Nee, het dak gaat eropquote:
Zal ergens de komende weken wel zijn, ze hebben afgelopen week de laatste lichtmast verwijderd.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 14:37 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wanneer gaat dat gebeuren of zijn er nog 'onderhandelingen' over de financiering?
https://www.parool.nl/spo(...)r-geworden~bfafd80b/quote:Robert Eenhoorn: ‘AZ is hier alleen maar sterker door geworden’
Wat een trieste club is AZ toch. Neem je fucking verlies als club.twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 22:55:10👨⚖️ AZ denkt na over een stap naar het sporttribunaal als de UEFA besluit het beste Champions League-ticket aan Ajax toe te wijzen.
https://t.co/2Py38kardg reageer retweet
Die zijn echt helemaal van god los. Daar zit alleen nog maar azijn in het water geloof ikquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Wat een trieste club is AZ toch. Neem je fucking verlies als club.twitter:FOXSportsnl twitterde op dinsdag 07-07-2020 om 22:55:10👨⚖️ AZ denkt na over een stap naar het sporttribunaal als de UEFA besluit het beste Champions League-ticket aan Ajax toe te wijzen.
ja wat een kans, 0,0000000000000000000000000000000001% zo'n beetje en daar sta je dan 110% voor lul voorquote:Op woensdag 8 juli 2020 09:18 schreef Durmada het volgende:
Prima beslissing. Iedereen zit nu toch al hypocriet schande te spreken over AZ. Nu heb je nog kans dat je dat ticket bemachtigt.
Ik vind al die reacties onder die tweet tien keer triester. Waar je je al druk over kunt makenquote:Op dinsdag 7 juli 2020 23:09 schreef RensAjacied het volgende:
Dan is dat maar zo. Maar de reacties op Voetbalzone en dergelijke maken mijn dag ook al goed.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:24 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja wat een kans, 0,0000000000000000000000000000000001% zo'n beetje en daar sta je dan 110% voor lul voor
ik vind het geen goede zaak voor het voetbal in Nederland als clubs dit doen, op een gegeven moment moet je gewoon je verlies nemen. In principe verliest Ajax hier ook een titel en de kans dat ze die in een rechtszaal hadden kunnen opeisen is aanzienlijk groter dan dat stuivertje wisselen wat AZ wil.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:47 schreef Durmada het volgende:
[..]
Dan is dat maar zo. Maar de reacties op Voetbalzone en dergelijke maken mijn dag ook al goed.
Hoezo is het geen goede zaak als clubs voor zichzelf opkomen? Al helemaal nadat de knvb AZ compleet genegeerd heeft. Het gaat mij niet eens meer om winnen of verliezen, maar dat AZ niet alles slikt als zoete koek vind ik ene heel positieve ontwikkeling. En de zure reacties van Ajacieden maken het des te leuker.quote:Op woensdag 8 juli 2020 09:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik vind het geen goede zaak voor het voetbal in Nederland als clubs dit doen, op een gegeven moment moet je gewoon je verlies nemen. In principe verliest Ajax hier ook een titel en de kans dat ze die in een rechtszaal hadden kunnen opeisen is aanzienlijk groter dan dat stuivertje wisselen wat AZ wil.
Natuurlijk mag een club voor zichzelf opkomen maar ook dat heeft grenzen als je bij de bonden waar je bent aangesloten en de club zich dus aan de regels van die bonden en competities heeft geconformeerd 0 op het rekest krijgt.quote:Op donderdag 9 juli 2020 09:40 schreef Durmada het volgende:
[..]
Hoezo is het geen goede zaak als clubs voor zichzelf opkomen? Al helemaal nadat de knvb AZ compleet genegeerd heeft. Het gaat mij niet eens meer om winnen of verliezen, maar dat AZ niet alles slikt als zoete koek vind ik ene heel positieve ontwikkeling. En de zure reacties van Ajacieden maken het des te leuker.
Tja als de bond waarbij je bent aangesloten, je niet serieus neemt...quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Natuurlijk mag een club voor zichzelf opkomen maar ook dat heeft grenzen als je bij de bonden waar je bent aangesloten en de club zich dus aan de regels van die bonden en competities heeft geconformeerd 0 op het rekest krijgt.
Nu worden jullie door iedereen uitgelachen, daar zit weinig zuurs bij maar mooi dat je het zelf ook leuk vindt.
AZ is in deze toch ook niet serieus te nemenquote:Op donderdag 9 juli 2020 11:27 schreef Durmada het volgende:
[..]
Tja als de bond waarbij je bent aangesloten, je niet serieus neemt...
Daarnaast uitgelachen? Ik lees vooral woedende reacties. Het maakt in ieder geval wat los bij veel mensen, dat is al heel wat.
Nee, maar in de eerder gedane voorstellen wel. Toen heeft AZ geen enkele reactie(!) vanuit de KNVB ontvangen. Maar achteraf lekker huilen dat AZ achter hun rug omgaat. Beetje hypocriet toch?quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
AZ is in deze toch ook niet serieus te nemen
Over de aanpak van KNVB kan je discussiëren maar die wilden dus niet op het voorstel van AZ ingaan, dat ze daar niet over wilden communiceren vind ik ook vreemd maar dat heeft Gudde later in een interview uitgelegd, kan je verder kritiek op hebben maar dat doet niets af aan het besluit.quote:Op donderdag 9 juli 2020 11:45 schreef Durmada het volgende:
[..]
Nee, maar in de eerder gedane voorstellen wel. Toen heeft AZ geen enkele reactie(!) vanuit de KNVB ontvangen. Maar achteraf lekker huilen dat AZ achter hun rug omgaat. Beetje hypocriet toch?
quote:Omdat in de regels al jaren staat dat de eredivisie, bij een gelijke stand, op basis van doelsaldo wordt beslist. Niet meer niet minder. Common sense.
“Maar die regels bestáán in het geval van overmacht niet, daar zit hem nou net de crux. De KNVB erkent dat nota bene zelf, behalve als het de bond beter uitkomt om een artikel uit dat reglement tóch toe te passen. Gudde is hier gewoon niet eerlijk. In het woordenboek Van Dale staat een ‘leugen’ gedefinieerd als ‘een onware mededeling met het doel om te misleiden’. Daar is hier sprake van. Dat maakt Gudde tot een liegende KNVB-directeur. De vraag is of RvC-voorzitter Jan Smit hiervan op de hoogte was. Want waarom leggen ze niet gewoon uit waaróm het doelsaldo in hun ogen een beter criterium is? Dat druist in tegen wat de Uefa heeft opgelegd, precies dat maakt het zo moeilijk voor ze, maar dan ben je in elk geval transparant en eerlijk. Het beeld dat AZ de spelregels opeens wil veranderen, daar verzet ik me echt tegen. Wij willen juist dat een belangrijk criterium van de Uefa – objectiviteit – zuiver wordt toegepast.”
Wat snap je precies niet? Het staat vrij helder omschreven toch? Je wilt het niet snappen, maar dat is heel wat anders.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:38 schreef Tarado het volgende:
even ter info weer een AZ gerelateerd interview in het Het Parool, ik word er geen cent wijzer van de logica van AZ, maar wie weet een ander wel.
https://www.parool.nl/spo(...)oofwaardig~bd330b63/
[..]
Wat begrijp ik niet? De argumenten van AZ zijn toch niet meer valide dan die van de KNVB, dat je het niet leuk vindt is jammer maar het besluit van de KNVB is gewoon valide en correct op sportieve gronden genomen want dat is gewoon de ranglijst pakken.quote:Op zaterdag 11 juli 2020 13:44 schreef Durmada het volgende:
[..]
Wat snap je precies niet? Het staat vrij helder omschreven toch? Je wilt het niet snappen, maar dat is heel wat anders.
Als Tarado het niet snapt, kan jij dan even uitleggen hoe het dan wel zit?quote:Op zaterdag 11 juli 2020 17:15 schreef Durmada het volgende:
[..]
Maar wat snap je dan precies niet? Het zit je overduidelijk heel erg dwars en dat is prima, je bent er meer mee bezig dan ik. Maar wat snap je niet?
bron?quote:Op maandag 20 juli 2020 17:24 schreef LordVoldermort het volgende:
AZ probeerde de knvb en andere clubs om te kopen om de cl in te mogen, hahah.
dank je, wtf hoe vaak willen die voor lul staan?quote:Op maandag 20 juli 2020 17:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
https://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=374586
Ik snap dat ze zo proberen weer vriendjes te maken in de Eredivisie, maar ik denk niet dat het slim is aangepakt.quote:Op maandag 20 juli 2020 18:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
dank je, wtf hoe vaak willen die voor lul staan?
Dit is oud nieuws, tenminste zo lees ik het, ze hebben dit in april geprobeerd maar misschien net bekend gewordenquote:Op maandag 20 juli 2020 18:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik snap dat ze zo proberen weer vriendjes te maken in de Eredivisie, maar ik denk niet dat het slim is aangepakt.
Wie heeft het bestuur wijs gemaakt dat ze een kans van slagen hebben?
Leuk voor de statistieken als ie nu scoort, maar voor het echie is beter en dat was afgelopen seizoen niet slecht...ugh ughquote:Op zondag 9 augustus 2020 11:10 schreef Dagoduck het volgende:
AZ.nl - AZ verslaat Lille
Die Idrissi gaat weer verder waar ie gebleven is, bij het missen van kansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
duidelijkquote:Het zegt alles dat de UEFA niet eens formeel heeft gereageerd op AZ, maar gewoon de loting heeft uitgevoerd voor de voorrondes. Ze vonden het een non-story, blijkbaar.
volgens mij deed hij niets verkeerd behalve pedant zijnquote:Op woensdag 12 augustus 2020 17:50 schreef tompsv18 het volgende:
Haha, die Van Praag.
Volgens de regels mag hij zich er niet mee bemoeien, doet hij toch, dit maakt AZ kenbaar bij de UEFA en nu vindt Van Praag het slinks van AZ wat ze hebben gedaan. Hoezo omgekeerde wereld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |