Ja, dat is het ding, geen idee nog. Dinsdag flauwgevallen, slecht praten, moeilijk balans houden, gezicht doof, lopen bijna niet, maar alle onderzoeken geven tot nu toe "prima!" aan.quote:
Oei, sterkte makker!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja, dat is het ding, geen idee nog. Dinsdag flauwgevallen, slecht praten, moeilijk balans houden, gezicht doof, lopen bijna niet, maar alle onderzoeken geven tot nu toe "prima!" aan.
Je moeder zit ook op FOK!?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Erg jaloers. Dit gaat nog weleens fout bij mij.
Heb ik van m’n moeder (kop hem alvast in).
BUG / [BUG] 3 keer JavaScript alert 'secure' bij pagina bezoekquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
An embedded page on this page says
secure
krijg bij ieder click op een nieuwe pagina te zien, wat is dat?
dank jequote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:44 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
BUG / [BUG] 3 keer JavaScript alert 'secure' bij pagina bezoek
Heb ik ookquote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
secure
DANNY NEEM JE ROTZOOI MEE!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
secure
Ze zijn bezig om dark mode te implementeren.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 10:43 schreef Tarado het volgende:
secure
Graag je reactie in kiwi-topic.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hallo maat.(iedereen negeert je verder dus ik offer me wel op)
Ik heb echt nog nooit op het merk kiwi gelet als ik kiwi koop. Voor mij zijn kiwi's gewoon kiwi'squote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Graag je reactie in kiwi-topic.
Ik word heel moe van al die films/series over negers. Spotify suggereerde laatst ook al een BLM playlist. Oprotten.quote:
Alles op de zwarte lijst!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 11:37 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik word heel moe van al die films/series over negers. Spotify suggereerde laatst ook al een BLM playlist. Oprotten.
Gedoucht en andijviestamppot als ontbijt. Ben weer helemaal het mannetjequote:
tijd om te trainen dusquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Gedoucht en andijviestamppot als ontbijt. Ben weer helemaal het mannetje
BLACKEDquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
AH heeft gewoon een Liftneger. Groag.
@:wereldgozer
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker alcohol zwetenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
dan heb je nog even om je mentaal voor te bereiden
Okequote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
grapefruitmes
[ afbeelding ]
Vroeg het omdat een man een beveiliger bij Amsterdam Centraal met 'een mes met aan beide kanten kartels' had bedreigd.
Amsterdamquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:45 schreef 3rr0r het volgende:
grapefruitmes
[ afbeelding ]
Vroeg het omdat een man een beveiliger bij Amsterdam Centraal met 'een mes met aan beide kanten kartels' had bedreigd.
Een zwaardquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:48 schreef 3rr0r het volgende:
Kan toch geen grapefruitmes zijn.., er staat 'Het blijkt een groot mes te zijn met aan beide kanten kartels.'
FLMquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:57 schreef maxi-mus het volgende:
Hier in Leeuwarden zonet iemand neergestoken op het station, zo zie je maar ook in de provincie ben je niet veilig!
(buitenlander)
Dader wacht op zijn knieën zelf al op de politie.quote:
tien keer gestoken nog welquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dader wacht op zijn knieën zelf al op de politie.
https://www.lc.nl/friesla(...)warden-25774194.html
Was zeker boos dat ie moest betalen voor de taxi.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dader wacht op zijn knieën zelf al op de politie.
https://www.lc.nl/friesla(...)warden-25774194.html
Leeuwarden is sowieso al vrij crimineel (althans enkele pauperwijken), gelukkig valt het op het platteland mee.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:02 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Was zeker boos dat ie moest betalen voor de taxi.
Ach ja, over een tijdje is dit ook in Friesland dagelijkse kost.
Uit de reacties:quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Gewoon de oven in.
https://www.geenstijl.nl/(...)-neer-in-leeuwarden/
quote:Kijk, George Floyd, zo kan het ook.
Too soon?
afgebroken misschienquote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Zit ook geen lemmet aan het mes.
https://www.hartvannederl(...)-tien-keer-gestoken/
Hoe zou het met die onderste man zijn?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 14:16 schreef 3rr0r het volgende:
Bij de 'protestactie' van viruswaanzin in Den Haag zouden DJ Jean en Paul Elstak komen![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat interesseert mij echt NIKSquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoe zou het met die onderste man zijn?
God wat was dat treurig.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
WWIIIIIJJJ GAAAN EUUUUUROPA IN!!!
Komend seizoen niet meer roken in stadion he. Sneue bedoening. Laat die mensen lekker roken joh, kan mij dat schelen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:14 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
WWIIIIIJJJ GAAAN EUUUUUROPA IN!!!
LlonchGODtwitter:WillemII twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 09:59:08Mi querida familia…
#MiedoANadie #UEL https://t.co/W5tHkqK7Bs reageer retweet
Ik heb het genoteerd maat.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Dagje hoor. Vanmorgen installateur voor aanpassen groepenkast. Daarna Laadpaal geïnstalleerd, zonnepanelen geïnstalleerd en voorts zijn ze de airco aan het hangen. Pffffffffffffff.
Cool filmpje ja!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Eens. Past daarom wel bij TilburgGod.
Vandaag filmpje van Llonch vond ik dan weer wel leuk.
en dan slaan morgen alle stoppen doorquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Dagje hoor. Vanmorgen installateur voor aanpassen groepenkast. Daarna Laadpaal geïnstalleerd, zonnepanelen geïnstalleerd en voorts zijn ze de airco aan het hangen. Pffffffffffffff.
en zelf hoef je helemaal geen fluit te doen. Je zult het wel warm hebben zeg.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:19 schreef Lange_Lans het volgende:
Je kan daar toch amper doorheen komen. Wat willen ze doen dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:20 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
Cool filmpje ja!
Wat is dat toch met Tilburg en Spanjaarden de laatste paar seizoenen
Wat betreft dat roken. Dat wordt veel gezeik op de kingside als die opgefokte "beveiligers" vak A gaan lopen bekeuren of beboeten of weet ik veel wat.
welke speler?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
LlonchGODtwitter:WillemII twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 09:59:08Mi querida familia…
@:maxi-mus
@:pensylvania
Dit ging mis.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kan daar toch amper doorheen komen. Wat willen ze doen dan?
Overigens sta ik niet echt op C. Beetje tussen C en B in.Waar jij?
Niet geklikt, sorry.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:
@:maxi-mus
@:pensylvania
euhh.. zou zomaar kunnen dat we naast elkaar staan dan haha. Ik sta meestal direct langs de trap achter de goal, denk ongeveer 5 of 6de rij van onder zoiets.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Je kan daar toch amper doorheen komen. Wat willen ze doen dan?
Overigens sta ik niet echt op C. Beetje tussen C en B in.Waar jij?
Wel dichtbij. Ik sta in de buurt van het capo hokje. Onderaan dus.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:23 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
euhh.. zou zomaar kunnen dat we naast elkaar staan dan haha. Ik sta meestal direct langs de trap achter de goal, denk ongeveer 5 of 6de rij van onder zoiets.
Volgende keer ff die vogel eruit gooien en zwaaien danquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wel dichtbij. Ik sta in de buurt van het capo hokje. Onderaan dus.
Wie laat die boekenkast dan ook openstaan verdomme...quote:
Die ronde van Willem 2 is toch 2 potjes?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:25 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Dit jaar niet. Gecoronariseerd.
Wie?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ronde van Willem 2 is toch 2 potjes?
het is IIquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van
Is het nou 1 of 2???
GORE KLOOTZAK!!!1quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry ik sla jouw posts zo veel mogelijk over.
Omdat je op Baudet stemt.
voorronde EL gaat over 1 wedstrijd, voorronde CL wel 2quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:26 schreef GGMM het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van
Is het nou 1 of 2???
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:27 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
GORE KLOOTZAK!!!1
Ik ben witheet vanwege je leugen.
Nee, eentje maar. Helaas.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:26 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Die ronde van Willem 2 is toch 2 potjes?
Bedankt voor deze duidelijke uitlegquote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
voorronde EL gaat over 1 wedstrijd, voorronde CL wel 2
Beter wel een uitwedstrijd. Helemaal naar de tering in een mooi Oost-Europees land. Alles behalve Servië zou prima zijn. @Doublepainquote:
Wit-Rusland ofzo. Daar bestaat Corona toch niet.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter wel een uitwedstrijd. Helemaal naar de tering in een mooi Oost-Europees land. Alles behalve Servië zou prima zijn. @:doublepain
Ga je dan mee?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Beter wel een uitwedstrijd. Helemaal naar de tering in een mooi Oost-Europees land. Alles behalve Servië zou prima zijn. @:doublepain
Waarschijnlijk wel. Als het mag van de overheid.quote:
wel duidelijk maar helaas niet goed zie ik nuquote:
ERG VERWARREND!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
wel duidelijk maar helaas niet goed zie ik nualleen playoffs CL gaat over 2 wedstrijden alles wat er voor zit 1 wedstrijd
waar is dat topic?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oei, iemand is boos omdat hij Ian niet genoemd heeft in het lugubere doden voorspeltopic.
Elk jaar bijvoorbeeld Aad en Bas van Toor opschrijven.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Moet je @:onlogisch vragen, ik doe niet aan die onzin mee.
Dus jij vindt mensen die daar aan meedoen eigenlijk wel heel zielig?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:50 schreef fetX het volgende:
[..]
Elk jaar bijvoorbeeld Aad en Bas van Toor opschrijven.
Ja, dan heb je op een gegeven moment wel een puntje.
Ik snap vooral niet wat er leuk aan is, maar eigenlijk besteed ik hier al te veel aandacht aanquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dus jij vindt mensen die daar aan meedoen eigenlijk wel heel zielig?
quote:
twitter:polfryslan twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 15:01:15Het slachtoffer is een 64 jarige man uit Leeuwarden. De verdachte is een 38 jarige man uit Rotterdam. reageer retweet
Die betaalt voor de boodschappen in natura bohhh @Poepz0rquote:Op vrijdag 19 juni 2020 13:21 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Idem, maar je moest de vergelijking toch weer even maken blijkbaar.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:23 schreef fetX het volgende:
[..]
Gelukkig is daar nog Amsterdam. Hier komt louter leuk en braaf volk vandaan.![]()
Het was, zoals je zelf ook wel begrijpt, allemaal niet zo serieus bedoeld.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Idem, maar je moest de vergelijking toch weer even maken blijkbaar.
Juist ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Het was, zoals je zelf ook wel begrijpt, allemaal niet zo serieus bedoeld.
Maar je moest de opmerking ‘kutstad’ toch weer even maken blijkbaar.
Ja, niks.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:33 schreef aTypisch het volgende:
wat heeft maxi-mus eigenlijk met amsterdam te maken?
Met of zonder schil? #dtvquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
Ik eet momenteel twee kiwi’s van zespri
Dit even ter info
Verrader!!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
FERRADER!!!!!!!!!!1111!!!!!!!quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
ik zou ook geen ander merk wetenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
Meh.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:36 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Denk je wel een beetje om je bloeddruk lieve jongen?
Ze plakken op elke kiwi een fucking stickerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:37 schreef aTypisch het volgende:
[..]
ik was ook niet bekend met de naam van zespri
Lees jij diequote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze plakken op elke kiwi een fucking sticker
Hoe kan je dat missen
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:34 schreef Caland het volgende:
Dit even ter info
ja, en zonder te googlen weet ik echt niet wat daar op staat of hoe ze eruit zienquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze plakken op elke kiwi een fucking sticker
Hoe kan je dat missen
Wie ben jij nou weer?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 15:21 schreef Pensylvania het volgende:
[..]
en zelf hoef je helemaal geen fluit te doen. Je zult het wel warm hebben zeg.
Dit even ter info
Nee, nee, nee. Meter is verzwaard. Extra groepen er bij.quote:
er bijquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:43 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Nee, nee, nee. Meter is verzwaard. Extra groepen er bij.
Dit even ter info
Ik ga denk ik weer bij MIA bestellenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
Patat, met een kroket en een frikandel.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus weet niet wat er op het menu staat.
MIAquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik ga denk ik weer bij MIA bestellen
Foto’s volgen ( @:ggmm )
Vet zwijnquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:04 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Patat, met een kroket en een frikandel.
Ik eet ook bij mijn ouders.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:00 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je dikke, mongoloïde moeder op een driewieler.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
er bij![]()
@:onlogisch @:ggmm check deze debiel
Iemand die op FVD stemt noemt anderen debielquote:Op vrijdag 19 juni 2020 16:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
er bij![]()
@:onlogisch @:ggmm check deze debiel
Kom vechten dan, kanjer Limburgerquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Je dikke, mongoloïde moeder op een driewieler.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
De mannen blijkbaar ook. Dat statement van de vrouwen komt wel erg zielig over, die werden echt nooit geïnterviewd.quote:
Goeie genade. Even een note uitdelen hier hoorquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:14 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is het statement dan?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De mannen blijkbaar ook. Dat statement van de vrouwen komt wel erg zielig over, die werden echt nooit geïnterviewd.
Ik ben ziedend. Zelfs VirgilGod doet mee. Wat een kneus. Lekker bukken allemaal.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
VBL / Veronica Inside #1886: Geen reclame
[ afbeelding ]
Kijk dat zijn tekstenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Noem eens 1 verstandige Nederlands international.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik ben ziedend. Zelfs VirgilGod doet mee. Wat een kneus. Lekker bukken allemaal.
#veronicaoffside vind ik nog wel ludiekquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:36 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
@DonRajaquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
#veronicaoffside vind ik nog wel ludiek
WeghorstGODquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:43 schreef Coco. het volgende:
[..]
Noem eens 1 verstandige Nederlands international.
LEFFED. @De_Kraamquote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
#veronicaoffside vind ik nog wel ludiek
Netjes, hont mocht ook even lekker losquote:
HontGodquote:
Dat ziet er goffedomme goed uit maat.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
Boys
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
Daarom eet ik nu niet al te veel natuurlijk. Die gozer zit al de hele week foto’s door te sturen van het vlees.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:31 schreef onlogisch het volgende:
(Alhoewel het zal verbleken bij het gastronomische huzarenstukje wat je morgen voorgeschoteld krijgt natuurlijk)
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:28 schreef Caland het volgende:
Boys
[ afbeelding ]
@:ggmm @:onlogisch @:madame_paon
coronaparty bij hmf?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Daarom eet ik nu niet al te veel natuurlijk. Die gozer zit al de hele week foto’s door te sturen van het vlees.
Ik heb er 40.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 17:47 schreef Lange_Lans het volgende:
17 likes al op een tweet van mij.
(Dank @:ggmm @:maxi-mus)
Nooit gezien maatquote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
Bij M zitten er weer een aantal, over VI zeiken zo @:Zipportal
Zal weer een stevige discussie worden met allemaal diverse meningen.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
Heb de gastenlijst gezien ja.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 19:03 schreef 3rr0r het volgende:
51 zelfs.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er 40.
(maar het is geen wedstrijd natuurlijk)
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb er 40.
(maar het is geen wedstrijd natuurlijk)
Johan probeert mee te liften op jouw succes.twitter:JohanKoorn twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:43:58@jongejonga @merelvd Dit dus🤣 reageer retweet
Ik begreep al niet waarom diegene met het pistool niet op de politie schiet maar hoor net in het nieuws dat het pistool het niet deedquote:
Ja, alles was onklaar gemaakt. Schilden waren ook niet nodig bij betreding van het busje.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik begreep al niet waarom diegene met het pistool niet op de politie schiet maar hoor net in het nieuws dat het pistool het niet deedOok wel enigszins risicovol om de deuren zo te openen.
Ah zo,...ben niet ingelezen. Had normaalgesproken inderdaad een schild verwachtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:15 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ja, alles was onklaar gemaakt. Schilden waren ook niet nodig bij betreding van het busje.
Zou ook als ik bij die gast in het busje zat dat pistool meteen afpakken, is toch gelijk een doodvonnis voor alle vier als je zo een pistool richt op het arrestatieteam?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik begreep al niet waarom diegene met het pistool niet op de politie schiet maar hoor net in het nieuws dat het pistool het niet deedOok wel enigszins risicovol om de deuren zo te openen.
Een zwarte dag voor de Albert Heijn, vandaag.twitter:dokterspin twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:55:32@albertheijn @nterhall Ik doe voor rond de 200 a 250 euro boodschappen per week bij jullie. In vijf jaar tijd rond de 60.000 euro. So long. #boycotAH reageer retweet
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
Een zwarte dag voor de Albert Heijn, vandaag.twitter:dokterspin twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:55:32@:albertheijn @:nterhall Ik doe voor rond de 200 a 250 euro boodschappen per week bij jullie. In vijf jaar tijd rond de 60.000 euro. So long. #boycotAH reageer retweet
Alle Molukkers terug het werkkamp intwitter:VincentTriest twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 20:38:31Demonstranten worden langzaam teruggejaagd. Zoeken de provocatie op met ME. https://t.co/GqV0qIR0w3 reageer retweet
Ik ben er behoorlijk klaar mee Scrummie.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:43 schreef Scrummie2.1 het volgende:
We leven in bijzondere tijden jongens.
Ik ook wel ja.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 03:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er behoorlijk klaar mee Scrummie.
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
Een zwarte dag voor de Albert Heijn, vandaag.twitter:dokterspin twitterde op vrijdag 19-06-2020 om 17:55:32@:albertheijn @:nterhall Ik doe voor rond de 200 a 250 euro boodschappen per week bij jullie. In vijf jaar tijd rond de 60.000 euro. So long. #boycotAH reageer retweet
Wie koopt er nu voor 250 EU per week boodschappenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 20:38 schreef Caland het volgende:
Dokterspinquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie koopt er nu voor 250 EU per week boodschappen
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 03:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben er behoorlijk klaar mee Scrummie.
Beter gelijk voor 960 euroquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:16 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Wie koopt er nu voor 250 EU per week boodschappen
Gewoon schuiven met je geld maatquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan ben je of extreem dik of hij heeft 300 kinderen
Met 250 euro kan je geen 300 kinderen voeden hoor tjacka!!!!!quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:21 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Dan ben je of extreem dik of hij heeft 300 kinderen
Hyballagodtwitter:Hoekie_B twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 08:54:17Wow! Wat een interview met onze trainer. Hyballa is echt een man zonder dubbele agenda en zegt hoe hij er over denkt. Dat de boel weer op klappen staat is duidelijk..... https://t.co/zF1tr89MW2 reageer retweet
Echt schitterende ventquote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:34 schreef Caland het volgende:
Hyballagodtwitter:Hoekie_B twitterde op zaterdag 20-06-2020 om 08:54:17Wow! Wat een interview met onze trainer. Hyballa is echt een man zonder dubbele agenda en zegt hoe hij er over denkt. Dat de boel weer op klappen staat is duidelijk..... https://t.co/zF1tr89MW2 reageer retweet
Zal best. Ik vind 100 euro per week al veel voor twee personen.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 09:22 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Gewoon schuiven met je geld maat
Ik zit er aan te denken om weer terug te gaan naar de provincie.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik veilig in de provincie.
Plek zat maat.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik zit er aan te denken om weer terug te gaan naar de provincie.
Nou, nou, nou, nou. Ben wel nieuwsgierig hoe ze er maandag ingaan, Wilfriet zal wel vrezen voor zijn plekjequote:
Ja, spannend wel.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, nou. Ben wel nieuwsgierig hoe ze er maandag ingaan, Wilfriet zal wel vrezen voor zijn plekje
kan er niet van slapenquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, nou, nou, nou. Ben wel nieuwsgierig hoe ze er maandag ingaan, Wilfriet zal wel vrezen voor zijn plekje
die kan ook weinig anders vreemd genoeg, hij heeft wel talent maar is net wat te cynisch voor mainstream waarschijnlijkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik vind hem op de radio altijd wel prima maar ze zullen niet in de rij staan nee. (niet dat ik vaak radio luister verder)quote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kan ook weinig anders vreemd genoeg, hij heeft wel talent maar is net wat te cynisch voor mainstream waarschijnlijk
Doet het op de radio best leukquote:Op zaterdag 20 juni 2020 10:46 schreef Tarado het volgende:
[..]
die kan ook weinig anders vreemd genoeg, hij heeft wel talent maar is net wat te cynisch voor mainstream waarschijnlijk
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het programma al bijna een jaar niet meer kijkquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind hem ook op tv prima hoor, zijn stijl ligt mij wel
het hoogtepunt was in 2010, erna alleen maar herhaling van zetten, ik kijk het dus ook niet veel.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het programma al bijna een jaar niet meer kijk
Ben ook al een tijdje afgehaakt ja, tenzij ophef.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:06 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik moet eerlijk zeggen dat ik het programma al bijna een jaar niet meer kijk
Scrummie is het snelst gekwetste persoon op aarde, denk ik.quote:
2010 was een goed voetbaljaarquote:Op zaterdag 20 juni 2020 11:07 schreef Tarado het volgende:
[..]
het hoogtepunt was in 2010, erna alleen maar herhaling van zetten, ik kijk het dus ook niet veel.
Twente kampioen?quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:37 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
2010 was een goed voetbaljaar
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op zaterdag 20 juni 2020 13:37 schreef Muskusboktor57 het volgende:
About to shave my nutsack, @:Lange_Lans
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |