Hoop het niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan word echt problemen verwacht he...
Ja, want dat is nieuw!quote:Op zondag 21 juni 2020 13:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die voetbalclubs zullen blij zijn dat ze geassocieerd worden met dit tokkie volk
That went fast. Net nog lekker druk en nu loopt het uit de klauwenquote:Op zondag 21 juni 2020 13:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Dit gaat gigantisch uit de klauwen lopen. Sfeer is aan het omslaan.
En jij houdt je netjes aan wat er van je gevraagd wordt?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het is lekker druk en het loopt uit de klauwen. Het is een vreedzaam protest maar de ME is aan het provoceren.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
That went fast. Net nog lekker druk en nu loopt het uit de klauwen
I love these.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:47 schreef ondeugend het volgende:
Kon wel eens uit de hand gaan escaleren daar.
ME aan het provoceren?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is lekker druk en het loopt uit de klauwen. Het is een vreedzaam protest maar de ME is aan het provoceren.
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:47 schreef ondeugend het volgende:
Kon wel eens uit de hand gaan escaleren daar.
Gezinnen met kinderen wordt gevraagd te vertrekken
En de ME beweegt
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is lekker druk hier en er komen steeds meer bij. ME komt er al bij
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:51 schreef ondeugend het volgende:
twitter:POL_DenHaag twitterde op zondag 21-06-2020 om 13:29:03We zien dat het aantal demonstranten toeneemt en de sfeer omslaat. Er zijn supporters van verschillende voetbalclubs op het #Malieveld. We roepen mensen op uit de buurt van het #Malieveld te blijven. #viruswaanzin reageer retweet
Klinkt gezellig mensen.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Die mogen lekker los dalijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:00 schreef Momo het volgende:
Arme voetbalclubs supporters die nu al 3 maanden niet hebben kunnen rellen
Ken je FOK's iddquote:
Ja, je moet wel een beetje werk voor jezelf creėren hč anders zit je straks zonder baan.quote:
O, lekker al de verantwoordelijkheid van de rellen afschuiven en bij de ME neerleggen. Stoer.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is lekker druk en het loopt uit de klauwen. Het is een vreedzaam protest maar de ME is aan het provoceren.
Ja echt he? Kon ook echt alleen van hem komen, deze opmerking. Bewijst maar weer eens dat hij alleen ziet wat hij wil zien.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, lekker al de verantwoordelijkheid van de rellen afschuiven en bij de ME neerleggen. Stoer.
Als er voldoende capaciteit is op de IC, wat let je dan om de verantwoording bij mensen zelf neer te leggen?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:05 schreef Momo het volgende:
Sowieso allemaal heel dubbel deze demonstratie. Ja, het is sneu dat die bejaarden binnen zitten. Maar als je weer bezoek massaal toelaat (alle kinderen en kleinkinderen), dan heb je zo een besmette bejaarde en dat gaat snel in de verzorgingstehuizen. Zijn die dezelfde mensen dan boos op het verzorgingstehuis en De Jonge?
Ook met de 1,5 m maatschappij ga compleet terug naar het normaal dan stijgen de besmettingen ook weer, dat zie je nu in meerdere Amerikaanse staten die vrijwel alle regels hebben ingetrokken.
Misschien zitten ze wel op erfenis te wachten en duurt het te lang.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:05 schreef Momo het volgende:
Sowieso allemaal heel dubbel deze demonstratie. Ja, het is sneu dat die bejaarden binnen zitten. Maar als je weer bezoek massaal toelaat (alle kinderen en kleinkinderen), dan heb je zo een besmette bejaarde en dat gaat snel in de verzorgingstehuizen. Zijn die dezelfde mensen dan boos op het verzorgingstehuis en De Jonge?
Ook met de 1,5 m maatschappij ga compleet terug naar het normaal dan stijgen de besmettingen ook weer, dat zie je nu in meerdere Amerikaanse staten die vrijwel alle regels hebben ingetrokken.
Dus hier provoceert de ME tot rellen maar in de VS bij de BLM protesten waren het allemaal relschoppers die de ME daar provoceren.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 21 juni 2020 14:08 schreef Noordzijde het volgende:
Er is helemaal niks aan de hand op het Malieveld. Kijk nou eens de livestreams:
https://www.facebook.com/OutsidersNL/videos/274714397063767/
Jullie laten je gek maken man. Niks aan de hand.
Wanneer wereldwijd uitbraken zijn in varkensslachterijen, zelfs in Duitsland waar het virus bijna uitgedoofd was, kunnen we er toch bijna niet meer omheen?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:32 schreef ludovico het volgende:
Tjah, leuke correlatie...
Maar als het vanuit dieren op mensen gaat overspringen ook, succes met het virus uitdoven dan........
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |