Nee, ik vond het plaatje leuk. De tweet niet. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hey, jij vond die tweet van Depay leuk, over lage standaarden gesproken
Moest dat nou weken duren?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fer wil drie seizoenen
Feyenoord wil een seizoen
Het wordt twee seizoenen
Een geweldige oplossing voor beide partijen
We gaan alleen nog een linksbuiten halen en in de laatste week van augustus komt Ozyakup nog. Haps vertrekt nog, verder blijft de selectie hetzelfde.quote:
Met een (eindelijk!?) fitte Jorgensen een prima selectie. Ik hoop alleen nog wel op een extra rechtsback. Maar die zal niet komen. Hopen dan maar dat Geertruida zich gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan alleen nog een linksbuiten halen en in de laatste week van augustus komt Ozyakup nog. Haps vertrekt nog, verder blijft de selectie hetzelfde.
Dit wordt onze transferzomer, heb je nog vragen?
Vergeet niet fluisterend te juichen.quote:
Donder op man. Alsof ik me ga laten verbieden te juichen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor @:yats zijn dit allemaal prima maatregelen
Klopt, die goal van Obiku heb je gek genoeg nooit iets over gehoord.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ergens toch ook wel weer gek dat Veltman een van de enige spelers is die in de blessuretijd met een winnende goal een Klassieker in ons voordeel heeft beslecht. Tenminste, hij is de enige die ik mij kan herinneren.
Veltgod
Dat was verlenging, geen blessuretijd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, die goal van Obiku heb je gek genoeg nooit iets over gehoord.
Genieten. Maargoed, straks in zo'n situatie de fluisterjuich.quote:
Ze willen toch de grootste wedstrijden in het tweede deel van het seizoen proppen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Genieten. Maargoed, straks in zo'n situatie de fluisterjuich.
twitter:peterkwint twitterde op donderdag 25-06-2020 om 22:01:37Goed dat @MarijnissenL in het Corona debat het zogenaamde ‘Veltman dilemma’ op tafel legt. https://t.co/jIUnUCeiFw reageer retweet
Alsof we tijdens Feyenoord-RKC niet euforisch kunnen reageren als we in de laatste seconde de winnende makenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze willen toch de grootste wedstrijden in het tweede deel van het seizoen proppen?
bahiategenvvv.gifquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alsof we tijdens Feyenoord-RKC niet euforisch kunnen reageren als we in de laatste seconde de winnende maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |