Was weliswaar niet de laatste seconde maar ik kan mij nog heel goed herinneren hoe een bepaalde speler de 1-0 tegen RKC vierdequote:Op donderdag 25 juni 2020 23:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alsof we tijdens Feyenoord-RKC niet euforisch kunnen reageren als we in de laatste seconde de winnende maken
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was weliswaar niet de laatste seconde maar ik kan mij nog heel goed herinneren hoe een bepaalde speler de 1-0 tegen RKC vierde
Ja, dat was jammer.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was weliswaar niet de laatste seconde maar ik kan mij nog heel goed herinneren hoe een bepaalde speler de 1-0 tegen RKC vierde
Was bang omquote:Op vrijdag 26 juni 2020 01:22 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Zonder die barcode was het mooier geweest.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:22 schreef Generationalpha het volgende:
Het nieuwe uitshirt:
[ afbeelding ]
Nog niet bevestigd toch?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:22 schreef Generationalpha het volgende:
Het nieuwe uitshirt:
[ afbeelding ]
Wel waarschijnlijk gezien het voorproefje dat Feyenoord vandaag liet zien. Sowieso iets met zwart.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd toch?
Opzich niet lelijk, maar een beetje de uitstraling van een trainingsshirt.
Ik vind het persoonlijk een schitterend shirt als je het vergelijkt met de troep die Ajax en PSV elk jaar dragen.twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:36:09𝐄𝐞𝐧 𝐭𝐢𝐩𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐬𝐥𝐮𝐢𝐞𝐫… 👀
Als eerste het nieuwe Feyenoord-shirt van seizoen 2020-2021 zien én winnen?
Meld je hier aan: https://t.co/8bxRPu5lN4 https://t.co/kcpxHCWSqr reageer retweet
Zolang er DROOMPARKEN op staat kan ik het daar niet echt mee eens zijn.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wel waarschijnlijk gezien het voorproefje dat Feyenoord vandaag liet zien. Sowieso iets met zwart.Ik vind het persoonlijk een fenomenaal shirt als je het vergelijkt met de troep die Ajax en PSV elk jaar dragen.twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:36:09𝐄𝐞𝐧 𝐭𝐢𝐩𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐬𝐥𝐮𝐢𝐞𝐫… 👀
Meld je hier aan: https://t.co/8bxRPu5lN4 https://t.co/kcpxHCWSqr reageer retweet
Zelfs de sponsornaam komt op dit shirt nog best aardig tot zijn recht. Maar ik denk wel dat dit hem gewoon is hoor.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Zolang er DROOMPARKEN op staat kan ik het daar niet echt mee eens zijn.
Een beetje apart dat de bies op de mouw niet doorloopt. Maar ik zal wel geen verstand hebben van design.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:22 schreef Generationalpha het volgende:
Het nieuwe uitshirt:
[ afbeelding ]
wel eens, niet bijzonder maar ook niet bijzonder lelijkquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Nog niet bevestigd toch?
Opzich niet lelijk, maar een beetje de uitstraling van een trainingsshirt.
Aanzienlijk mooier dan het Ajax-shirt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel eens, niet bijzonder maar ook niet bijzonder lelijk
Of Excelsior.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
Als ze er een rode broek onder doen is het een prima Amsterdamtenue in ieder geval.
Dit bedoel je waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:29 schreef Caland het volgende:
Als ze er een rode broek onder doen is het een prima Amsterdamtenue in ieder geval.
Nee, gewoon de Amsterdamse stadskleuren.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit bedoel je waarschijnlijk?
[ afbeelding ]
moet het eerst even op een foto zien, so far niks bijzonders en dat Ajax uitshirt vind ik ook niks maar daar schijnt de doelgroep het niet mee eens te zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Aanzienlijk mooier dan het Ajax-shirt.
Ah zo ja. Feyenoord heeft volgens mij nog nooit in een rode broek gespeeld.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, gewoon de Amsterdamse stadskleuren.
Je wordt een oude man Tarado.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
moet het eerst even op een foto zien, so far niks bijzonders en dat Ajax uitshirt vind ik ook niks maar daar schijnt de doelgroep het niet mee eens te zijn
Stuur maar een mail naar klantenservice@feyenoordcity.nlquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:32 schreef onlogisch het volgende:
Ik vind het jammer dat het uitshirt niet gewoon groen/wit is.
Nouja hij heeft wel gelijk. Dat oranje/blauwe gedrocht is het best verkochte uitshirt ooit toch?quote:
twitter:sinclairbischop twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 11:12:27De eredivisie begint definitief 12/13 september en de eerste divisie al op 28 augustus. Er wordt geen wedstrijd om de Johan Cruyff Schaal gespeeld. Bekerfinale Feyenoord-FC Utrecht wordt definitief niet meer gespeeld. reageer retweet
Tof shirt!quote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:22 schreef Generationalpha het volgende:
Het nieuwe uitshirt:
[ afbeelding ]
Dat is veel meer rood dan zwart, maar ok.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:31 schreef Caland het volgende:
[..]
Nee, gewoon de Amsterdamse stadskleuren.
Dat was echt een walgelijk shirt.quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Nouja hij heeft wel gelijk. Dat oranje/blauwe gedrocht is het best verkochte uitshirt ooit toch?
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:18 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Wel waarschijnlijk gezien het voorproefje dat Feyenoord vandaag liet zien. Sowieso iets met zwart.Ik vind het persoonlijk een schitterend shirt als je het vergelijkt met de troep die Ajax en PSV elk jaar dragen.twitter:Feyenoord twitterde op donderdag 25-06-2020 om 16:36:09𝐄𝐞𝐧 𝐭𝐢𝐩𝐣𝐞 𝐯𝐚𝐧 𝐝𝐞 𝐬𝐥𝐮𝐢𝐞𝐫… 👀
quote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:27 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Aanzienlijk mooier dan het Ajax-shirt.
hey mr ajax, ga eens wegquote:Op vrijdag 26 juni 2020 10:31 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Dit bedoel je waarschijnlijk?
[ afbeelding ]
Utrecht ontsnapt. @Paulquote:Op vrijdag 26 juni 2020 11:15 schreef Caland het volgende:
twitter:sinclairbischop twitterde op vrijdag 26-06-2020 om 11:12:27De eredivisie begint definitief 12/13 september en de eerste divisie al op 28 augustus. Er wordt geen wedstrijd om de Johan Cruyff Schaal gespeeld. Bekerfinale Feyenoord-FC Utrecht wordt definitief niet meer gespeeld. reageer retweet
geld scheppen in china, vers van de pers daar direct in staatsbedrijven en clubs gestoken na creatiequote:
quote:
Alles had gespeeld kunnen wordenquote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het maar raar dat de bekerfinale niet meer wordt gespeeld. Het is potdomme maar één wedstrijdje.
Ja, das natuurlijk al sowieso irritant. Het is heel lang geleden dat Feyenoord in deze fase van het seizoen nog op twee fronten meedeed, jammer dat we geen kans hebben gehad om het af te kunnen maken (zeker nu het voortijdig afblazen achteraf onnodig bleek).quote:
En in augustus speelt de hele eredivisie tegen elkaar als oefencampagnequote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het maar raar dat de bekerfinale niet meer wordt gespeeld. Het is potdomme maar één wedstrijdje.
Ik vind hem mooi. Alhoewel het met een donkerrood broekje gelijk wat minder zou zijnquote:Op vrijdag 26 juni 2020 09:22 schreef Generationalpha het volgende:
Het nieuwe uitshirt:
[ afbeelding ]
Is inderdaad belachelijk maar zijn zowel Utrecht als Feyenoord schuldig aan. Gisteren verschenen er supportersinterviews waarbij supporters van beide clubs aangaven er "geen zin meer in te hebben".quote:Op vrijdag 26 juni 2020 12:55 schreef Pleun2011 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |