Stiekem is de Droomvlucht gewoon een geboortecadeautje geweest voor mijquote:Op zondag 21 juni 2020 20:20 schreef Guanabana het volgende:
Opening, 9 mei 1993
Je kwam er bijna aan!
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lang die wachtrij was
Je zou het nooit zeggen!quote:Op zondag 21 juni 2020 20:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja sommige dingen tonen de leeftijdsverschillen iets te goed
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:22 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe lang die wachtrij was
Ik ookquote:
Wij hadden vanmiddag appeltaartquote:Op zondag 21 juni 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wilde sowieso wel wat gaan bakken vandaag, maar was te lui om naar buiten te gaan
quote:Op zondag 21 juni 2020 20:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik voel me misselijk, heb hoofdpijn en buikpijn. Waar komt het nou door? Warmte, een niet goed gevallen bbq? Geen idee
Oeh!quote:
Ziek voel ik me dan ook weer niet helemaal, maar bedanktquote:
Klinkt matig, sterktequote:Op zondag 21 juni 2020 20:28 schreef molloot200 het volgende:
Ik voel me misselijk, heb hoofdpijn en buikpijn. Waar komt het nou door? Warmte, een niet goed gevallen bbq? Geen idee
Geen grootse wandel activiteiten vandaag, beetje in de tuin gewerkt en ff naar de supermarktquote:Op zondag 21 juni 2020 20:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik ook![]()
Wilde sowieso wel wat gaan bakken vandaag, maar was te lui om naar buiten te gaan
Vanille dildo? Serieusquote:Op zondag 21 juni 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
Nu wil ik komende week appeltaart gaan makenBedankt voor de tip Fred!
Kan ik ook gelijk mijn vanille-dildo aan gaan breken om erbij te eten
Ok, ik weet niet hoe de bakker dat heeft opgelost, maar het smaakte primaquote:Op zondag 21 juni 2020 20:30 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh!![]()
Bij nader inzien had ik daar misschien nog wel ingrediënten voor in huis. Ik vind het alleen vaak lekkerder als de appels net al iets ouder zijn geworden. Ik maak vaak zo'n compote voor erin en die werkt wat minder goed met verse appels.
Ik wil een opmerking maken die écht niet kan hierquote:Op zondag 21 juni 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
Dat tweede gedeelte heb ik je toch niet voor geïnspireerdquote:Op zondag 21 juni 2020 20:31 schreef Aoibhin het volgende:
Ja dit ding kocht mijn vader laatst toen ik vroeg of hij citroen sorbetijs wilde halen:quote:
JAWEL!quote:Op zondag 21 juni 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil een opmerking maken die écht niet kan hier![]()
Ja, nu moet je het vertellen ook!quote:Op zondag 21 juni 2020 20:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik wil een opmerking maken die écht niet kan hier![]()
Nee dat idee kwam van mij!quote:Op zondag 21 juni 2020 20:34 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat tweede gedeelte heb ik je toch niet voor geïnspireerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |