abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:22:44 #201
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193718240
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je ER opgaat aan je medicijnen? Dan kun je zonder meerkosten een second opinion aanvragen. Is goedkoper dan een hele klachtenprocedure opstarten.
Die procedure is sneller voorbij dan je met je ogen knippert. De arts schrijft voor wat noodzakelijk is icm een bepaald levenspatroon. TS houdt zich niet aan het levenspatroon, klacht ongegrond.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:27:18 #202
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193718309
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet hé? Ik heb gewoon gelijk als ik zeg dat haar weigering mijn gezondheid in de weg zit en ik mede door haar weigering hoge suikers heb. Omdat ze me geen kortwerkende wil geven, ondanks mijn onderbouwing dat dat broodnodig is. Ik ga hier op den duur dood aan!! Daar is zij dan mede verantwoordelijk voor. Als zij me gewoon kortwerkende zou geven, zou ik mijn bloedsuiker beter op peil kunnen houden, en gaat mijn lichaam niet kapot door torenhoge suikers. Zij verzaakt hier verschrikkelijk!
Jouw logica is haast komisch als het niet zo tragisch was. JIJ ZIT JEZELF DWARS, niemand anders. Jij verzaakt, lekker makkelijk om de arts de schuld te geven.

quote:
Als zij me gewoon kortwerkende zou geven
Als jij anders gaat eten/leven.

Spiegeltje, spiegeltje...
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
pi_193718328
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef Belsezar het volgende:

[..]

Die procedure is sneller voorbij dan je met je ogen knippert. De arts schrijft voor wat noodzakelijk is icm een bepaald levenspatroon. TS houdt zich niet aan het levenspatroon, klacht ongegrond.
Ik heb een goede onderbouwing waardoor ik me niet kan houden aan het levenspatroon. Klacht zal daarom niet ongegrond worden verklaard. Ik heb namelijk gewoon gelijk.
[quote][img]https://fokstatic.nl/p/1s.gif[/img] Op zaterdag 22 mei 2021 10:44 schreef Catkiller het volgende:
Dat je gestoord bent was al duidelijk.
[/quote]
pi_193718359
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:28 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Ik heb een goede onderbouwing waardoor ik me niet kan houden aan het levenspatroon. Klacht zal daarom niet ongegrond worden verklaard. Ik heb namelijk gewoon gelijk.
Omdat je niet wilt veranderen, omdat je al 10 jaar psychische hulp daarvoor weigert, omdat het iedereens schuld is behalve de jouwe...

Joh, vreet lekker door en ga dood aan een hypertje, lekker rustig :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:33:15 #205
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_193718381
foutje...
pi_193718387
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef -Ferb- het volgende:

[..]

Je snapt het nog steeds niet hé? Ik heb gewoon gelijk als ik zeg dat haar weigering mijn gezondheid in de weg zit en ik mede door haar weigering hoge suikers heb. Omdat ze me geen kortwerkende wil geven, ondanks mijn onderbouwing dat dat broodnodig is. Ik ga hier op den duur dood aan!! Daar is zij dan mede verantwoordelijk voor. Als zij me gewoon kortwerkende zou geven, zou ik mijn bloedsuiker beter op peil kunnen houden, en gaat mijn lichaam niet kapot door torenhoge suikers. Zij verzaakt hier verschrikkelijk!
Als jij je niet aan een eetpatroon kunt houden met langwerkende insuline, hoe wil je je je dan aan een eetpatroon houden met kortwerkende insuline? Want nogmaals: er zit meer aan vast dan alleen dat magische medicijn. Je blijft diabeet, je zult daar altijd rekening mee moeten houden.
En dat is kut. Je kunt schoppen en slaan naar je behandelaren en intussen je ‘oude’ leventje blijven doorleven, maar daar heb je alleen jezelf mee.

Maar dan krijg je wel eerder complicaties en sterf je uiteindelijk met de gedachte die ik je zo vaak hier hoor zeggen: ‘Ik heb gelijk! ‘ Fijn voor je ^O^ :')
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:37:12 #207
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_193718442
Hier ligt Jansen met zijn knechts
Hij had gelijk, hij kwam van rechts.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:40:34 #208
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193718484
quote:

[..]

Je onderbouwing is door meerdere mensen hier in het topic al op meerdere manieren naar de prullenbak verwezen, en dan verwacht je dat mensen die ervoor gestudeerd hebben anders zullen denken.

:W

Tip: waanideeën toevoegen aan je lijst met gezondheidsproblemen.
pi_193718498
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 21:58 schreef praadje het volgende:
En een dikke buik door ondervoeding komt in de westerse maatschappij amper nog voor. En je zegt zelf dat je van alles eet dus die ondervoeding lijkt me hier niet aan de orde. Een dikke buik krijg je door ongezond en veel te veel eten of door te eenzijdig eten. Dan kun je wel ondervoed raken maar dat heeft niets te maken met de buiken van de kindjes in Afrika die echt een buikje hebben omdat er geen eten is.

En als jij je eten niet aanpast dan schiet je suikerspiegel omhoog en ga je meer trek krijgen in koolhydraten en ga je je daaraan te buiten. Dus zorg dat je normaal eet en je suikerspiegel op orde houdt, dan is die extreme behoefte aan koolhydraten er ook veel en veel minder.

En je wilt niet oud worden als je niet lekker kan blijven vreten wat je wilt. Maar ga daar dan niet de arts de schuld van geven. Zo wordt je ook niet oud maar kun je wel lekker vreten wat je wilt.
En heb je een wetenschappelijk onderbouwing dat die snelwerkende insuline bij jou wel zal werken met jouw levensstijl of heb je gewoon een rondje gegoogeld.
Los van elkaar komt overigens veel voor. Een eenzijdig vet, koolhydraatrijk eetpatroon kan ook voor ondervoed persoon zorgen. Ik werk wel eens met obese mensen: je bent gauw geneigd te denken dat ze niet ondervoed zijn vanwege hun uiterlijk, maar vaak is hun eiwitstatus en vitaminestatus niet in orde.
pi_193718516
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:41 schreef Meridiaan het volgende:

[..]

Los van elkaar komt overigens veel voor. Een eenzijdig vet, koolhydraatrijk eetpatroon kan ook voor ondervoed persoon zorgen. Ik werk wel eens met obese mensen: je bent gauw geneigd te denken dat ze niet ondervoed zijn vanwege hun uiterlijk, maar vaak is hun eiwitstatus en vitaminestatus niet in orde.
Dat staat ook in mijn bericht, dat ondervoeding ook voor kan komen door eenzijdig te eten. :D
pi_193718518
quote:

[..]

Ten eerste is een eetstoornis een psychische aandoening en aangezien jij daar nog helemaal niet voor bij een psych bent geweest, weet ik vrij zeker dat je die diagnose zelf hebt gesteld. Ten tweede, ook al is het zo dat je een eetstoornis hebt, dan is dat nog geen excuus om je eetpatroon aan te pakken, het verklaard alleen waarom het je meer moeite kost om er wat aan te doen. Je kunt er wel wat aan doen, het kost je alleen meer moeite.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:44:27 #212
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_193718528
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 23:12 schreef -Ferb- het volgende:
Dat is nooit ter sprake gekomen omdat Alleen type 1‘s gaan naar een internist.
Dat is niet zo. Als een patiënt hoge bloedsuikers blijft houden (wat de reden daarvoor dan ook is) is een verwijzing naar de internist echt niet uitzonderlijk.
Er kan dan verder onderzoek worden gedaan.
Denk daarbij ook aan een consult bij de oogarts (langdurig hoge bloedsuikers geeft schade aan de ogen) en een bezoek aan de voetenpoli (langdurig hoge bloedsuikers geven schade aan huid, spieren, bloedvaten en zenuwen).
Dus nogmaals:
Als het om wat voor reden dan ook niet lukt om diabetes in de 1e lijn onder controle te krijgen met acceptabele bloedsuikers moet je gewoon doorverwezen worden naar de 2e lijns zorg.
pi_193718540
En als je type 2 hebt en je hebt een dikke buik dan zou een dieet ook wel eens kunnen helpen. Soms kom je daarmee zelfs van je diabetes af. Maar ja, om af te vallen zul je ook je eetpatroon moeten aanpassen. Gokje? Dat wil je niet.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 23:47:23 #214
143373 Belsezar
Zonnekoning
pi_193718565
TS:

Moderator zaterdag 20 juni 2020 @ 23:52:49 #215
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_193718622
Zet m ff op slot. Lijkt me ff beter.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')