Wel opletten met geitjes die je jurk opetenquote:Op maandag 7 september 2020 13:41 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is in een polder op loopafstand van waar we wonen, mogelijkheid voor een buitenceremonie maar ook genoeg plek binnen als het slecht weer is, en er zijn loslopende boerderijdieren
Word ik blij van als plattelandsmeisje!
Goeie, die lusten allesquote:Op maandag 7 september 2020 13:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wel opletten met geitjes die je jurk opeten![]()
![]()
geitjes
![]()
![]()
Yup logisch, en we weten ook niet of ze uitserveren of alleen bar bestellingen doen, dat zal ook zeker zijn impact hebben op de consumptiesquote:Op dinsdag 8 september 2020 14:38 schreef Burdie het volgende:
Gemiddeld reken je 3 drankjes pp in het eerste uur en de uren daarop 2 drankjes pp.
Maar het ligt echt aan veel factoren; trouw je hartje zomer, dan zou het zo maar eens heel warm kunnen zijn en drinken mensen veel meer. Idem voor mensen die echte Bourgondiėrs zijn, en/of die enorm hard feesten/dansen (hoewel ze in dat laatste geval ook minder tijd hebben om te drinken).
Afkoop geeft zekerheid. Nacalculatie is mogelijk goedkoper.
Wij deden overigens nacalculatie, maar dat zorgde er soms wel voor dat ik tijdens het feest af en toe een beetje inwendig "au" riep als ik een familielid voor de zoveelste keer een duur speciaalbiertje hoorde bestellen.
Uiteindelijk hebben we heel hard moeten lachen toen we de rekening van de locatie kregen: we hadden alles dusdanig ruim geoffreerd en ingecalculeerd dat we op het dubbele bedrag hadden gerekend (dat was voor de kerk, receptie/borrel, diner, feest, overnachting voor alle daggasten, ontbijt en de volgende dag nog koffie en taart).
En dat terwijl het topic best stil wasquote:Op maandag 7 september 2020 12:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Zo leuk, iedereen trouwen ineens.
Ik ben 31 mei gevraagd en we hebben het gepland op 22 april 2022.quote:Op woensdag 2 september 2020 16:37 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat ver vooruit nog zeg...
Wat is een beetje gemiddeld? Wel benieuwd naar de tijd tussen verloving/aanzoek en daadwerkelijk trouwen. En is dat dan alleen omdat je de tijd nodig hebt om alles te regelen, of ook om andere redenen?
Waarom niet gewoon halen wat zij wil?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:44 schreef sanger het volgende:
Ik had de "doorlooptijd" korter verwacht dus![]()
Ik heb inmiddels besloten wanneer ik haar ga vragen en waar. Alleen is nog niet exact bekend wanneer dat zal zijn... We hadden een vakantie geboekt staan naar Mexico. Die is nu uitgesteld en ik wil haar daar dan ten huwelijk vragen. Ring heb ik ook wel een beter idee wat ik wil, maar ook vooral wat zij wil. Strookt niet helemaal met elkaar, maar ik vind wel een mooie middenweg
Zij moet hem dragen toch?quote:Op dinsdag 8 september 2020 16:44 schreef sanger het volgende:
Ik had de "doorlooptijd" korter verwacht dus![]()
Ik heb inmiddels besloten wanneer ik haar ga vragen en waar. Alleen is nog niet exact bekend wanneer dat zal zijn... We hadden een vakantie geboekt staan naar Mexico. Die is nu uitgesteld en ik wil haar daar dan ten huwelijk vragen. Ring heb ik ook wel een beter idee wat ik wil, maar ook vooral wat zij wil. Strookt niet helemaal met elkaar, maar ik vind wel een mooie middenweg
En op wat voor prijs per persoon zit je danquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:58 schreef Mahra het volgende:
We hebben zaalverhuur inclusief onbeperkt drank. Dus geen nacalculatie. Dat vind ik zelf wel heel fijn.
quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:00 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon halen wat zij wil?
Zij moet hem dragen ja, dat klopt. Maar ik moet hem gevenquote:
Het is een totaalprijs, dus niet p.p. Zaal inclusief onbeperkt drank isquote:Op dinsdag 8 september 2020 21:31 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En op wat voor prijs per persoon zit je dan?
euro. Eten zit er niet bij. Disclaimer: geen alcohol.quote:6000
Ja okay, maar je weet wel je aantal gasten tochquote:Op dinsdag 8 september 2020 22:02 schreef Mahra het volgende:
[..]
Het is een totaalprijs, dus niet p.p. Zaal inclusief onbeperkt drank is
[..]
euro. Eten zit er niet bij. Disclaimer: geen alcohol.
Nee daar werd goed gedronkenquote:Op woensdag 9 september 2020 08:50 schreef SQ het volgende:
Ja met onbeperkt cola kun je inderdaad wel 400 mensen laten komen voor 6000 euro en nog steeds dikke winst pakken
Ik heb destijds mijn nacalculatie- rekening tegen de afkoopofferte gehouden en we waren wel degelijk goedkoper uit met nacalculatie (en debsterr weet dat dat geen kindercolaparty was).
Maar veel zalen sturen wel aan op afkoop ja. Levert meer op en is natuurlijk veel makkelijker
Hahaha, misschien wel zo slim ook jaquote:Op woensdag 9 september 2020 09:11 schreef SQ het volgende:
Wij kregen de rekening de volgende middag al, toen waren we toch nog half dronken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |