Zoals?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:31 schreef wietparkiet het volgende: [..] heb er een paar jaar heerlijk van kunnen genieten, voelde me soms een rockster
werken en dan vervolgens op kosten van de baas jezelf helemaal bezatten of drinken onder werktijd onder het toeziend oog van je leidinggevende. maar was op een gegeven moment zo klaar met alle onzin die er bij kwam kijken
Wat een vreugd dat we deze ervaring hebben mee mogen pakken in dit levenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:33 schreef wietparkiet het volgende: [..] dagen van 14 uur en dan de volgende dag gewoon weer fris en fruitig om 9 uur 's ochtend de mise staan maken
![]()
ik heb veel in kleine keukens gewerkt en kon best snel dingen oppikken waardoor ik met regelmaat veel verantwoordelijkheden kreeg waar ik niet op zat te wachtenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:34 schreef JoshCampbell het volgende:
Het bericht dat je wilde plaatsen:
[..]
Zoals?
Je zal het er wel naar gemaakt hebben.quote:
ZOOOOO MAAR DAT LAATSTEquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb veel in kleine keukens gewerkt en kon best snel dingen oppikken waardoor ik met regelmaat veel verantwoordelijkheden kreeg waar ik niet op zat te wachten
of op je flikker krijgen voor dingen die gebeurt waren waar je helemaal niks mee te maken had enz
was daar op een gegeven moment wel klaar mee. kan heel slecht tegen ongerechtigheid
ja dat is wel herkenbaar. veel van de dinge die je noemde behalve drugs, alhoewel I wel hoorde dat er bij dominos etcetera veel drugs gebruikt werd maar is wel vooral in tilburg.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ik heb veel in kleine keukens gewerkt en kon best snel dingen oppikken waardoor ik met regelmaat veel verantwoordelijkheden kreeg waar ik niet op zat te wachten
of op je flikker krijgen voor dingen die gebeurt waren waar je helemaal niks mee te maken had enz
was daar op een gegeven moment wel klaar mee. kan heel slecht tegen ongerechtigheid
zal nooit vergeten want is 2x gebeurd dat ik een weekend vrij was geweest. ik op dinsdag ontbijtdienst had en dat de chef toevallig ook vrij was geweest. zaterdags een grote shitshow. chef krijgt op zijn flikker van de uitbater en ik krijg vervolgens op mijn flikker van de chef. bij de 2de keer heb ik mijn sloof afgedaan hem verteld dat ie een nare ziekte kon krijgen en ik niet meer terug zou komen. thallaaaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:38 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
ZOOOOO MAAR DAT LAATSTE
Dat andere mensen het helemaal verneuken en ze op jou gaan lopen flippen ja JOOOEEEEJOOOEEE HÈ
hij heeft jou dus eveneens aangenomen met z'n piemelquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:41 schreef 00wildchild het volgende:
Alsof het jouw fout is dat anderen na 10 keer dingen uitleggen nog steeds iets niet begrijpen of aankunnen in de drukte. Rot een eind op joh. Neem competente mensen aan dan ipv lekkere wijven. Of lekkere maar competente wijven.
Leidinggevende nam mensen aan met z’n piemel. Ben er ook met ruzie weg gegaanbuiten werktijd om was alles chill hoor maar tijdens
dat was wel altijd soort kippevelmomentje jaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:42 schreef 00wildchild het volgende:
Dat je tijdens werk elkaar staat te schreeuwen in de keuken en dan zodra je klaar was samen aan de bar ging zitten en bij elkaar in huis ging chillen alsof je twee uur ervoor niet bijna borden op elkaar kapot sloeg. Knap staaltje werk en privé gescheiden houden
mwa kan me niet voorstellen dat de druk om 130 man eten te geven in 4 uur net zo hoog ligt al bijvoorbeeld bij de albert heijn om 600 man van hun boodschappen te voorzienquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:43 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hij heeft jou dus eveneens aangenomen met z'n piemel.
vraag me af of ik echt anders zou doen op dat punt.
is die druk tijdens etenstijd echt iets dat louter in de horeca voorkomt? Is dat bij de supermarkt/kledingwinkel of op kantoor echt minder?
Ja fantastisch. Weet je wat nog leuker is. Ik kwam er een jaar later eten en het was overgenomen door iemand anders, en ik was knetter stonedquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:41 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
zal nooit vergeten want is 2x gebeurd dat ik een weekend vrij was geweest. ik op dinsdag ontbijtdienst had en dat de chef toevallig ook vrij was geweest. zaterdags een grote shitshow. chef krijgt op zijn flikker van de uitbater en ik krijg vervolgens op mijn flikker van de chef. bij de 2de keer heb ik mijn sloof afgedaan hem verteld dat ie een nare ziekte kon krijgen en ik niet meer terug zou komen. thallaaa
wil al jaren weg uit de horeca maar vraag me af of dat geen illusie is en je op andere punten in de horeca juist beter af bent.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:44 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
mwa kan me niet voorstellen dat de druk om 130 man eten te geven in 4 uur net zo hoog ligt al bijvoorbeeld bij de albert heijn om 600 man van hun boodschappen te voorzien
eerlijk borden lopen voor mij was 70% zelfvertrouwen, hoe meer ik mij het mannetje voelde hoe beter het gingquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:45 schreef Fok-it het volgende:
Met mijn 2 linkerhanden en de coördinatie van een kipnugget zou het borden lopen al voor een onwijs fiasco zorgen
oh ja ik eet eigenlijk nooit meer waar ik heb gewerkt ( vaak ook omdat ik niet altijd even goed weg ben gegaan)quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:45 schreef 00wildchild het volgende:
[..]
Ja fantastisch. Weet je wat nog leuker is. Ik kwam er een jaar later eten en het was overgenomen door iemand anders, en ik was knetter stoneden m’n leidinggevende die destijds geen fuck deed behalve in z’n overhemdje rondlopen en Candy Crushen aan de bar kwam me bedienen IN EEN SLOOF
IK KREEG ECHT EEN HELE ERGE LACHKICK lukte gewoon niet meer om mijn bestelling uit m’n smoel te krijgen dus hij moest echt blijven staat tot ik klaar was met huilen van het lachen om de bestelling op te kunnen nemen. Die kop van hem. Benadrukte ook wel ff dat ie een sloof om had. Stuk.
Ja echt mooi.
ik werk nu tijdelijk voor een zorgverstrekker in een magazijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:47 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
wil al jaren weg uit de horeca maar vraag me af of dat geen illusie is en je op andere punten in de horeca juist beter af bent.
wat doe je zelf nu?
Ja klopt ja hij vond me wel lekker, maar had er ook al een paar jaar eerder gewerkt wat gewoon prima ging dus was meer van heyyy ben je dr weer welkom terug ditdat. Heb behalve schoonmaken nooit iets anders gedaan dan horeca. Als het niet zo slopend was zou ik zo weer.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:43 schreef JoshCampbell het volgende:
[..]
hij heeft jou dus eveneens aangenomen met z'n piemel.
vraag me af of ik echt anders zou doen op dat punt.
is die druk tijdens etenstijd echt iets dat louter in de horeca voorkomt? Is dat bij de supermarkt/kledingwinkel of op kantoor echt minder?
Dat is met alles wel zo ja. Maar toch moet je hier wel handig in zijn natuurlijk. Ik bedoel zonder borden in mijn handen is het al een kunst om soepel langs mensen te bewegen. Laat staan metquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerlijk borden lopen voor mij was 70% zelfvertrouwen, hoe meer ik mij het mannetje voelde hoe beter het ging
[..]
oh ja ik eet eigenlijk nooit meer waar ik heb gewerkt ( vaak ook omdat ik niet altijd even goed weg ben gegaan)
zijn nog 2 zaken waar ik sporadisch binnen kom wandelen en dan ook echt in de keuken ga staan om bij te praten met oud collega's
Is ook een instelling gewoon die je moet hebben. Je komt op je werk en wordt een heel ander persoon. Heb zo’n beetje alles wel onder de knie gekregen als tweede natuur. Bar, wijken, borden lopen. Allemaal prima. Keuken nooit gedaan das een mannending. Mja t is gewoon robotwerk. Kaart uit je hoofd kennen. Tafels uit je hoofd kennen. Weten hoe je glazen op een blad zet en anders aan de bar heel erg fucking duidelijk maken hoe ze glazen moeten zetten om het soepel te laten verlopenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:47 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
eerlijk borden lopen voor mij was 70% zelfvertrouwen, hoe meer ik mij het mannetje voelde hoe beter het ging
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |