SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Juin uit Eigen Tuin!
Welkom.quote:
quote:
Ik hoop dat alles rustig isquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:49 schreef Melting het volgende:
[..]
Welkom.
Hoe is het met de hond en de kabouters?
Alcohol hè.quote:
nope, gisterenavond ook al niet en het gaat nog goed met mequote:
Dan is het goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
Ik hoop dat alles rustig ishet is een schattig klein hondje en de kabouters zijn er dol op
Nu dan toch wel?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
nope, gisterenavond ook al niet en het gaat nog goed met me
Twee BOBs hierquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
nope, gisterenavond ook al niet en het gaat nog goed met me
Kippis!quote:
quote:
Twee, just me is alweer BOB af.quote:
Mja.. 't is geen Kelly Family hèquote:
Dat is te hoog gegrepen idd.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:53 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Mja.. 't is geen Kelly Family hè
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef just me het volgende:
Oh gisterenmiddag kwamen mijn buren terug van hun vakantie, ik had al doorgegeven dat het niet zo goed ging met de poes en 's avonds hebben ze hem laten inslapen
Zangeres zonder Naam - Hij was maar een negerquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
Hierna een racistisch nummer. Omdat je er deze week niet omheen kan.
was mijn ongerustheid dus terechtquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Oei... dan ging het wel heel slecht.
Oh damnquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef just me het volgende:
Oh gisterenmiddag kwamen mijn buren terug van hun vakantie, ik had al doorgegeven dat het niet zo goed ging met de poes en 's avonds hebben ze hem laten inslapen
Dat had ik beter kunnen verdragen dan ditquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Zangeres zonder Naam - Hij was maar een neger
Edit: nee, fout gegokt.
Ach naarquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef just me het volgende:
Achquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef just me het volgende:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:54 schreef just me het volgende:
Ik dacht al..... waar blijft ie.quote:
Ik heb mijn Spaanse lessen op DuoLingo wat verwaarloosdquote:
Heeft Symph een baard?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is weer netjes gekortwiekt, heb meteen zijn baard gefatsoeneerd, dat ziet er nu uit alsof het zo bedoeld is en niet de ‘geen zin om te scheren-look’
Duo komt je 's nachts opzoeken!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:58 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik heb mijn Spaanse lessen op DuoLingo wat verwaarloosd
Vast wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:00 schreef ok01 het volgende:
[..]ze komen nu naar Pinkpop 2021 waar ik ook van de partij ben
Als het doorgaat tenminste
Dat mag. Ik heb allang geen studieschuld meer.quote:
Ja, als je de titel achterwege laat. Zo kan ik het ook.quote:
Het is je gegund!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:02 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ja, als je de titel achterwege laat. Zo kan ik het ook.
Ik claim gewoon de 0 punten.
En DDM heeft zo haar best gedaan. Je mag wel iets dankbaarder zijn!quote:
Ik vrees dat mijn BOB-status nu ook naar de maan gaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:05 schreef spijkerbroek het volgende:
Ben ik blij dat ik naar de wc moet en nieuw bier moet halen.
quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
En DDM heeft zo haar best gedaan. Je mag wel iets dankbaarder zijn!
Ik ben ook eindelijk weer naar de kapper geweest. De laatste keer was vorig jaar ergensquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph is weer netjes gekortwiekt, heb meteen zijn baard gefatsoeneerd, dat ziet er nu uit alsof het zo bedoeld is en niet de ‘geen zin om te scheren-look’
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet verder vertellen, maar ik probeer livelink ook aan het bier te krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vrees dat mijn BOB-status nu ook naar de maan gaat.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben ook eindelijk weer naar de kapper geweest. De laatste keer was vorig jaar ergens
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Niet verder vertellen, maar ik probeer livelink ook aan het bier te krijgen.![]()
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:07 schreef BasEnAad het volgende:
Koos heeft een nummertje gemaakt met Corry Konings!
Ik heb Symph een paar weken geleden ook al van zijn krullen ontdaan, het zag er echt niet meer uit. Kilo’s haar kwamen er vanaf. En toen ontdekte ik dat het met deze tondeuse redelijk makkelijk gaat, dus hij hoeft niet meer naar de kapper. Behalve in de winter dan, want ik heb een kapsalon in de buitenlucht geopendquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:06 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ik ben ook eindelijk weer naar de kapper geweest. De laatste keer was vorig jaar ergens
Dit vind ik nou eigenlijk geen kerstnummer.quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:10 schreef Doedezemaar het volgende:
The power of love, voor de volledigheid
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Je bedoelt,dat je het ook ruk vindt?
Kijk de clip maar eensquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit vind ik nou eigenlijk geen kerstnummer.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Wehehehequote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Snel een paar in de vriezer leggen dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:13 schreef spijkerbroek het volgende:
Ja, beetje paniek hier.
Ik heb nu mijn laatste koude biertje aangebroken.
Donequote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Snel een paar in de vriezer leggen dan.
Pittige bitterballen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:14 schreef spijkerbroek het volgende:
Jerry lee Lewis - Great balls of fire
En tot hoe laat laat je ze liggen ?quote:
Een witte piano.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:15 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Wat heeft die man nou onder zn voeten?
Tot mijn biertje op is, gok ik.quote:
Vout????quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:16 schreef Melting het volgende:
Het nummer hierna is ook voor mij een verrassing.
FISSA!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:16 schreef Melting het volgende:
Rooie Rinus en Pé Daalemmer - Alcoholquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:16 schreef Melting het volgende:
Die ken ikquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:17 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Rooie Rinus en Pé Daalemmer - Alcohol
anders knallen ze de vriezer uitquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:16 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Tot mijn biertje op is, gok ik.
Ik moet even een biertje halen.quote:
Zover kwam ik ookquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:19 schreef spijkerbroek het volgende:
Ik ken dit.
Maar dit zijn Pé en Rinus niet.
quote:
En dan laat ie ons hiermee zitten..quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:20 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]![]()
Dan delen we de 0 punten gewoon!
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:22 schreef spijkerbroek het volgende:
B. De Groot - Land van Maas en Waal
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit helemaal geen fijn nummer. Een beetje nachtmerrie-sfeer. Net zoals Alice in Wonderland.
Ik vind het juist wel lekker surrealistisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
Ik vind dit helemaal geen fijn nummer. Een beetje nachtmerrie-sfeer. Net zoals Alice in Wonderland.
Het was meer de consatnte state of mind van Nijghquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
Zoals een schilderij van Jeroen Bosch?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:24 schreef livelink het volgende:
fijn hè zo'n tabletquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was meer de consatnte state of mind van Nijgh
Boudewijn was hier nog aan het zingen..quote:
Ik zie ‘m op z’n reguliere toetsenbord achter de pc ook zo typen. Hij kan gewoon niet typen, hij zou eens les moeten nemenquote:
Hier ookquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Boudewijn was hier nog aan het zingen..
Sorry voor de spoiler danquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:25 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Boudewijn was hier nog aan het zingen..
Dat is voor mij al reden genoeg om nooit aan de drugs te gaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:24 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het was meer de consatnte state of mind van Nijgh
Als je er genoeg van neemt, weet je niet dat je in die state of mind bent.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is voor mij al reden genoeg om nooit aan de drugs te gaan.
Mij ook niet gezienquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:26 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat is voor mij al reden genoeg om nooit aan de drugs te gaan.
Ik begin nu wel te twijfelen. Als je al als Yoda gaat typen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Echt![]()
Als je maar niet droknen denk dat ik ben
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]![]()
Echt![]()
Doet me denken aan een feestje ooit, waar een vriend luidruchtig zei "ik ben niet dronken!" met grote armbewegingen, waarmee hij 2 glazen bier omstootte.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:26 schreef Symphonic het volgende:
quote:
Now This Is Music, deel X...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Staat op een of andere verzamelcd hier, grijsgedraaid
Je hebt Saskia en Serge en de Kelly Family gemist hè?quote:
Gelukkig wel jaquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:34 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Je hebt Saskia en Serge en de Kelly Family gemist hè?
Breaking the rabbitquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:35 schreef Melting het volgende:
@:livelink: ik las bij dit nummer eerst rabbit.
Dus ik snap de verwarring dan wel met bambi/bami.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Moet ik de Dierenbescherming bellen?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:37 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Moet ik de Dierenbescherming bellen?
Ik voel me heel erg begrepenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:35 schreef Melting het volgende:
@:livelink: ik las bij dit nummer eerst rabbit.
Dus ik snap de verwarring dan wel met bambi/bami.
story of your lifequote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:42 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Het doet inderdaad pijn aan de oren
"young man you're too curly curly"quote:
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:45 schreef MadMaster het volgende:
Johnny Hates Jazz wil geen held zijn...
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:44 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
"young man you're too curly curly"
Nee hoor, dit gaat niet over jou..
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:49 schreef spijkerbroek het volgende:
Massive Attack - Unfinished Sympathy
Volgens mij heeft ze het best lang met hem volgehouden nog.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:47 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vond het zo’n gladde griezel, die zanger, ik snapte niet wat Simone in hem zag
Ik dacht dat ze "attack" weg hadden gelaten wegens 9/11, maar het is in 1991 uitgebracht, dus waarschijnlijk vanwege de Golfoorlog?quote:
Correct!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:52 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze "attack" weg hadden gelaten wegens 9/11, maar het is in 1991 uitgebracht, dus waarschijnlijk vanwege de Golfoorlog?
quote:
Ik zat er slechts 10 jaar naastquote:
Wat hij zegt.quote:
vandaag heb ik een rustdag ingeplandquote:
Goed bezig. Sowieso komende week maar rustig aan doen. Dat warme weer is geen pretje.quote:
Ik kijk ook niet uit dat warme weerquote:Op zondag 21 juni 2020 07:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig. Sowieso komende week maar rustig aan doen. Dat warme weer is geen pretje.
Inderdaad. Dan heb ik weinig zin in een warme maaltijd.quote:Op zondag 21 juni 2020 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet uit dat warme weer
Vind het ook lastig om te bedenken wat ik dan wil eten
Dat dusquote:Op zondag 21 juni 2020 07:52 schreef Melting het volgende:
[..]
Inderdaad. Dan heb ik weinig zin in een warme maaltijd.
Groot gelijk.quote:Op zondag 21 juni 2020 08:06 schreef just me het volgende:
[..]
Dat dus
maar goed, eerst maar eens de dag opstarten en genieten dat de temperatuur nu lekker is
Oh ja, dat is ook vandaag! Wat heb je gekocht voor je vader ? Of heb je 'n mooie tekening gemaakt ?quote:Op zondag 21 juni 2020 08:14 schreef Melting het volgende:
[..]
Groot gelijk.
Ik ga zo maar weer de was strijken en opruimen, nu het nog niet zo warm is.
En straks even naar mijn pa voor Vaderdag.
Dat is toevallig. Ik ga op je verjaardag ook naar een groot park, waar kindjes ook buiten kunnen spelen.quote:Op zondag 21 juni 2020 08:26 schreef just me het volgende:
[..]
Oh ja, dat is ook vandaag! Wat heb je gekocht voor je vader ? Of heb je 'n mooie tekening gemaakt ?
Mijn verjaardag is zo goed als rond, we gaan, net zoals vorig jaar, naar een groot park waar de kindjes lekker buiten kunnen spelen. Ik moet alleen reserveren maar dat is geen probleem.
quote:
quote:
Goedemorgen dame, heren.quote:
Ik heb hier in elk geval wat dingen op de planning zoals pastasalade en fish taco’s. Niet veel werk en goed te eten met warm weer, pastasalade kun je ook prima voor 2 dagen maken, ik maak ‘m meestal met gerookte kip, zongedroogde tomaatjes, een grote lepel selleriesalade of iets dergelijks, geroosterde pijnboompitjes, kappertjes, feta en nog wat groens zoals rucola en/of komkommerquote:Op zondag 21 juni 2020 07:46 schreef just me het volgende:
[..]
Ik kijk ook niet uit dat warme weer
Vind het ook lastig om te bedenken wat ik dan wil eten
quote:Op zondag 21 juni 2020 09:44 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ik heb hier in elk geval wat dingen op de planning zoals pastasalade en fish taco’s. Niet veel werk en goed te eten met warm weer, pastasalade kun je ook prima voor 2 dagen maken, ik maak ‘m meestal met gerookte kip, zongedroogde tomaatjes, een grote lepel selleriesalade of iets dergelijks, geroosterde pijnboompitjes, kappertjes, feta en nog wat groens zoals rucola en/of komkommer
Met 30 graden vind ik dit een heel goed motto.quote:Op zondag 21 juni 2020 10:45 schreef Doedezemaar het volgende:
In de ochtend maken en in de koelkast bewaren, vooral niet moeilijk doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |