quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het kan ook gebeuren dat we volgend seizoen twee KNVB bekers winnen he
[..]
[..]
#fakenewsquote:FC Utrecht en Feyenoord spelen definitief geen bekerfinale
FC Utrecht staakt de strijd tegen de KNVB om de bekerfinale alsnog te spelen. De club uit de Eredivisie was het niet eens met de besluitvorming van de voetbalbond en ondernam juridische stappen. De bekerfinale tussen Feyenoord en FC Utrecht is definitief van de baan.
"Wij hebben aangedrongen op constructief overleg met elkaar, om te onderzoeken of we het voor elkaar konden krijgen", zegt algemeen directeur Thijs van Es op de clubwebsite. "Explore all options. Tot onze teleurstelling wilde de KNVB daar niet aan meewerken."
De Domstedelingen hadden zelfs het plan om de wedstrijd op Bonaire te spelen. "Ook als je kijkt naar de media en de publieke opinie: uit onderzoek komt naar voren dat bijna 75 procent vindt dat de bekerfinale gespeeld moet worden", vertelt Van Es. "Behoorlijk wat hotemetoten, zoals Louis van Gaal en Guus Hiddink, vonden het ook een gek besluit. En kijk naar België, daar is op 1 augustus de finale."
FC Utrecht krijgt wel 600.000 euro ter compensatie voor de misgelopen eindstrijd. "We willen de clubs daar hartelijk voor bedanken en voelen ons ergens ook wel erkend. Het is geen compensatie. Want heel eerlijk: dat de bekerfinale niet plaatsvindt, dat valt niet te compenseren. Maar het is wel fijn dat de clubs ons dit willen geven."
Blijkbaar niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:42 schreef PIETR het volgende:
Ja, maar aan het begin van het seizoen kan toch nog wel? Of wordt dat gewoon een veredelde oefenpot zonder inzet van de prijs? Zoiets zei Gudde toch?
zit je nou nog steeds te zeuren om die finale?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:42 schreef PIETR het volgende:
Ja, maar aan het begin van het seizoen kan toch nog wel? Of wordt dat gewoon een veredelde oefenpot zonder inzet van de prijs? Zoiets zei Gudde toch?
Iedere keer weer lachen om Berghuis die vraagt of je wil abonneren.quote:
"Ik ga hier verder niets meer over zeggen".quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:11 schreef onlogisch het volgende:
https://www.instagram.com/p/CBnywG_iNeX/?igshid=11pas3bkbd794
Diemersgod
Verstandige keuze wel, zal gehaald zijn voor het jong team want het eerste gaat hij nooit redden.quote:
Ja wat een flikkerquote:
Met zijn holle ogen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:30 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Iedere keer weer lachen om Berghuis die vraagt of je wil abonneren.
Inderdaad.quote:
Heeft twee keer een contractvoorstel van Feyenoord geweigerd.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:49 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ben wel benieuwd of ze hem bij Feyenoord nog een contract hebben aangeboden voor het O21 elftal. Zo'n Sem Valk en Q. Hartman zullen ook nooit goed genoeg worden voor het eerste maar tekenen wel een contract vandaag.
Enorm toptalent ja. Veel plezier ermeequote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:15 schreef PSVCL het volgende:
Als Kokcu niet haalbaar is dan maar dat andere toptalent...begint een beetje eng te worden hoe vaak mijn voorspellingen uit lijken te komen
Ah oke, nou ik ben benieuwd hoe hij het gaat doen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:03 schreef PIETR het volgende:
[..]
Heeft twee keer een contractvoorstel van Feyenoord geweigerd.
lieg jij ook zo tegen jezelf of alleen tegen ons?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:15 schreef PSVCL het volgende:
Als Kokcu niet haalbaar is dan maar dat andere toptalent...begint een beetje eng te worden hoe vaak mijn voorspellingen uit lijken te komen
PSV begibt de afdankertjes van ons weer te halen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:15 schreef PSVCL het volgende:
Laatst nog 2 toptalenten opgepiktquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:30 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
PSV begibt de afdankertjes van ons weer te halen.
Goed teken. Wijnaldum was toch alweer de laatste.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:21 schreef aTypisch het volgende:
[..]
lieg jij ook zo tegen jezelf of alleen tegen ons?
Maak van toptalent maar floptalent.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:15 schreef PSVCL het volgende:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:15 schreef PSVCL het volgende:
Die openingen tussen de ringen, wat ontzettend lelijk.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
Hier nog wat meer beelden te zien van het nieuwe stadion
https://www.designboom.co(...)otterdam-06-19-2020/
Wat een gedrocht.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
Ik vind het niet eens zo lelijk, moest wel ff lachen toen ik het Ajax logo voorbij zag komen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Alsof jij nog naar het stadion zal gaan
quote:BEDANKT!
Je bestelling is geplaatst. Fijn dat we in deze onzekere tijden ook komend seizoen op jouw steun kunnen rekenen! Hopelijk tot snel in een volle Kuip. Even uit het oog, nooit uit het hart!
Ziet er eerlijk gezegd prima uit met de nodige kritiek, alleen vind ik dit wel een kopie van het Allianz Arena van Bayern.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 21:39 schreef Caland het volgende:
Wat? Dit heeft echt weinig weg van de Allianz Arena hoor.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ziet er eerlijk gezegd prima uit met de nodige kritiek, alleen vind ik dit wel een kopie van het Allianz Arena van Bayern.
Echt op geen enkele manierquote:Op maandag 22 juni 2020 08:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Ziet er eerlijk gezegd prima uit met de nodige kritiek, alleen vind ik dit wel een kopie van het Allianz Arena van Bayern.
Geen idee makker. Dat zal jij wellicht beter weten dan ikquote:Op zondag 21 juni 2020 22:26 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ook in de Arena genoeg supporters met een seizoenskaart die nooit komen.
Ja idd, voetbalveld met stoelen er omheen.quote:Op maandag 22 juni 2020 08:15 schreef Ifrane het volgende:
[..]
quote:Op maandag 22 juni 2020 09:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat? Dit heeft echt weinig weg van de Allianz Arena hoor.
Hoe dan ook, ik vind die grote betonblokken echt afschuwelijk.
quote:
Excuus, ik had het niet over de buitenkant maar de binnenkant.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:23 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Ja idd, voetbalveld met stoelen er omheen.
Bijna ieder nieuw stadion ziet er zo uit van binnen. Echt ovaal of rechthoekig wordt niet meer gebouwd, het is altijd zo'n afgeronde vorm en bij rond de 60k capaciteit heeft het 3 ringen. Probeer dan nog maar eens origineel te zijn...quote:Op maandag 22 juni 2020 10:38 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Excuus, ik had het niet over de buitenkant maar de binnenkant.
[ [url=https://img.fcbayern.com/image/fetch/f_auto,h_880,q_auto:good,w_660/https://fcbayern.com/bina(...)735912760]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ik vind het er wel op lijken.
Inderdaad, nu ik het zo zie. Allebei stoeltjes en een grasveld.quote:Op maandag 22 juni 2020 10:38 schreef Ifrane het volgende:
[..]
[..]
[..]
Excuus, ik had het niet over de buitenkant maar de binnenkant.
[ [url=https://img.fcbayern.com/image/fetch/f_auto,h_880,q_auto:good,w_660/https://fcbayern.com/bina(...)735912760]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Ik vind het er wel op lijken.
Doe dit maar niet meer.quote:Op maandag 22 juni 2020 12:09 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Inderdaad, nu ik het zo zie. Allebei stoeltjes en een grasveld.
Behoorlijke reactie, geaccepteerdquote:Op maandag 22 juni 2020 10:20 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Geen idee makker. Dat zal jij wellicht beter weten dan ik
Grappig ik vind die betonblokken aan de buitenkant juist wel wat hebben. Ze zouden alleen wat meer hun best moeten doen om ze dan zo te versieren dat ze nog iets van voetbal uitstralen.quote:Op maandag 22 juni 2020 09:48 schreef H.FR het volgende:
[..]
Wat? Dit heeft echt weinig weg van de Allianz Arena hoor.
Hoe dan ook, ik vind die grote betonblokken echt afschuwelijk.
quote:Op maandag 22 juni 2020 16:44 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Grappig ik vind die betonblokken aan de buitenkant juist wel wat hebben. Ze zouden alleen wat meer hun best moeten doen om ze dan zo te versieren dat ze nog iets van voetbal uitstralen.
twitter:MishavdWaard twitterde op zondag 21-06-2020 om 14:03:16En hoe via het lichtplan Feyenoordvoetbal, evenementen en oranjevoetbal konden worden geprojecteerd (dit was nog onder ontwikkeling): 7/17 https://t.co/ybLKZRwhsd reageer retweet
Das ook precies wat ik het minste vind. Een kuipvormige opening is wel echt mooier dan het strakke rechthoekige. Ik vind dat persoonlijk ook lelijk bij de Arena.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:40 schreef Haringkop het volgende:
Ik vind vooral dat dak lelijk aan de binnenkant, ook nog eens nagenoeg een kopie van de ArenA..
moeilijk(er) af te sluiten waarschijnlijk, verder vind ik het niet echt geweldig aan de buitenkant, beetje Sovjet Unie stijl.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Das ook precies wat ik het minste vind. Een kuipvormige opening is wel echt mooier dan het strakke rechthoekige. Ik vind dat persoonlijk ook lelijk bij de Arena.
Hmm, ik vind het van buiten prachtig, simpel maar een fijne uitstraling. Snap de klachten niet zo, maar smaken verschillen. Van binnen is het vooralsnog gewoon geen Kuip, maar wie weet komt dat vanzelf wel.quote:Op maandag 22 juni 2020 17:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
moeilijk(er) af te sluiten waarschijnlijk, verder vind ik het niet echt geweldig aan de buitenkant, beetje Sovjet Unie stijl.
Dan zal de sfeer sowieso weer wat beter moeten, want die is de afgelopen jaren best matig.quote:Op maandag 22 juni 2020 18:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hmm, ik vind het van buiten prachtig, simpel maar een fijne uitstraling. Snap de klachten niet zo, maar smaken verschillen. Van binnen is het vooralsnog gewoon geen Kuip, maar wie weet komt dat vanzelf wel.
Het werd al een hoop beter in de tweede seizoenshelft, met name tegen NAC was het gewoon weer vanouds. Het was vooral iets van de twee seizoenen ervoor eigenlijk, toen het elftal weinig vernieuwd werd en er een beetje smaakmakers ontbraken (tevens waren het ook niet bepaald de meest spannende jaren). Onder Dick kwam eindelijk de beleving weer een beetje terug, onder Gio was het op een gegeven moment allemaal zo uitgeblust.quote:Op maandag 22 juni 2020 23:49 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan zal de sfeer sowieso weer wat beter moeten, want die is de afgelopen jaren best matig.
Netjes, hoop wel dat ze dan kiezen voor LED-screens en geen projecties op afstand.quote:Op maandag 22 juni 2020 16:51 schreef Caland het volgende:
[..]twitter:MishavdWaard twitterde op zondag 21-06-2020 om 14:03:16En hoe via het lichtplan Feyenoordvoetbal, evenementen en oranjevoetbal konden worden geprojecteerd (dit was nog onder ontwikkeling): 7/17 https://t.co/ybLKZRwhsd reageer retweet
Die wedstrijd tegen NAC was eerder een uitzondering.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 01:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het werd al een hoop beter in de tweede seizoenshelft, met name tegen NAC was het gewoon weer vanouds. Het was vooral iets van de twee seizoenen ervoor eigenlijk, toen het elftal weinig vernieuwd werd en er een beetje smaakmakers ontbraken (tevens waren het ook niet bepaald de meest spannende jaren). Onder Dick kwam eindelijk de beleving weer een beetje terug, onder Gio was het op een gegeven moment allemaal zo uitgeblust.
Messi Messi Kokcu komt eraanquote:Op dinsdag 23 juni 2020 10:41 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Wel grappig. Kökçü en Fer tegen Barcelona.
Veel succes.
Niet mee eens, vond het al weken weer prima, ook tegen Willem II. Omdat we er geen carnavalsfeestje van maken zoals in de Arena is het niet gelijk sfeerloos.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 09:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Die wedstrijd tegen NAC was eerder een uitzondering.
Dan heb je lage standaarden imo. Mag ook.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:02 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet mee eens, vond het al weken weer prima, ook tegen Willem II. Omdat we er geen carnavalsfeestje van maken zoals in de Arena is het niet gelijk sfeerloos.
Ja klopt wel. Maar na een paar uitgebluste seizoenen en dan die wanprestaties onder teringjaap was dat ook niet zo gek. Had er na afgelopen seizoenen ook niet meer echt zin in (uiteindelijk ben ik wel weer iedere wedstrijd dit seizoen geweestquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:13 schreef Caland het volgende:
Het was de eerste seizoenshelft vooral heel erg leeg vond ik. Dat heb ik eigenlijk al een tijdje niet meer meegemaakt op die manier (zal 2006-2010 zijn geweest), dat was vooral opvallend. En dan met name seizoenskaarthouders die niet komen opdagen en natuurlijk ook de vrije verkoop die logischerwijs net zo achterloopt.
Hey, jij vond die tweet van Depay leuk, over lage standaarden gesprokenquote:Op dinsdag 23 juni 2020 11:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan heb je lage standaarden imo. Mag ook.
Nee, ik vond het plaatje leuk. De tweet niet. Dat is iets anders.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 12:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hey, jij vond die tweet van Depay leuk, over lage standaarden gesproken
Moest dat nou weken duren?quote:Op woensdag 24 juni 2020 12:41 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Fer wil drie seizoenen
Feyenoord wil een seizoen
Het wordt twee seizoenen
Een geweldige oplossing voor beide partijen
We gaan alleen nog een linksbuiten halen en in de laatste week van augustus komt Ozyakup nog. Haps vertrekt nog, verder blijft de selectie hetzelfde.quote:
Met een (eindelijk!?) fitte Jorgensen een prima selectie. Ik hoop alleen nog wel op een extra rechtsback. Maar die zal niet komen. Hopen dan maar dat Geertruida zich gaat ontwikkelen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 13:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
We gaan alleen nog een linksbuiten halen en in de laatste week van augustus komt Ozyakup nog. Haps vertrekt nog, verder blijft de selectie hetzelfde.
Dit wordt onze transferzomer, heb je nog vragen?
Vergeet niet fluisterend te juichen.quote:
Donder op man. Alsof ik me ga laten verbieden te juichen.quote:Op woensdag 24 juni 2020 23:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Voor @:yats zijn dit allemaal prima maatregelen
Klopt, die goal van Obiku heb je gek genoeg nooit iets over gehoord.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ergens toch ook wel weer gek dat Veltman een van de enige spelers is die in de blessuretijd met een winnende goal een Klassieker in ons voordeel heeft beslecht. Tenminste, hij is de enige die ik mij kan herinneren.
Veltgod
Dat was verlenging, geen blessuretijd.quote:Op donderdag 25 juni 2020 19:50 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt, die goal van Obiku heb je gek genoeg nooit iets over gehoord.
Genieten. Maargoed, straks in zo'n situatie de fluisterjuich.quote:
Ze willen toch de grootste wedstrijden in het tweede deel van het seizoen proppen?quote:Op donderdag 25 juni 2020 21:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Genieten. Maargoed, straks in zo'n situatie de fluisterjuich.
twitter:peterkwint twitterde op donderdag 25-06-2020 om 22:01:37Goed dat @MarijnissenL in het Corona debat het zogenaamde ‘Veltman dilemma’ op tafel legt. https://t.co/jIUnUCeiFw reageer retweet
Alsof we tijdens Feyenoord-RKC niet euforisch kunnen reageren als we in de laatste seconde de winnende makenquote:Op donderdag 25 juni 2020 21:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ze willen toch de grootste wedstrijden in het tweede deel van het seizoen proppen?
bahiategenvvv.gifquote:Op donderdag 25 juni 2020 23:51 schreef H.FR het volgende:
[..]
Alsof we tijdens Feyenoord-RKC niet euforisch kunnen reageren als we in de laatste seconde de winnende maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |