Jazeker! En ik kende ze ook al, maar waren weer wat weggezakt. Jesus Etc. is echt zo mooiquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:18 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die kans acht ik binnen nu en komend uur heel groot
Had je die wilco liedjes nog geluisterd
We hadden een hele tijd geleden nog een soort virtueel ESF-bed en een discussie over wie dan waar mocht liggenquote:
Ohquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jazeker! En ik kende ze ook al, maar waren weer wat weggezakt. Jesus Etc. is echt zo mooi
Ik wil aan het rand van het bed denk ikquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
We hadden een hele tijd geleden nog een soort virtueel ESF-bed en een discussie over wie dan waar mocht liggen
Ben bang dat ik ze toen nog niet eens kendequote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ohnice
Ze waren 2 jaar geleden nog in utrecht
Oeh er waren een paar die randjes hadden geclaimd. Ik lag met @Redefine aan een kant, maar de andere kant lag weer iemand anders. Weet even niet meer wiequote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik wil aan het rand van het bed denk ik
Andere kant was @Strani.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh er waren een paar die randjes hadden geclaimd. Ik lag met @:Redefine aan een kant, maar de andere kant lag weer iemand anders. Weet even niet meer wie
Ahhh ja, vandaar dan ik het vergeten wasquote:
Nooit te oud om te lerenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ben bang dat ik ze toen nog niet eens kende
Zolang ik nog maar een beetje deken heb en niet over iedereen heen moet als ik naar de wc moetquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Oeh er waren een paar die randjes hadden geclaimd. Ik lag met @:Redefine aan een kant, maar de andere kant lag weer iemand anders. Weet even niet meer wie
Ah fijn!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nooit te oud om te leren
deze is ook een heel fijn nummertje zo voor het slapen
Dan kun je het beste naast iemand liggen die tegen de rand aan ligt, en ook niet zo massief is dat je een hele hobbel over moet!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zolang ik nog maar een beetje deken heb en niet over iedereen heen moet als ik naar de wc moet
Als ik nog 1 verzoekje mag doen, mits je deze nog niet had aangekliktquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah fijn!Ga ik even opzetten
Ik leerde Wilco kennen vanwege de Mermaid Avenue cd's, samen met Billy Bragg. Vind daar mooie nummers op staanVan Wilco zelf ken ik vooral het Summerteeth album heel goed.
Ja onderop kan ook, maar Strani lijkt me meer een onderop-type, dus dit was even een inschattingquote:
Ik kan me herinneren dat basisschool en onderbouw iedereen altijd boven wou liggen. Dat was toch een stuk cooler daarbovenin slapen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dan kun je het beste naast iemand liggen die tegen de rand aan ligt, en ook niet zo massief is dat je een hele hobbel over moet!
*dat laatste was ook mijn eis trouwens; ook de reden dat ik vroeger altijd onder in een stapelbed wilde, anders moet je 's nachts zo'n trappetje af*
Geschiedenis lesje:quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:33 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Dat album ken ik eigelijk niet en billy bragg ook niet,
wat zijn aanraders?
VLIEG MET ME MEE NAAR DE REGENBOOOOOGGGquote:Op vrijdag 19 juni 2020 23:58 schreef Cee het volgende: Van alle foute ‘90s nummer zijn we volgens mij Vlieg met me mee vergeten en dat vind ik eigenlijk een regelrechte schande.
bedankt voor het lesjequote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Geschiedenis lesje:
Woody Guthrie is een Amerikaanse folksinger-songwriter, en na zijn dood heeft zijn dochter Nora teksten van hem gevonden waar nog geen muziek op was gemaakt.
Ze heeft toen Britse zanger Billy Bragg ingeschakeld om daar muziek op te gaan maken. Hij heeft daar zelf weer Wilco bij gehaald. En zangeres Natalie Merchant heeft ook wat bijdrages geleverd.
Dat heeft een album opgeleverd, maar ze kregen onderling zoveel ruzie met elkaar, dat het daarbij gebleven is.
Er lagen echter nog heel veel nummers die het album niet gehaald hebben, en daar is alsnog een tweede album van uitgekomen. En er is ook een documentaire geweest over die samenwerking.
star wars?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga ook een keer een avondje Disney+ kijken, hoor...
[..]
VLIEG MET ME MEE NAAR DE REGENBOOOOOGGG
(Ja, dit moest even)
snap ook niet wat daar fout aan isquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:38 schreef Hamlapjes het volgende:
Ik ga ook een keer een avondje Disney+ kijken, hoor...
[..]
VLIEG MET ME MEE NAAR DE REGENBOOOOOGGG
(Ja, dit moest even)
Oehquote:Op zaterdag 20 juni 2020 01:34 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Als ik nog 1 verzoekje mag doen, mits je deze nog niet had aangeklikt
wat vind je van dit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |