kledingkast.
Is ook zo'n gedoe als je weer uit elkaar gaat als je samen maar 1 bed hebt.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een keer 3 jaar en een keer 4 jaar. Maar de laatste 5 jaar niet meer. Mijn laatste ex had ook zijn eigen appartement gewoon nog al die tijd.
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We woonden 10 minuten fietsen bij elkaar vandaan.
Goed! Bijna vakantie en Joop pakt ook een weekje in die periode, dus gezellig.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:33 schreef Muck het volgende:
[..]
Draak
Hoe issie nou?
[..]
Poeh, dat zeker ja
In je eentje álle kosten ophoesten is soms echt niet grappig
Ik één keer vier jaar.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:33 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Een keer 3 jaar en een keer 4 jaar. Maar de laatste 5 jaar niet meer. Mijn laatste ex had ook zijn eigen appartement gewoon nog al die tijd.
Nou ja ik kan nu doen en laten wat ik wil, zonder rekening met een ander te houden. Als ik spontaan een groepje vriendinnen voor een avond bij mij thuis wil uitnodigen kan dat gewoon. En huis natuurlijk helemaal naar mijn smaak ingerichtquote:Op maandag 22 juni 2020 12:28 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, na een jaar of vier heen en weren waren we het beiden wel zat.quote:
Ha lekkerquote:Op maandag 22 juni 2020 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed! Bijna vakantie en Joop pakt ook een weekje in die periode, dus gezellig.Bij jou?
Door jullie slag volk gaat de hele woningmarkt naar de godverredomme jahquote:Op maandag 22 juni 2020 12:35 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We woonden 10 minuten fietsen bij elkaar vandaan.
Ja kan ik me ook wel voorstellen hoor en als je beiden een makkelijk type bent en snapt dat loslaten vasthouden juist is dan is het ook geen probleem.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Eh, na een jaar of vier heen en weren waren we het beiden wel zat.
Onze inrichting getuigt sowieso van weinig smaak.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:36 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Nou ja ik kan nu doen en laten wat ik wil, zonder rekening met een ander te houden. Als ik spontaan een groepje vriendinnen voor een avond bij mij thuis wil uitnodigen kan dat gewoon. En huis natuurlijk helemaal naar mijn smaak ingericht
Heul niet jonge, ik woon nu toch suf ende burgertruttig samen met 'm.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Door jullie slag volk gaat de hele woningmarkt naar de godverredomme jah![]()
Ja nu eindelijk jaquote:Op maandag 22 juni 2020 12:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Heul niet jonge, ik woon nu toch suf ende burgertruttig samen met 'm.
Ja, al onze tripjes/evenementen gaan toch niet door dit jaar en we zijn geen van beiden écht weggaanders, dus dan kan ik net zo goed m'n geplande weken pakken. Kijk ik van de zomer nog wel naar een paar dagen her en der om aan het water te spetteren enzo.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:37 schreef Muck het volgende:
[..]
Ha lekker
Ik heb (nog) geen vakantie aangevraagd dit jaar eigenlijk.
J ook niet en we hebben allebei geen zin in een vakantie met beperkingen, dus we houden onze vakantiedagen gewoon nog even
Afgelopen weekend heb ik ein-de-lijk mijn neefjes weer even helemaal plat mogen knuffelen, dat was wel heel fijn
Ook alweer een jaar of drie geloof ik.quote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/video/o(...)merspeelgoed~p153136
![]()
![]()
k ga als een speer dankzij jouquote:Op maandag 22 juni 2020 12:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja kan ik me ook wel voorstellen hoor en als je beiden een makkelijk type bent en snapt dat loslaten vasthouden juist is dan is het ook geen probleem.
Bwoooaah!!quote:Op maandag 22 juni 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Ik krijg het al benauwd bij het ideequote:Op maandag 22 juni 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
![]()
![]()
Enige wat wij aan tripjes hebben dit jaar is af en toe weekend naar Limbabwe terwijl we wel vakanties naar het buitenland wilde doen. Maar op deze manier wel lekke er veel geld naar de spaarrekening kunnen wegschrijven dus dan maar volgend jaar big spendenquote:Op 22 juni 2020 12:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, al onze tripjes/evenementen gaan toch niet door dit jaar en we zijn geen van beiden écht weggaanders, dus dan kan ik net zo goed m'n geplande weken pakken. Kijk ik van de zomer nog wel naar een paar dagen her en der om aan het water te spetteren enzo.
En fijn.![]()
Jammer dat het op mij niet werktquote:
Mja, al m'n tripjes schuiven gewoon door en de tickets daarvoor waren vorig jaar al gekocht.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Enige wat wij aan tripjes hebben dit jaar is af en toe weekend naar Limbabwe terwijl we wel vakanties naar het buitenland wilde doen. Maar op deze manier wel lekke er veel geld naar de spaarrekening kunnen wegschrijven dus dan maar volgend jaar big spenden
quote:Op maandag 22 juni 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar is wel ongezellig zo![]()
*zoekt op harige diertjes met kraalogen.
neequote:Op maandag 22 juni 2020 12:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar is wel ongezellig zo![]()
*zoekt op harige diertjes met kraalogen.
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:06 schreef liesje1979 het volgende:
Hoe deed ik voor de crisis niets voor ik moest gaan werken? Begrijp ik nu echt niet meer.
Goed naar de Action geweest voor klimplantklemmetjes en zwembadjes en meuk voor het werk. Staan er gewoon een stapel ventilators voor 12 euro en aangezien die van mij vorig jaar stuk is gegaan gelijk maar meegenomen want die zijn natuurlijk vanaf woensdag overal uitverkocht.
De klemmetjes hadden ze alleen niet maar bij een andere Action hadden ze nog een schap vol.
En nu is het nog 1,5 uur voor ik naar het werk moet.
Solargenotquote:Op maandag 22 juni 2020 13:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]![]()
Kan straks ook wel even bij de Action kijken voor tuinlampjes.
zijn dat van die lampen die al kapot gaan als je ze te hard in de grond duwt?quote:
Met een hamer? Wat mij betreft zijn al die solardingen van de Action prima voor een seizoen of 2. Kosten ook geen drol dus win winquote:Op maandag 22 juni 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn dat van die lampen die al kapot gaan als je ze te hard in de grond duwt?
wat een rare vraag. natuurlijk met een hamerquote:Op maandag 22 juni 2020 13:19 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Met een hamer? Wat mij betreft zijn al die solardingen van de Action prima voor een seizoen of 2. Kosten ook geen drol dus win win
Dat ja.quote:
Er overheen rijden is geen goed ideequote:Op maandag 22 juni 2020 13:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zijn dat van die lampen die al kapot gaan als je ze te hard in de grond duwt?
Dat risico loop ik gelukkig niet.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Er overheen rijden is geen goed ideeSorry ex-buurtjes
zie het als een uitdagingquote:
Dat wordt dan omverrollen met m'n parasolvoet.quote:
Heb geen voortuinquote:Op maandag 22 juni 2020 13:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kunnen we je extra motiveren met een brandend kruis in je voortuin?
Aids? Die heb ik hier ookquote:Op maandag 22 juni 2020 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Zal ik deze aids aan de lillijke schutting hangen?
https://www.action.com/nl-nl/p/solar-lichtsnoer/
alleen als je een witte partytent van de cranenbroek al op hebt staan.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Van de wat?quote:Op maandag 22 juni 2020 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
alleen als je een witte partytent van de cranenbroek al op hebt staan.
gisteren waren ledstrips in de aanbieding bij ibood. hoeveel heb je er gekocht?quote:
bouwmarkt voor ontzettende paupers.quote:
Sowieso.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
Even gegoogled, ik ben te pauper om dat pleuriseind te rijden.quote:
Geen.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gisteren waren ledstrips in de aanbieding bij ibood. hoeveel heb je er gekocht?
had je geen internetverbinding?quote:
Had ik al gezegd dat ik een "je zoekt het maar uit" heb gekregen wat de tuin betreft?quote:
Dat zou wel vet zijn ja. Verlicht ik mijn puntmuts ook met een ledstripjequote:Op maandag 22 juni 2020 13:33 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In een leuk hoekje van je terras dan maar? Kruis met ledverlichting.
Nee dat had ik nog niet meegekregen. Dus je kan los!quote:Op maandag 22 juni 2020 13:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Had ik al gezegd dat ik een "je zoekt het maar uit" heb gekregen wat de tuin betreft?
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat zou wel vet zijn ja. Verlicht ik mijn puntmuts ook met een ledstripje
morgen weer nieuwe demo van de horecaquote:Op maandag 22 juni 2020 13:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hele databundel is op gegaan aan Malieveldposts.
Daar moet jij toch bij zijn. Je kent waarschijnlijk iedereen op het veldquote:Op maandag 22 juni 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
morgen weer nieuwe demo van de horeca
waar demonstreren ze voor of tegen?quote:Op maandag 22 juni 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Eh, die metalen vlinders zijn mij wel een stap te ver, maar lampjes.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee dat had ik nog niet meegekregen. Dus je kan los!En kitch is juist tof in de tuin, heb ook van die lelijke metalen vlinders en gekleurde lampjes enzo. Zie het als je kerstboom in de zomer.
Ik kan wel een perskaart voor je regelen; kun je er bovenop staan en de politie gaat niet knuppelen.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
De Afrikaanse stam de Ashanti zijn de werkelijke uitvinders van de slavernij.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn motivatie raakt kwijt. help. zeg wat raars
Bitterbal News? Of Snack Reports? Snack live? De vrije Snack?quote:Op maandag 22 juni 2020 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan wel een perskaart voor je regelen; kun je er bovenop staan en de politie gaat niet knuppelen.
Jezus.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Afrikaanse stam de Ashanti zijn de werkelijke uitvinders van de slavernij.
Wat raars.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Mijn motivatie raakt kwijt. help. zeg wat raars
Jaaaa meer aids is meer beterquote:Op maandag 22 juni 2020 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
De vervolgde gerbil denk ikquote:Op maandag 22 juni 2020 13:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterbal News? Of Snack Reports? Snack live? De vrije Snack?
kan geen naam kiezen :p
zou die zangeres dat trouwens weten?quote:Op maandag 22 juni 2020 13:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De Afrikaanse stam de Ashanti zijn de werkelijke uitvinders van de slavernij.
Ik wil vooral wat lollige decoratie en dit voldoet er perfect aan.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja ik vind ze echt leuk en ze geven mooi licht
Dat weten al die boefjes van dat clubje zelf maar al te goed, duik er maar eens inquote:Op maandag 22 juni 2020 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zou die zangeres dat trouwens weten?
Hoe kom jij aan een perskaart dan? Die krijg je niet zomaarquote:Op maandag 22 juni 2020 13:37 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik kan wel een perskaart voor je regelen; kun je er bovenop staan en de politie gaat niet knuppelen.
ja horloge merkquote:Op maandag 22 juni 2020 13:51 schreef Dr_Flash het volgende:
swatch![]()
Dat waren toch die hippe zuurstokkleurige kinderhorloges ooit?
Hysterisch.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier, ga kopen Bal. Nu![]()
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Actuele cijfers COVID-19: 22 juni 2020
Positief geteste personen 49.658 (+69)
Ziekenhuisopnames 11.851 (+2)
Overleden personen 6.090 (+0)
PLUS NUL jongens en meisjes
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
464,483 deathsquote:Op maandag 22 juni 2020 13:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Morgen bijgesteld met 22quote:Op maandag 22 juni 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geen dode
Ziet er uit als die kralenkettingen die altijd als laatste nog in de snoepzak zaten omdat die het minst lekker waren.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:52 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
mooi op tijd om nog wat festivals er door te duwenquote:Op maandag 22 juni 2020 13:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa geen dode
ah ja, de dinsdagpiekquote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 13:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mooi op tijd om nog wat festivals er door te duwen
terrible tuesdays kennen niet alleen drugsgebruikersquote:Op maandag 22 juni 2020 14:01 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"geen zin om op maandag te checken of iemand nog leeft"
Kans van ja. Maar dan nog. Het gaat steeds beter gewoonquote:
Tot de r weer in de Nederlandse maand zit.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kans van ja. Maar dan nog. Het gaat steeds beter gewoon
Want dan?quote:Op maandag 22 juni 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot de r weer in de Nederlandse maand zit.
Begint het griepseizoen weer, aka tweede golf.quote:
sarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsquote:
Ik dien een verzoek in om september om te dopen in septembel.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tot de r weer in de Nederlandse maand zit.
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dien een verzoek in om september om te dopen in septembel.
September is gewoon standaard de Indian Summer.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:06 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
We schaffen de r gewoon helemaal af, veboden te erren vanaf nu beste Foquevillers.
Klinkt als een tabelletje met allemaal kleurverlopen.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:50 schreef bitterbal het volgende:
In each section (red, green, and blue), there are 15 color cells. Each cell has its own rule specifying its color in style.css. Notice that at the beginning of each color swatch, the first cell is empty. Find the rule for each of the empty cells and fill in the hsl() value which completes the pattern.
For example, the first blank swatch is .reds .lightness .color-1. In each HSL value in this section, notice that the lightness value decreases by 15 percentage points. Following the pattern, fill in the value for the background-value for this cell, hsl(350, 100%, 80%).
Use the patterns for each of the other 8 rows and fill in the missing cell for each row.
In style.css, there is a comment above each empty cell’s rule that describes the pattern.
Waar the fuck hebben ze het over
Wil schaffen das nicht.quote:Op maandag 22 juni 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
We schaffen de r gewoon helemaal af, veboden te erren vanaf nu beste Foquevillers.
kan het niet vindenquote:Op maandag 22 juni 2020 14:09 schreef Modus het volgende:
[..]
Klinkt als een tabelletje met allemaal kleurverlopen.
Budapestenaal klinkt ook wel wat vreemdquote:
quote:Op maandag 22 juni 2020 14:09 schreef UitStraling het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |