SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
Klinkt goedquote:Op zondag 21 juni 2020 11:58 schreef Doedezemaar het volgende:
Vandaag of morgen wel weer ingemaakte rode ui maken, dat is toch wel mijn ontdekking van het jaar. Ik ga een iets grotere hoeveelheid maken en die in kleine potjes doen, eens kijken of ik de potjes ook vacuüm krijg om ze nog iets langer te kunnen bewaren. Kan ook prima in salades, trouwens, of gewoon op brood bij ander beleg
En je kunt vanalles in je pesto kwijt zoals een restje rucola of spinazie of wat zongedroogde tomaatjesquote:Op zondag 21 juni 2020 13:32 schreef ok01 het volgende:
[..]
Klinkt goedik heb zelf in deze coronatijd ontdekt dat zelfgemaakte pesto veel lekkerder is dan de pesto die je in de winkel koopt
Interessant.quote:Op zondag 21 juni 2020 16:28 schreef peaceman het volgende:
Zo zie je maar weer dat mensen door de Corona verveling ook weer creatief worden.
Zelf maak ik (samen met Diaan) pubquizzen die ik via Skype speel met vrienden en collega’s. Leuk om te maken en blijkbaar ook leuk om mee te spelen.
Daar kom ik op terug.quote:Op zondag 21 juni 2020 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Interessant.
Doe 's 3 vragen of zo hier...
Is er wat gebeurd, of was het gewoon te veel of...quote:Op zondag 21 juni 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Ter info: de eerder voor morgenavond aankondigde uitzending gaat niet door. Ik zie af van het idee om een jubileumshow uit te zenden. Ingediende verzoekjes schuiven door naar een toekomstige uitzending.
Jammer Elfquote:Op zondag 21 juni 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Ter info: de eerder voor morgenavond aankondigde uitzending gaat niet door. Ik zie af van het idee om een jubileumshow uit te zenden. Ingediende verzoekjes schuiven door naar een toekomstige uitzending.
Ah jammerquote:Op zondag 21 juni 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Jammer 11quote:Op zondag 21 juni 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Bijvoorbeeld:quote:Op zondag 21 juni 2020 17:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Interessant.
Doe 's 3 vragen of zo hier...
quote:
quote:
Goedemorgen.quote:Op maandag 22 juni 2020 06:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Wat is bruxisme?
Welke vitamine ontbreekt in ei?
In welk land ligt Timboektoe?
En dan krijg je dus 4 mogelijke antwoorden.
Googlen mag uiteraard niet.
Goedemorgen
De derde weet je wel?quote:Op maandag 22 juni 2020 06:44 schreef Melting het volgende:
[..]
[..]
[..]
Goedemorgen.
Lastige vraag die eerste 2, peaceman. Ik heb die 4 antwoorden wel nodig dan.
De laatste is makkelijk, de eerste 2 zijn pure gok voor mijquote:Op maandag 22 juni 2020 06:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Wat is bruxisme?
Goedemorgen
Het was correct!quote:
Grappig is dat dan toch dat de eerste van deze drie vragen het beste beantwoord is.quote:Op maandag 22 juni 2020 07:01 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
De laatste is makkelijk, de eerste 2 zijn pure gok voor mij
Goedemorgen ☕
Ligt waarschijnlijk ook aan de antwoordmogelijkheden.quote:Op maandag 22 juni 2020 07:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Grappig is dat dan toch dat de eerste van deze drie vragen het beste beantwoord is.
Zeker. Maar uiteraard probeer ik altijd 4 plausibele antwoorden te hebben.quote:Op maandag 22 juni 2020 07:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Ligt waarschijnlijk ook aan de antwoordmogelijkheden.
Erg jammer Elfquote:Op zondag 21 juni 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Telekinese en terror waren gewoon normaal, zaten wel wat leuke tussen though.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Als je wakker wil worden met een gilmlach:
Dan moet je telekinsese toch nog een keer bekijkenquote:Op maandag 22 juni 2020 11:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Telekinese en terror waren gewoon normaal, zaten wel wat leuke tussen though.
Wat is deze nou weer?quote:Op zondag 21 juni 2020 20:18 schreef DJ11 het volgende:
Och, ik heb de hele zaterdag zitten wachten op een bestelling van Ikea die niet kwam. Geen idee wanneer ze denken die te gaan bezorgen, ik heb ‘m nu maar geannuleerd, want Symph gaat volgende week er toch heen.quote:Op maandag 22 juni 2020 11:08 schreef Rafeiro het volgende:
Meh, pakketje zou tussen 14:00u en 16:30u bezorgd worden, dat kwam prima uit, want om 11:45u een afspraak. Nu is het tussen 12:10u en 14:10u.
eierwekker?quote:Op maandag 22 juni 2020 12:31 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Och, ik heb de hele zaterdag zitten wachten op een bestelling van Ikea die niet kwam. Geen idee wanneer ze denken die te gaan bezorgen, ik heb ‘m nu maar geannuleerd, want Symph gaat volgende week er toch heen.
Ik weet er 2, de eerste en de laatste...quote:Op maandag 22 juni 2020 06:37 schreef peaceman het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld:
Wat is bruxisme?
Goedemorgen
O.a. Dit soort vragen dus. Maar ook muziekvragen, sport, eten & drinken, geschiedenis, taal, kunst/cultuur, politiek, enz enz.quote:Op maandag 22 juni 2020 13:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik weet er 2, de eerste en de laatste...
Goedemiddag!
A. Cquote:
Maar er zit vitamine D in eiquote:Op maandag 22 juni 2020 13:37 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
A. C
B. D
C. B12
D. A
Goede antwoord had dus A moeten zijn. Jammer joh, 0 punten!
Dat zeg ikquote:
Hij staat aanquote:Op maandag 22 juni 2020 13:41 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Trouwens als iemand de server open wil doen wil ik van 2 tot 4 wel wat draaien.
Jep, om 10.00 uur, dan is het nog goed te doen. Ik neem genoeg drinken meequote:
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Zojuist bericht ontvangen dat onze vakantie naar Gran Canaria doorgaat!![]()
![]()
![]()
Iemand tips voor goede herbruikbare mondkapjes? (niet de wegwerp)
Over 2 weken en 1 dag. Best snel dus.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Wanneer gaan jullie?
En geen tips voor mondkapjes.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Zojuist bericht ontvangen dat onze vakantie naar Gran Canaria doorgaat!![]()
![]()
![]()
Iemand tips voor goede herbruikbare mondkapjes? (niet de wegwerp)
Dat is inderdaad al snel.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 13:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Over 2 weken en 1 dag. Best snel dus.
Dan kun je morgen zeggen dat het over de helft is en het einde in zicht isquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:38 schreef Doedezemaar het volgende:
Dag 7 van de kozijnenherrie van de buren en ze zijn zo ongeveer op de helft, gok ik
Gewoon een bedrijf laten komen, dan zitten je buren maximaal twee dagen in de klereherrie, en hoef je daarna niet ook nog eens je gevel te herstellen. Echt, wat een prutsers zijn het, deze klus kunnen ze helemaal niet aan.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kun je morgen zeggen dat het over de helft is en het einde in zicht is
Was dat maar waar. Ze hebben echt zware schade aan de gevl. Zouden ze in Groningen jaloers op zijn.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:45 schreef just me het volgende:
[..]
Dan kun je morgen zeggen dat het over de helft is en het einde in zicht is
Omdat ik:quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:43 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Gewoon uit nieuwsgierigheid, waarom herbruikbare mondkapjes ?
Er zijn heel veel winkels waar je dit kunt kopen, zelf in het zaakje waar ik mijn stofjes koopquote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat ik:
1. de wegwerp mondkapjes echt vreselijk vind zitten (nu een paar keer op gehad)
2. geen zin heb om een pak mondkapjes mee te nemen
3. de herbruikbare mooier vind
Ik begrijp best wel dat buren geen rekening met overlast kunnen houden. Ik denk dat als de achterbuurman aan de slag gaat om een heel huis te bouwen ik ook behoorlijk ga balen hoor en dan is de bouw nog redelijk ver achter mijn huis.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:55 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Gewoon een bedrijf laten komen, dan zitten je buren maximaal twee dagen in de klereherrie, en hoef je daarna niet ook nog eens je gevel te herstellen. Echt, wat een prutsers zijn het, deze klus kunnen ze helemaal niet aan.
Ik begrijp uit verhalen van mensen die ze regelmatig gebruiken dat het onder die stoffen mondkapjes enorm warm wordt, veel erger dan onder de papieren gevallen.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 16:40 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Omdat ik:
1. de wegwerp mondkapjes echt vreselijk vind zitten (nu een paar keer op gehad)
2. geen zin heb om een pak mondkapjes mee te nemen
3. de herbruikbare mooier vind
quote:
dan schuif je je kapje omhoogquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe doe je dat dan met eten en drinken?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
Hoe doe je dat dan met eten en drinken?
Die video ging gisteren rond. Deze winkelbediende (het zal u niet verbazen: Amerikaanse) gaf als reden: "it's easier to breathe".quote:
Het is vooral dat die papieren gevallen gewoon niet fijn zitten en bijna in mijn ogen prikken. De stoffen lijken iets vriendelijker te zitten. En de papieren zijn ook erg warm hoor.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:10 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik begrijp uit verhalen van mensen die ze regelmatig gebruiken dat het onder die stoffen mondkapjes enorm warm wordt, veel erger dan onder de papieren gevallen.
Ik moet er echt niet aan denken om 4 uur met zo’n geval op in een vliegtuig te moeten zitten. Hoe doe je dat dan met eten en drinken?
De video is al veel ouder hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:39 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Die video ging gisteren rond. Deze winkelbediende (het zal u niet verbazen: Amerikaanse) gaf als reden: "it's easier to breathe".
Tja.
Dat neemt niet weg dat hij gisteren rond ging.quote:
Ik snap dat dat ding dan af mag, maar dan moet je wel je handen ontsmetten nadat je dat ding afzet en na het eten weer en dan een schoon exemplaar opdoen, het lijkt me een ontzettend gedoe elke keer dat je wat eet of drinkt.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 17:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Het is vooral dat die papieren gevallen gewoon niet fijn zitten en bijna in mijn ogen prikken. De stoffen lijken iets vriendelijker te zitten. En de papieren zijn ook erg warm hoor.
Je mag het mondkapje even af doen als je gaat eten of drinken...
Nee, dat hoeft allemaal niet. Eén mondkapje is voldoende.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik snap dat dat ding dan af mag, maar dan moet je wel je handen ontsmetten nadat je dat ding afzet en na het eten weer en dan een schoon exemplaar opdoen, het lijkt me een ontzettend gedoe elke keer dat je wat eet of drinkt.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft allemaal niet. Eén mondkapje is voldoende.
Anders moet Diaan continue d'r stoffen mondkapje uitwassen...
Precies dat!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 18:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat hoeft allemaal niet. Eén mondkapje is voldoende.
Anders moet Diaan continue d'r stoffen mondkapje uitwassen...
Goedemorgen Raf.quote:
"Peace Man!"quote:Op woensdag 24 juni 2020 05:58 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen Raf.
Wie vergelijk je met Bart Simpson?
HIj was te moeilijk op de vroege morgen.quote:
Kan gebeuren, maar meestal zijn jij en Livelink de vroege vogelsquote:Op woensdag 24 juni 2020 06:00 schreef Melting het volgende:
[..]
HIj was te moeilijk op de vroege morgen.
Nog even uitzingen tot het nieuwe bed er is.quote:Op woensdag 24 juni 2020 06:06 schreef peaceman het volgende:
De laatste weken ben ik vaak op dit tijdstip wakker helaas.. door mijn rug.
Ik hoop het jaquote:Op woensdag 24 juni 2020 06:08 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nog even uitzingen tot het nieuwe bed er is.
Dan gaat het vast beter.
Goedemorgen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 06:07 schreef livelink het volgende:
Goedemorgen Melting, peaceman en Rafeiro
Komt het bed na jullie vakantie?quote:
Volgende week donderdag als het goed is.quote:Op woensdag 24 juni 2020 06:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Komt het bed na jullie vakantie?
Vakantiebedden zijn meestal ook niet zo goed.
Nog voor de vakantie. Dat is wel fijn.quote:Op woensdag 24 juni 2020 06:54 schreef peaceman het volgende:
[..]
Volgende week donderdag als het goed is.
Vorig jaar hadden we een uitstekend bed.
Oh? Dus de hond van de kabouters niet?quote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 07:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh? Dus de hond van de kabouters niet?
Goedemorgen just me.
10 kilo inktvip?quote:
Nee, maar ik Roggel het wielquote:
quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:47 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Nee, maar ik Roggel het wiel
Maar op die die ontploft?quote:Op woensdag 24 juni 2020 08:53 schreef Melting het volgende:
[..]Mooi zo.
Ik werk dan ook niet op de afdeling transploft.
Oh, ze ook gaan echt wat aan de uitstraling doen, da’s wel goed, toch?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:25 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh volgende week komen ze hier zooi opmeten enzo zoor de renovatie (keuken/badkamer/warmtepomp) Zal het dan eindelijk gaan gebeuren???
(badkamer zou 3 jaar geleden al gebeuren) Maar ze hebben wel grote plannen nu, ook nieuwe voordoor, gevelbekleding, tuinhekje etc.
Ja zekers, al zal het ook een tijd herrie en gedoe zijn.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh, ze ook gaan echt wat aan de uitstraling doen, da’s wel goed, toch?
Ik heb vroeger ook wel bij buren gedouched, ik heb zelfs een weekend in de flat van de bovenbuuf mogen wonen toen mijn nieuwe tegelvloer kwam, zij was toch weg. Ik moet nog iets verzinnen voor als we hier de toiletten ooit gaan laten opknappen, een dixie in de tuin voor een week ofzo lijkt me niks.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:34 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Ja zekers, al zal het ook een tijd herrie en gedoe zijn.
Grlukkig woon m'n zus hier ongeveer 500 meter vandaan, dan vraag ik daar wel tijdvakken aan om te douchen
Wat zou je daar dan toch gaan doen?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Warm... en dan moet de dag nog beginnen
* OscarMopperkont is niet van de hitte... en overweegt serieus naar IJsland te emigreren
Dan heb je ook een huisje waar je een tijd niet in kan wonen, toch?quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:25 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh volgende week komen ze hier zooi opmeten enzo zoor de renovatie (keuken/badkamer/warmtepomp) Zal het dan eindelijk gaan gebeuren???
(badkamer zou 3 jaar geleden al gebeuren) Maar ze hebben wel grote plannen nu, ook nieuwe voordoor, gevelbekleding, tuinhekje etc.
lopen ijsberenquote:
We zien wel, duurt sowieso nog even. Desnoods ga ik een weekje bij moeders en haar man op de logeerkamer. Zouden ze nog wel leuk vinden ook als ik ze niet te veel voor de voeten loopquote:Op woensdag 24 juni 2020 09:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan heb je ook een huisje waar je een tijd niet in kan wonen, toch?
Het noorden is geen garantie voor kou. In Siberië is nu een hittegolf met temperaturen tot 38 graden.quote:Op woensdag 24 juni 2020 09:31 schreef OscarMopperkont het volgende:
Warm... en dan moet de dag nog beginnen
* OscarMopperkont is niet van de hitte... en overweegt serieus naar IJsland te emigreren
Jij denkt dat dit project maar 'n weekje gaat duren?quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:41 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
We zien wel, duurt sowieso nog even. Desnoods ga ik een weekje bij moeders en haar man op de logeerkamer. Zouden ze nog wel leuk vinden ook als ik ze niet te veel voor de voeten loop
Groot project, 3 flatgebouwen in de zelfde buurt. vast niet alles in een week (hier), maar ze gaan denk ik wel als beesten rammen dan. Waarschijnlijk in november ofzo hier, dus duurt nog wel even, dan kan ik mooi peilen bij anderen in de buurt voor die tijd.quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:45 schreef just me het volgende:
[..]
Jij denkt dat dit project maar 'n weekje gaat duren?
quote:Op woensdag 24 juni 2020 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:
20 jaar niks gedaan aan deze flat behalve wat lapwerk. En nu het eindelijk vaststaat dat de flat over 2 jaar gesloopt wordt, gaat de woningbouw alle kozijnen en deuren in de gemeenschappelijke ruimtes schuren en opnieuw verven. Okee dan. 🤦♂️
Mooi land hoorquote:
Klopt, maar IJsland is geen Siberiequote:Op woensdag 24 juni 2020 10:43 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Het noorden is geen garantie voor kou. In Siberië is nu een hittegolf met temperaturen tot 38 graden.
Ja maar dat is logica voor zequote:Op woensdag 24 juni 2020 10:55 schreef spijkerbroek het volgende:
20 jaar niks gedaan aan deze flat behalve wat lapwerk. En nu het eindelijk vaststaat dat de flat over 2 jaar gesloopt wordt, gaat de woningbouw alle kozijnen en deuren in de gemeenschappelijke ruimtes schuren en opnieuw verven. Okee dan. 🤦♂️
Vannacht is mijn neefje geborenquote:
Hoe klein was jij? De oudste dochter van Symph was echt heeeeel klein, bijna niet voor te stellen dat zoiets levensvatbaar was.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vannacht is mijn neefje geborenAlles goed gegaan verder
Een behoorlijk stukje groter dan ik was maar ja ik was een iniminibaby
Super gefeliciteerd! Lekker verwennen kan geen kwaadquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:48 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Vannacht is mijn neefje geborenAlles goed gegaan verder
Een behoorlijk stukje groter dan ik was maar ja ik was een iniminibaby
Dat weet ik niet exact, maar ik hoefde net aan niet in de coufeuse, terwijl ik zelfs net over tijd wasquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:58 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hoe klein was jij? De oudste dochter van Symph was echt heeeeel klein, bijna niet voor te stellen dat zoiets levensvatbaar was.
Wanneer mag je het neefje gaan bewonderen? Heb je al een kadootje bedacht?
Dat kon ik je ook wel vertellen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 14:34 schreef ok01 het volgende:
In dit warme weer hardlopen was een slecht idee
quote:
quote:
Bedanktquote:Op woensdag 24 juni 2020 13:58 schreef just me het volgende:
[..]
Super gefeliciteerd! Lekker verwennen kan geen kwaad
quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:59 schreef brother52 het volgende:
Melting, kijk eens wat ik vandaag vond
[ afbeelding ]
Wees er maar zuinig op. Straks moet je hem inleveren omdat mensen zich beledigd voelen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 16:59 schreef brother52 het volgende:
Melting, kijk eens wat ik vandaag vond
[ afbeelding ]
quote:Morgen 25 juni 19.00 - 21.00: Melting - Toppers
ik kan dan jammergenoeg niet luisterenquote:
Ook leuk.quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik kan dan jammergenoeg niet luisteren![]()
ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer uit eten
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:29 schreef just me het volgende:
[..]
ik ga voor het eerst sinds lange tijd weer uit eten
als het goed is zitten we buitenquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]![]()
De ventilator mag alleen niet aan morgen...
we gaan met 3, mijn oud-collega en zijn man en ik, ik zal wel een spatscherm voor me krijgenquote:
Zoenen ze dan zo nat?quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:37 schreef just me het volgende:
[..]
we gaan met 3, mijn oud-collega en zijn man en ik, ik zal wel een spatscherm voor me krijgen
Hij vroeg of we uit 1 huis kwamen.... nou wil het toeval dat ik eerst daar naar toe gaquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zoenen ze dan zo nat?![]()
We kregen zo'n ding afgelopen zaterdag in het restaurant ook aangeboden, maar we hebben 'm geweigerd.
Twee vierkante tafels hebben ze allebei 1/8e gedraaid en met de punten tegen elkaar gezet.
Zo hadden we ook anderhalve meter afstand tot onze vrienden...
Om in je rol te blijven dan maar alle 3 nat zoenen...quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:43 schreef just me het volgende:
[..]
Hij vroeg of we uit 1 huis kwamen.... nou wil het toeval dat ik eerst daar naar toe ga
ik denk dat ik dat gedeelte maar oversla en meteen aan de drank gaquote:Op woensdag 24 juni 2020 19:47 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Om in je rol te blijven dan maar alle 3 nat zoenen...
Als het maar nat is...quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:50 schreef just me het volgende:
[..]
ik denk dat ik dat gedeelte maar oversla en meteen aan de drank ga
quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als het maar nat is...
[ afbeelding ]
Tsjuus en veel plezier morgen alvast!quote:Op woensdag 24 juni 2020 19:55 schreef just me het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik ga nog even verfrissing zoeken in de tuinfijne avond nog
Werk je nog vanuit huis? Of ben je deze week toch alweer naar kantoor geweest?quote:
Nee, ik werk deze week vanaf huis. Wij mogen wel naar kantoor als er maar niet te veel mensen zijn. Er zijn indelingen gemaakt. De meeste collega's werken voornamelijk nog thuis. Misschien ga ik volgende week weer een paar dagen naar kantoor. Wij zijn deze week druk geweest met de verhuizing van mijn dochter. Ze heeft maandag de sleutels gekregen van haar kamer.quote:Op donderdag 25 juni 2020 06:53 schreef Melting het volgende:
[..]
Werk je nog vanuit huis? Of ben je deze week toch alweer naar kantoor geweest?
Ja, dan heb je het ook druk genoeg.quote:Op donderdag 25 juni 2020 06:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik werk deze week vanaf huis. Wij mogen wel naar kantoor als er maar niet te veel mensen zijn. Er zijn indelingen gemaakt. De meeste collega's werken voornamelijk nog thuis. Misschien ga ik volgende week weer een paar dagen naar kantoor. Wij zijn deze week druk geweest met de verhuizing van mijn dochter. Ze heeft maandag de sleutels gekregen van haar kamer.
Ja, ze sliep daar maandagavond al meteen. Ze is gisterenavond wel thuis gekomen en heeft vannacht hier geslapen. Ze woont op de bovenste etage onder een plat dak en op haar kamer was echt niet uit te houden in de hitte. Gelukkig woont ze dichtbij genoeg om makkelijk de keuze te kunnen maken om hier te slapen. En alle spullen moesten 5 trappen op gesjouwd worden. Haar arme vriendje heeft zich kapot gewerkt voor haar. Wij allemaal wel, maar hij helemaal.quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dan heb je het ook druk genoeg.
Is ze nu officieel vertrokken al? Want dat zal toch vreemd zijn voor jullie.
Echte liefde.quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, ze sliep daar maandagavond al meteen. Ze is gisterenavond wel thuis gekomen en heeft vannacht hier geslapen. Ze woont op de bovenste etage onder een plat dak en op haar kamer was echt niet uit te houden in de hitte. Gelukkig woont ze dichtbij genoeg om makkelijk de keuze te kunnen maken om hier te slapen. En alle spullen moesten 5 trappen op gesjouwd worden. Haar arme vriendje heeft zich kapot gewerkt voor haar. Wij allemaal wel, maar hij helemaal.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 07:21 schreef livelink het volgende:
Ik vond haar kamer wel prima trouwens. En de gang waar ze woont met een gezamenlijke keuken en badkamer vond ik ook wel oké voor studentenmaatstaf. Maar mijn man heeft het studentenleven nooit gekend en was helemaal in shock. Hij is nu allemaal woningsites aan het afstruinen of wij geen appartementje voor haar kunnen kopen![]()
Hij komt iedere keer depressief thuis als we daar zijn geweest. Hij heeft er echt veel meer moeite mee dan ik.
Is geweldig hoor en heel leerzaamquote:Op donderdag 25 juni 2020 07:22 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik vraag me ook af, of ik dat zou kunnen...... zo'n studentenleven.
Gelukkig ben ik er nu te oud voor.quote:
Goedemorgen.quote:
Goedemorgen.quote:
quote:
Dan is het geen airco, maar een ventilator. Dat scheelt nogal.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:22 schreef Rafeiro het volgende:
Hmm tijdje terug soort mini airco gekocht bij de deka, zit een filter bij dat even in de vriezer moet en dan plaast de ventilator er langs. Werkt prima, maar zouden minimaal 2 van die filters bij moeten zitten, ze doen het niet lang genoeg
Of een aircooler... dat is een tussenweg heb ik begrepen.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het geen airco, maar een ventilator. Dat scheelt nogal.
Het koelt wel lekker, beter dan een gewone ventilator.quote:Op donderdag 25 juni 2020 11:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan is het geen airco, maar een ventilator. Dat scheelt nogal.
Goede taakverdelingquote:Op donderdag 25 juni 2020 11:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik pak vanmiddag wel mijn koelmatje en een natte theedoek voor in mijn nek, dan kan Symph de ventilator boven neerzetten
ware liefdequote:Op donderdag 25 juni 2020 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij wil de ventilator niet, nou dan niet hoor
Geef jij hem dan het koelmatje?quote:Op donderdag 25 juni 2020 12:57 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij wil de ventilator niet, nou dan niet hoor
als hij dan maar geen koude voeten krijgtquote:Op donderdag 25 juni 2020 15:32 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hij wil niks, hij heeft alleen nu eindelijk zijn sloffen uitgedaan
Goed bezig.quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:32 schreef livelink het volgende:
Goedemiddag![]()
Zo mijn pastasalade staat klaar in de koelkast. Ik heb nog nooit zo vroeg mijn eten al klaar gehad.
Ik gok op pastasalade...quote:
Yes! In 1 keer goed geraden...quote:Op donderdag 25 juni 2020 16:32 schreef livelink het volgende:
Zo mijn pastasalade staat klaar in de koelkast.
Hier wordt de pastasalade voor morgen nu voorbereid tijdens het koken van de pastamaaltijd van vandaag. Symph doet het snijwerk, jawelquote:Op donderdag 25 juni 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
Yep. Mijn simpele en luie pastasalade. Pasta, mais, erwten en sla. Dat is het dan wel weer.
Ik doelde uiteraard op wat voor pastasalade.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:29 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik gok op pastasalade...
[..]
Yes! In 1 keer goed geraden...
Maar toch de buik vol, waarschijnlijk.quote:Op donderdag 25 juni 2020 17:33 schreef livelink het volgende:
Yep. Mijn simpele en luie pastasalade. Pasta, mais, erwten en sla. Dat is het dan wel weer.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet echt mijn genre, ik weet nog net de titel: Mr Vain
Die had dit meteen geweten uiteraard.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:14 schreef Doedezemaar het volgende:
Waar is Elfje als Trevor Horn ter sprake komt?
Deel 1...quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:20 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Al weet ik niet of dit deel 1 of deel 2 is.
Jij mag goor zijn...quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ben ik hier bij de Toppers?
Hoi.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:25 schreef livelink het volgende:
Goedenavond![]()
Ben ik hier bij de Toppers?
Ik vestigde mijn hoop op jouquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb dit volgens mij nog nooit gehoord...
Funky Green Dogs. Geen idee hoe deze in dit mapje terecht is gekomen.quote:
Ik gok dat dit het Funk-mapje is.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Funky Green Dogs. Geen idee hoe deze in dit mapje terecht is gekomen.
Ik ben er 1 keer live bij geweest, de 2e of 3e versie geloof ik.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:26 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi.
Niet bij dé Toppers.![]()
Dan was Mad al lang afgehaakt.
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:32 schreef livelink het volgende:
Paul Young - Living in the world of the common people
Oh? Ik ken volgens mij alleen deze.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:33 schreef Symphonic het volgende:
Hier zijn zo bizar veel uitvoeringen van
Je kent er zeker wel meerquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:34 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh? Ik ken volgens mij alleen deze.
Wanneer was jouw show ook alweer?quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:35 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je kent er zeker wel meer![]()
Zelfs die van Henk Spaan
Hij weet Henk Spaan vast wel ergens via een zijpaadje mee te nemen. Ik heb namelijk geen idee.quote:
Zaterdag pre Meltingquote:
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zaterdag pre Melting![]()
Maar dan niet mijn voorbereide show, die past net niet in 2 uur
quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Zaterdag pre Melting![]()
Maar dan niet mijn voorbereide show, die past net niet in 2 uur
Champainquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:39 schreef livelink het volgende:
How 'bout us. Maar kom niet op de uitvoerenden.
Bam!quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:39 schreef Symphonic het volgende:
Zaterdag 27 juni 2020 19:00- 21:00 DJ Symph - Stille Willem
Volgens mij heb je al eens een Stille Willem show gehad.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:39 schreef Symphonic het volgende:
Mooie titelquote:Op donderdag 25 juni 2020 19:39 schreef Symphonic het volgende:
Zou eigenlijk stille Henk moeten zijn.quote:
Was dat niet Stille Willie?quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgens mij heb je al eens een Stille Willem show gehad.
Ja...... nou weet ik het niet meer.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |