ouwe berggeit!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:33 schreef Dr_Flash het volgende:
10.797 stappen en we zijn nog niet op de helft. Dit wordt episch.
Sorry ik vindt het bullshitquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Eerste is nu ineens ons allen overkomen en er werd uit paniek gehandeld.
Tweede is van alledag en daarvan is het besluit genomen dat het te duur is. Het gaat niet om die ene baby maar om alle kinderen/mensen die een dergelijke aandoening hebben die we als samenleving te duur vinden om te behandelen.
Zo wordt er ook niet op zijn corona's ingegrepen om de zware consequenties van roken, overgewicht en stress tegen te gaan. Wat dodelijkere aandoeningen zijn/geven dan corona en heel massaal optreden
Ethiek, economie, psychologie, dit dat alles
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:02 schreef LTVDK het volgende:
Mijn buurman is wel een beetje een simpele hork hoor, is jarig en heeft zijn ouders op bezoek, roept die net 'ja ma, 56 jaar geleden lag je met je benen wijd open'
uiteraard denken ze dat ewl ja, je zal niet de eerste of laatste zijnquote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:30 schreef Bos81 het volgende:
Oplichters hebben het op mij voorzien. binnen 1,5 week drie smsjes dat ik of een betaalachterstand heb, ofwel mijn bankpas dien te vervangen...
Alsof ik daar in trap...
![]()
Zijn we niet met zijn allen ook bezig om levens ontiegelijk (te) lang op te rekken. Je mag straks niet eens meer doodgaan.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:01 schreef Molo het volgende:
[..]
Daar zijn in de medische wereld ook veel discussies over gaande
Want idd... Een 96-jarige cholesterolverlagende medicatie voorschrijven oid, rot op man
Ik ken ook zat artsen die wél na kunnen denken hoor. Lastige is, waar is de scheidslijn en hoe bepaal je die.
En spreek je je daarvoor hardop uit, want het is nogal wat en nazivergelijkingen zijn vrij snel gemaakt door familieleden van families heb ik vaak genoeg meegemaakt
Doodgaan ist verbotenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:10 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zijn we niet met zijn allen ook bezig om levens ontiegelijk (te) lang op te rekken. Je mag straks niet eens meer doodgaan.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:43 schreef UitStraling het volgende:
Wow, kwam met m'n opvallende auto langs een kraampje waar ze aardbeien verkochten, praatgraag oud dametje erbij en die maakte een opmerking over de auto, ik zeg stap in dan!!! Hups gas erop, serieus nog nooit een mens zo hard en vroilijk horen kraaien en gillen van plezier en angst![]()
Genieten dit![]()
Dadelijk wel even de bijrijdersstoel checken
Oeh daar zou ik ook wel zin in hebben eigenlijk, lekker wegkruipen in een boek, volgend weekend eens tijd voor maken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:50 schreef UitStraling het volgende:
Dit is wel zo'n weekend waarin alles maar net past zeg, uurtje smurfen en dan alweer de hort op.
Maar ja het is prachtig weer, flink aan mijn karma gewerkt en ik ben niet te stuiten qua vrolijkheid
Lekker ik ook zo meteen, overdosis bife de lomoquote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:56 schreef mschol het volgende:
straks nog even weg.
morgen pa uitgenodigd voor eten(lees: we gaan ergens eten )
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |