ik ben het hu aan het etenquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nu nog of ga je dat morgen eten?
Kwootzakquote:
Fix jij het. Jij bent blauwquote:
Ja, Hema zou ik geen verlies vinden, V&D deed me wel wat dat het slootquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
De V&D vond ik wel een toffe winkel altijd
Het is een beetje rondachtig. Een rondeblok hout.quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
![]()
Ja, want had dat teakhout ook een bepaald doel ofzo of is het gewoon echt alleen een blok hout?
plastic plantquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Uit een kerstpakket heb ik ook een soort oversized gloeilamp met bovenin een lampje en op de bodem wat kiezels en een plastic plant. Geen idee waar dat goed voor is, echt mooi vind ik het ook niet en toch heb ik het al jaren staan![]()
Misschien binnenkort proberen iemand anders blij mee te maken
Ik gebruik de mijne welquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:25 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik ook wel eens gehad zo'n koffertje bij kerstpakket, en ook een keer bij autodealer. Allebei op marktplaats gezet
Munten, niet minutenquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:25 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ah daar heb ik wel eens van gehoord ja. Maar...10 minuten maar? Hoeveel kraampjes staan er dan?
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
ik ben het hu aan het eten
en morgen ook trouwens heb meer dan genoeg
Hema zou me dan nog meer pijn doenquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ja, Hema zou ik geen verlies vinden, V&D deed me wel wat dat het sloot
ohhh ik dacht al. In 10 minuten langs alle kraampjes sjeezen is toch niet te doenquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:29 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Munten, niet minutenZe hadden een stuk of acht kraampjes, maar het was wel zolang de voorraad strekt. Het was dus vrij druk rond openingstijd
Maar is het een snijplank? Een sauna-hoofdblok? Een potentieel moordwapen? Brandhout?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:27 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is een beetje rondachtig. Een rondeblok hout.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de kleur MAGENTA
Je bent openminded, tenzij iets niet in je straatje past. Je houdt van discussiëren, maar hebt natuurlijk altijd gelijk. Als echte dierenliefhebber voer je graag kleine eendjes aan grote honden.
Saunaquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar is het een snijplank? Een sauna-hoofdblok? Een potentieel moordwapen? Brandhout?
Is er echt geen uitleg bij gegeven wat je ermee moet?
Davejequote:
om 0600 ?quote:Op donderdag 18 juni 2020 23:29 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Eet smakelijk!![]()
Ik ga pas bij het ontbijt weer eten
Als je single bent zoals ik wel. Driekwart van die troep wilde ik toch niet hebben, en omdat ik niet een vriendin had die het misschien wel wilde hebben kon ik dat direct overslaan en kijken wat ze nog meer haddenquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
ohhh ik dacht al. In 10 minuten langs alle kraampjes sjeezen is toch niet te doen
Nee echt geen uitleg. Alleen dat. Ik had ook zoiets van wtfquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar is het een snijplank? Een sauna-hoofdblok? Een potentieel moordwapen? Brandhout?
Is er echt geen uitleg bij gegeven wat je ermee moet?
Ja boohhhhquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |