Ja, die bedenkingen hebben wel meer mensen bij het topic. Maar in het topic zelf gebeurt niks verkeerds, dus dat is op zich niet tegen de policy. Ik deel je mening echter wel, en zal hem op slot zetten en kijken of ik achter nog een mening kan krijgen over dit topic.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:39 schreef 01100101 het volgende:
R&P / Moordenaars
[..]
Ik pak even deze quote erbij, omdat ik het relevant vind voor het wel of niet openblijven van het topic. Als ik de posts zo van TS lees, vraag ik me af of hij voldoende zelfinzicht heeft om dit specifiek probleem bij hulpverlening aan te kaarten. Het is het goed recht van TS om niet gedetailleerd over zijn strafzaak op Fok uit te weiden, al denk ik wel dat het veel ernstiger is dan de summiere beschrijving hier en soortgelijke topics van TS.
Dat TS een straf krijgt voor het sturen van bedreigingen, niet inziet wat voor een effect dat op de ander heeft en dan ook nog eens zo'n topic opent, doet me vrezen voor waar hij toe in staat is. Dit is ernstige psychische problemen + mogelijk gevaar voor anderen. Ik weet niet of een topic zoals deze daarom open moet blijven.
Mijn topic is gewoon volgens de regels. Verder zijn jullie echt mietjes als jullie bang voor mij zijn. Ik ben geen psychopaat. CoolGuy, ik ben best aardig IRl hoor. Je kan mijn topic openlaten.quote:Op zondag 22 augustus 2021 18:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, die bedenkingen hebben wel meer mensen bij het topic. Maar in het topic zelf gebeurt niks verkeerds, dus dat is op zich niet tegen de policy. Ik deel je mening echter wel, en zal hem op slot zetten en kijken of ik achter nog een mening kan krijgen over dit topic.
Op basis daarvan blijft het dicht of gaat het terug open.
Denk je dat dit handig is, wat je nu doet?quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:05 schreef Keep_Walking het volgende:
[..]
Mijn topic is gewoon volgens de regels. Verder zijn jullie echt mietjes als jullie bang voor mij zijn. Ik ben geen psychopaat. CoolGuy, ik ben best aardig IRl hoor. Je kan mijn topic openlaten.
Waarom zou het dicht moeten, dan? Ik heb niks verkeerd gedaan in het topic, toch?quote:Op zondag 22 augustus 2021 23:17 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Denk je dat dit handig is, wat je nu doet?
Het ligt achter. Het gaat open als het weer open gaat en anders niet.
Dat is vooral verwarrend geworden omdat de originele OP er niet meer in staan, maar het app/sites topic is bedoeld om dáárover te discussiëren en het andere topic is bedoeld om daadwerkelijke dates te delen.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:45 schreef kanovinnie het volgende:
Ik kan me voorstellen dat deze vraag al 20 keer beantwoord is, maar waarom is er een datingapp en een dating topic? Er is een hele grote overlap van wat er in de topics besproken word.
Dat is correct, maar die topics lopen al sinds jaar en dag gewoon in mekaar over.quote:Op zondag 5 september 2021 10:45 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat is vooral verwarrend geworden omdat de originele OP er niet meer in staan, maar het app/sites topic is bedoeld om dáárover te discussiëren en het andere topic is bedoeld om daadwerkelijke dates te delen.
Maar hopelijk leest de moderatie mee hier!
Maar kunnen de OP nog aangepast worden zodat het misschien wél duidelijker wordt voor iedereen? Dan wordt de kans dat het gaat overlopen weer een stuk kleiner want het zijn wmb wel echt twee verschillende topicsquote:Op zondag 5 september 2021 13:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat is correct, maar die topics lopen al sinds jaar en dag gewoon in mekaar over.
Dat kan ja, maar ik blijf niet bezig met die topicreeksen, want 'destijds' waren de OPs heel erg duidelijk, daar werd ook op gemod, en toen ontplofte het FB topic zowat want het was allemaal maar onzin. Prima, toen hebben we dat los gelaten en we zijn niet eens zo héél erg veel verder qua tijd, en nu moeten we de duidelijke OP's weer terug zetten etc etc.quote:Op zondag 5 september 2021 13:19 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Maar kunnen de OP nog aangepast worden zodat het misschien wél duidelijker wordt voor iedereen? Dan wordt de kans dat het gaat overlopen weer een stuk kleiner want het zijn wmb wel echt twee verschillende topics
Voor als je dit morgen terugleest:quote:Op zondag 5 september 2021 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar ik blijf niet bezig met die topicreeksen, want 'destijds' waren de OPs heel erg duidelijk, daar werd ook op gemod, en toen ontplofte het FB topic zowat want het was allemaal maar onzin. Prima, toen hebben we dat los gelaten en we zijn niet eens zo héél erg veel verder qua tijd, en nu moeten we de duidelijke OP's weer terug zetten etc etc.
Zo blijven we in een cirkeltje gaan. Dus nee, ik ga dat niet aanpassen, want als we dat gaan doen moet ik er vervolgens ook weer op gaan modden, en dan krijgen we hetzelfde gedoe als destijds weer terug, en daar heb ik gewoon geen zin in.
Het is niet gezegd dat de OP niet aangepast mag worden, dat mag je met alle plezier doen in een volgend topic, maar als het dan weer gedoe wordt dan sluit ik gewoon een van de reeksen.
Als ik dit morgen ofzo terug lees sta ik er misschien wat genuanceerder in want je treft me echt niet op een goed moment nu (maar dat kon jij niet weten).
Keep it cool, guy.quote:Op zondag 5 september 2021 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Dat kan ja, maar ik blijf niet bezig met die topicreeksen, want 'destijds' waren de OPs heel erg duidelijk, daar werd ook op gemod, en toen ontplofte het FB topic zowat want het was allemaal maar onzin. Prima, toen hebben we dat los gelaten en we zijn niet eens zo héél erg veel verder qua tijd, en nu moeten we de duidelijke OP's weer terug zetten etc etc.
Zo blijven we in een cirkeltje gaan. Dus nee, ik ga dat niet aanpassen, want als we dat gaan doen moet ik er vervolgens ook weer op gaan modden, en dan krijgen we hetzelfde gedoe als destijds weer terug, en daar heb ik gewoon geen zin in.
Het is niet gezegd dat de OP niet aangepast mag worden, dat mag je met alle plezier doen in een volgend topic, maar als het dan weer gedoe wordt dan sluit ik gewoon een van de reeksen.
Als ik dit morgen ofzo terug lees sta ik er misschien wat genuanceerder in want je treft me echt niet op een goed moment nu (maar dat kon jij niet weten).
Ja precies, tweedeling tussen online daten én daadwerkelijke date-ervaringenquote:Op zondag 5 september 2021 17:54 schreef M1stral het volgende:
Ik denk dat gezien de datingtopics het wellicht een idee is het ene topic daadwerkelijk voor dates te houden en de andere gewoon een soort van verkapt social media topic te maken, hoe contact te leggen met het andere geslacht
Nu zie je in beide topics dezelfde onderwerpen terugkomen.
Wat een feest der herkenningquote:Op zondag 5 september 2021 13:42 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik schreef hierboven toch al dat er géén gedoe is nu? Het is alleen handiger om de OP weer te herstellen zodat het ook voor nieuwkomers duidelijk is wat het verschil is. Verder hoeft er niet gemodereerd te worden en lopen de topics gewoon goed....quote:
Maar als het nu goed gaat, dan is het dus ook duidelijk zonder een OP aanpassing? Dus die topics lopen niet door elkaar heen?quote:Op maandag 6 september 2021 12:02 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik schreef hierboven toch al dat er géén gedoe is nu? Het is alleen handiger om de OP weer te herstellen zodat het ook voor nieuwkomers duidelijk is wat het verschil is. Verder hoeft er niet gemodereerd te worden en lopen de topics gewoon goed....
Het was vooral bedoeld om kanovinnie te helpen die hierboven al de vraag stelde dus nee: zonder een OP aanpassing wordt het niet duidelijker. Begrijp uberhaupt niet waarom die OP steeds om zeep geholpen worden.....quote:Op maandag 6 september 2021 12:11 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Maar als het nu goed gaat, dan is het dus ook duidelijk zonder een OP aanpassing? Dus die topics lopen niet door elkaar heen?
Oke, dus er is wél een OP aanpassing nodig, want het is NU onduidelijk en het resultaat daarvan is dat die topics door elkaar heen lopen als het ware?quote:Op maandag 6 september 2021 12:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Het was vooral bedoeld om kanovinnie te helpen die hierboven al de vraag stelde dus nee: zonder een OP aanpassing wordt het niet duidelijker. Begrijp uberhaupt niet waarom die OP steeds om zeep geholpen worden.....
Nou, zou liever zien dat er in het ene topic over sites/apps word geschreven en in het andere over daadwerkelijke dates....wmb wel degelijk twee verschillende topics, maar misschien denk ik daar als enige zo over....quote:Op maandag 6 september 2021 12:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Oke, dus er is wél een OP aanpassing nodig, want het is NU onduidelijk en het resultaat daarvan is dat die topics door elkaar heen lopen als het ware?
Ja, ik snap dat je dat wil, en dat is exact waar die 2 topics voor bedoeld waren, en wat er gebeurde is dat niemand zich daar aan hield want dat was allemaal maar 'onzin', en stug doorgingen met posts voor het ene topic plaatsen in het topic dat daar niét voor was.quote:Op maandag 6 september 2021 14:39 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nou, zou liever zien dat er in het ene topic over sites/apps word geschreven en in het andere over daadwerkelijke dates....wmb wel degelijk twee verschillende topics, maar misschien denk ik daar als enige zo over....
Ik snap echt niet waarom er dan ineens gemodt moet worden want het loopt op zich nu niet door elkaar heen. Vind het vooral storend dat er nu OP met één zin zijn wat nieuwelingen niet echt aanspoort om mee te gaan posten omdat er nu geen duidelijkheid wordt gegeven. Waarom lukt het mensen ook eigenlijk niet om die OP heel te laten bij het openen van een nieuw deel?quote:Op maandag 6 september 2021 14:44 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, ik snap dat je dat wil, en dat is exact waar die 2 topics voor bedoeld waren, en wat er gebeurde is dat niemand zich daar aan hield want dat was allemaal maar 'onzin', en stug doorgingen met posts voor het ene topic plaatsen in het topic dat daar niét voor was.
Dat bedoelde ik dus eerder met, dat ga ik me niet allemaal weer op de nek halen, want dan moét ik er ook op gaan modden, want dan is er duidelijkheid, en als iemand zich daar niet aan houdt (wat de vorige keer en de keer daarvoor en de keer daarvoor en de ke..... @:Samzz ) moet ik weer gaan modden, en dan begint het hele circus weer van voor af aan, want een circus was het m.b.t. die 2 topics.
Dat ga ik dus niet doen. Dan sluit ik gewoon 1 topic en veel plezier. Dit is anders een gebed zonder eind want exáct dit is al meerdere keren voorgevallen, en aan die steen stoot ik me geen 2e keer.
Waarom? "The best predictor of future behaviour is relevant past behaviour".quote:Op maandag 6 september 2021 14:49 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waarom er dan ineens gemodt moet worden want het loopt op zich nu niet door elkaar heen. Vind het vooral storend dat er nu OP met één zin zijn wat nieuwelingen niet echt aanspoort om mee te gaan posten omdat er nu geen duidelijkheid wordt gegeven. Waarom lukt het mensen ook eigenlijk niet om die OP heel te laten bij het openen van een nieuw deel?
Nou dan geef ik het opquote:Op maandag 6 september 2021 14:50 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Waarom? "The best predictor of future behaviour is relevant past behaviour".![]()
Dus het loopt nu niet door elkaar heen? Nou, "never change a working system"![]()
![]()
Volgens mij, als je gewoon klikt op de knop 'open nieuw deel', dan zou er niks stuk moeten gaan, want volgens mij wordt dan de OP gewoon over genomen. Moet je er natuurlijk niet in gaan lopen rommelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |