Ik ga lasagnette maken, lekker makkelijk.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb juist moeite met wereldgerechten, vind het allemaal geen lekkere dingen, behalve bobotie, maar om nou nog weken bobotie te eten
Je hoeft het pakje niet precies na te maken he.quote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:06 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb juist moeite met wereldgerechten, vind het allemaal geen lekkere dingen, behalve bobotie, maar om nou nog weken bobotie te eten
Het gaat of bami of risotto worden. Maar dan in naamquote:Op dinsdag 28 juli 2020 19:13 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hoeft het pakje niet precies na te maken he.Zit toch vast wel iets van een gerecht tussen? Risotto, burrito, kip tandoori, roti, paella, tabouleh. Je kan echt een miljoen kanten op.
Je linkje is stukquote:Op donderdag 6 augustus 2020 13:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
De OP is weer bijgewerkt. Jullie suggesties zijn meegenomen, voor zover deze nog niet eerder zijn gekookt en haalbaar zijn.
Vind ik een goed idee en dan als het kan geen zondag ?quote:Op vrijdag 17 juli 2020 13:00 schreef Barreltje het volgende:
misschien ook gewoon over naar 1 keer per week ? dan blijft de reeks iig wat langer bestaan ?
Waarom geen zondag? Hebben de meeste mensen juist tijd om uitgebreid te kokenquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:02 schreef Sorella het volgende:
l
[..]
Vind ik een goed idee en dan als het kan geen zondag ?
Wij doen altijd makkelijk, maar de meerderheid beslist hoorquote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom geen zondag? Hebben de meeste mensen juist tijd om uitgebreid te koken
Eventueel zou je ook in 1 week, bv van zondag t/m zaterdag, uit een land 1x zoet en 1x hartig kunnen maken. Dan kan je je eigen eten op een dag in die stijl doen, maar je kan het ook verdelen over de week.quote:Op zaterdag 15 augustus 2020 10:27 schreef Sorella het volgende:
[..]
Wij doen altijd makkelijk, maar de meerderheid beslist hoor
Of je maakt er 'weekend' van. Kunnen mensen zelf een dag bepalen.quote:Op vrijdag 14 augustus 2020 22:15 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Waarom geen zondag? Hebben de meeste mensen juist tijd om uitgebreid te koken
Zelf maken was wel de bedoeling. En nu baal ik extra dat ik er zondag niet benquote:Op dinsdag 25 augustus 2020 21:19 schreef Hupje het volgende:
Zondag staat er worst op het programma. Wat zijn de eisen? Als je die zelf moet maken, haak ik af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |