oorspronkelijk had ik naar een tent hier in de buurt gegaan (hagenezen kennen em vast: de Haagsche Beek)quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lekker ik ook zo meteen, overdosis bife de lomo
https://www.dehaagschebeek.nl/quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:04 schreef mschol het volgende:
[..]
oorspronkelijk had ik naar een tent hier in de buurt gegaan (hagenezen kennen em vast: de Haagsche Beek)
helaas is die een maand geleden ofzo in de fik gestoken
als alternatief naar restaurant bijou in zoetermeer
Wat voor opvallende auto heb je?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Wow, kwam met m'n opvallende auto langs een kraampje waar ze aardbeien verkochten, praatgraag oud dametje erbij en die maakte een opmerking over de auto, ik zeg stap in dan!!! Hups gas erop, serieus nog nooit een mens zo hard en vroilijk horen kraaien en gillen van plezier en angst![]()
Genieten dit![]()
Dadelijk wel even de bijrijdersstoel checken
ja die dus.. van de week langsgefietst om te kijken hoe zij e.e.a. deden en te reserveren, alles dicht getimmert en afgezet en groot bord erbij wat er aan de hand was..quote:
Een oude Ford Mustang zwart hoogglans, lekker kitsch and camp maar dat geluidquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wat voor opvallende auto heb je?
Dan begrijp ik het wel inderdaad; daar zit een oud vrouwtje niet iedere dag in.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een oude Ford Mustang zwart hoogglans, lekker kitsch and camp maar dat geluid
Ja of een halve eeuw geleden of meer juist welquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:15 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan begrijp ik het wel inderdaad; daar zit een oud vrouwtje niet iedere dag in.
Ook voor die tijd niet echt een gangbare auto in Nederland. Maar wel een goede wagen om mee rond te touren.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja of een halve eeuw geleden of meer juist wel
Met al jouw taken vanmiddag zie je nog steeds tijd vrij te maken om continu te fokken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
En nog iets, waar is @:bitterbal?
Ik had bijna een stinkdier gekocht vanmiddag, kon me net inhouden![]()
Nog nooit gezien dat ze die als huisdier te koop hebben
Jij zit lekker op een terrasje vandaag?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met al jouw taken vanmiddag zie je nog steeds tijd vrij te maken om continu te fokken.
Heb gewerkt tot nu net, met een katertje, was gezellig gister.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:28 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jij zit lekker op een terrasje vandaag?
Tja...............was opgehangen, stofzuiger mishandeld, planten water gegeven, boodschappen voor drie gezinnen gedaan, mezelf als chaperone voorgesteld, garage gebeld en geregeld, langs de parkeergarage gelopen om verhaal te halen, politiebureau gebeld, twee zusjes telefonisch even een hart onder de riem gestoken, cadeautje voor vriend gekocht, auto gewassen, koffie gedronken met buufje in de zon, uurtje gas ingetrapt om uit te waaien, administratie bijgewerkt, stinkdieren bekeken, saucijzenbroodje bij ouders gegeten, bejaard vrouwtje blij gemaakt, kwartiertje gewerkt zelfs en de dag is pas begonnen voor mijn gevoelquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Met al jouw taken vanmiddag zie je nog steeds tijd vrij te maken om continu te fokken.
zijn toch geen huisdieren johquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:22 schreef UitStraling het volgende:
En nog iets, waar is @:bitterbal?
Ik had bijna een stinkdier gekocht vanmiddag, kon me net inhouden![]()
Nog nooit gezien dat ze die als huisdier te koop hebben
Vanmorgen/vanmiddag al op het terras gezeten; voor vanavond nog niet echt plannen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:30 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb gewerkt tot nu net, met een katertje, was gezellig gister.
Dus nog een beetje bij huis klooien en denk vanavond bankzaken te gaan doen. Morgen wel terrasje.
En jij dan?
Nee dat dacht ik dus ook, maar ik stond wel te staren en te kwijlenquote:
waar heb je dat gezien dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik dus ook, maar ik stond wel te staren en te kwijlen![]()
Ze verwijderen de geurklieren als ze twee weken oud zijn
Tuincentrum hier in de buurtquote:
Verbaast mij dat het mag :pquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuincentrum hier in de buurt![]()
Ik heb een foto gemaakt, zal die straks als ik meer tijd heb wel eens posten.
Klinkt als een Chinese markt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Afgelopen december stonden de vleermuizen naast de konijnen en de armadillos en de stokstaartjes. Allemaal zwaar gestrest en vies natuurlijk.
stokstaartjes zijn nu toegevoegd op de lijst van verboden huisdieren lees k netquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Afgelopen december stonden de vleermuizen naast de konijnen en de armadillos en de stokstaartjes. Allemaal zwaar gestrest en vies natuurlijk.
Ja ik vond het sowieso al raar. Er is al een paar jaar gedoe over positieflijsten enzo waarbij zelfs de goudhamster verboden werd, en dan zie je op zo'n markt vleermuizen in een labbak. Ik ben toen snel weggelopen en zei nog "weet je wat voor ziektes die beesten bij zich dragen, wat een idioot"quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stokstaartjes zijn nu toegevoegd op de lijst van verboden huisdieren lees k net
er gaat echt gigantisch veel geld om in dierenhandel:Pquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vond het sowieso al raar. Er is al een paar jaar gedoe over positieflijsten enzo waarbij zelfs de goudhamster verboden werd, en dan zie je op zo'n markt vleermuizen in een labbak. Ik ben toen snel weggelopen en zei nog "weet je wat voor ziektes die beesten bij zich dragen, wat een idioot"
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |