Dicht.quote:Op vrijdag 8 januari 2021 08:10 schreef Lord_Vetinari het volgende:
R&P / Moeder loopt weg met mijn vrienden
Geen OP.
quote:Op vrijdag 22 januari 2021 18:28 schreef scrupuleus het volgende:
Mag ie ook weer in een spoiler?
Overigens vind ik het nogal mensonterend om een topic open te laten als een ts dat niet wenst, om en over wie gaat het topic immers.
Reacties verwijderen en misinterpretaties zonder enige navraag is ook mij ten deel gevallen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:52 schreef Kreator het volgende:
Waarom zijn mijn reacties verwijderd?
@:lenny
In het topic over iq. Er stond niets tegen de policy of te persoonlijk. Geen gescheld. Het liep niet uit de hand.
Waarom dan toch die drang om weer posts te verwijderen?
Ik heb geen reacties van je verwijderd? Ik weet niet eens over welk topic je hebt. Dan moet @Lenny77 het zijn geweest?quote:
Er staat in het topic nota bene waarom er posts verwijderd zijn en ik heb de posts gelezen en er werd weldegelijk op de man gespeeld..quote:Op vrijdag 5 februari 2021 07:52 schreef Kreator het volgende:
Waarom zijn mijn reacties verwijderd?
@:lenny
In het topic over iq. Er stond niets tegen de policy of te persoonlijk. Geen gescheld. Het liep niet uit de hand.
Waarom dan toch die drang om weer posts te verwijderen?
Bedankt, moderator. Bemoei je er niet mee.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:30 schreef madam-april het volgende:
[..]
Er staat in het topic nota bene waarom er posts verwijderd zijn en ik heb de posts gelezen en er werd weldegelijk op de man gespeeld..
Ja denk het wel. Maar die reageert niet.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 18:09 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen reacties van je verwijderd? Ik weet niet eens over welk topic je hebt. Dan moet @:Lenny77 het zijn geweest?
Nee die zal wel een leven hebben.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Maar die reageert niet.
quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Bedankt, moderator. Bemoei je er niet mee.
quote:Op donderdag 4 februari 2021 22:34 schreef Lenny77 het volgende:
[modbreak]Een beetje opgeruimd, was niet makkelijk. Maar laten we het aub wat algemener houden en niet zo op de man spelen. Het gaat al snel richting onder de gordel dan.[/modbreak]
Mijn excuses, ben er.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 19:44 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja denk het wel. Maar die reageert niet.
-niet nodig, je strijd is met mij-. Mijn reactie was niet op de man. Deze wel trouwens. Het was gewoon normaal discussiėren.quote:
Dus als ik een topicreport maak, verwijder je de post? Goed om te weten.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 20:58 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Mijn excuses, ben er.
Ik heb een deel posts verwijderd ja. Voor een deel omdat er TR's zijn gekomen en voor een deel omdat het nogal hard op de man ging. Ik schreef in de modbreak dat dit niet simpel was omdat ik zowel jouw kant kon begrijpen (ter bescherming van partner van dutchguy) maar ook de kant van hem zelf. Hij werd bijna weg gezet als misbruiker van een kwetsbaar iemand. We weten niet hoe het daar aan toe gaat, maar mij lijkt dat als ze al 8 jaar samen zijn, dat het wel in orde zal zijn? Kan een aanname zijn natuurlijk.
Maar nogmaals.. vond het een moeilijke om te doen en er zijn ook geen gevolgen aan gegeven (geen notes of wat dan ook). Dus het is zeker niets persoonlijks!
Bij een topic report wordt gekeken of het iets is waar ingegrepen moet worden. Dus ook als jij een TR zou zetten. Ik heb die 2 blz een paar keer gelezen en even bekeken wat gedaan moest worden om goed te kunnen doen.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dus als ik een topicreport maak, verwijder je de post? Goed om te weten.
Verder zei ik nergens dat hij misbruik van dat meisje maakt (ik dacht het wel). Ik denkd at je me verwart met iemand anders.
Ik heb mijn reactie bewaard. Staat niks geks in.
Graag terugzetten! Is niks persoonlijks! Krijg je geen note.
Ongetwijfeld, maar nee dankje.quote:Op vrijdag 5 februari 2021 21:05 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
misschien doe je het wel een pak beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |