Nee dat dacht ik dus ook, maar ik stond wel te staren en te kwijlenquote:
waar heb je dat gezien dan?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat dacht ik dus ook, maar ik stond wel te staren en te kwijlen![]()
Ze verwijderen de geurklieren als ze twee weken oud zijn
Tuincentrum hier in de buurtquote:
Verbaast mij dat het mag :pquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuincentrum hier in de buurt![]()
Ik heb een foto gemaakt, zal die straks als ik meer tijd heb wel eens posten.
Klinkt als een Chinese markt.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Afgelopen december stonden de vleermuizen naast de konijnen en de armadillos en de stokstaartjes. Allemaal zwaar gestrest en vies natuurlijk.
stokstaartjes zijn nu toegevoegd op de lijst van verboden huisdieren lees k netquote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:50 schreef CherryLips het volgende:
Afgelopen december stonden de vleermuizen naast de konijnen en de armadillos en de stokstaartjes. Allemaal zwaar gestrest en vies natuurlijk.
Ja ik vond het sowieso al raar. Er is al een paar jaar gedoe over positieflijsten enzo waarbij zelfs de goudhamster verboden werd, en dan zie je op zo'n markt vleermuizen in een labbak. Ik ben toen snel weggelopen en zei nog "weet je wat voor ziektes die beesten bij zich dragen, wat een idioot"quote:Op zaterdag 20 juni 2020 15:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
stokstaartjes zijn nu toegevoegd op de lijst van verboden huisdieren lees k net
er gaat echt gigantisch veel geld om in dierenhandel:Pquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:02 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik vond het sowieso al raar. Er is al een paar jaar gedoe over positieflijsten enzo waarbij zelfs de goudhamster verboden werd, en dan zie je op zo'n markt vleermuizen in een labbak. Ik ben toen snel weggelopen en zei nog "weet je wat voor ziektes die beesten bij zich dragen, wat een idioot"
Koffie zonder cafeïne?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:10 schreef bitterbal het volgende:
hoe koffie met iemand drinken je helemaal kan uitputten zeg
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:11 schreef CherryLips het volgende:
Zal ik het erop wagen en naar de markt gaan?
Dan moet het echt vermoeiend geweest zijn.quote:
Hij is wel erg aardig hoor maar wel een energievampierquote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Dan moet het echt vermoeiend geweest zijn.
Ik ken ook wel mensen die alle energie uit je trekken; maar die zoek ik dan ook niet echt op
Geen idee wie Brummetje is; maar het topic kan ik er. zo uitpikken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:25 schreef Molo het volgende:
Goed topic nu in WGR, voor de liefhebbers
Schijnt Brummetje te zijn
Cray cray next level
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |