Maar je bent Derksen niet, je bent een anonieme boze witte man van 62 die op Fok tekeer gaat tegen een andere mening.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 06:26 schreef NoPicNic het volgende:
Als ik Derksen was, zou ik mij afvragen dat als alleen de tokkies en hersenlozen van dit land mij nog steunen, ben ik dan nog wel goed bezig?
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 07:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar je bent Derksen niet, je bent een anonieme boze witte man van 62 die op Fok tekeer gaat tegen een andere mening.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 07:39 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Maar je bent Derksen niet, je bent een anonieme boze witte man van 62 die op Fok tekeer gaat tegen een andere mening.
tja, in de kroeg sla je iemand gewoon op zn bek, of je gaat ergens anders staan. en dat gebeurt hier toch, ze gaan ergens anders staan.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:52 schreef Pielemenneke het volgende:
Politiek correcte ophef over kroegpraat. waarin Derksen zegt dat het allemaal wel meevalt met racisme in Nederland. Daarna vervolgt hij met een typische Derksen opmerking en het Nederlands elftal verbreekt de banden, adverteerders staan op hun achterste poten en iedereen schreeuwt moord en brand.
Dit land is echt ver heen aan het raken.
Een anti Corona demonstratie mag niet i.v.m. gevaar voor de gezondheid maar in Hoorn mag men demonstreren tegen een standbeeld vanwege racisme. Alle gekheid op een stokje.
twitter:BartNijman twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 18:46:03"We gaan toch geen adverteerders bellen? Hoe goor is dat?" https://t.co/a7Hg99Zdsu reageer retweet
Gelukkig niet. Het lijkt mij vreselijk om alleen gesteund te worden door idioten, potenrammers en racisten en te worden uitgekotst door het weldenkende deel der natie waar jij overduidelijk niet tot behoort.quote:
Ik vind Derksen ook een vreselijk irritante flauwe vent. Heb dus ook nog nooit zijn programma gekeken. Zie wel eens fragmentjes. Maar daar laat ik het dan bij.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:02 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Het lijkt mij vreselijk om alleen gesteund te worden door idioten, potenrammers en racisten en te worden uitgekotst door het weldenkende deel der natie waar jij overduidelijk niet tot behoort.
Veel plezier met je enge vriendjes.
Wat is je alternatief? En is het bij dat alternatief wezenlijk anders?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:21 schreef tstile het volgende:
Waarom boeit het mensen nog wat ze op tv zeggen? Wie kijkt er uberhaupt nog tv?
Je stelt jezelf bloot aan een constante brainwash EN je verdoet je tijd door je te laten bezighouden met volstrekt irrelevante info. Eigenlijk geef je je aandacht aan een stel miskleunen uit Hilversum die denken te weten waar het leven om moet draaien.
Tja, het is dan wel heel vervelend voor de brainwash als er in de hele MSM toevallig net een mannetje is met een andere mening.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:21 schreef tstile het volgende:
Waarom boeit het mensen nog wat ze op tv zeggen? Wie kijkt er uberhaupt nog tv?
Je stelt jezelf bloot aan een constante brainwash EN je verdoet je tijd door je te laten bezighouden met volstrekt irrelevante info. Eigenlijk geef je je aandacht aan een stel miskleunen uit Hilversum die denken te weten waar het leven om moet draaien.
En zijn fans zijn geen moderne mannen en vrouwen. Zij snappen de nieuwe tijdsgeest van 'genoeg is genoeg' totaal niet. Zij blijven steken in hun opvatting dat alles gezegd MOET worden en dat slachtoffers niet zo moeten zeuren.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:23 schreef Montagui het volgende:
Maar goed, die man heeft 'vijanden' (door zijn opstelling en manier van doen) ....
Deze twee zinnen samen klinken een beetje gek.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:23 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik vind Derksen ook een vreselijk irritante flauwe vent. Heb dus ook nog nooit zijn programma gekeken.
1 minuut kijken naar deze klootz@k zegt genoegquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Deze twee zinnen samen klinken een beetje gek.
Je weet dus niet waar je het over hebt want je kijkt nooit. Behalve wat geknipt spul
"nieuwe tijdsgeest"quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:29 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
En zijn fans zijn geen moderne mannen en vrouwen. Zij snappen de nieuwe tijdsgeest van 'genoeg is genoeg' totaal niet. Zij blijven steken in hun opvatting dat alles gezegd MOET worden en dat slachtoffers niet zo moeten zeuren.
Dat iemand iets roept en dat daar consequenties voor zijn is gewoon een feit. Als iedereen die roept dat ie iemand gaat trappen gearresteerd moet worden dan zou de politie niks anders meer kunnen doen. De consequenties voor deze man valt nog te bezien. Maar hij heeft niks strafbaar gedaan volgens mij.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 00:20 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja, wel degelijk, dat jij het niet wil zien zegt genoeg.
Ik denk dat vooral Sylvana laat zien dat racisme in dit land bestaat.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:29 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
En zijn fans zijn geen moderne mannen en vrouwen. Zij snappen de nieuwe tijdsgeest van 'genoeg is genoeg' totaal niet. Zij blijven steken in hun opvatting dat alles gezegd MOET worden en dat slachtoffers niet zo moeten zeuren.
Zo vind ik Sylvana Simons erg irritant met de manier waarop zij haar argumenten naar voren brengt maar haar tegenstanders zijn enorme viezerikken die laten zien dat racisme in dit land gewoon bestaat. Dat ontkennen is hetzelfde als beweren dat de aarde plat is.
Als ze straks wel naar Qatar afreizen: Ja dan zijn het een gigantisch stel hypocrieten en idioten.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 22:00 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Boeit mij niet. Derksen wil niet luisteren naar kritiek, nou dan zal hij het weten.
Of vind jij dat onze Oranje-internationals ook idioten zijn?
Ook als ze het niet doen hoor.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:39 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Als ze straks wel naar Qatar afreizen: Ja dan zijn het een gigantisch stel hypocrieten en idioten.
Grappig dat je nu keihard discrimineert, boze witte man.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:02 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Gelukkig niet. Het lijkt mij vreselijk om alleen gesteund te worden door idioten, potenrammers en racisten en te worden uitgekotst door het weldenkende deel der natie waar jij overduidelijk niet tot behoort.
Veel plezier met je enge vriendjes.
Echt hèquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:33 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
"nieuwe tijdsgeest"
"ze snappen het niet"
"ze blijven steken"
Zo typisch weer.
Ik vind de vrijheid van meningsuiting een groot goed. Zolang iemand geen haat zaait of oproept tot geweld mogen ze van mij zeggen wat ze willen. Ook mag iedereen wat vinden van meningen, opmerkingen of 'grapjes' van anderen. Echter, het niet kunnen accepteren van andere meningen is een zwakte bod, net zo goed als het oproepen van een boycot een zwaktebod is. Je hebt gewoon geen weerwoord, dus word men rigoureus. Lekker stoer doen, lekker deugen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:29 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
Zo vind ik Sylvana Simons erg irritant met de manier waarop zij haar argumenten naar voren brengt maar haar tegenstanders zijn enorme viezeriken die laten zien dat racisme in dit land gewoon bestaat. Dat ontkennen is hetzelfde als beweren dat de aarde plat is.
Zijn er eigenlijk ook (goeie) (kwetsende) grappen te maken over de witmens? Misschien een leuk topicidee, kijken hoe dik onze huid nou echt is.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:33 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
1 minuut kijken naar deze klootz@k zegt genoeg
Goeie. Vind zelf dat ik al genoeg gezien heb van deze man om mijn mening te vormen. Heb hem niet alleen via geknipt spul van VI gezien.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:31 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Deze twee zinnen samen klinken een beetje gek.
Je weet dus niet waar je het over hebt want je kijkt nooit. Behalve wat geknipt spul
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |