Ook goedemorgenquote:Op maandag 22 juni 2020 23:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Heb je die film weleens gezien, Renesse?
En over Salou maar te zwijgen. 3 vrienden van de sportclub gingen daar naar toe. Werden ze helemaal dronken en stoned. Hadden ze 3 meiden versierd en meegenomen naar hun hotelkamer. In één van die hotelkamers een grote orgie. Meisje A is bezig met vriend A. Meisje B met vriend B en meisje C met vriend C. Vriend A is meisje A aan het eten op bed. Meisje A wilt gepakt worden en gaat alvast doggy klaar staan aan de bedrand. Vriend A pakt condooms maar heeft niet door dat vriend B denkt van 'oh meisje A wilt en ik mag nu' en pakt meisje A. Vriend A komt terug en denkt dat meisje A geen doggy meer wilt maar juist staand van achteren en propt zijn slurf in de goever van vriend B.
Sindsdien zijn ze nooit meer samen op vakantie gegaan.
@haags_kwartiertje we missen jequote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:23 schreef ToT het volgende:
Drukte hier!Komt Haags überhaupt nog terug hier? Hij zit elders wel weer vrolijk te spammen.
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 14:23 schreef ToT het volgende:
Drukte hier!Komt Haags überhaupt nog terug hier? Hij zit elders wel weer vrolijk te spammen.
Hoiquote:
Okee dan!quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker, anders maar dikke prima
Ik wilde zeggen Nice. Maar waar gaat de reis heen in France?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Okee dan!
Ja wij flikkeren hier maandag ff een tijdje op.
Frankrijk.
Binnen Nederland of buiten?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:20 schreef noodgang het volgende:
Wij zijn ook nog op zoek naar een mooie plek om een weekje heen te gaan in juli
Noordelijk deel van Causses du Quercy. Omgeving van Rocamadour.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde zeggen Nice. Maar waar gaat de reis heen in France?
quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:20 schreef noodgang het volgende:
Ok dit heb ik even opgezocht haha :quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Noordelijk deel van Causses du Quercy. Omgeving van Rocamadour.
Zeker, als er nog wat toffe natuur bij in de buurt is helemaalquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:23 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind je zoiets leuk? Met een lading ruïnes van oude kastelen, een stapel grotten en meer van dat soort meuk?
Ja ik ben er 15 jaar geleden geweest met mijn toenmalige vriendin.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:24 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ok dit heb ik even opgezocht haha :
Ziet er leuk uit
Gewoon Duitsland Zwartewoudquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:20 schreef noodgang het volgende:
Lekker hoorquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik ben er 15 jaar geleden geweest met mijn toenmalige vriendin.
Ik kon het terrein waar we toen waren niet meer terug vinden, maar we gaan nu 18 km verderop zitten in ook een mooie omgeving, maar we zullen waarschijnlijk wel veel rond gaan reizen in de omgeving die ik nog wat ken; da's echt ERG mooi!
Veel heuvels met grasvelden en bijbehorende bloemen en wat bossen enzo.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:24 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker, als er nog wat toffe natuur bij in de buurt is helemaal
Goeie vraagquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Veel heuvels met grasvelden en bijbehorende bloemen en wat bossen enzo.Niet echt een ongerepte natuur, maar waar vind je dat nog?
9 - 10 dagen is de planning, maar we kunnen er eventueel nog iets aan vast plakken.quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Lekker hoorhoe lang ga je?
Genotquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:27 schreef ToT het volgende:
[..]
9 - 10 dagen is de planning, maar we kunnen er eventueel nog iets aan vast plakken.
Op social media?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:29 schreef ToT het volgende:
Ff een paar pica's online slingeren van de omgeving waar we naar toe gaan.
Vorig jaar simonswaldquote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:27 schreef noodgang het volgende:
[..]
Daar ben ik wel aan het kijken of ik een tof huisje kan vinden via airbnb ofzo
Nog tips?
Ga je er voor?quote:Op dinsdag 23 juni 2020 15:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ga maffen dan!
En daarna gewoon weer hier terugkomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |