Pas op voor de volgende ban kree! (en op je hartslag!)quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:01 schreef kree het volgende:
Waarom is deze nu weer dicht?
R&P / Meisje uit USA leuk vinden?
Was er namelijk nog totaal niet mee klaar met en nog niet onderhand/. Of Zie geen reden om daar een slot op te gooien?
Zie er niet zoveel probleem in eigenlijk? ? Naja jammer weer.quote:Op zondag 9 augustus 2020 21:37 schreef Detroit het volgende:
[..]
Pas op voor de volgende ban kree! (en op je hartslag!)
Nouja kijk als het nou uit de hand loopt ok slotje dan. Maar ging het niet en het was niet alleen een topic over mij ook niet eens. Althans niet zo bedoelt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Mensen gaven Kree wel degelijk goede adviezen om zich beter te voelen: goede nachtrust, lichaamsbeweging, misschien meer iets voor LIF dan R&P maar vind het eigenlijk wel in beide passen.
Mag ik alleen maar in R&P posten als ik in het straatje van sommige mods mee praat of wat is de bedoeling hier?quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ga eens weg, jij komt alleen maar langs om te zeikviolen
TVP, ik ben hier helemaal geen mod, dus pak je blauwe zwarte Piet en ga lekker buitenspelen, kutkloonquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:24 schreef Fugue het volgende:
[..]
Mag ik alleen maar in R&P posten als ik in het straatje van sommige mods mee praat of wat is de bedoeling hier?
Jij bent butthurt omdat ik je wijs op abnormaal gedrag. Prima als je dat niet leuk vindt maar doe niet alsof ik daardoor alleen loop te trollenquote:Op zondag 30 augustus 2020 15:27 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
TVP, ik ben hier helemaal geen mod, dus pak je blauwe zwarte Piet en ga lekker buitenspelen, kutkloon
Jouw posts zijn doorgaans alleen bedoeld om me af te zeiken, je reageert bijna nooit constructief in de reeks, en dus neem ik even gevoeglijk aan dat je mij op persoon niet mag, en nu ga je hier ook nog effe zitten mauwen over het feit dat ik blauw ben.. Tevens is het sowieso al laf dat je dat met een kutkloon-account doet, Mw. de Beauvoir.quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jij bent butthurt omdat ik je wijs op abnormaal gedrag. Prima als je dat niet leuk vindt maar doe niet alsof ik daardoor alleen loop te trollen
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:55 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Jouw posts zijn doorgaans alleen bedoeld om me af te zeiken, je reageert bijna nooit constructief in de reeks, en dus neem ik even gevoeglijk aan dat je mij op persoon niet mag, en nu ga je hier ook nog effe zitten mauwen over het feit dat ik blauw ben.. Tevens is het sowieso al laf dat je dat met een kutkloon-account doet, Mw. de Beauvoir.
Als je me niet moet omdat mijn persoontje je feministische ikke teveel stimuleert, ga dan ook die confrontatie niet aan, want dan heb je aan mij precies een goeie
quote:Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Fugue het volgende:
[..]
Jij bent butthurt omdat ik je wijs op abnormaal gedrag.
Dit slaat toch ook nergens op.quote:Op zondag 30 augustus 2020 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hem heel lang binnen gehouden maar komt 'ie dan he;
Fuque off
Okok, ben al wegquote:Op zondag 30 augustus 2020 16:27 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, hallo, vecht die fittie maar in DM uit ofzo. R&P FB is daar niét de plek voor.
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 14:10 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hou ik niet zo van, ik fiks wel een roerei á la draak, beproefd en aloud geheim recept
Tegenwoordig krijg ik geen schuimbekkende DM's meer van de beste man naar aanleiding van TR's in R&P als er weer eens op de man gespeeld wordt en dat is heel fijn, maar dit lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2020 14:20:50 ]
Daar heb je wel een puntquote:Op donderdag 1 oktober 2020 15:21 schreef Modus het volgende:
Als je hier als user zit moet je idd niet dat soort besloten info naar buiten brengen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |