Haha bij ons is wel inclusief bier en wijn. En voordeel is wel dat het flessen echte Coca Cola en niet zo'n machine.quote:Op woensdag 9 september 2020 08:50 schreef SQ het volgende:
Ja met onbeperkt cola kun je inderdaad wel 400 mensen laten komen voor 6000 euro en nog steeds dikke winst pakken
Ik heb destijds mijn nacalculatie- rekening tegen de afkoopofferte gehouden en we waren wel degelijk goedkoper uit met nacalculatie (en debsterr weet dat dat geen kindercolaparty was).
Maar veel zalen sturen wel aan op afkoop ja. Levert meer op en is natuurlijk veel makkelijker
We hebben maar 60 gasten. Maar de prijs is zoals die is, of je nou 60 of 200 gasten hebt. Dat is het pakket dat zij aanbieden.quote:Op dinsdag 8 september 2020 22:41 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja okay, maar je weet wel je aantal gasten toch? En ja, geen alcohol zal veel verschil maken
.
Zo hebben wij het ook gedaan alleen op 1 lokatie.quote:Op dinsdag 8 september 2020 19:31 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben een combi want 2 locaties.
Trouwlocatie doet de drank bij de taart op na calculatie en de diner lokatie doen we op afkoop.
Lekker bezigquote:Op donderdag 10 september 2020 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Fotograaf is geboekt
In de middag komt er een professionele fotograaf en later op de avond gaat mijn zusje foto's maken.
Geen videograaf?quote:Op donderdag 10 september 2020 12:23 schreef Lokasenna het volgende:
Fotograaf is geboekt
In de middag komt er een professionele fotograaf en later op de avond gaat mijn zusje foto's maken.
Vind een fotograaf al financiële aderlating genoegquote:
Ja, dat begrijp ik.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vind een fotograaf al financiële aderlating genoeg
Bovendien ben ik meer van het fotoboek bladeren dan dat ik een video zou terugkijken.
Hahah, bij ons ook twijfel maar uiteindelijk toch gekozen voor beide.quote:Op vrijdag 11 september 2020 17:59 schreef Debsterr het volgende:
Videograaf hoeft van mij ook nietmezelf op foto is al erg genoeg
Ah, leuk toch! Ik was ook bang dat ik spijt zou hebben als ik geen video’s zou hebben en daarom toch besloten beide te nemen. Nu hebben we gewoon een foto- en videograaf gedurende de hele dag.quote:Op vrijdag 11 september 2020 20:59 schreef Burdie het volgende:
Iemand, ik heb geen idee wie, heeft gefilmd hoe ik van de trap af kwam, mijn bruidegom beneden op mij wachtend.
Dat filmpje is me heel dierbaar. Hoe awkward ik mezelf er ook op vind staan.
Indien het budget het toelaat, zou ik het zeker doen.quote:Op vrijdag 11 september 2020 21:04 schreef Mahra het volgende:
[..]
Ah, leuk toch! Ik was ook bang dat ik spijt zou hebben als ik geen video’s zou hebben en daarom toch besloten beide te nemen. Nu hebben we gewoon een foto- en videograaf gedurende de hele dag.
Ik weet niet wat gemiddeld is, maar nu zit je natuurlijk ook nog met corona wat voor veel stellen een reden kan zijn om het wat langer te laten duren. En de bruidsboetieken waar ik tot nu toe de webshop heb bekeken adviseren ook meestal om 12 tot 9 maanden van tevoren te beginnen aan de zoektocht voor een jurk. Het fijne aan veel tijd hebben is dat je langer kunt sparen en ook in een rustiger tempo kunt plannen.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat ver vooruit nog zeg...
Wat is een beetje gemiddeld? Wel benieuwd naar de tijd tussen verloving/aanzoek en daadwerkelijk trouwen. En is dat dan alleen omdat je de tijd nodig hebt om alles te regelen, of ook om andere redenen?
Wat leuk! Zie het best voor me, met wat je beschreef. Erg benieuwd naar met wat voor jurk je eindigt.quote:Op maandag 7 september 2020 08:42 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb schoenen besteld almaar mijn smaak wijkt een tikkeltje af
. Deze nu onderweg:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze passen volgens mij wel bij veel soorten jurken. Ik heb natuurlijk al wel een idee van wat ik mooi vind maar ik ga gewoon passen en zie dan wel wat mooi staat.
Wij hebben trouwens ook voor nacalculatie 'gekozen'. Dat is standaard zo bij onze locatie, tenzij je het anders afspreekt. We verwachten dat dit met ons gezelschap ook de meest voordelige optie is.
Hier ook geen videograaf. Ik zou het op zich wel willen maar denk dat ik vooral foto's terug ga kijken. Het is ook echt vreselijk duur in combinatie met de fotograaf.
[ Bericht 4% gewijzigd door Helsinki op 12-09-2020 19:35:22 (toevoeging) ]
quote:Op zaterdag 12 september 2020 19:33 schreef Helsinki het volgende:
[..]
Wat leuk! Zie het best voor me, met wat je beschreef. Erg benieuwd naar met wat voor jurk je eindigt.
Ik heb mijn schoenen dus ook al binnen:
Oh dit vind ik ook prachtigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze passen volgens mij wel bij veel soorten jurken. Ik heb natuurlijk al wel een idee van wat ik mooi vind maar ik ga gewoon passen en zie dan wel wat mooi staat.
Wij hebben trouwens ook voor nacalculatie 'gekozen'. Dat is standaard zo bij onze locatie, tenzij je het anders afspreekt. We verwachten dat dit met ons gezelschap ook de meest voordelige optie is.
Hier ook geen videograaf. Ik zou het op zich wel willen maar denk dat ik vooral foto's terug ga kijken. Het is ook echt vreselijk duur in combinatie met de fotograaf.
heel benieuwd hoe het eindresultaat wordt
!
Leukkkquote:Op maandag 14 september 2020 09:55 schreef Myraela het volgende:
Wij hebben dit weekend save the date kaartjes gemaakt. Voelt toch ineens weer extra definitief.En dat terwijl het pas over twee jaar is.
fijn toch om zo al wat meer vorm eraan te geven?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Ja, wel supertof.quote:Op maandag 14 september 2020 10:00 schreef Debsterr het volgende:
Leukkkfijn toch om zo al wat meer vorm eraan te geven?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |