quote:
quote:Op vrijdag 19 juni 2020 00:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vond het boek geen hol aan, was alleen benieuwd naar de seks.
#durfttezeggen
Ja je hebt nogal even een bom gedropt!quote:
Werd er uberhaupt geneukt?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 00:46 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Snap ik ergens welAl duurde het best lang voor er ook echt geneukt werd.
Maar ik vond het ook echt mooi geschreven verder![]()
Ja dat was nou eens een smaakvolle pun!quote:
Oh ik vond het gewoon grappig los van de punquote:Op vrijdag 19 juni 2020 00:51 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat was nou eens een smaakvolle pun!
Jazeker, ze deden het met elkaar! Maar werd niet uitgebreid beschreven ofzo.quote:Op vrijdag 19 juni 2020 00:49 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Werd er uberhaupt geneukt?
Ik herinner me alleen dingen met een perzik.
Dat ook, want waarquote:Op vrijdag 19 juni 2020 00:52 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik vond het gewoon grappig los van de pun
Jaa heb je de sneeuw van afgelopen dagen gemist? Erben won gister nog de elfstedentochtquote:Op vrijdag 19 juni 2020 07:18 schreef MMF93 het volgende:
Mogguh!
Ik ben hier even niet en het is gelijk al bijna kerst, heb ik zolang in mijn afstudeerbubbel gezeten?
Lekker bezig mmf 😊quote:Op vrijdag 19 juni 2020 07:21 schreef MMF93 het volgende:
Ik heb gisteren de laatste verslagen en mijn eindproduct voor m'n stage ingeleverd![]()
. Het was nog een zware eindsprint van 5 dagen ploeteren om alles naar mijn zin af te krijgen, maar ze zijn er super tevreden over
![]()
![]()
. Woensdag heb ik de officiele eindbeoordeling.
Vanaf vandaag begint project Scriptiefeedback verwerken. Nog 16 dagen te gaan, let's do this
leuker?quote:Op vrijdag 19 juni 2020 07:51 schreef F1gamer het volgende:
Ik ben gisteravond met alleen het basisspel van Sims 4. Wat is dat anders spelen dan gewend ben van Sims 1 en Sims 2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |