quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja inderdaad met vriendinquote:
Indrukwekkend .....quote:Haka is een groep ceremoniële dansen van de Maori's uit Nieuw-Zeeland, maar ook in Samoa en Fiji dansen ze de haka. Door middel van deze dans probeert men de goden (voorvaderen) aan te roepen.
Ten onrechte wordt vaak gedacht dat de haka altijd een oorlogsdans is. Naast de oorlogsdans (de Peruperu) bestaan er ook haka's voor bijvoorbeeld begrafenissen. Haka's worden bij allerlei gelegenheden uitgevoerd, bijvoorbeeld ter verwelkoming van toeristen, vaak voor de traditionele hangi, de welkomstmaaltijd. Ook bij festiviteiten en sportwedstrijden worden haka's uitgevoerd. Sommige dansen staan vast, sommige laten enige ruimte voor wat de dansers zelf willen laten zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 28-08-2020 19:28:23 ]
Nee ben ik niet, maar het is wel ze moeder.quote:Op maandag 7 september 2020 11:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ben hij dat zelf Hut? Met je moeder?
Als dat zo is geweldige foto
oh... jammerquote:Op donderdag 10 september 2020 10:02 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee ben ik niet, maar het is wel ze moeder.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je leek er wel een beetje op... eerlijk is eerlijk....
ik wilde vragen of jij dat zelf had geschilderd maar niet dusquote:
Dit is een beetje de stijl van Vincent van Gogh...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 13% gewijzigd door FANNvanhetlaatsteuur op 19-09-2020 06:07:06 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik verzamel andere dingenquote:
Ik ookquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik verzamel plaatjes
[ afbeelding ]
Ik heb dit eergister pas ontdektquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan je je mooi uitleven hiero
Veel valt onder kunst wat mij betreftquote:Op maandag 5 oktober 2020 12:11 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
hmmm ja misschien beter van wel
quote:Op maandag 5 oktober 2020 12:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Veel valt onder kunst wat mij betreft
quote:Op woensdag 7 oktober 2020 11:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[ [url=https://thumbor.pijper.io/tYE4Q7cta1JnFrti6vUwFwtBUiQ=/1280x800/https://storage.indicium.(...)nobyl.jpg]afbeelding[/url] ]
https://lonelyplanet.nl/r(...)ficiele-trekpleister
Peace Love
3. Ambient modern
quote:Op dinsdag 3 november 2020 00:12 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
https://press.bpost.be/niet-alle-helden-dragen-capes
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag in mijn brievenbus vandaag
quote:Op woensdag 4 november 2020 21:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lag in mijn brievenbus vandaag
Wat lief!quote:Op woensdag 4 november 2020 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja vond ik ook... was er beduusd van
Is ook lief doe je ook zo'n ding op je brievenbus, mijn zus heeft haar 4 kleinkinderen al aan hetquote:Op woensdag 4 november 2020 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Wat lief!
Wij hebben ook zo'n lieve postbode
[ afbeelding ]
Zijn van die kleine dingetjes die je dag een stukje leuker maken 😊quote:Op woensdag 4 november 2020 22:39 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja vond ik ook... was er beduusd van
Die is ook lief jaquote:Op woensdag 4 november 2020 22:54 schreef maily het volgende:
[..]
Wat lief!
Wij hebben ook zo'n lieve postbode
[ afbeelding ]
JA en JAquote:Op donderdag 5 november 2020 09:07 schreef Feeeeble het volgende:
[..]
Zijn van die kleine dingetjes die je dag een stukje leuker maken 😊
[..]
Die is ook lief ja
quote:Op donderdag 5 november 2020 09:08 schreef Feeeeble het volgende:
[ afbeelding ]Nice.......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schilder jij?quote:Op donderdag 5 november 2020 09:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
sorry ik alweer aan het schilderen te denken
Valt wel mee toch?quote:Op woensdag 11 november 2020 21:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Je bent toch engerd!
Maar wel mooie aparte foto's is Kunst...
Ik ben een hoarderquote:Op woensdag 11 november 2020 21:17 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ja valt mee !
Maar altijd aparte foto's... mooi
dat moest ik googlenquote:Op woensdag 11 november 2020 21:21 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een hoarder
Ik hou van mooie dingen
dat is vast in Griekenlandquote:
Geen idee , ik vond hem leukquote:Op zondag 22 november 2020 11:02 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
dat is vast in Griekenland
op mijn telefoon staan allemaal van foto's van Griekse Neef niet die ene maar die andere...
die is hobbyfotograaf... en blijkbaar zijn poesen en katten een favoriet om te fotograferen
en zijn dochters... natuurlijk...
Mooie dochters.. zoiets...
[ afbeelding ]
Ja ja ... dat is Jennifer Aniston maar eigenlijk heet ze Anastassakis
Jennifer Aniston is de dochter van acteur John Aniston, die als kind met zijn ouders van Kreta in Griekenland naar de Verenigde Staten is verhuisd, waar ze hun oorspronkelijke naam, Anastassakis, veranderden in Aniston
Het zijn schatjesquote:
Ik weetquote:Op zondag 22 november 2020 19:33 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Het zijn schatjes
Er zijn serieus Poezenvrouwtjes in Nederland
https://www.zapp.nl/progr(...)ouwtje-van-nederland
Wat een mooi verhaal Puzziequote:Op maandag 23 november 2020 16:31 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik weet
Ik ben geboren en opgegroeid in Deventer en daar had je 'Het katten vrouwtje' oftewel 'Katten Hanna'. Ze woonde in een oud pand in de binnenstad en had een hele hoop katten.
Vaak zwierf ze door de stad om eten voor zichzelf te zoeken.
Ik zag haar een keer een vieze kroket uit een prullenbak vissen , en opeten.
Ze sprak uiterst beschaafd, op het deftige af,.. ze was ooit pianiste in een orkest geweest oid.
Een markante dame die nergens binnen mocht komen omdat ze vreselijk stonk.
Toch waren er ook een hele hoop mensen die op een bepaalde manier voor haar 'zorgden'
Ze is in 2007 overleden , en ik woonde toen al niet meer in Deventer, maar ik zal haar nooit vergeten.
Toevallig vond ik van de week op internet een stuk over een boek wat net uit is: "Markante Deventenaren '.
Daar staat ook het trieste verhaal van Katten Hanna in, wat nota bene is geschreven door een vriendin van mijn moeder Iedereen kende het kattenvrouwtje, maar niet haar geschiedenis. binnenkort eens ff kijken of ik het boek kan vinden.
Deze foto is ergens uit eind jaren 60,dus ze was daar natuurlijk nog wat jonger , maar ik weet nog precies hoe ze eruit zag in de jaren dat ik in Deventer woonde.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 24 november 2020 10:18 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Wat een mooi verhaal Puzzie
Die kan je nog steeds kopen, zo hier en daar...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja zal ik het opsturen🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
3. Ambient modern
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
aha... ik ben altijd weer benieuw voor verhaal achter jou plaatjes zit, maar dit was een makkelijkequote:
Is dat niet te moeilijk voor mijquote:Op vrijdag 27 november 2020 22:14 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[/spoiler]
Ja zal ik het opsturen
Wauw... gelezen...quote:
Professor Shonkuquote:Op zaterdag 28 november 2020 22:28 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
aha... ik ben altijd weer benieuw voor verhaal achter jou plaatjes zit, maar dit was een makkelijke
https://en.wikipedia.org/wiki/Goopy_Gyne_Bagha_Byne
Spannond he?quote:Op maandag 30 november 2020 12:50 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De nieuwste Mondmaskers?
Ja, haha, je woont alleen zeker, want de leukste thuis?quote:
Borenquote:
quote:Op woensdag 2 december 2020 16:11 schreef Hiddendoe het volgende:
[ afbeelding ]3e kwartaal 2021 is het pas een stuk rustiger hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ik nietquote:
[ Bericht 33% gewijzigd door Kijkertje op 07-12-2020 07:20:35 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Ah.......... die moet je hier posten man!quote:
quote:
oh shit!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |