quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Sorry, er gebeurde wat in mijn serie.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
GVD door de OP nu zin in crêpe suzette én softijs met chocodip!
Schrootjes?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Molo waardeert de interieurs van de huizen in mijn serie.
welke serie?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Molo waardeert de interieurs van de huizen in mijn serie.
Heerlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Zweeds en jaren 70.
ALLES SCHROOTJES.
Tales from the Loop.quote:
Lijkt het op Mad Men?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige wat verraadt dat het niet écht jaren zeventig is, is dat er nergens gerookt wordt.
Doe niet zo zuur johquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:05 schreef mschol het volgende:
hmm, nachvlindertje, die zich gaat verstoppen in m'n keybvoard.. das niet de bedoeling....
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zo ook maar eens tukken. Morgenvroeg nog even stukje fietsen door de heuvels en de rest van de dag chillen en relaxen in het hotel voor we weer terug gaan naar de bewoonde wereld. En misschien nog even door de grotten heen als het te warm word
Amazon. En er is een of ander ding ondergronds waar vreemde dingen mee zijn (onder andere tijdreizen) en robots. Vooral een tof sfeertje, verhaaltjes lijken los, maar zijn wel allemaal verbonden. En ouderwets traag.quote:
Ik ken Mad Men niet echt, maar nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt het op Mad Men?
(Daar werd volop gerookt trouwens)
Lekker ontspannen net voor je raam?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zo ook maar eens tukken. Morgenvroeg nog even stukje fietsen door de heuvels en de rest van de dag chillen en relaxen in het hotel voor we weer terug gaan naar de bewoonde wereld. En misschien nog even door de grotten heen als het te warm word
Oh dit klinkt goed zeg!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amazon. En er is een of ander ding ondergronds waar vreemde dingen mee zijn (onder andere tijdreizen) en robots. Vooral een tof sfeertje, verhaaltjes lijken los, maar zijn wel allemaal verbonden. En ouderwets traag.
Kut.quote:
k heb helemaal niks lekkersquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou nu meer trek hebben in chips. Maar dat heb ik gelukkig niet in huis
Ik welquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou nu meer trek hebben in chips. Maar dat heb ik gelukkig niet in huis
Is gebaseerd op tekeningen oid, retrofuturisme noemen ze het.quote:
Falcoquote:
ik vind het prima alssie daar gaat zitten, alleen zielig voor hem.. dus kan ik em beter handje helpen, das niet zuurquote:
quote:
Klinkt intrigerendquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is gebaseerd op tekeningen oid, retrofuturisme noemen ze het.
Vlammenwerperquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef mschol het volgende:
vangspul gehaald en nu is nachtvlindertje niet te vinden, hoe lok je zo'n beest ?
Wel iets gemaakt op de crèche maar dat is nog geheimquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
@:molo heeft die kleine nog een mooie asbak gemaakt voor koos?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel iets gemaakt op de crèche maar dat is nog geheim
Ik heb ene Iron Maiden bierpakket gekocht namens haar maar dat wordt verlaat bezorgd![]()
Dus, mja, story of my life. Leuk idee maar te laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |