Ik heb the dark side tot nu toe kunnen weerstaanquote:Op zondag 21 juni 2020 10:45 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Jij komt hier zonder PLAYER abbo? Schande!
Bizar. Mensen zonder PLAYER zijn niet serieus te nemen.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb the dark side tot nu toe kunnen weerstaan
Is dat familie van Gerard?quote:Op zondag 21 juni 2020 15:16 schreef El-Stinho het volgende:
https://www.metronieuws.n(...)het-bleek-een-kater/
@:Mani89
Zivkovic maakt Premier League-debuut bij volgende dreun voor Sheffield Unitedquote:Op zondag 21 juni 2020 17:51 schreef wimderon het volgende:
Gevoelige nederlaag flinke smet op Premier League-debuut Zivkovic
@:El-Stinho
The dark side zijn de nepsportfans, zij die geen PLAYER hebben dus.quote:Op zondag 21 juni 2020 11:26 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik heb the dark side tot nu toe kunnen weerstaan
quote:Op zondag 21 juni 2020 17:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
The dark side zijn de nepsportfans, zij die geen PLAYER hebben dus.
Het was maar een grapje hequote:
Cool, ik heb net Take On Me op gitaar gespeeld.quote:
Veel.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:03 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat verwachten jullie van Sigrid Kaag?
Ja, hoop dat ze D66 een beetje uit het slop kan trekken. Interessante achtergrond en ze kan D66 weer wat meer naar de sociale kant trekken.quote:
Een sterke vrouw maakt altijd veel los. De T heeft de messen ook al geslepen.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:19 schreef El-Stinho het volgende:
Momenteel zie ik op de socials mensen haar al neersabelen vanwege het fillempje bij haar announcement. Nog geen campagne geweest of wat.
Maar ook wel van de linkse zijde. D66 roept merk ik nogal wat verdeeldheid op van alle kanten.quote:Op zondag 21 juni 2020 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een sterke vrouw maakt altijd veel los. De T heeft de messen ook al geslepen.
Hoop voor je dat het niet gaat zoals bij Loesewies (of hoe schrijf je dat).quote:Op zondag 21 juni 2020 21:27 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een sterke vrouw maakt altijd veel los. De T heeft de messen ook al geslepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |