quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:35 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hij mag bij mij wel komen stage lopen![]()
Die is al behoorlijk actief deze ochtendquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe!
En nu speelt hij met de mop-emmer.
Lekker! Franse wijntjes en kaasjes eten.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Haha ach jawel.
Binnenkort 1 - 2 weekjes naar Frankrijk!
Dat zou best kunnen. Ik zat echter te denken of ze wel al dat apparatuur na elke knipbeurt wel reinigen. Zoals de schaar en tondeuse.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:34 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk moet je wel telefonisch een afspraak maken
Dat deden ze hier sowieso al, maar dit is nog echt zo'n 'ouderwetse' kapsalon die vroeger het vak nog echt geleerd hebben en zelf dit bedrijf hebben opgebouwdquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:36 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen. Ik zat echter te denken of ze wel al dat apparatuur na elke knipbeurt wel reinigen. Zoals de schaar en tondeuse.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:35 schreef stokj het volgende:
[..]
Lekker! Franse wijntjes en kaasjes eten.
Dat is wel mooi om te zien zo een historie.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:38 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Dat deden ze hier sowieso al, maar dit is nog echt zo'n 'ouderwetse' kapsalon die vroeger het vak nog echt geleerd hebben en zelf dit bedrijf hebben opgebouwd
Schimmelkaas is goed voor je gezondheid.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:40 schreef ToT het volgende:
[..]Zeker!
Die echt oude harde stinkkaas!![]()
We gaan naar een beetje midden-zuid Frankrijk in eerste instantie. Noordelijk deel van Causses du Quercy.
Zeker!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:53 schreef stokj het volgende:
[..]
Dat is wel mooi om te zien zo een historie.
Grote steden willen we nog ff een beetje ontlopen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:54 schreef stokj het volgende:
[..]
Schimmelkaas is goed voor je gezondheid.
Toulouse is er verderop zie ik. Wel leuk!
Gelijk heb je. Voordat je het weet hoest er iemand in je nek.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Grote steden willen we nog ff een beetje ontlopen.Gewoon een relaxete vakantie zonder corona of Black Lives Matters.
Hoezo denk je dat ik een hond heb?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 16:30 schreef stokj het volgende:
@:cinderelladreamer deed jouw hond dit ook met jouw zoon
[ afbeelding ]
Dacht dat jij wel van de dieren wasquote:Op zaterdag 20 juni 2020 17:06 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Hoezo denk je dat ik een hond heb?![]()
Maar wel cute deze
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 18:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Vond twee aapjes als 'huisdier' wel genoeg
De kleine dorpjes zijn sowieso tof. Maar stel je komt in een klein dorpje en er wonen allemaal mensen van een Afrikaanse komaf, hebben ze dat gekocht om daar te wonen, zodat ze geen last hebben van racisme, kom jij er de boel verneuken.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Grote steden willen we nog ff een beetje ontlopen.Gewoon een relaxete vakantie zonder corona of Black Lives Matters.
Gaan ze hem racissen. Haha!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:00 schreef Fernweh het volgende:
[..]
De kleine dorpjes zijn sowieso tof. Maar stel je komt in een klein dorpje en er wonen allemaal mensen van een Afrikaanse komaf, hebben ze dat gekocht om daar te wonen, zodat ze geen last hebben van racisme, kom jij er de boel verneuken.
Brrr heb er nog 2 staan...had er ooit 3 gekocht..bocht man net wijn ofzoquote:Op zaterdag 20 juni 2020 19:21 schreef Amee het volgende:
[..]
Jaaaaa. Nieuwe smaak van Grolsch. Blonde Saison ofzo. Beetje zoetig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |