Die procedure is sneller voorbij dan je met je ogen knippert. De arts schrijft voor wat noodzakelijk is icm een bepaald levenspatroon. TS houdt zich niet aan het levenspatroon, klacht ongegrond.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:16 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je ER opgaat aan je medicijnen? Dan kun je zonder meerkosten een second opinion aanvragen. Is goedkoper dan een hele klachtenprocedure opstarten.
Jouw logica is haast komisch als het niet zo tragisch was. JIJ ZIT JEZELF DWARS, niemand anders. Jij verzaakt, lekker makkelijk om de arts de schuld te geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet hé? Ik heb gewoon gelijk als ik zeg dat haar weigering mijn gezondheid in de weg zit en ik mede door haar weigering hoge suikers heb. Omdat ze me geen kortwerkende wil geven, ondanks mijn onderbouwing dat dat broodnodig is. Ik ga hier op den duur dood aan!! Daar is zij dan mede verantwoordelijk voor. Als zij me gewoon kortwerkende zou geven, zou ik mijn bloedsuiker beter op peil kunnen houden, en gaat mijn lichaam niet kapot door torenhoge suikers. Zij verzaakt hier verschrikkelijk!
Als jij anders gaat eten/leven.quote:Als zij me gewoon kortwerkende zou geven
Ik heb een goede onderbouwing waardoor ik me niet kan houden aan het levenspatroon. Klacht zal daarom niet ongegrond worden verklaard. Ik heb namelijk gewoon gelijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Die procedure is sneller voorbij dan je met je ogen knippert. De arts schrijft voor wat noodzakelijk is icm een bepaald levenspatroon. TS houdt zich niet aan het levenspatroon, klacht ongegrond.
Omdat je niet wilt veranderen, omdat je al 10 jaar psychische hulp daarvoor weigert, omdat het iedereens schuld is behalve de jouwe...quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:28 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb een goede onderbouwing waardoor ik me niet kan houden aan het levenspatroon. Klacht zal daarom niet ongegrond worden verklaard. Ik heb namelijk gewoon gelijk.
Als jij je niet aan een eetpatroon kunt houden met langwerkende insuline, hoe wil je je je dan aan een eetpatroon houden met kortwerkende insuline? Want nogmaals: er zit meer aan vast dan alleen dat magische medicijn. Je blijft diabeet, je zult daar altijd rekening mee moeten houden.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:22 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Je snapt het nog steeds niet hé? Ik heb gewoon gelijk als ik zeg dat haar weigering mijn gezondheid in de weg zit en ik mede door haar weigering hoge suikers heb. Omdat ze me geen kortwerkende wil geven, ondanks mijn onderbouwing dat dat broodnodig is. Ik ga hier op den duur dood aan!! Daar is zij dan mede verantwoordelijk voor. Als zij me gewoon kortwerkende zou geven, zou ik mijn bloedsuiker beter op peil kunnen houden, en gaat mijn lichaam niet kapot door torenhoge suikers. Zij verzaakt hier verschrikkelijk!
Je onderbouwing is door meerdere mensen hier in het topic al op meerdere manieren naar de prullenbak verwezen, en dan verwacht je dat mensen die ervoor gestudeerd hebben anders zullen denken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:28 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Ik heb een goede onderbouwing waardoor ik me niet kan houden aan het levenspatroon. Klacht zal daarom niet ongegrond worden verklaard. Ik heb namelijk gewoon gelijk.
Los van elkaar komt overigens veel voor. Een eenzijdig vet, koolhydraatrijk eetpatroon kan ook voor ondervoed persoon zorgen. Ik werk wel eens met obese mensen: je bent gauw geneigd te denken dat ze niet ondervoed zijn vanwege hun uiterlijk, maar vaak is hun eiwitstatus en vitaminestatus niet in orde.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:58 schreef praadje het volgende:
En een dikke buik door ondervoeding komt in de westerse maatschappij amper nog voor. En je zegt zelf dat je van alles eet dus die ondervoeding lijkt me hier niet aan de orde. Een dikke buik krijg je door ongezond en veel te veel eten of door te eenzijdig eten. Dan kun je wel ondervoed raken maar dat heeft niets te maken met de buiken van de kindjes in Afrika die echt een buikje hebben omdat er geen eten is.
En als jij je eten niet aanpast dan schiet je suikerspiegel omhoog en ga je meer trek krijgen in koolhydraten en ga je je daaraan te buiten. Dus zorg dat je normaal eet en je suikerspiegel op orde houdt, dan is die extreme behoefte aan koolhydraten er ook veel en veel minder.
En je wilt niet oud worden als je niet lekker kan blijven vreten wat je wilt. Maar ga daar dan niet de arts de schuld van geven. Zo wordt je ook niet oud maar kun je wel lekker vreten wat je wilt.
En heb je een wetenschappelijk onderbouwing dat die snelwerkende insuline bij jou wel zal werken met jouw levensstijl of heb je gewoon een rondje gegoogeld.
Dat staat ook in mijn bericht, dat ondervoeding ook voor kan komen door eenzijdig te eten.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:41 schreef Meridiaan het volgende:
[..]
Los van elkaar komt overigens veel voor. Een eenzijdig vet, koolhydraatrijk eetpatroon kan ook voor ondervoed persoon zorgen. Ik werk wel eens met obese mensen: je bent gauw geneigd te denken dat ze niet ondervoed zijn vanwege hun uiterlijk, maar vaak is hun eiwitstatus en vitaminestatus niet in orde.
Ten eerste is een eetstoornis een psychische aandoening en aangezien jij daar nog helemaal niet voor bij een psych bent geweest, weet ik vrij zeker dat je die diagnose zelf hebt gesteld. Ten tweede, ook al is het zo dat je een eetstoornis hebt, dan is dat nog geen excuus om je eetpatroon aan te pakken, het verklaard alleen waarom het je meer moeite kost om er wat aan te doen. Je kunt er wel wat aan doen, het kost je alleen meer moeite.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:28 schreef -Ferb- het volgende:
[..]
Dat is niet zo. Als een patiënt hoge bloedsuikers blijft houden (wat de reden daarvoor dan ook is) is een verwijzing naar de internist echt niet uitzonderlijk.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:12 schreef -Ferb- het volgende:
Dat is nooit ter sprake gekomen omdat Alleen type 1‘s gaan naar een internist.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |