Ik kan er écht niets mee. Maar ik ben sowieso een zeikerd qua schoenen geloof ik.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een beetje rondslenteren kan ik wel op teenslippers, maar zodra ik ergens naar toe wil lopen vind ik het alleen maar vervelend.
Ik ook niet. Zou ze binnen 5 meter allebei kwijt zijn. Het is me echt een raadsel hoe die dingen aan je voeten blijven zitten.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er écht niets mee. Maar ik ben sowieso een zeikerd qua schoenen geloof ik.
oh, dat ben ik niet volgens mij.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik kan er écht niets mee. Maar ik ben sowieso een zeikerd qua schoenen geloof ik.
Zelfde.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, dat ben ik niet volgens mij.
maar ik draag gewoon het liefst dichte schoenen. geen slippers of sandalen. dan nog liever op blote voeten.
voor in huis heb ik wel pantoffels die open zijn van achteren, die lopen nog best aardig. maar zodra mn tenen te veel ruitme hebben voelt het vreemd.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde.![]()
Gewoon niet teveel beweging aan m'n voeten, dat vind ik irritant. Slippers heb ik vooral om even snel naar m'n kliko (of hangmat) te lopen, als ik echt ergens heen ga moeten het echte schoenen zijn.
![]()
Al heb ik wel sandalen, maar die mķeten een bandje om de hiel.
Meestal zitten er van die bandjes aan.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ook niet. Zou ze binnen 5 meter allebei kwijt zijn. Het is me echt een raadsel hoe die dingen aan je voeten blijven zitten.
het kan altijd erger.quote:
Ja, dat is waar. Gelukkig is de dader nu weer opgerot.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan altijd erger.
hij had ook Enrique Iglesias kunnen draaien
Of Julio jr.!quote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan altijd erger.
die ken ik nietquote:
Enriquequote:Op maandag 22 juni 2020 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
het kan altijd erger.
Volgens mij had 'ie hier een hitje voor Enrique de "oh hai, ik ben ook een Iglesias" deed. Glibbers.quote:
Of zijn vader, gynaecoloog en enkele dagen voor zijn dood 90 jaar oud nog een vrouw zwanger geschopt.quote:
Viriele types, die Iglesiasjes.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of zijn vader, gynaecoloog en enkele dagen voor zijn dood 90 jaar oud nog een vrouw zwanger geschopt.
Coņo liefhebbers bij uitstekquote:Op maandag 22 juni 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viriele types, die Iglesiasjes.
Och, die Enrique valt nog mee, 3 kinderen bij zo te zien dezelfde vrouw.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Viriele types, die Iglesiasjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |