abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_193708941
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:23 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ik vind Derksen ook een vreselijk irritante flauwe vent. Heb dus ook nog nooit zijn programma gekeken. Zie wel eens fragmentjes. Maar daar laat ik het dan bij.

Zouden meer mensen moeten doen.

Dit fragment inmiddels ook gezien. Op zijn hoogst smakeloos.

Maar goed, die man heeft 'vijanden' (door zijn opstelling en manier van doen) en zij wegen zijn uitspraken uiteraard op een goudschaaltje, en dan hebben we weer 'ophef'.
Dit. Laat die man. Iets met vrijheid enzo.
Whatever...
pi_193708944
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:29 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

En zijn fans zijn geen moderne mannen en vrouwen. Zij snappen de nieuwe tijdsgeest van 'genoeg is genoeg' totaal niet. Zij blijven steken in hun opvatting dat alles gezegd MOET worden en dat slachtoffers niet zo moeten zeuren.

Zo vind ik Sylvana Simons erg irritant met de manier waarop zij haar argumenten naar voren brengt maar haar tegenstanders zijn enorme viezeriken die laten zien dat racisme in dit land gewoon bestaat. Dat ontkennen is hetzelfde als beweren dat de aarde plat is.
je bent wel een grappige trol eigenlijk, alleen begin je het er nu een beetje te dik op te leggen :D
  zaterdag 20 juni 2020 @ 09:53:31 #78
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193708951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:29 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

En zijn fans zijn geen moderne mannen en vrouwen. Zij snappen de nieuwe tijdsgeest van 'genoeg is genoeg' totaal niet. Zij blijven steken in hun opvatting dat alles gezegd MOET worden en dat slachtoffers niet zo moeten zeuren.

Zo vind ik Sylvana Simons erg irritant met de manier waarop zij haar argumenten naar voren brengt maar haar tegenstanders zijn enorme viezeriken die laten zien dat racisme in dit land gewoon bestaat. Dat ontkennen is hetzelfde als beweren dat de aarde plat is.
U heeft in ieder geval een complexe mening. Hier lijkt u er weer heel anders in te staan: NWS / BLM demonstraties in Nederland #20
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_193708958
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:27 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Tja, het is dan wel heel vervelend voor de brainwash als er in de hele MSM toevallig net een mannetje is met een andere mening.
Neuh, de MSM heeft ook een tegengeluid nodig. Het idee is natuurlijk dat er altijd discussie is en verschillende meningen te horen zijn. Zo lijkt het allemaal heel wat. Het leuke is natuurlijk dat zij zelf het tegengeluid uitkiezen en deze zelf kunnen framen. Het is allemaal doorgestoken kaart.

Heel misschien vervult Jensen ook die rol.
pi_193708968
Ik zou juist wel gaan adverteren, dat worden mega kijkcijfers maandag
pi_193709001
Zou me overigens niets verbazen als Derksen ernstig bedreigd wordt op dit moment.
Ze zullen ook wel plannen hebben om maandag te uitzending te verstoren, alles is geoorloofd voor de 'goede' zaak !
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_193709036
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:53 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

U heeft in ieder geval een complexe mening. Hier lijkt u er weer heel anders in te staan: NWS / BLM demonstraties in Nederland #20
Inderdaad, lijkt in dit topic bij hem meer iets persoonlijks tegen Derksen dan de uitspraken van Derksen.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 10:17:10 #83
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_193709124
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:54 schreef tstile het volgende:

[..]

Neuh, de MSM heeft ook een tegengeluid nodig. Het idee is natuurlijk dat er altijd discussie is en verschillende meningen te horen zijn. Zo lijkt het allemaal heel wat. Het leuke is natuurlijk dat zij zelf het tegengeluid uitkiezen en deze zelf kunnen framen. Het is allemaal doorgestoken kaart.

Heel misschien vervult Jensen ook die rol.
Jensen is gewoon de “witte Sylvana Simons”.
Eigenlijk uitgerangeerd zijn, maar met opstoken en polariseren als nieuw verdienmodel, toch nog geld kunnen verdienen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_193710353
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 12:06 schreef TheGentleman het volgende:
https://streamable.com/815fh3

heb ik even gemaakt voor de context. had hem ook al op dumpert geupload maar hij is (nog?) niet geplaatst. als iemand anders hem daar wil uploaden, of waar dan ook: be my guest

https://www78.zippyshare.com/v/mj8hu88y/file.html

alstu
pi_193710524
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2020 18:26 schreef spierbal het volgende:
Ik denk dat de steun voor Derksen groter is dan de afweer. Maarja dat krijgt geen publiciteit.

De tering tyfus, racisme is ook een vrijheid van meningsuiting. Niet eens dat dit dat is, Akwasi werd gewoon op de hak genomen wat ook terecht was.

Best zonde want die gozer kwam altijd goed over. Terwijl dat nu de grootste mongool is in dit onderwerp.

Anyway.

Derksen neem je er niets van aan en neem een sigaar, niet dat ik denk dat je je er iets van aantrekt.
Akwasi is geen kwade jongen, maar je zag bij DWDD altijd al wel dat hij niet bepaald de slimste was. Gewoon een beetje een simpele jongen voor wie het allemaal even teveel werd en die de weg een beetje kwijt was en wat rare dingen heeft geroepen. Kan gebeuren. Ik vind het niet het einde vd wereld, maar als mensen zo hysterisch willen doen om een foute grap van Derksen, tsja... hypocriet gedoe werk ik niet aan mee.
pi_193711284
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:02 schreef NoPicNic het volgende:
Gelukkig niet. Het lijkt mij vreselijk om alleen gesteund te worden door idioten, potenrammers en racisten en te worden uitgekotst door het weldenkende deel der natie waar jij overduidelijk niet tot behoort.
Maar waar baseer jij dan op dat jij tot het weldenkende deel der natie behoort? Als ik jouw reacties in dit topic lees kom ik als "weldenkende" der natie tot een andere conclusie.

Jij komt op mij een beetje over als zo'n anti-corona demonstrant die vind dat een ander niet spoort, omdat die niet demonstreert tegen de corona maatregelen.
pi_193711326
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 10:00 schreef Pedroso het volgende:
Zou me overigens niets verbazen als Derksen ernstig bedreigd wordt op dit moment.
Ze zullen ook wel plannen hebben om maandag te uitzending te verstoren, alles is geoorloofd voor de 'goede' zaak !
Eigenlijk wel ironisch dat de groep zichzelf moreel verheven voelende jankerds zich gedraagt als bruinhemden en NSB'ers.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 13:34:28 #88
485723 NoPicNic
Gezagsgetrouwe burger
pi_193711375
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 10:00 schreef Pedroso het volgende:
Dit is geoorloofd omdat de racistische en xenofobe uitlatingen van klojo Derksen niet onder de vrijheid van meningsuiting vallen. Die actievoerders zijn dus eigenlijk handhavers van de wet.

:')
Social media bedrijven: "Vroeger werden jullie slaven genoemd, nu heten jullie consumenten"
pi_193711382
Is het vreemd dat ik meteen aan die Jinek aflevering denk waarin Derksen een goed advies geeft aan Jutta Leerdam om niet je sponsors af te branden als je een nieuwe team zoekt. Misschien is dit niet exact hetzelfde, maar het is wel pijnlijk als je haar advies geeft en de adverteerders een paar maanden later bij je weg ziet lopen. Zelfs dan kan John de Mol, Johan Derksen niet meer redden. Jutta zal deze affaire wel met een grote grijns volgen :P
pi_193711387
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:34 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Dit is geoorloofd omdat de racistische en xenofobe uitlatingen van klojo Derksen niet onder de vrijheid van meningsuiting vallen. Die actievoerders zijn dus eigenlijk handhavers van de wet.

:')
Goed dat je er een :'( onder zet.
Dacht al dat je het meende !
pi_193711449
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:35 schreef MakkieR het volgende:
Is het vreemd dat ik meteen aan die Jinek aflevering denk waarin Derksen een goed advies geeft aan Jutta Leerdam om niet je sponsors af te branden als je een nieuwe team zoekt. Misschien is dit niet exact hetzelfde, maar het is wel pijnlijk als je haar advies geeft en de adverteerders een paar maanden later bij je weg ziet lopen. Zelfs dan kan John de Mol, Johan Derksen niet meer redden.
Maak je je om Johan Derksen maar niet druk hoor, die red zichzelf wel.
Denk eerder dat Wilfred Genee zich druk moet maken, die is op TV bij de gratie van vnl. Johan Derksen.
Als VI stopt dan is het ook einde tv carriére van Genee, buiten VI is alles mislukt op tv (niet gek ook gezien zijn talent).
pi_193711522
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:40 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Denk eerder dat Wilfred Genee zich druk moet maken, die is op TV bij de gratie van vnl. Johan Derksen.
Als VI stopt dan is het ook einde tv carriére van Genee, buiten VI is alles mislukt op tv (niet gek ook gezien zijn talent).
Oh ik maak me niet druk om Derksen, Als Hij en zijn gang slim is, dan zou ik als ik hun was gewoon de talkshow voortzetten op YouTube, dat zit tegenwoordig ook gewoon op je SmartTV. Heb ook regelmatig die Jensen er voor om zo nu en dan een ander geluid te horen dan het voorspelbare op de NPO en RTL.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 13:48:10 #93
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_193711539
quote:

[..]

VI stopt het echt niet, het blijft een kijkcijferkanon.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_193711557
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Nou ja, zo'n 600.000 kijkers per aflevering is nu ook niet zo schokkend hoor. Voor Veronica begrippen hoog maar over alle zender bekeken is het middelmatig.
pi_193711577
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:46 schreef MakkieR het volgende:

[..]

Oh ik maak me niet druk om Derksen, Als Hij en zijn gang slim is, dan zou ik als ik hun was gewoon de talkshow voortzetten op YouTube, dat zit tegenwoordig ook gewoon op je SmartTV. Heb ook regelmatig die Jensen er voor om zo nu en dan een ander geluid te horen dan het voorspelbare op de NPO en RTL.
Als jij onder een ander geluid het aanhoren van debielen als Jensen bedoeld dan hoef ik geen ander geluid te horen eerlijk gezegd.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 13:52:29 #96
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_193711582
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:49 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Nou ja, zo'n 600.000 kijkers per aflevering is nu ook niet zo schokkend hoor. Voor Veronica begrippen hoog maar over alle zender bekeken is het middelmatig.
Dat gaat nu weer stijgen natuurlijk.
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_193711618
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 09:33 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

1 minuut kijken naar deze klootz@k zegt genoeg

1 minuut uit 20 jaar tv en das alles wat je hebt? En wat die laatste uitspraak betreft over Marokkanen, slaat ie de spijker nog op de kop ook, daar is geen woord van gelogen.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_193711630
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 06:08 schreef NoPicNic het volgende:

[..]

Ik ben niet gekwetst want ik ben een blanke man van 62.

Derksen is een narcistische, ongevoelige gek want hij is niet in staat zich te verplaatsen in een ander. Omdat hij nog nooit in zijn leven is uitgescholden voor k@nk@rneger - zoals mijn beste vriend met Surinaamse roots vaak is overkomen in het o zo tolerante witte Nederland - zegt deze mislukte ex-redacteur dat 'het allemaal wel meevalt met racisme'. Ik zeg dan maar "rot op Derksen met je gelul, ga met pensioen maar val ons niet meer lastig".
Oke mijn eerste aanname dat je zelf gekwetst bent was onjuist. Excuses.
Mijn tweede zin wil ik graag nog een keer herhalen. Ik lees je conclusie wel, maar ik lees niet welke zin nu exact racistisch is.
Ik heb wel mijn eigen mening over iets, maar ik sta wel open voor een andere mening. Ik probeer te begrijpen wat je tot die conclusies leidt. Immers jij hebt geen donkere huidskleur en kan ook overtuigt worden van een bepaald standpunt. Probeer mij nu eens te overtuigen ipv scheldwoorden te gebruiken en je conclusie als waarheid te presenteren.
Welke zin is in jouw ogen racistisch en wat in die zin geeft die racistische betekenis?
pi_193711860
quote:

[..]

Derksen is al lang met pensioen dus die zal het allemaal een zorg zijn.
  zaterdag 20 juni 2020 @ 14:30:23 #100
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_193711868
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2020 13:48 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Maar toch niet vanwege die Genee...
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')