SPOILER: Waar gaan we meeten?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: FOK! WoordenboekOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verlaat je deze fantastische Slowchat meld je dan even af dan kunnen de andere slowchatters je nog even gedag zeggen.
Ziet iemand Alberto of krijgt iemand antwoord? Meld het hier!
FOK!kers feliciteren Alberto Stegeman met nieuwe dochter
Stoute Slowchatters zijn stout!
Game on vriendjes
VANAF 01/03/2020 TOT 30/03/2020 BEGINT DE CHALLENGE. WIE LUKT HET OM HET VAAKST OM 18.00.00 TE POSTEN. DE WINNAAR MAG ZICH TV SLOWCHATTER VAN HET JAAR 2020 NOEMEN EN KRIJGT DE EER.![]()
![]()
![]()
![]()
De winnaar en slowchatter van het jaar 2020 is geworden...... WcPot![]()
![]()
De eindresultaten van de maart challange 2020 zijn.
WcPot. 21 punten![]()
De eerste plaats is voor WcPot. WcPot was niet te stoppen ook niet door de server errors.
Praadje. 15 punten![]()
Verrassende tweede plaats is voor Praadje na een behoorlijke inhaalrace in de slotfase ging ze Tassendief voorbij.
Tassendief. 11 punten![]()
Het was een nek aan nek race tussen WcPot en Tassendief met maar 2 a 3 punten verschil. Uiteindelijk door de spanning afgehaakt. Tijdens deze challenge eindigde Tassendief toch nog op een nette derde plek.
Monkyyy 4 punten![]()
Ook zeer goed gedaan niet altijd aanwezig. Maar de keren van aanwezigheid ook gelijk goed gepost om 18:00:00 uur
Van_Poppel 1 punt![]()
En de hekkensluiter is Van_Poppel met één punt
Allemaal bedankt voor het meedoen. Grote dank aan Praadje de notaris van deze challenge.
Druk en typefouten onder voorbehoud.26-08-2016 never forget de zesde meet met Studiotje. O+
Wij voelen elkaar goed aanquote:Op zondag 21 juni 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
Dat meen je niet die TT. Ik zat met exact dezelfde TT in mijn hoofd![]()
![]()
Ja, dan weet @kree dat we nog altijd aan hem denkenquote:Op zondag 21 juni 2020 18:04 schreef WcPot het volgende:
#TeamFree @:kreeweer een notificatie kree krijgt het straks nog druk als hij terug is
Zonder @kree geen Fok!quote:Op zondag 21 juni 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, dan weet @:Kree dat we nog altijd aan hem denken
Tot laterquote:Op zondag 21 juni 2020 18:06 schreef praadje het volgende:
Ik ga er even tussenuit. Nog even werken, dan ben ik op tijd klaar vanavond
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:08 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah nog net op tijd om mijn lieve Tasje te knuffelen
quote:Op zondag 21 juni 2020 21:48 schreef praadje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedenavond lieverds, liefsten en allerliefsten![]()
![]()
The F*cking job is done
![]()
![]()
Ah dat ken ik wel ja.quote:
Kijk ik ook altijd.quote:
Wat zou er vanavond allemaal te zien zijn op TV.quote:
Geen idee hadden we maar iemand die dag wistquote:Op maandag 22 juni 2020 17:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat zou er vanavond allemaal te zien zijn op TV.
quote:Op maandag 22 juni 2020 17:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat zou er vanavond allemaal te zien zijn op TV.
quote:Op maandag 22 juni 2020 17:45 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Geen idee hadden we maar iemand die dag wist
Een omroepster zou ook wel handig zijnquote:Op maandag 22 juni 2020 17:45 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Geen idee hadden we maar iemand die dag wist
Misschien wil iemand dat wel vrijwillig doenquote:
Dat hoop ik ookquote:Op maandag 22 juni 2020 17:49 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien wil iemand dat wel vrijwillig doen
Als het nu ook nog iemand is die bij de grens woont heb je nog meer TV tips.quote:
Klopt die weet vast wel de Belgische topshowsquote:Op maandag 22 juni 2020 17:54 schreef WcPot het volgende:
[..]
Als het nu ook nog iemand is die bij de grens woont heb je nog meer TV tips.
Was er laatst ook niet een serie van Tsjernobyl ?quote:Op maandag 22 juni 2020 17:56 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Klopt die weet vast wel de Belgische topshows
Klopt anders had ik dat nooit gewetenquote:Op maandag 22 juni 2020 17:57 schreef WcPot het volgende:
[..]
Was er laatst ook niet een serie van Tsjernobyl ?
Goede serie op Netflixquote:Op maandag 22 juni 2020 17:58 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Klopt anders had ik dat nooit geweten
Dit is wel fantastisch dat iemand dit wilde doen zo snelquote:Op maandag 22 juni 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
De t.v. gids van vandaag;
20.00 Missie NS (docu) NPO2
20.30 Married at first sight -second change RTL4
20.30 Veronica Inside VER
21.25 Het mooiste meisje van de klas NPO1
21.30 Urk (H) SBS6
Kijktip; White House Farm Murders 22.15 NPO2https://www.tvgids.nl/serie/waargebeurd-familiedrama
Lieve groet, jullie online omroepster![]()
@:WcPot
@:Tassendief
@:Ole
@:JayHovah
@:potjecreme
@:Oostblokkert
@:StephanL
@:kree
@:monkyyy
@:Snowsquall
@:Van_Poppel
Dat is handig net wat wij nodig hebbenquote:Op maandag 22 juni 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
20.00 Missie NS (docu) NPO2
20.30 Married at first sight -second change RTL4
20.30 Veronica Inside VER
21.25 Het mooiste meisje van de klas NPO1
21.30 Urk (H) SBS6
Kijktip; White House Farm Murders 22.15 NPO2https://www.tvgids.nl/serie/waargebeurd-familiedrama
Lekker dingquote:Op maandag 22 juni 2020 18:00 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Dit is wel fantastisch dat iemand dit wilde doen zo snel
Ja even kijken, ben benieuwd na alle ophef.quote:Op maandag 22 juni 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat iedereen VI gaat kijken vanavond
StephanLquote:Op maandag 22 juni 2020 18:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja even kijken, ben benieuwd na alle ophef.
Goedenavond mensen
Net werd er aandacht aan besteed bij Boulevard. Ze gaan vanavond de dialoog aan met bepaalde mensen (wilden niet zeggen wie) reclameblokken zijn er niet en John de Mol wilde niet zeggen of de adverteerders afgezegd hadden of dat ze een statement gaan maken.quote:Op maandag 22 juni 2020 18:57 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja even kijken, ben benieuwd na alle ophef.
Goedenavond mensen
quote:
Oh nou ben benieuwd.quote:Op maandag 22 juni 2020 19:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Net werd er aandacht aan besteed bij Boulevard. Ze gaan vanavond de dialoog aan met bepaalde mensen (wilden niet zeggen wie) reclameblokken zijn er niet en John de Mol wilde niet zeggen of de adverteerders afgezegd hadden of dat ze een statement gaan maken.
Ze hebben Akwasi en Humberto gevraagd om te komen maar die wilden dat niet. Gullit is ook benaderd en die gaf aan dat ze 'hun eigen brandje maar moeten blussen'.
Genee gaf ook aan dat er wat irritatie onder de mannen was doordat ze op hun eind lopen (omdat ze langer door moesten gaan) en heeft samen met Gijp een interventie gedaan bij Derksen. Wilde niet zeggen hoe dat verlopen is.
Ze willen dus niet meer tegen benen schoppen maar de dialoog aangaan vanavond. Ben benieuwd.
En natuurlijk een hele goedenavond Stephan![]()
Avond schatjequote:
quote:
quote:
ikke wel jaquote:Op maandag 22 juni 2020 18:01 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat iedereen VI gaat kijken vanavond
Precies! Wij zijn best een tolerant volkje maar het houdt een keer op natuurlijk.quote:Op maandag 22 juni 2020 21:06 schreef TigerXtrm het volgende:
Ik hoor erg vaak het woord 'gekwetst'. Deze mensen voelen zich gekwetst. Die woorden doen 'pijn'.
Ja... en? Blanke mensen zijn nooit gekwetst ofzo? Blanke mensen worden nooit uitgemaakt voor kaaskop, dat ze niet kunnen dansen, worden nooit met de grond gelijk gemaakt door zwarte comedians? Waarom hebben deze mensen zo'n dunne huid. Mijn god, leer eens incasseren. Een oude man op TV maakt een zijdelingse foute grap over zwarte piet. Who the fuck cares, heb je niets beters te doen in je leven
Dit dus. En avond allerliefstequote:Op maandag 22 juni 2020 21:13 schreef Snowsquall het volgende:
Ik beoordeel mensen niet op hun huidskleur, ik wordt dan ook strontziek van dat zwart/blank gelul.
Ik beoordeel mensen op hun gedrag en doen en laten.
quote:Op maandag 22 juni 2020 22:45 schreef praadje het volgende:
Hoorde vanavond dat de plantjes die Afrikaantjes heten ook een andere naam hebben gekregen. Wat een doorgeslagen boel
Ja het is er echt over allemaal.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:20 schreef Snowsquall het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En Sjors en Sjimmy werd ook al wat van gevonden![]()
![]()
![]()
Echt misselijkmakend allemaal!!
Dat wordt weer smikkelen en smullen vanavondquote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja het is er echt over allemaal.
(ik heb trouwens vanmorgen twee koksmaatjes gekocht en inderdaad, er staat alleen kruiden op en geen Alpenkruiden meer. Zal ook komen dat ze voorheen 4 verschillende smaken hadden en nu nog maar 2).
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:54 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat wordt weer smikkelen en smullen vanavond![]()
Ik heb mezelf getrakteerd op 2 punten Vanille/room vlaaihmmmm echt heerlijk
Oehh lekker. Laat het smakenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:54 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Dat wordt weer smikkelen en smullen vanavond![]()
Ik heb mezelf getrakteerd op 2 punten Vanille/room vlaaihmmmm echt heerlijk
Thanx, dat gaat wel lukkenquote:
Dank u meneer de oproeper. Om 18.00 uur neem ik het van u overquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:32 schreef WcPot het volgende:
Hier de omroeper voor de liefhebber Flodder is begonnen op RTL7 met aflevering: De Vondeling
Heel goed zo wisselen wij elkaar mooi afquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:35 schreef praadje het volgende:
[..]
Dank u meneer de oproeper. Om 18.00 uur neem ik het van u over
Waar is het tagjequote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:32 schreef WcPot het volgende:
Hier de omroeper voor de liefhebber Flodder is begonnen op RTL7 met aflevering: De Vondeling
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:46 schreef WcPot het volgende:
[..]
Heel goed zo wisselen wij elkaar mooi af
Ik wil de manager sprekenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:51 schreef praadje het volgende:
[..]
@:Tassendief Sorry, mijn collega moet nog even wennen.
Ik heb stiekem met mijn vorige posts al geoefendquote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:01 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik heb stiekem met mijn vorige posts al geoefend
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
20.34; Team Parate Eenheid (H)RTL5
20.35; Opsporing verzocht NPO1
21.30; Ewout in de ghetto (H) RTL5
Kijktip 1; 20.00 Lives Destroyed; Shattered (Investigation Discovery)
https://www.tvgids.nl/tv/lives-destroyed-shattered/90309131
Kijktip 2; 20.29 Billionaire kids docu RTLZ https://www.tvgids.nl/tv/(...)re-holidays/89958911
Heb mijn zoekgebied een beetje uitgebreid naar de minder bekeken zenders om toch een beetje variatie in de lijst te brengen dan alleen herhalingen
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:04 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die andere omroeper kan nog veel van je leren
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:04 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Die andere omroeper kan nog veel van je leren
Ik ken hem niet maar volgens mij had hij Flodder toch wel heel netjes omgeroepenquote:
Ja maar je was zoals @Tassendief al aangaf de tags vergeten voor diegenen die altijd Flodder kijkenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:24 schreef WcPot het volgende:
[..]
[..]
Ik ken hem niet maar volgens mij had hij Flodder toch wel heel netjes omgeroepen
Dat is wel een slordigheidjequote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:27 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja maar je was zoals @:Tassendief al aangaf de tags vergeten voor diegenen die altijd Flodder kijken
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 19:48 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik zit lekker te smullen van een ijsje
Ik moet iets eerder beginnen vandaag dan wat gisteren de bedoeling was maar ben ik ook weer mooi op tijd klaarquote:
Werkse jongenquote:Op woensdag 24 juni 2020 06:35 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik moet iets eerder beginnen vandaag dan wat gisteren de bedoeling was maar ben ik ook weer mooi op tijd klaar![]()
quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:32 schreef WcPot het volgende:
Voor de liefhebber @:tassendief Flodder is begonnen op RTL7 met aflevering: De Dubbelgangster
Wat is dit nu weer 31 seconden te vroegquote:
Ja, ik heb het niet meer in de vingers blijkbaar. K*tcomputerquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer 31 seconden te vroeg
Straks persco. Geen beperkingen meer in het ov behalve verplicht een mondkapje. @WcPot @StephanLquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:00 schreef WcPot het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer 31 seconden te vroeg
Vandaag helemaal geen mondkapje op gehadquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Straks persco. Geen beperkingen meer in het ov behalve verplicht een mondkapje. @:WcPot @:StephanL
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:05 schreef WcPot het volgende:
[..]
Vandaag helemaal geen mondkapje op gehad
Ja hoorde het. Dan mag het eel wat drukker worden, want is nog best rustig in de bus. Halen de 40% nog niet eens. Hoorde een paar weken terug op de radio dat ze het aantal reizigers op 20% lag van wat normaal was. We gaan nu ook meer richting de vakantie.quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:02 schreef praadje het volgende:
[..]
Straks persco. Geen beperkingen meer in het ov behalve verplicht een mondkapje. @:WcPot @:StephanL
Avond lieve Stephanquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja hoorde het. Dan mag het eel wat drukker worden, want is nog best rustig in de bus. Halen de 40% nog niet eens. Hoorde een paar weken terug op de radio dat ze het aantal reizigers op 20% lag van wat normaal was. We gaan nu ook meer richting de vakantie.
Goedenavond trouwens
Mooi, dan mis ik ook niets.quote:Op woensdag 24 juni 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
Geen noemenswaarige programma's vandaag
Hiquote:
Zou kunnen. Wij hebben maar twee lijnen die langs het strand gaan. We zullen zien. Verwacht wel meer drukte richting Haarlem. Mensen die terrassen gaan opzoeken daarquote:Op woensdag 24 juni 2020 18:46 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Stephan![]()
Hmm zou het nu met het warme weer niet drukker worden? Strandgangers enzo.
quote:Op woensdag 24 juni 2020 18:42 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja hoorde het. Dan mag het eel wat drukker worden, want is nog best rustig in de bus. Halen de 40% nog niet eens. Hoorde een paar weken terug op de radio dat ze het aantal reizigers op 20% lag van wat normaal was. We gaan nu ook meer richting de vakantie.
Goedenavond trouwens
quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:38 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Avond! Genoten van het mooie weer?
Nog plannen voor vandaag? Ik zit binnen. Mijn keuken wordt gemonteerd. Vanavond misschien nog even naar een vriendin.quote:
Straks nog een paar uurtjes loonslavenquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:21 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog plannen voor vandaag? Ik zit binnen. Mijn keuken wordt gemonteerd. Vanavond misschien nog even naar een vriendin.
Het is wat het leven van een loonslaaf 😞quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Straks nog een paar uurtjes loonslavenvan 15:28 uur tot 00:17 uur
Jammer zeg. Net nu er zoveel leuks is op televisie vanavondquote:Op donderdag 25 juni 2020 12:28 schreef WcPot het volgende:
[..]
Straks nog een paar uurtjes loonslavenvan 15:28 uur tot 00:17 uur
Avond lieve Stephan.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:07 schreef StephanL het volgende:
Goedenavond beste mensen![]()
Denk dat het Netflix wordt vanavond
Ja El Dragon. Een serie over een drugsbende in Mexico en zaken daarom trent. Je moet er van houden. Ik vind series over drugs gerelateerde zaken interessant. Dit is een serie dus met een korrelzout nemen, maar vind zaken rondom de drugswereld gewoon interessant. Is wel een ver van mijn bed show.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:20 schreef praadje het volgende:
[..]
Wat kijk je nu op Netflix? Is er iets dat je volgt?
Ah oke. Gelukkig maar dat het een ver van je bed show is. Veel kijkplezierquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:27 schreef StephanL het volgende:
[..]
Ja El Dragon. Een serie over een drugsbende in Mexico en zaken daarom trent. Je moet er van houden. Ik vind series over drugs gerelateerde zaken interessant. Dit is een serie dus met een korrelzout nemen, maar vind zaken rondom de drugswereld gewoon interessant. Is wel een ver van mijn bed show.
Nog nooit drugs gebruikt, rook niet, drink niet
Daarom vind ik docu’s over drugs en de wereld daarachter ook zo fascinerend
Precies. Wat een ellende als je dat ziet op tv.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:30 schreef praadje het volgende:
[..]
Ah oke. Gelukkig maar dat het een ver van je bed show is. Veel kijkplezier
quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:35 schreef StephanL het volgende:
[..]
Precies. Wat een ellende als je dat ziet op tv.
Kende een gozer, eind jaren 90 of begin 2000. Hij was een jaar of 15, misschien 16. Ging veel naar hardcore feestjes. Waarschijnlijk ook dood gegaan aan combinatie van pilletjes en bier.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:37 schreef praadje het volgende:
[..]Wow heftig. Als je dat ook ziet bij Programma Verslaafd. 10 jaar is aardig lang, lijkt mij heftig voor je lijf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk gaat alles een stukje beter? maar zo te lezen van wel.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:43 schreef StephanL het volgende:
[..]
Wow heftig. Als je dat ook ziet bij Programma Verslaafd. 10 jaar is aardig lang, lijkt mij heftig voor je lijf.
Hopelijk gaat alles een stukje beter? maar zo te lezen van wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:44 schreef praadje het volgende:
[..]Knap hoor. Goed om te horenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag lief Cremetje.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:54 schreef potjecreme het volgende:
Dat wordt mr. Visser voor mij. Terwijl ik dozen aan het klein maken ben.
Nog niet. Zijn vooral de keuken dozen. Ziet er al goed uit.quote:Op donderdag 25 juni 2020 18:56 schreef praadje het volgende:
[..]
Dag lief Cremetje.![]()
Lekker alles uitgepakt? Hier DNA onbekend en dan kijken of ik Mr. Visser al gezien heb.
Leuk om te horen dat je tevreden bentquote:Op donderdag 25 juni 2020 18:59 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nog niet. Zijn vooral de keuken dozen. Ziet er al goed uit.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 20:33 schreef monkyyy het volgende:
Avond lieve mensen![]()
Ik kijk Opstandelingen
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:10 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb geen zin meer, ik ga weekend vieren.
Lekker, ik heb wel weer zin om te werken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 14:10 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb geen zin meer, ik ga weekend vieren.
whehehe lol een paar dan hmmquote:
Omg het is wel heel dorstig weer hehe ok lol teveel offtopicquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:58 schreef Ole het volgende:
Laatste dag cursus klantcontact gedaan vandaag. Het is voor mij nu al duidelijk dat webcare mij het meest ligt. Ik schrijf liever dan dat ik praat met vreemden.![]()
Willen jullie mijn referentie zijn?![]()
Uiteraard.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:59 schreef praadje het volgende:
20.30 We want more SBS6
20.30 Ewout in de Ghetto (H) RTL5
20.35 Bed and Breakfast NPO1
21.30 Team Parate Eenheid (H) RTL5
21.30 90 Days Fiance TLC
Kijktip 1; 20.30 De tragische dood van Michael Jackson RTL Z
https://www.tvgids.nl/tv/(...)ael-jackson/89956421
Kijktip 2; Louis Theroux NPO3 21.15 https://www.tvgids.nl/uitgelicht/kinderen-aan-de-medicatie
Filmtip; Braveheart VER https://www.tvgids.nl/tv/braveheart/88840191
Avond lieve Lee, lekker dat je toch een beetje koelte in huis hebtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:04 schreef Ole het volgende:
goedenavond ook weer![]()
vrijmibo tijd
Maar zit in mijn donkere slaapkamer met ventilator aan! minstens 10 graden koeler dan buiten!
Ik kreeg geen mentionquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:06 schreef potjecreme het volgende:
Ehm hebben jullie mijn bericht gemist? 😐
Heb de ventilator gepakt uit de kamer van huisgenootquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:05 schreef praadje het volgende:
[..]
Avond lieve Lee, lekker dat je toch een beetje koelte in huis hebt
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:08 schreef Ole het volgende:
[..]
Heb de ventilator gepakt uit de kamer van huisgenoot![]()
Maar mijn ventilator![]()
Hij heeft nog niet gezeurd. Zou hij ook niet hoeven proberen
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:56 schreef potjecreme het volgende:
F1 manager gaat beginnen. Doen jullie mee? Dan maken we een subleague.
Wij helpen je welquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:17 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik heb echt geen flauw idee hoe het werkt en wat je daarvoor moet doen
Die vond ik niet zo leuk. Vond jij het leuk?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:22 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Wil je doen via f1 fantasy
Of heb je wat anders
Niet echtquote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo leuk. Vond jij het leuk?
Zal ik er één maken via FOK!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:27 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Die vond ik niet zo leuk. Vond jij het leuk?
Doe jij maar. Wel een leuke naam.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:31 schreef Tassendief het volgende:
[..]
Zal ik er één maken via FOK!
of doe jij het
Sorry, das niet echt mijn dingquote:Op vrijdag 26 juni 2020 17:56 schreef potjecreme het volgende:
F1 manager gaat beginnen. Doen jullie mee? Dan maken we een subleague.
Ik kon niet slapen....werd wakker van iets om 4.15u en uiteindelijk maar even opgestaan. Daarna van 6 tot 10 weer geslapenquote:
Ah goed dat je toch nog een paar uurtjes erbij hebt kunnen pakken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:47 schreef Snowsquall het volgende:
[..]
Ik kon niet slapen....werd wakker van iets om 4.15u en uiteindelijk maar even opgestaan. Daarna van 6 tot 10 weer geslapen
Ik ben sinds 5 weken van de slaapmedicatie af. Slikte er maar 1 per dag maar heb toch 3 weken serieuze afkickverschijnselen gehad maar ik heb me nu toch een energie. En ik slaap als een roosje.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:58 schreef Ole het volgende:
Slapen![]()
Moet echt weer wennen aan afspraken op tijd! Ben ook niet op zoek naar een 9=5 baan. Doe mij maar lekker onregelmatig werk! Uitslapen
Wat goeeeeed!!!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:00 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik ben sinds 5 weken van de slaapmedicatie af. Slikte er maar 1 per dag maar heb toch 3 weken serieuze afkickverschijnselen gehad maar ik heb me nu toch een energie. En ik slaap als een roosje.
Ik had dat vroeger ook. Ik draaide het liefste nachtdiensten of avonddiensten. Heerlijk.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:03 schreef Ole het volgende:
[..]
Wat goeeeeed!!!
Maar ik heb gewoon onregelmatig leven. Hoewel ik wel merk dat op de werkplekken waar ik graag werk heel weinig moeite heb om op te staan. Dan ga ik daarna nog wel even dutje doen
Dat dus!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:04 schreef praadje het volgende:
[..]
Ik had dat vroeger ook. Ik draaide het liefste nachtdiensten of avonddiensten. Heerlijk.
Ja, managers. Het kwaad van bijna iedere afdeling.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:11 schreef Ole het volgende:
Tijdenlang roostermakers gehad die met je mee mochten denken. Wisten gewoon per persoon de situatie en de wensen. Collega's met jonge kids wilden graag vroeg beginnen en vroeg naar huis. Ik wilde rustig opstarten. Was meestal te plannen. Iedereen blij. Tot de managers kwamen...
Volgens mij heb ik deze al gezien. Mooi maar een tragisch verhaal.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:50 schreef praadje het volgende:
Extra bericht van jullie online omroepster
Vanavond op RTL Z. De docu Three Identical strangers. Over een proef die ze gedaan hebben om een drieling na de geboorte uit elkaar te halen om te zien hoe dat uit zou pakken. Ik weet dat later toen ze erachter kwamen 1 van de jongens zelfmoord heeft gepleegd. Staat al heel lang op mijn verlanglijstje om te kijken maar was nergens te vinden. Begint om 21.30.
Ja ik had er al veel over gelezen en wilde hem kijken maar in de cinema's hier in de omgeving draaide hij niet. Wel ver uit de buurt dus ik ben blij dat ik hem nu kan kijken.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:52 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik deze al gezien. Mooi maar een tragisch verhaal.
Lopen vooral in de weg en vinden zichzelf heel belangrijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:15 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja, managers. Het kwaad van bijna iedere afdeling.
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:58 schreef Ole het volgende:
[..]
Lopen vooral in de weg en vinden zichzelf heel belangrijk
verhaal komt me ergens bekend voor. Maar kan zijn dat ik iets soortgelijks heb gezienquote:Op vrijdag 26 juni 2020 20:55 schreef praadje het volgende:
[..]
Ja ik had er al veel over gelezen en wilde hem kijken maar in de cinema's hier in de omgeving draaide hij niet. Wel ver uit de buurt dus ik ben blij dat ik hem nu kan kijken.
High five! Wat ik ook fijn vind, is dat je niet werkt van weekend naar weekend.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 18:58 schreef Ole het volgende:
Slapen![]()
Moet echt weer wennen aan afspraken op tijd! Ben ook niet op zoek naar een 9=5 baan. Doe mij maar lekker onregelmatig werk! Uitslapen
Jammer. Wellicht was toch niet iedereen tevreden.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 19:11 schreef Ole het volgende:
Tijdenlang roostermakers gehad die met je mee mochten denken. Wisten gewoon per persoon de situatie en de wensen. Collega's met jonge kids wilden graag vroeg beginnen en vroeg naar huis. Ik wilde rustig opstarten. Was meestal te plannen. Iedereen blij. Tot de managers kwamen...
Dat! En vrij zijn als anderen werken!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
High five! Wat ik ook fijn vind, is dat je niet werkt van weekend naar weekend.
Heftig zeg. Toch blij dat ik hem nu gezien heb. Mede dankzii mijn lieverd @Snowsquall Ik keek nooit naar RTL Z maar die vertelde laatst dat hij een goede docu zat te kijken op die zender dus zodoende hou ik die zender nu ook in de gaten. Vroeger was het alleen business wat daar voorbij kwam.quote:
wat een verhaal hè. Jammer dat het niet goed met ze is afgelopen.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:19 schreef praadje het volgende:
[..]
Heftig zeg. Toch blij dat ik hem nu gezien heb. Mede dankzii mijn lieverd @:Snowsquall Ik keek nooit naar RTL Z maar die vertelde laatst dat hij een goede docu zat te kijken op die zender dus zodoende hou ik die zender nu ook in de gaten. Vroeger was het alleen business wat daar voorbij kwam.
vooral de baasjes niet want die hadden geen vat op ons. Roostermakers, docenten (vakspecialisten hbo+) regelden zelf wel. Managers met HBO- onzeker.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 21:55 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Jammer. Wellicht was toch niet iedereen tevreden.
Nou, triest hoor. Hoe kunnen mensen zoiets verzinnen. We doen even een wetenschappelijk experiment met mensen en we vertellen ze nietsquote:Op vrijdag 26 juni 2020 23:25 schreef potjecreme het volgende:
[..]
wat een verhaal hè. Jammer dat het niet goed met ze is afgelopen.
quote:
Niet leukquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:55 schreef Ole het volgende:
Stom van me dat ik niet de buienradar heb gecheckt toen ik boodschappen ging doen!![]()
Precies bui op mijn kop
Hier ookquote:Op zaterdag 27 juni 2020 16:55 schreef Ole het volgende:
Stom van me dat ik niet de buienradar heb gecheckt toen ik boodschappen ging doen!![]()
Precies bui op mijn kop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |