Zing een liedje voor me Frans, ook al is het in het Frans...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:37 schreef Aoibhin het volgende:
Alleen in het Frans praten, verwacht je ook niet
Deze vraag gaat voor eeuwig een raadsel blijven vrees ikquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:38 schreef Funhouse het volgende:
Zou Frankrijk de hele show in het Frans doen als ze ooit weer winnen?
Ik wist het niet zeker.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:38 schreef sportfreak het volgende:
Ik ken die toren ergens van..
Oh ja, van de ESF puntentelling van 2019, 2018, 2017 enz.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiėren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
maar niet van die van 1988quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:38 schreef sportfreak het volgende:
Ik ken die toren ergens van..
Oh ja, van de ESF puntentelling van 2019, 2018, 2017 enz.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker.Je bent aardig op drave TimSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik wist het niet zeker.Nee, dit kan echt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
De Sahara is zonder meer erg droog.
Je hebt bij deze wel bewezen dat je echt een Nederlandse Spanjaard bent. De Spanjaarden die ik toe heb gezien gingen al van een overwinning uit.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:33 schreef Strani het volgende:
Sorry mensen ik was niet thuis vanavond. Maar met de beschrijving begreep ik meteen dat het om Rodolfo Chikilicuatre ging, wat mij betreft de Spaanse Sieneke. Sloeg echt nergens op.
Hahaquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt bij deze wel bewezen dat je echt een Nederlandse Spanjaard bent. De Spanjaarden die ik toe heb gezien gingen al van een overwinning uit.
Dat doen ze ook wel zowat elk jaar natuurlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:39 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Je hebt bij deze wel bewezen dat je echt een Nederlandse Spanjaard bent. De Spanjaarden die ik toe heb gezien gingen al van een overwinning uit.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:40 schreef Strani het volgende:
[..]
HahaHet was echt plaatsvervangende schaamte hier.
het zijn net britse gokkers?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat doen ze ook wel zowat elk jaar natuurlijk
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:40 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat doen ze ook wel zowat elk jaar natuurlijk
Spaanse ESF-fans zijn wel het toppunt. Die hoeven er niet dronken voor te zijnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |