abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_194480251
Waarom is deze nu weer dicht?
R&P / Meisje uit USA leuk vinden?

Was er namelijk nog totaal niet mee klaar met en nog niet onderhand/. Of Zie geen reden om daar een slot op te gooien?
Do what you love, love what you do!
  zondag 9 augustus 2020 @ 21:37:17 #27
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_194480811
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:01 schreef kree het volgende:
Waarom is deze nu weer dicht?
R&P / Meisje uit USA leuk vinden?

Was er namelijk nog totaal niet mee klaar met en nog niet onderhand/. Of Zie geen reden om daar een slot op te gooien?
Pas op voor de volgende ban kree! (en op je hartslag!)
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_194481150
quote:
0s.gif Op zondag 9 augustus 2020 21:37 schreef Detroit het volgende:

[..]

Pas op voor de volgende ban kree! (en op je hartslag!)
Zie er niet zoveel probleem in eigenlijk? ? Naja jammer weer.
Vwhaal gaat nog gewoon door btw. Maar ok die horen jullie nooit meer. Want topic gemaakt wat echt niet kon enzo.... /einde fok
pi_194590332
R&P / Depressie & Angst #167 dikke knuffel voor iedereen hier!

Als ik de originele post goed onthouden heb vind ik dit wel een heel robuuste edit.
Volgens mij vertelde de user over van alles wat zijn leven zwaar maakte. En dat ZM gedachten (die niet gelijk zijn aan uitvoeren van of hulp vragen bij.. ) daar ook onderdeel van uitmaken.
Ik ken de policy van FOK!, dus snap dat dat stukje eruit gaat. Maar om ook de rest van het verhaal van iemand, die voor het eerst hier post, zo weg te gummen... wat een welkom :{

Als de user zijn tekst heeft geëdit naar alleen het ZM stuk, en ik heb die edit niet meer gezien, dan trek ik mijn opmerking hier terug.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_194605771
Bedankt voor het terugzetten van de zaken die volgens de policy wel mogen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Forum Admin dinsdag 18 augustus 2020 @ 15:56:05 #31
58651 crew  murp
murp
pi_194617993
En nee kree, hij gaat niet meer open.
pi_194671840
Nou het ging wel degelijk over wat? Vind die hele slot weer niet terecht. Was nog niet eens uitgepraat. Doe maar weer open.

Of vinden jullie het vooral leuk om alles van mij op slot te doen? Dat hele topic en fok regels zie ik er nl niks in waarom.
pi_194671924
Mensen gaven Kree wel degelijk goede adviezen om zich beter te voelen: goede nachtrust, lichaamsbeweging, misschien meer iets voor LIF dan R&P maar vind het eigenlijk wel in beide passen.
pi_194672661
quote:
15s.gif Op vrijdag 21 augustus 2020 22:55 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Mensen gaven Kree wel degelijk goede adviezen om zich beter te voelen: goede nachtrust, lichaamsbeweging, misschien meer iets voor LIF dan R&P maar vind het eigenlijk wel in beide passen.
Nouja kijk als het nou uit de hand loopt ok slotje dan. Maar ging het niet en het was niet alleen een topic over mij ook niet eens. Althans niet zo bedoelt.

Derhalve slotje onterecht. Zie maar wat je ermee doet nog mods. Gewoon weer open zou de juiste optie zijn.

Ben eigenlijk beetje klaar met die slot en ban happy mods. Als er reden voor is ok doe? Was het in dat topic?

Afgezien nog advies en naar mij die werden gegeven. Er was nog echt wel ruimte open voor ieder ander.
Onterecht wel.
pi_194673088
Verwacht niet dat ie weer open gaat en geen zin om er verder over te zeuren ook. Maar is dat volgens de policy ja of nee. Denk iets te snel gesloten wel. En ben er wel pissed over want doe ook moeite om weer eens wat uit te leggen. En was nog lang niet klaar, maar kon de volgende reactie al weg tyfen omdat al slot ineens.

Thanks mods.

Owhja voeg toe aan off-day mods die dan een serieus bedoelt topic sluiten. :%

Nog meer off-day enzo alweer.

[ Bericht 7% gewijzigd door kree op 22-08-2020 00:15:24 ]
pi_194794961
quote:
82s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:22 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Ga eens weg, jij komt alleen maar langs om te zeikviolen :W
Mag ik alleen maar in R&P posten als ik in het straatje van sommige mods mee praat of wat is de bedoeling hier?
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:27:37 #37
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194795037
quote:
1s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:24 schreef Fugue het volgende:

[..]

Mag ik alleen maar in R&P posten als ik in het straatje van sommige mods mee praat of wat is de bedoeling hier?
TVP, ik ben hier helemaal geen mod, dus pak je blauwe zwarte Piet en ga lekker buitenspelen, kutkloon :W
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194795100
quote:
7s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:27 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

TVP, ik ben hier helemaal geen mod, dus pak je blauwe zwarte Piet en ga lekker buitenspelen, kutkloon :W
Jij bent butthurt omdat ik je wijs op abnormaal gedrag. Prima als je dat niet leuk vindt maar doe niet alsof ik daardoor alleen loop te trollen
  zondag 30 augustus 2020 @ 15:55:33 #39
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194795742
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Jij bent butthurt omdat ik je wijs op abnormaal gedrag. Prima als je dat niet leuk vindt maar doe niet alsof ik daardoor alleen loop te trollen
Jouw posts zijn doorgaans alleen bedoeld om me af te zeiken, je reageert bijna nooit constructief in de reeks, en dus neem ik even gevoeglijk aan dat je mij op persoon niet mag, en nu ga je hier ook nog effe zitten mauwen over het feit dat ik blauw ben.. Tevens is het sowieso al laf dat je dat met een kutkloon-account doet, Mw. de Beauvoir.

Als je me niet moet omdat mijn persoontje je feministische ikke teveel stimuleert, ga dan ook die confrontatie niet aan, want dan heb je aan mij precies een goeie 14.gif
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_194795874
quote:
7s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:55 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Jouw posts zijn doorgaans alleen bedoeld om me af te zeiken, je reageert bijna nooit constructief in de reeks, en dus neem ik even gevoeglijk aan dat je mij op persoon niet mag, en nu ga je hier ook nog effe zitten mauwen over het feit dat ik blauw ben.. Tevens is het sowieso al laf dat je dat met een kutkloon-account doet, Mw. de Beauvoir.

Als je me niet moet omdat mijn persoontje je feministische ikke teveel stimuleert, ga dan ook die confrontatie niet aan, want dan heb je aan mij precies een goeie 14.gif
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 15:30 schreef Fugue het volgende:

[..]

Jij bent butthurt omdat ik je wijs op abnormaal gedrag.
  zondag 30 augustus 2020 @ 16:19:56 #41
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194796319
Ik heb hem heel lang binnen gehouden maar komt 'ie dan he;

Fuque off :W
  roze zondag 30 augustus 2020 @ 16:21:55 #42
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_194796359
quote:
81s.gif Op zondag 30 augustus 2020 16:19 schreef Sounddragon het volgende:
Ik heb hem heel lang binnen gehouden maar komt 'ie dan he;

Fuque off :W
Dit slaat toch ook nergens op.
Your beauty never ever scared me.
  Moderator zondag 30 augustus 2020 @ 16:27:02 #43
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_194796471
Ja, hallo, vecht die fittie maar in DM uit ofzo. R&P FB is daar niét de plek voor.
Breitling - Instruments for Professionals
  zondag 30 augustus 2020 @ 16:32:58 #44
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_194796600
quote:
0s.gif Op zondag 30 augustus 2020 16:27 schreef CoolGuy het volgende:
Ja, hallo, vecht die fittie maar in DM uit ofzo. R&P FB is daar niét de plek voor.
Okok, ben al weg O-)

She's Foe-listed, klaar mee. :)
pi_195365065
quote:
80s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:10 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Hou ik niet zo van, ik fiks wel een roerei á la draak, beproefd en aloud geheim recept 8-)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegenwoordig krijg ik geen schuimbekkende DM's meer van de beste man naar aanleiding van TR's in R&P als er weer eens op de man gespeeld wordt en dat is heel fijn, maar dit lijkt me ook niet helemaal de bedoeling.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 01-10-2020 14:20:50 ]
pi_195365403
Maar jij hebt daar precies niks mee te maken in R&P, vraag maar na bij de FA's. :) @murp @Pharkus

@CoolGuy en @Lenny77 weten me prima te vinden in DM en heb altijd goed contact met ze (nog nooit naar aanleiding hiervan gehad trouwens). ;)
  Forum Admin donderdag 1 oktober 2020 @ 15:40:44 #49
58651 crew  murp
murp
pi_195366398
Ik heb even wat berichten gewist. Ik pak het verder wel op
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:41:17 #50
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_195366407
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:21 schreef Modus het volgende:
Als je hier als user zit moet je idd niet dat soort besloten info naar buiten brengen.
Daar heb je wel een punt :@ . ik had dat idd misschien beter een beetje anders kunnen doen, maar ik vind het nou niet meteen 'lekken', het is niet dat ik de agendapunten van de vergadering van gisteravond heb gepost ofzo, maar het is niet chique.

@Chia

Mijn oprechte excuses, had ik niet moeten doen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')