Hoop het niet.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:54 schreef Ven1972 het volgende:
[..]
Dan word echt problemen verwacht he...
Ja, want dat is nieuw!quote:Op zondag 21 juni 2020 13:53 schreef Slayage het volgende:
[..]
Die voetbalclubs zullen blij zijn dat ze geassocieerd worden met dit tokkie volk
That went fast. Net nog lekker druk en nu loopt het uit de klauwenquote:Op zondag 21 juni 2020 13:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Dit gaat gigantisch uit de klauwen lopen. Sfeer is aan het omslaan.
En jij houdt je netjes aan wat er van je gevraagd wordt?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Het is lekker druk en het loopt uit de klauwen. Het is een vreedzaam protest maar de ME is aan het provoceren.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:56 schreef ondeugend het volgende:
[..]
That went fast. Net nog lekker druk en nu loopt het uit de klauwen
I love these.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:47 schreef ondeugend het volgende:
Kon wel eens uit de hand gaan escaleren daar.
ME aan het provoceren?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is lekker druk en het loopt uit de klauwen. Het is een vreedzaam protest maar de ME is aan het provoceren.
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:47 schreef ondeugend het volgende:
Kon wel eens uit de hand gaan escaleren daar.
Gezinnen met kinderen wordt gevraagd te vertrekken
En de ME beweegt
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:49 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is lekker druk hier en er komen steeds meer bij. ME komt er al bij
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:51 schreef ondeugend het volgende:
twitter:POL_DenHaag twitterde op zondag 21-06-2020 om 13:29:03We zien dat het aantal demonstranten toeneemt en de sfeer omslaat. Er zijn supporters van verschillende voetbalclubs op het #Malieveld. We roepen mensen op uit de buurt van het #Malieveld te blijven. #viruswaanzin reageer retweet
Klinkt gezellig mensen.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:55 schreef DeVerzamelaar het volgende:
Die mogen lekker los dalijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:00 schreef Momo het volgende:
Arme voetbalclubs supporters die nu al 3 maanden niet hebben kunnen rellen
Ken je FOK's iddquote:
Ja, je moet wel een beetje werk voor jezelf creėren hč anders zit je straks zonder baan.quote:
O, lekker al de verantwoordelijkheid van de rellen afschuiven en bij de ME neerleggen. Stoer.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het is lekker druk en het loopt uit de klauwen. Het is een vreedzaam protest maar de ME is aan het provoceren.
Ja echt he? Kon ook echt alleen van hem komen, deze opmerking. Bewijst maar weer eens dat hij alleen ziet wat hij wil zien.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, lekker al de verantwoordelijkheid van de rellen afschuiven en bij de ME neerleggen. Stoer.
Als er voldoende capaciteit is op de IC, wat let je dan om de verantwoording bij mensen zelf neer te leggen?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:05 schreef Momo het volgende:
Sowieso allemaal heel dubbel deze demonstratie. Ja, het is sneu dat die bejaarden binnen zitten. Maar als je weer bezoek massaal toelaat (alle kinderen en kleinkinderen), dan heb je zo een besmette bejaarde en dat gaat snel in de verzorgingstehuizen. Zijn die dezelfde mensen dan boos op het verzorgingstehuis en De Jonge?
Ook met de 1,5 m maatschappij ga compleet terug naar het normaal dan stijgen de besmettingen ook weer, dat zie je nu in meerdere Amerikaanse staten die vrijwel alle regels hebben ingetrokken.
Misschien zitten ze wel op erfenis te wachten en duurt het te lang.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:05 schreef Momo het volgende:
Sowieso allemaal heel dubbel deze demonstratie. Ja, het is sneu dat die bejaarden binnen zitten. Maar als je weer bezoek massaal toelaat (alle kinderen en kleinkinderen), dan heb je zo een besmette bejaarde en dat gaat snel in de verzorgingstehuizen. Zijn die dezelfde mensen dan boos op het verzorgingstehuis en De Jonge?
Ook met de 1,5 m maatschappij ga compleet terug naar het normaal dan stijgen de besmettingen ook weer, dat zie je nu in meerdere Amerikaanse staten die vrijwel alle regels hebben ingetrokken.
Dus hier provoceert de ME tot rellen maar in de VS bij de BLM protesten waren het allemaal relschoppers die de ME daar provoceren.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:58 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Iddquote:Op zondag 21 juni 2020 14:08 schreef Noordzijde het volgende:
Er is helemaal niks aan de hand op het Malieveld. Kijk nou eens de livestreams:
https://www.facebook.com/OutsidersNL/videos/274714397063767/
Jullie laten je gek maken man. Niks aan de hand.
Wanneer wereldwijd uitbraken zijn in varkensslachterijen, zelfs in Duitsland waar het virus bijna uitgedoofd was, kunnen we er toch bijna niet meer omheen?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:32 schreef ludovico het volgende:
Tjah, leuke correlatie...
Maar als het vanuit dieren op mensen gaat overspringen ook, succes met het virus uitdoven dan........
Er roept één iemand dat de sfeer aan het omslaan is en er zijn al rellen?quote:Op zondag 21 juni 2020 14:03 schreef miss_sly het volgende:
[..]
O, lekker al de verantwoordelijkheid van de rellen afschuiven en bij de ME neerleggen. Stoer.
In het artikel van AD staat dit:quote:Op zondag 21 juni 2020 14:05 schreef Momo het volgende:
En als we de hele lockdown niet hadden gedaan dan waren er zoveel meer doden geweest.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:10 schreef Salina het volgende:
[..]
In het artikel van AD staat dit:
"Een aantal mensen draagt een of meerdere bloemen en maakt duidelijk dat ze dit doen ‘ter nagedachtenis aan de democratie’."
Precies wat ik al dacht met die geplande 1 minuut stilte. Die was dus bedoeld voor de (vermeende) "dood" van de vrijheid, en niet voor de Corona-slachtoffers.
Wel sociale, compassievolle betogers verder.
omdat de IC capaciteit niet oneindig is... omdat dit ook zou inhouden dat je een epidemie onnodig laat doorgaan. Omdat het niet alleen om de verantwoordelijkheid van een individu gaat.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als er voldoende capaciteit is op de IC, wat let je dan om de verantwoording bij mensen zelf neer te leggen?
Mooie post.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:13 schreef JFlip het volgende:
[..]
omdat de IC capaciteit niet oneindig is... omdat dit ook zou inhouden dat je een epidemie onnodig laat doorgaan. Omdat het niet alleen om de verantwoordelijkheid van een individu gaat.
Als jij besmet raakt, geef je de besmetting weer aan anderen door, die het op hun beurt weer aan anderen doorgeven, die het op hun beurt weer aan anderen doorgeven, totdat het uiteindelijk bij iemand terecht komt die op Vaderdag zijn vader is het verzorgingshuis gaat bezoeken en zondig verantwoordelijkheid is voor een x aantal doden in het verzorgingstehuis. Het is geen individuele ziekte.
We weten nu toch al 3 maanden lang dat het aantal mensen op de IC's echt gigantisch dalen, dat het grote probleem praktisch alleen in Brabant bestond. Etc etc etc.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:13 schreef Momo het volgende:
[..]
En als we de hele lockdown niet hadden gedaan dan waren er zoveel meer doden geweest.
Een beetje verhaal van dit plaatje:
[ afbeelding ]
Net of mensen vrijwel dan niet naar restaurants waren gegaan of naar hun opa. Soms moet je gewoon als overheid ingrijpen in een uitzonderlijke situatie als dit.
quote:
Je moet wel reageren op wat ik zeg anders schiet het ook niet op.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:06 schreef ludovico het volgende:
[..]
Als er voldoende capaciteit is op de IC, wat let je dan om de verantwoording bij mensen zelf neer te leggen?
Maar die capaciteit is er dus niet, en ook niet binnen een redelijke termijn te behalen. Als het virus opnieuw om zich heen grijpt dan ligt binnen de kortste keren alles weer vol.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:18 schreef ludovico het volgende:
[..]
[..]
Je moet wel reageren op wat ik zeg anders schiet het ook niet op.
Iedereen die de huidige maatregelen in acht wilt houden kan dat prima doen, geen idee waarom jij mij verantwoordelijk houdt voor de besmetting van iemand die een risicogroep niet voldoende risicomijdend benaderd.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:13 schreef JFlip het volgende:
[..]
omdat de IC capaciteit niet oneindig is... omdat dit ook zou inhouden dat je een epidemie onnodig laat doorgaan. Omdat het niet alleen om de verantwoordelijkheid van een individu gaat.
Als jij besmet raakt, geef je de besmetting weer aan anderen door, die het op hun beurt weer aan anderen doorgeven, die het op hun beurt weer aan anderen doorgeven, totdat het uiteindelijk bij iemand terecht komt die op Vaderdag zijn vader is het verzorgingshuis gaat bezoeken en zondig verantwoordelijkheid is voor een x aantal doden in het verzorgingstehuis. Het is geen individuele ziekte.
Er is nu prima capaciteit.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Maar die capaciteit is er dus niet, en ook niet binnen een redelijke termijn te behalen. Als het virus opnieuw om zich heen grijpt dan ligt binnen de kortste keren alles weer vol.
Remkes zal waarschijnlijk moeten aftreden, een klap in het gezicht van de zorgmedewerkers. Maar wacht eens, ik zie nog geen verbolgen tweets voorbijkomen van PVV, FVD en VVD?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:55 schreef hooibaal het volgende:
Slappe zak is die Remkes zeg. Als de demonstratie verboden is, wat doen dan al die mensen daar?
Oei, dit wordt een tweede golf. Het virus gaat om zich heen grijpen in de buitenlucht.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:19 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Maar die capaciteit is er dus niet, en ook niet binnen een redelijke termijn te behalen. Als het virus opnieuw om zich heen grijpt dan ligt binnen de kortste keren alles weer vol.
Precies, iedereen wordt besmet van aerosols, die direct vervliegen in de buitenlucht.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:23 schreef groenen het volgende:
[..]
Oei, dit wordt een tweede golf. Het virus gaat om zich heen grijpen in de buitenlucht.
Nu ben ik het eigenlijk nooit eens met hooibaal, maar ik zie hem niet zeggen dat het protest van vandaag een tweede golf gaat veroorzaken. Enkel dat de zorg in rap tempo weer helemaal vol ligt wanneer er wel een tweede golf komt.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:23 schreef groenen het volgende:
[..]
Oei, dit wordt een tweede golf. Het virus gaat om zich heen grijpen in de buitenlucht.
Zal uiteindelijk allemaal wel mee vallen ja. Sensatie zal er altijd gezocht worden.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:28 schreef Noordzijde het volgende:
Waar was die grimmige sfeer en rellen nou?
twitter:POL_DenHaag twitterde op zondag 21-06-2020 om 14:35:36Bij het Centraal Station in #DenHaag is de ME ingezet om voetbalsupporters tegen te houden. De ME voert met paarden charges uit. We roepen mensen op om niet naar de binnenstad te komen. reageer retweet
Dan loop je even door naar HS.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:38 schreef Noordzijde het volgende:
Politie zet Den Haag CS af. Niemand kan naar huis nu. Heerlijk dit weer. ME staat provocerend opgesteld.
Of station laan van noiquote:
Al een tijdje hebben we last van bewolking hieroquote:Op zondag 21 juni 2020 14:45 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Lekkere wandelingen in het zonnetje om de heethoofden af te koelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |