quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:01 schreef IJsdraakje het volgende:
Sorry, er gebeurde wat in mijn serie.
eet smakelijkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:01 schreef Molo het volgende:
GVD door de OP nu zin in crêpe suzette én softijs met chocodip!
Schrootjes?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Molo waardeert de interieurs van de huizen in mijn serie.
welke serie?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Molo waardeert de interieurs van de huizen in mijn serie.
Heerlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Zweeds en jaren 70.
ALLES SCHROOTJES.
Tales from the Loop.quote:
Lijkt het op Mad Men?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef IJsdraakje het volgende:
Het enige wat verraadt dat het niet écht jaren zeventig is, is dat er nergens gerookt wordt.
Doe niet zo zuur johquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:05 schreef mschol het volgende:
hmm, nachvlindertje, die zich gaat verstoppen in m'n keybvoard.. das niet de bedoeling....
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zo ook maar eens tukken. Morgenvroeg nog even stukje fietsen door de heuvels en de rest van de dag chillen en relaxen in het hotel voor we weer terug gaan naar de bewoonde wereld. En misschien nog even door de grotten heen als het te warm word
Amazon. En er is een of ander ding ondergronds waar vreemde dingen mee zijn (onder andere tijdreizen) en robots. Vooral een tof sfeertje, verhaaltjes lijken los, maar zijn wel allemaal verbonden. En ouderwets traag.quote:
Ik ken Mad Men niet echt, maar nee, totaal niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Lijkt het op Mad Men?
(Daar werd volop gerookt trouwens)
Lekker ontspannen net voor je raam?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:04 schreef DerRabbit het volgende:
Hier zo ook maar eens tukken. Morgenvroeg nog even stukje fietsen door de heuvels en de rest van de dag chillen en relaxen in het hotel voor we weer terug gaan naar de bewoonde wereld. En misschien nog even door de grotten heen als het te warm word
Oh dit klinkt goed zeg!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amazon. En er is een of ander ding ondergronds waar vreemde dingen mee zijn (onder andere tijdreizen) en robots. Vooral een tof sfeertje, verhaaltjes lijken los, maar zijn wel allemaal verbonden. En ouderwets traag.
Kut.quote:
k heb helemaal niks lekkersquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou nu meer trek hebben in chips. Maar dat heb ik gelukkig niet in huis
Ik welquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zou nu meer trek hebben in chips. Maar dat heb ik gelukkig niet in huis
Is gebaseerd op tekeningen oid, retrofuturisme noemen ze het.quote:
Falcoquote:
ik vind het prima alssie daar gaat zitten, alleen zielig voor hem.. dus kan ik em beter handje helpen, das niet zuurquote:
quote:
Klinkt intrigerendquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is gebaseerd op tekeningen oid, retrofuturisme noemen ze het.
Vlammenwerperquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef mschol het volgende:
vangspul gehaald en nu is nachtvlindertje niet te vinden, hoe lok je zo'n beest ?
Wel iets gemaakt op de crèche maar dat is nog geheimquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:15 schreef Lospedrosa het volgende:
@:molo heeft die kleine nog een mooie asbak gemaakt voor koos?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel iets gemaakt op de crèche maar dat is nog geheim
Ik heb ene Iron Maiden bierpakket gekocht namens haar maar dat wordt verlaat bezorgd![]()
Dus, mja, story of my life. Leuk idee maar te laat
Te laat besteld bedoel je.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:16 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel iets gemaakt op de crèche maar dat is nog geheim
Ik heb ene Iron Maiden bierpakket gekocht namens haar maar dat wordt verlaat bezorgd![]()
Dus, mja, story of my life. Leuk idee maar te laat
Ik zit maar net aan de 20.000 stappenquote:
Waarheid wel.quote:
Meh, geen zinquote:
So sad.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan hooguit een ei bakken
quote:I speak Italian in English. I want a forward-looking relationship with a well-groomed lady here.
En chocoladeletters, en kruidnootjesquote:
Meen je dat?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ook niet. Kan hooguit een ei bakken
Jaloers op de kruidnootjes.quote:
Omnomnom.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nou, maar beter. Als ik nu een zak chips had, ging hij leeg
Nee, ik gaf aan dat ik niet zoveel in huis heb. Ik kan ook best aardig koken. Groot brein he.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meen je dat?![]()
Ik kan erg lekker koken, maar ja wat kan ik niet?
Ongeopende kilozakquote:
Lezen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:19 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Meen je dat?![]()
Ik kan erg lekker koken, maar ja wat kan ik niet?
Dat spul is vaak toch bijna een jaar houdbaar?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die kruidnootjes zullen wel over de datum zijn inmiddels?
Gelukkig, en anders gewoon bluffen, all for the gains hè?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:21 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, ik gaf aan dat ik niet zoveel in huis heb. Ik kan ook best aardig koken. Groot brein he.
Geen idee, dat soort dingen houdt het bij mij niet zo lang uitquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat spul is vaak toch bijna een jaar houdbaar?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat spul is vaak toch bijna een jaar houdbaar?
Ik ben niet zo’n blufferquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Gelukkig, en anders gewoon bluffen, all for the gains hè?
nah met zon hoofd maakt het niet uit wat die allemaal heeftquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Misschien heeft hij een leuk huisje aan het Comomeer
Bij mij dus welquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:24 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Geen idee, dat soort dingen houdt het bij mij niet zo lang uit
Het is een teken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:27 schreef LTVDK het volgende:
Godver, denk ik pak even die zak uit de kast om te kijken hoelang het houdbaar is scheur ik heel die zak open![]()
![]()
Smaakten nog wel lekkerquote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah met zon hoofd maakt het niet uit wat die allemaal heeft
Jij bent echt de vrouwelijke versie van een mannelijke oppervlakkige geilaard.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nah met zon hoofd maakt het niet uit wat die allemaal heeft
Animal crossing net afgeslotenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:35 schreef mschol het volgende:
zo, a whisker away ook gekeken.. zo pc maar uit en even gamen @ switch
even dagelijkse dingetjes doen... dan morgen weer knollen inkopen, hopelijk..quote:Op zondag 21 juni 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Animal crossing net afgeslotenben weer de hele dag bezig geweest dingen te verbouwen
Nu nog even nieuwe seizoen fortnite proberen
Dat spel vreet tijd als een mofo.quote:Op zondag 21 juni 2020 00:00 schreef engine het volgende:
[..]
Animal crossing net afgeslotenben weer de hele dag bezig geweest dingen te verbouwen
Nu nog even nieuwe seizoen fortnite proberen
Ja heb al bells aan de kant gelegdquote:Op zondag 21 juni 2020 00:01 schreef mschol het volgende:
[..]
even dagelijkse dingetjes doen... dan morgen weer knollen inkopen, hopelijk..
Jaaquote:
al mijn bells zijn beschikbaar, 190kquote:Op zondag 21 juni 2020 00:27 schreef engine het volgende:
[..]
Ja heb al bells aan de kant gelegd
[..]
Jaatoch vind ik het nog leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |