Heel goed, de selectie moet je uitbreiden. En dan over een paar jaar weet je wie echt geschikt is om voor mini-ToT te gaan zorgen en hem gelukkig kan maken.quote:Op zondag 21 juni 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
Nou, Mini-ToT z'n harem wordt steeds groter!Een meisje dat hem eerst maar stom vond, vindt hem nu juist heel leuk!
De player!quote:Op zondag 21 juni 2020 14:07 schreef ToT het volgende:
Nou, Mini-ToT z'n harem wordt steeds groter!Een meisje dat hem eerst maar stom vond, vindt hem nu juist heel leuk!
Hij kreeg net ook al een kusje!quote:
Nee totaal niet. Hoe is het met jou?quote:
Zozo, je zal het er maar druk mee hebben héquote:Op zondag 21 juni 2020 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kreeg net ook al een kusje!
Ik had hem net wel weer naar huis genomen omdat het tijd werd voor zijn middagslaapje, en al gauw stond zijn vriendinnetje aan de deur van dat hij weer naar buiten moest komen.
Toen ik zei dat hij nog niet in slaap gevallen was, wilde ze binnen komen om hem te zien, en het kostte me VERDOMD veel moeite om haar buiten de deur te houden!Ja anders zou hij echt niet meer gaan slapen!
Kort na haar vertrek is hij alsnog in slaap gevallen.
Mwah.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:44 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nee totaal niet. Hoe is het met jou?
Ziet er naar uit dat mijn ouders er niet meer uitkomen en gaan scheiden.quote:
quote:Op zondag 21 juni 2020 18:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat mijn ouders er niet meer uitkomen en gaan scheiden.
Nope. Als het zo is, dan ga ik echt op mezelf. Dan maar huur ipv koopquote:Op zondag 21 juni 2020 18:46 schreef stokj het volgende:
Sterkte Kopje! Dat is geen fijne tijd om tegemoet te gaan.
Heel veel sterkte!quote:Op zondag 21 juni 2020 18:45 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Ziet er naar uit dat mijn ouders er niet meer uitkomen en gaan scheiden.
Hou al je opties open. En probeer in deze periode ook goed op jezelf te letten.quote:Op zondag 21 juni 2020 18:47 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Nope. Als het zo is, dan ga ik echt op mezelf. Dan maar huur ipv koop
Dankjequote:
Optie koop is er dan niet bij, want te weinig geld. Hoefde nog maar een maand of 4/5 te sparen, zou volgend jaar dan wel kunnen gaan kijken. Maar dat zit er dan niet in. Ik zie wel..quote:Op zondag 21 juni 2020 18:52 schreef stokj het volgende:
Hou al je opties open. En probeer in deze periode ook goed op jezelf te letten.
Haha! Kinderen!quote:Op zondag 21 juni 2020 15:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij kreeg net ook al een kusje!
Ik had hem net wel weer naar huis genomen omdat het tijd werd voor zijn middagslaapje, en al gauw stond zijn vriendinnetje aan de deur van dat hij weer naar buiten moest komen.
Toen ik zei dat hij nog niet in slaap gevallen was, wilde ze binnen komen om hem te zien, en het kostte me VERDOMD veel moeite om haar buiten de deur te houden!Ja anders zou hij echt niet meer gaan slapen!
Kort na haar vertrek is hij alsnog in slaap gevallen.
Hey stokj, alles strak rondom de zak?quote:Op zondag 21 juni 2020 22:58 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Amee whatsup meid, alles flits in de slip?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |