SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anders handmatig de URL aanpassen. Als het goed is zou het straks deze moeten zijn:quote:Op zondag 21 maart 2021 20:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als je niet al teveel later gaat kijken, keek vorig jaar een half jaar later pas en dan zijn die thumbs wel ietwat spoilerig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2021 20:59 schreef Yaku het volgende:
Ik was daarmee ook de fout ingegaan hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
Ah, nicequote:Op zondag 21 maart 2021 20:56 schreef noodgang het volgende:
[..]
Anders handmatig de URL aanpassen. Als het goed is zou het straks deze moeten zijn:
https://www.goplay.be/vid(...)-mol-s9-aflevering-1
Seizoen- en episodenummer aanpassen voor goede aflevering
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vooralsnog een vervelend figuur.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op zondag 21 maart 2021 21:04 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vindSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. vooralsnog een vervelend figuur.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 21 maart 2021 21:28 schreef Pino112 het volgende:
https://www.goplay.be/vid(...)-mol-s9-aflevering-1
quote:Deze pagina kon niet gevonden worden.
Ga naar de homepagina van goplay.be.
Heb je een probleem, meld het via dit contactformulier.
Ben je op zoek naar iets?
Prachtige start inderdaad.quote:Op zondag 21 maart 2021 21:29 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vond het echt een geweldige eerste aflevering
Maar ik kan mijn postcode niet invoeren, of moet ik gewoon een Belgische uitzoeken?quote:Op zondag 21 maart 2021 21:33 schreef Tijn het volgende:
[..]
Nee hoor, maar je moet wel een account aanmaken op de site.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |