quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Sorry, er gebeurde wat in mijn serie.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
GVD door de OP nu zin in crêpe suzette én softijs met chocodip!
Schrootjes?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Molo waardeert de interieurs van de huizen in mijn serie.
welke serie?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Molo waardeert de interieurs van de huizen in mijn serie.
Heerlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Zweeds en jaren 70.
ALLES SCHROOTJES.
Tales from the Loop.quote:
Lijkt het op Mad Men?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige wat verraadt dat het niet écht jaren zeventig is, is dat er nergens gerookt wordt.
Doe niet zo zuur johquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:05 schreef mschol het volgende:
hmm, nachvlindertje, die zich gaat verstoppen in m'n keybvoard.. das niet de bedoeling....
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zo ook maar eens tukken. Morgenvroeg nog even stukje fietsen door de heuvels en de rest van de dag chillen en relaxen in het hotel voor we weer terug gaan naar de bewoonde wereld. En misschien nog even door de grotten heen als het te warm word
Amazon. En er is een of ander ding ondergronds waar vreemde dingen mee zijn (onder andere tijdreizen) en robots. Vooral een tof sfeertje, verhaaltjes lijken los, maar zijn wel allemaal verbonden. En ouderwets traag.quote:
Ik ken Mad Men niet echt, maar nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt het op Mad Men?
(Daar werd volop gerookt trouwens)
Lekker ontspannen net voor je raam?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zo ook maar eens tukken. Morgenvroeg nog even stukje fietsen door de heuvels en de rest van de dag chillen en relaxen in het hotel voor we weer terug gaan naar de bewoonde wereld. En misschien nog even door de grotten heen als het te warm word
Oh dit klinkt goed zeg!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amazon. En er is een of ander ding ondergronds waar vreemde dingen mee zijn (onder andere tijdreizen) en robots. Vooral een tof sfeertje, verhaaltjes lijken los, maar zijn wel allemaal verbonden. En ouderwets traag.
Kut.quote:
k heb helemaal niks lekkersquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou nu meer trek hebben in chips. Maar dat heb ik gelukkig niet in huis
Ik welquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou nu meer trek hebben in chips. Maar dat heb ik gelukkig niet in huis
Is gebaseerd op tekeningen oid, retrofuturisme noemen ze het.quote:
Falcoquote:
ik vind het prima alssie daar gaat zitten, alleen zielig voor hem.. dus kan ik em beter handje helpen, das niet zuurquote:
quote:
Klinkt intrigerendquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is gebaseerd op tekeningen oid, retrofuturisme noemen ze het.
Vlammenwerperquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef mschol het volgende:
vangspul gehaald en nu is nachtvlindertje niet te vinden, hoe lok je zo'n beest ?
Wel iets gemaakt op de crèche maar dat is nog geheimquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
@:molo heeft die kleine nog een mooie asbak gemaakt voor koos?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel iets gemaakt op de crèche maar dat is nog geheim
Ik heb ene Iron Maiden bierpakket gekocht namens haar maar dat wordt verlaat bezorgd![]()
Dus, mja, story of my life. Leuk idee maar te laat
Te laat besteld bedoel je.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel iets gemaakt op de crèche maar dat is nog geheim
Ik heb ene Iron Maiden bierpakket gekocht namens haar maar dat wordt verlaat bezorgd![]()
Dus, mja, story of my life. Leuk idee maar te laat
Ik zit maar net aan de 20.000 stappenquote:
Waarheid wel.quote:
Meh, geen zinquote:
So sad.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan hooguit een ei bakken
quote:I speak Italian in English. I want a forward-looking relationship with a well-groomed lady here.
En chocoladeletters, en kruidnootjesquote:
Meen je dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan hooguit een ei bakken
Jaloers op de kruidnootjes.quote:
Omnomnom.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, maar beter. Als ik nu een zak chips had, ging hij leeg
Nee, ik gaf aan dat ik niet zoveel in huis heb. Ik kan ook best aardig koken. Groot brein he.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meen je dat?![]()
Ik kan erg lekker koken, maar ja wat kan ik niet?
Ongeopende kilozakquote:
Lezen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meen je dat?![]()
Ik kan erg lekker koken, maar ja wat kan ik niet?
Dat spul is vaak toch bijna een jaar houdbaar?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kruidnootjes zullen wel over de datum zijn inmiddels?
Gelukkig, en anders gewoon bluffen, all for the gains hè?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat ik niet zoveel in huis heb. Ik kan ook best aardig koken. Groot brein he.
Geen idee, dat soort dingen houdt het bij mij niet zo lang uitquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat spul is vaak toch bijna een jaar houdbaar?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat spul is vaak toch bijna een jaar houdbaar?
Ik ben niet zo’n blufferquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig, en anders gewoon bluffen, all for the gains hè?
nah met zon hoofd maakt het niet uit wat die allemaal heeftquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een leuk huisje aan het Comomeer
Bij mij dus welquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort dingen houdt het bij mij niet zo lang uit
Het is een teken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Godver, denk ik pak even die zak uit de kast om te kijken hoelang het houdbaar is scheur ik heel die zak open![]()
![]()
Smaakten nog wel lekkerquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah met zon hoofd maakt het niet uit wat die allemaal heeft
Jij bent echt de vrouwelijke versie van een mannelijke oppervlakkige geilaard.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah met zon hoofd maakt het niet uit wat die allemaal heeft
Animal crossing net afgeslotenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:35 schreef mschol het volgende:
zo, a whisker away ook gekeken.. zo pc maar uit en even gamen @ switch
even dagelijkse dingetjes doen... dan morgen weer knollen inkopen, hopelijk..quote:Op zondag 21 juni 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Animal crossing net afgeslotenben weer de hele dag bezig geweest dingen te verbouwen
Nu nog even nieuwe seizoen fortnite proberen
Dat spel vreet tijd als een mofo.quote:Op zondag 21 juni 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Animal crossing net afgeslotenben weer de hele dag bezig geweest dingen te verbouwen
Nu nog even nieuwe seizoen fortnite proberen
Ja heb al bells aan de kant gelegdquote:Op zondag 21 juni 2020 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
even dagelijkse dingetjes doen... dan morgen weer knollen inkopen, hopelijk..
Jaaquote:
al mijn bells zijn beschikbaar, 190kquote:Op zondag 21 juni 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb al bells aan de kant gelegd
[..]
Jaatoch vind ik het nog leuk
Ik 300kquote:Op zondag 21 juni 2020 00:29 schreef mschol het volgende:
[..]
al mijn bells zijn beschikbaar, 190k
hopen op een gunstigere prijs tov vorige week.. en betere verkoopprijzen
dat is wel het minste hoorquote:Op zondag 21 juni 2020 00:37 schreef engine het volgende:
[..]
Ik 300k
Als het maar verdubbeld ben ik allang tevreden
Ja dat zou mooi zijn!quote:Op zondag 21 juni 2020 00:41 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is wel het minste hoor
ik hoop stiekem gewoon op een piek van 500 ofzo, met aanschafprijs van 70
ik kan het wel aanvragen jaquote:Op zondag 21 juni 2020 00:51 schreef engine het volgende:
[..]
Ja dat zou mooi zijn!
Kun je al terraformen?
Ik heb flink verbouwd afgelopen week.
Altijd maar meer willen jaquote:Op zondag 21 juni 2020 00:55 schreef mschol het volgende:
[..]
ik kan het wel aanvragen ja
maar ik blijf daar nog even van weg tot ik huis aantal keer geupgrade heb en bruggen heb gebouwd
die nooks zijn gelddieven..
Ik zit al ff op terras en luister naar de echte vroege vogelsquote:Op zondag 21 juni 2020 08:27 schreef Karzai het volgende:
Zonnetje schijnt al lekker, blijf nog even in bed liggen naar vroege vogels luisteren op de radio.
Margrethe heeft zich laten ombouwen?quote:Op zondag 21 juni 2020 08:41 schreef FranticDJ het volgende:
Net gezwaaid naar de koning van Denemarken
beetje energie tanken om zometeen te gaan wandelen met mn vaderquote:
Hangt een beetje af van de context en/of de gebruikerquote:Op zondag 21 juni 2020 09:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt deze emo meer te zeggen "flikker op" ipv "hoi". Hebben jullie dit idee ook?
wat buda zegtquote:Op zondag 21 juni 2020 09:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Eigenlijk lijkt deze emo meer te zeggen "flikker op" ipv "hoi". Hebben jullie dit idee ook?
quote:Op zondag 21 juni 2020 09:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hangt een beetje af van de context en/of de gebruiker
Wat denken jullie wanneer ik zo'n emo post dan?quote:
Nee ik denk daar is grujo die gedag zegquote:Op zondag 21 juni 2020 09:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie wanneer ik zo'n emo post dan?
Ik denk vaak dat die staat voor "flikker op" omdat die lach teveel van oor tot oor gaat, tegen jullie bedoel ik natuurlijk morguuuuh.
Gelukkig!quote:Op zondag 21 juni 2020 09:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee ik denk daar is grujo die gedag zeg
Ik interpreteerde het als ‘goedemorgen’.quote:Op zondag 21 juni 2020 09:51 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
[..]
Wat denken jullie wanneer ik zo'n emo post dan?
Ik denk vaak dat die staat voor "flikker op" omdat die lach teveel van oor tot oor gaat, tegen jullie bedoel ik natuurlijk morguuuuh.
quote:Op zondag 21 juni 2020 09:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik interpreteerde het als ‘goedemorgen’.
quote:Op zondag 21 juni 2020 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou maar opassen, volgrns mij heeft hij trek in bitterballen
Ik mag geen bitterballenquote:Op zondag 21 juni 2020 10:15 schreef mschol het volgende:
[..]
ik zou maar opassen, volgrns mij heeft hij trek in bitterballen
Uiteraard door de week, lekker werken op m'n airco loze zolder.quote:Op zondag 21 juni 2020 10:24 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)officiele-zomer.html
mag deze zomer alvast sterven en dood gaan, dank u..
Het is pas de eerstequote:Op zondag 21 juni 2020 10:24 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)officiele-zomer.html
mag deze zomer alvast sterven en dood gaan, dank u..
Hey Koen, ze hebben bij Lidl nu iets nieuws, skyrella. Mozzarella gemaakt van skyr met weinig vet en veel eiwit.quote:
Het bizarre is dat veel mensen om mij heen de hele winter klagen dat ze willen dat het zomer wordt. En als het dan woensdag 30 graden is, klagen ze dat het te warm is.quote:Op zondag 21 juni 2020 10:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Herfst prima, zolang geen 5 graden en regen
Ik eet gewoon mozerella, zit minimaal aan koolhydraten inquote:Op zondag 21 juni 2020 10:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Hey Koen, ze hebben bij Lidl nu iets nieuws, skyrella. Mozzarella gemaakt van skyr met weinig vet en veel eiwit.
Bazenoplossing voor mijn mozzarellaverslaving
Ik vind warmte heerlijk, al is 30 gewoon teveel als je ook moet werken in ruimtes zonder of matige airco. Maar verder hou ik zo van deze tijd, lekker buiten zijn, lang licht, etcquote:Op zondag 21 juni 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het bizarre is dat veel mensen om mij heen de hele winter klagen dat ze willen dat het zomer wordt. En als het dan woensdag 30 graden is, klagen ze dat het te warm is.
Ja ideaal spul wel datquote:Op zondag 21 juni 2020 10:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik eet gewoon mozerella, zit minimaal aan koolhydraten in
Ja, ik moet ook oppassen, al weet ik me nog in te houden en snoep minimaal. Gisterenavond paar chips op maar geen hele zakken zoals vroegerquote:Op zondag 21 juni 2020 10:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja ideaal spul wel dat
Ik moet na lockdown stress en weinig bewegenecht wat meer op voeding letten
Dus meer eiwitten, minder vet en suikerzooi. Zit nu steeds in zo'n snaaimodus en dat is echt niet nodig
aansterken en doorknallen yooo![]()
Ik moet die mozzarella wafels nog wel een keer maken, morgen denk ik
Ik wil het hele jaar door lente en bloesems.quote:Op zondag 21 juni 2020 10:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het bizarre is dat veel mensen om mij heen de hele winter klagen dat ze willen dat het zomer wordt. En als het dan woensdag 30 graden is, klagen ze dat het te warm is.
Chips is écht tricky ja. Vult voor geen meter, heer-lijk en zo bizar veel calorieënquote:Op zondag 21 juni 2020 10:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, ik moet ook oppassen, al weet ik me nog in te houden en snoep minimaal. Gisterenavond paar chips op maar geen hele zakken zoals vroeger
Jezus wat een tijdquote:Op zondag 21 juni 2020 10:49 schreef Koen66 het volgende:
Vrijdagochtend stond ik om 7 uur mozerella wafels te bakken
Dan is dat een jaargetijde waar we het over eens zijn, Lente mag blijvenquote:Op zondag 21 juni 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het hele jaar door lente en bloesems.
Robijntje heeft dat toch als geur?quote:Op zondag 21 juni 2020 10:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik wil het hele jaar door lente en bloesems.
winter en herfst schaffen we afquote:Op zondag 21 juni 2020 10:51 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan is dat een jaargetijde waar we het over eens zijn, Lente mag blijven
Tsja probeer werktijden een beetje hetzelfde te houden alsof ik naar Almere zou gaan. Dan ontbijt ik om 6 uur. Klaar om 16 uur ongeveer, nog evt tijd voor een ommetje voor het avondetenquote:Op zondag 21 juni 2020 10:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Chips is écht tricky ja. Vult voor geen meter, heer-lijk en zo bizar veel calorieën
[..]
Jezus wat een tijd
Winter nietquote:
O nee, wel een week of twee Indian summer. Dat alles rood en oranje en geel is. En pompoenen en horrorfilms en appeltaart.quote:
dat mag wel.quote:Op zondag 21 juni 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, wel een week of twee Indian summer. Dat alles rood en oranje en geel is. En pompoenen en horrorfilms en appeltaart.
Eens, als het dan winter moet zijn dan liever koud vriesweer ipv 5 graden en regen wat typisch Nederlands winterweer isquote:Op zondag 21 juni 2020 10:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Winter nietMaar moet het wel gewoon weer eens een keer echte winter zijn ipv zo'n verlengde herfst
Ja gewoon lekker vriezen en dan windstil met een strakblauwe luchtquote:Op zondag 21 juni 2020 10:55 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Eens, als het dan winter moet zijn dan liever koud vriesweer ipv 5 graden en regen wat typisch Nederlands winterweer is
quote:Op zondag 21 juni 2020 10:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja gewoon lekker vriezen en dan windstil met een strakblauwe lucht
Netjes! Hier zitten we nu ook eindelijk weer lekker in normaal ritme. Maar beide nog wel téringmoe van die periode daarvoorquote:Op zondag 21 juni 2020 10:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja probeer werktijden een beetje hetzelfde te houden alsof ik naar Almere zou gaan. Dan ontbijt ik om 6 uur. Klaar om 16 uur ongeveer, nog evt tijd voor een ommetje voor het avondeten
Dat is fantastisch jaquote:Op zondag 21 juni 2020 10:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
O nee, wel een week of twee Indian summer. Dat alles rood en oranje en geel is. En pompoenen en horrorfilms en appeltaart.
Nog teveel onzekerheid om echt al toe te leven naar zomervakantie. Ik ben normaal fan van MSC cruises maar het wordt nu echt tijd dat ze de cruise van 8 augustus eens cancellenquote:Op zondag 21 juni 2020 11:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Netjes! Hier zitten we nu ook eindelijk weer lekker in normaal ritme. Maar beide nog wel téringmoe van die periode daarvoor
Toeleven naar vakantie
Gaat die gecanceld worden dan?quote:Op zondag 21 juni 2020 11:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Nog teveel onzekerheid om echt al toe te leven naar zomervakantie. Ik ben normaal dan van MSC cruises maar het wordt nu echt tijd dat ze de cruise van 8 augustus eens cancellen
Er vinden momenteel wereldwijd nog nergens cruises plaats, veiligheidsmaatregelen zijn verrekte lastig te verzekeren op zulke schepen. En bovendien hebben ze veel issues om bemanning te vinden.quote:
Eerder omquote:Op zondag 21 juni 2020 11:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Er vinden momenteel wereldwijd nog nergens cruises plaats, veiligheidsmaatregelen zijn verrekte lastig te verzekeren op zulke schepen. En bovendien hebben ze veel issues om bemanning te vinden.
Wel het land open gooien voor alles en iedereen maar niet aflossenquote:Op zondag 21 juni 2020 11:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Eerder om
Bemanning die Nog aan boord zit naar huis te krijgen. Zitten er tal van gereed om aan boord te stappen.
Spanje weigert Bv ook nog steeds mee te werken aan aflossingen.
jaquote:Op zondag 21 juni 2020 11:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel het land open gooien voor alles en iedereen maar niet aflossen
Koekoek
Ja dat loopt nog allemaal..quote:Bonden nog ingeschakeld bij jullie?
Ja we zitten wel te kijken. Maar om nu iets te boeken, meh, want stel dat het onmogelijke toch gebeuren gaat dat die cruise opeens gaat varenquote:Op zondag 21 juni 2020 11:15 schreef Molo het volgende:
Oh, ja, idd, dat is gedoe zeg
Gaat best opschieten nu, geen fijne dingen om je druk om te maken.
Is dat via mevrouw Koen geboekt? Dat er nog iets als back up voor die tussenreis mogelijk is?
Ja dat klopt natuurlijk ook gewoon van geen kantquote:Op zondag 21 juni 2020 11:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja
Wat nogal bizar is, is dat ik aan boord ben gekomen en ook weer naar huis ga over een dag of 10. Terwijl de boys niks anders horen dan je moet langer blijven want land X werkt niet mee. Dat levert wel scheve gezichten op..
[..]
Ja dat loopt nog allemaal..
En in welke tijdsspanne doe je dat dan? Drukke vakantiequote:Op zondag 21 juni 2020 11:20 schreef Koen66 het volgende:
Als Cruise canceled dan zouden we het liefste eerst een paar dagen Duitsland, bij de Bodensee ofzo, dan Italië camping (dus die verschuiven naar de week dat we op cruise zouden gaan) en dan Oostenrijk
3 weken totaal. 2018 4x verplaatsing gehad, zou nog best vaker willen een beetje road trip achtigquote:Op zondag 21 juni 2020 11:23 schreef Molo het volgende:
[..]
En in welke tijdsspanne doe je dat dan? Drukke vakantie
Bodensee is mooiquote:Op zondag 21 juni 2020 11:20 schreef Koen66 het volgende:
Als Cruise canceled dan zouden we het liefste eerst een paar dagen Duitsland, bij de Bodensee ofzo, dan Italië camping (dus die verschuiven naar de week dat we op cruise zouden gaan) en dan Oostenrijk
Zeker, waren er in 2012 ook, maar toen hadden we wat issues met kiespijn van mevr Koen dus uiteindelijk naar Duitse tandarts geweestquote:
Oh dat is goed te doen jaquote:Op zondag 21 juni 2020 11:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
3 weken totaal. 2018 4x verplaatsing gehad, zou nog best vaker willen een beetje road trip achtig
in dat opzicht heb ik geluk dat ik een airco besteld heb, kan ik iig normaal slapenquote:Op zondag 21 juni 2020 10:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Uiteraard door de week, lekker werken op m'n airco loze zolder.
Maar ben wel #teamzomer
Sowieso dacht ikquote:Op zondag 21 juni 2020 11:43 schreef Koen66 het volgende:
Zwitserland trouwens, ben het ff kwijt, is het vignet daar alleen voor de snelweg net als Oostenrijk of moet je dat sowieso hebben?
Ik mag binnenkort weer naar mijn fijne kantoor, ook heel heel fijnquote:Op zondag 21 juni 2020 11:44 schreef mschol het volgende:
[..]
in dat opzicht heb ik geluk dat ik een airco besteld heb, kan ik iig normaal slapen
Wat een baasquote:Op zondag 21 juni 2020 12:05 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg een mail van mn huisarts over aanmelden voor griepprik:
‘Geachte longlijder’
ik werk dus in groot magazijn: verwarmen kost al veel moeite, airco is praktisch gezien onmogelijkquote:Op zondag 21 juni 2020 12:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik mag binnenkort weer naar mijn fijne kantoor, ook heel heel fijn
wie is Bep?quote:Op zondag 21 juni 2020 12:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Kabelbaan check
Rodelbaan check
Bep koopt een bloesje, drie tientjes. Staat nog leuk ook
We kunnen weer naar huis
Nou ja dat. Weet ik veel hoe ze heet ook. Leuk grietje welquote:Op zondag 21 juni 2020 12:33 schreef mschol het volgende:
[..]
wie is Bep?
je had toch alleen jul bij je, jut?![]()
Heel ouderwets, ik heb weleens met van die overjarige specialisten (die hoeven niet met pensioen als ze niet willenquote:
Dat klinkt kut in de zomer zegquote:Op zondag 21 juni 2020 12:16 schreef mschol het volgende:
[..]
ik werk dus in groot magazijn: verwarmen kost al veel moeite, airco is praktisch gezien onmogelijk
met van die afritsbare pijpen?quote:Op zondag 21 juni 2020 12:40 schreef liesje1979 het volgende:
Lol grapjassen, maar ben blij 3 perfecte reisbroeken waar ik al 1 van had maar al jaren op zoek was naar meer. Ze doen het ook goed als smurfbroek. Groetjes Jul
grote roldeur open als zon er niet pal op staat, dan is er nog wel windjequote:
wat voor airco heb je gekocht?quote:Op zondag 21 juni 2020 12:45 schreef mschol het volgende:
[..]
grote roldeur open als zon er niet pal op staat, dan is er nog wel windje
en er hangen wat plafondventilatoren voor wat lucht verplaatsing, helpt ook iets
Ah het is gewoon ouderwets, niet een 'hippe' dokter die met de jeugd mee wil gaan en zegt 'fakka longlijer?'quote:Op zondag 21 juni 2020 12:38 schreef Molo het volgende:
[..]
Heel ouderwets, ik heb weleens met van die overjarige specialisten (die hoeven niet met pensioen als ze niet willen) gewerkt
Spraken ook standaard over 'rheuma' (spreken uit: 'ruima') en 'nuirologie' (neurologie)
Heerlijk ouderwets dat wel
deze https://www.frank.nl/euro(...)rconditioner/1948496quote:
Hoop dat je er veel plezier van hebtquote:Op zondag 21 juni 2020 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
deze https://www.frank.nl/euro(...)rconditioner/1948496
een Eurom Polar 12001
helaas een mobiele variant, een split airco is geen optie
@Aure hadden we Eurom al?? Zit mobiel nuquote:Op zondag 21 juni 2020 12:50 schreef mschol het volgende:
[..]
deze https://www.frank.nl/euro(...)rconditioner/1948496
een Eurom Polar 12001
helaas een mobiele variant, een split airco is geen optie
ik neem aan van wel. zolder is warm in zomer en afkoelen doet het 's avonds niet dus daarvoor ideaalquote:Op zondag 21 juni 2020 12:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hoop dat je er veel plezier van hebt
Lol nee! Beetje van die Thailand broeken, super luchtig maar dan zonder olifanten erop ( gewoon effen)quote:
oh chill! ik zoek die al een hele tijd online maar vind ze nietquote:Op zondag 21 juni 2020 12:58 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol nee! Beetje van die Thailand broeken, super luchtig maar dan zonder olifanten erop ( gewoon effen)
Haha ja ik dus ook en nu in Valkenburg een winkeltje waar ze er veel hadden, tientje per stuk maar, heb een zwarte een blauwe en een licht olijfgroene gekocht. Laat de 30 graden maar komenquote:Op zondag 21 juni 2020 12:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh chill! ik zoek die al een hele tijd online maar vind ze niet
Lekkerquote:Op zondag 21 juni 2020 13:01 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Haha ja ik dus ook en nu in Valkenburg een winkeltje waar ze er veel hadden, tientje per stuk maar, heb een zwarte een blauwe en een licht olijfgroene gekocht. Laat de 30 graden maar komen
hond lijkt er in geduwd te wordenquote:Op zondag 21 juni 2020 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://twitter.com/PositiefPuur/status/1274219176589213696?s=20
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
https://twitter.com/PositiefPuur/status/1274219176589213696?s=20
#moppersmurfquote:Op zondag 21 juni 2020 13:12 schreef bitterbal het volgende:
zit ik helemaal buiten te smurfen, zonnescherm uit alles. Begint het te waaien en raakt het bewolkt
Neequote:Op zondag 21 juni 2020 09:44 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Snelwegquote:Op zondag 21 juni 2020 11:43 schreef Koen66 het volgende:
Zwitserland trouwens, ben het ff kwijt, is het vignet daar alleen voor de snelweg net als Oostenrijk of moet je dat sowieso hebben?
kssstquote:Op zondag 21 juni 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Bewolking hier![]()
Ik ben dol op jullie, lieve wolkjes
fysiek of mentaal?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Schrikken. Oma is flink achteruit gegaan
ik hou er nog meer van als dat doorzichtichtige vloeistof eruit komtquote:Op zondag 21 juni 2020 13:21 schreef UitStraling het volgende:
Bewolking hier![]()
Ik ben dol op jullie, lieve wolkjes
Beide. Heel verward en onsamenhangend. Ze begrijpt niks. En sterk vermagerd. Ze lispelt ook ineensquote:
Oohjeequote:Op zondag 21 juni 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Hmmmmm matige tekens iddquote:Op zondag 21 juni 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide. Heel verward en onsamenhangend. Ze begrijpt niks. En sterk vermagerd. Ze lispelt ook ineens
hmmquote:Op zondag 21 juni 2020 13:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Beide. Heel verward en onsamenhangend. Ze begrijpt niks. En sterk vermagerd. Ze lispelt ook ineens
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:25 schreef Budapestenaar het volgende:
Ze had het hier niet meer zo naar haar zinquote:
oh wat jammerquote:Op zondag 21 juni 2020 13:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze had het hier niet meer zo naar haar zin
Komt wellicht nog wel terug. Ze is vaker lang weggeweest..quote:
Is ook een toffe meid hoorquote:Op zondag 21 juni 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ze weg is hoor. vind het een leuke user
Goh wat verrassendquote:Op zondag 21 juni 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
de illegale demo op malieveld schijnt wat uit de hand te lopen
Waar zijn ze dit keer tegen?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
de demo was verboden omdat ze dj's wilde laten komen. nu zijn er blijkbaar toch een paar honderd mensen gekomen. politie heeft ze gevraagd weg te gaan maar doen ze nietquote:
Zo te zien zijn het dezelfde types die je wijs kunt maken dat appels giftig zijn om vervolgens te gaan staken tegen fruit.quote:Op zondag 21 juni 2020 13:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
de demo was verboden omdat ze dj's wilde laten komen. nu zijn er blijkbaar toch een paar honderd mensen gekomen. politie heeft ze gevraagd weg te gaan maar doen ze niet
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:47 schreef Modus het volgende:
Bal staat stiekem te filmen ook
https://www.facebook.com/103092571385982/videos/1587563364750607/
Dus jij gaat zo even ramptoeristje spelen?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:43 schreef bitterbal het volgende:
Nieuw Zeeland dan maar?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:48 schreef Bos81 het volgende:
Bij dit soort beelden, snap ik mensen die emigreren volledig
wel verleidleijk weer hequote:Op zondag 21 juni 2020 13:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus jij gaat zo even ramptoeristje spelen?
Zekerquote:Op zondag 21 juni 2020 13:41 schreef bitterbal het volgende:
jammer dat ze weg is hoor. vind het een leuke user
Duh, die hebben over het algemeen een IQ van een bitterbal kipnuggetquote:Op zondag 21 juni 2020 13:52 schreef bitterbal het volgende:
maar er schijnen ook voetbal supporters tussen te zitten
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
hmmm smurfbroek uit denk ik en ff gaan kijken
quote:Op zondag 21 juni 2020 13:53 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Duh, die hebben over het algemeen een IQ van een bitterbal kipnugget
Zonder broek daarheen?quote:Op zondag 21 juni 2020 13:53 schreef bitterbal het volgende:
hmmm smurfbroek uit denk ik en ff gaan kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |